met de tauge, die er nog steeds ligt.quote:
En misschien met wat preiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
met de tauge, die er nog steeds ligt.
Zolang die bookmarks niet naar behoren werken, kan je het mensen ook moeilijk kwalijk nemen hé. Ik vraag me trouwens af wanneer ze gebelt heeft etc. En hoe dit zo tot stand is gekomen verder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Mordreth het volgende:
Mededeling
Voordat iedereen weer begint met tvp's te plaatsen.. niet doen. De laatste tijd is er weer een flinke groei geweest en dus moeten we de teugels even flink aantrekken
.
Dus als je graag dit topic wilt blijven volgen: Gelieve een nuttige post erin te knallen of anders dit topic even bookmarken (voor degene die het niet weten: druk op [afbeelding] bovenaan dit topic
).
Tot zover onze mededeling.. now back to Gnampy.
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef BigFire het volgende:
Toch vreemd dat ze zomaar geïntereseerd is en bij jou een dvdtje komt kijken en komt eten.
Wat is er mis mee danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Zolang die bookmarks niet naar behoren werken, kan je het mensen ook moeilijk kwalijk nemen hé. Ik vraag me trouwens af wanneer ze gebelt heeft etc. En hoe dit zo tot stand is gekomen verder.
Als je iets bookmarked, zou het in je MyAT moeten te komen staan. Maar ik heb begrepen dat dit ook gaat gebeuren..quote:
Nee, als je iets bookmarkt, komt het in je Bookmarks te staan. Like duh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Als je iets bookmarked, zou het in je MyAT moeten te komen staan. Maar ik heb begrepen dat dit ook gaat gebeuren..
Die discussie kan hier achterwege blijven, uiteraard.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
Nee, als je iets bookmarkt, komt het in je Bookmarks te staan. Like duh..
Ben ik de enige die de volgorde een beetje raar vindquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:15 schreef Gnampy het volgende:
Morgen krijg ik de koningin op bezoek, de mooiste bloem die bestaat komt bij mij thuis een dvd kijken en daarna ga ik voor haar koken.
je vergeet de rozenblaadjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef Xennia het volgende:
Goed gedaan.
Behandel haar niet te koninklijk he, in de zin van haar direct op handen dragen en de grond kussen waar ze op loopt
in dat geval had hij best even wat uitleg kunnen postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:36 schreef RiDo78 het volgende:
of dat ie de hele nacht wakker gelegen heeft van de zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |