abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40315840
Dag Fokforummers. Ik heb zowat de hele nacht wakker gelegen en ik word gek in mijn hoofd omdat ik maar niet kan stoppen met het denken aan een meisje dat ik ken. Ik ken haar nu iets van een maand en ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het meisje van mijn dromen is. Ze is volmaakt. Een engel.
Maar eigenlijk lig ik niet wakker vanwege haar, maar meer vanwege mezelf omdat ik nooit iets durf. Ook in dit geval dus. Ze werkt achter de kassa van de supermarkt bij mij in de buurt, en ze is een prinsesje Maar hoe vaak ik daar ook kom om mijn boodschappen te doen, ik durf geen woord tegen haar te zeggen. We hebben wel al vier keer naar elkaar gelachen en de laatste keer zei ze lachend dat ik de kassabon vast niet wilde hebben, omdat ik altijd "hou hem maar lekker voor jezelf" zeg. Dus ze begint me al te herkennen, dat is volgens mij wel positief te noemen. Maar daar blijft het dus bij.
Ik heb het lef niet om haar aan te spreken, terwijl alles wat ik wil is haar een keer uit vragen. Zo gepiept, maar het lukt me gewoon niet. En daar word ik nogal down van. Het is het verhaal van mijn leven, ik durf in situaties met vrouwen geen initiatief te nemen en word achteraf gestoord van de frustraties die dat met zich meebrengt. En het wordt niet veroorzaakt door een gebrek aan zelfvertrouwen, want ik zie er niet verkeerd uit en krijg altijd wel aandacht van vrouwen. Als het initiatief maar van hen komt.

Mijn droomsituatie is deze: Ik stap naar de supermarkt, koop helemaal niets, loop direct naar de kassa en vraag of ze iets leuks wil doen. En zij zegt daar natuurlijk "ja" op. Maar die drempel is zo hoog... heeft iemand een soortgelijke ervaring, en wat was er voor nodig om je over die drempel heen te tillen?

Een groet,
Geert (Gnampy voor jullie)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gnampy op 30-07-2006 17:16:24 ]
  zondag 30 juli 2006 @ 10:12:30 #2
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40316026
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
en wat was er voor nodig om je over die drempel heen te tillen?
Ballen?

Nee gewoon doen. Verstand op nul en erop aflopen... Ik zou trws WEL iets kopen... Staat zo lullig voor de mensen in de rij. Wat ik zelf zou doen is mn nummer op een blaadje schrijven en t aan haar geven. Dan kan ze zelf bepalen wat ze wilt en staat ze niet zo voor t blok....

Succes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40316101
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ballen?

Nee gewoon doen. Verstand op nul en erop aflopen... Ik zou trws WEL iets kopen... Staat zo lullig voor de mensen in de rij. Wat ik zelf zou doen is mn nummer op een blaadje schrijven en t aan haar geven. Dan kan ze zelf bepalen wat ze wilt en staat ze niet zo voor t blok....

Succes
Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan laden Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
pi_40316121
Je geeft haar een briefje met:

A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar

Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.

Succes!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:26:01 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40316148
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:

Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.

Succes!
Dan zou ik de woorden wel even anders doen.
De eerste vraag is nl. vanuit de TS en de 2e vanuit dat meisje. Staat een beetje vreemd zo.
Het idee is wel leuk idd.
pi_40316308
quote:

Succes!
Zou dit erg leuk vinden om eens mee te maken; ik zou het zo doen!
Maybe there's some truth to the illusion....
  zondag 30 juli 2006 @ 10:42:09 #7
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40316340
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan laden Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
Tsja dan ben je inderdaad een lafaard Maar vraag dan niet om advies. Iedereen is bang om op zn bek te gaan. Mensen met lef hebben de wereld in hun handen, jij slaat je straks alleen maar op je kop als de kans verdwenen is. Ik denk dat je ongeacht het uiteindelijk resultaat trots op jezelf zult zijn als je gewoon de stoute schoenen aantrekt.

Verder is je laatste zin wel behoorlijk kansloos. Praten over een huwelijk met een meisje waarmee je nog nooit meer dan 2 woorden gesproken hebt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40316368
kan werken, maar als je haar daar bij de kassa uitvraagt, doe het dan wel op een ludieke oprechte manier. kans is groot dat ze al vaak genoeg benaderd wordt, misschien denkt ze van, daar heb je weer zo een.
pi_40316380
Ik zou haar nooit mee uitvragen aan de kassa...
Althans ik spreek voor mezelf. Zoiets is mij een keer overkomen en ik klapte helemaal dicht.
Ik voelde me erg in verlegenheid gebracht.
Dat briefje is een beter idee!
pi_40316405
Het probleem is denk ik dat je dit meisje op een voetstuk plaatst ('meisje van mijn dromen', 'ze is perfect', etc.). Je kunt nog zo veel zelfvertrouwen hebben, maar iemand die in jouw hoofd op een voetstuk staat, daar kun je alleen maar tegenop kijken (en dus door geintimideerd raken).

Niet doen dus! Besef je dat iedereen wel eens onzeker is, en dit meisje dus ook! Als je iets probeert, dan is de kans dat ze je afwijst is even groot als de kans dat ze jou ook leuk vind (maar niets durft te zeggen!). In het eerste geval heb je niets verloren. Je had haar niet, en je hebt haar nu nog steeds niet. In het laatste geval heb je gewonnen. Als je echter niets probeert, dan is de kans om te winnen bij voorbaat al 0.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_40316428
Tja, nee heb je en ja kun je krijgen. Niet geschoten altijd mis.. enz .

btw: wel erg knap dat je al weet dat het de meid van je dromen is

edit: dat briefje is wel een topidee eigenlijk...
pi_40316429
quote:

Succes!

Zelfs als het een lelijk vrouwke was zou ik nog ja sms´en
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40316520
Ik vind het idee van een briefje een goede, daar heb ik zelf ook al aan gedacht. Het is ook de gemakkelijkste manier. Eerlijk gezegd vond ik dat een beetje kinderachtig, maar als ik de reacties zo lees... Ik denk dat ik even een brief ga schrijven.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:57:26 #14
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_40316534
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zelfs als het een lelijk vrouwke was zou ik nog ja sms´en
En als het een knap vrouwtje was zou je nee sms'en omdat je dan zeker weet dat het een grapje is
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
pi_40316906
Kom haar 'toevallig' tegen als ze klaar is met werken achter de kassa.
Laat het wel toevallig lijken he
pi_40317026
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
We hebben wel al vier keer naar elkaar gelacht

Neem een keer wel de kassabon aan, schrijf daarop je naam en telefoonnummer en geef hem terug aan het kassaprinsesje.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:30:46 #17
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_40317161
Wat is dat toch met die kassameisjes tegenwoordig , de 3e hier al die wel wil maar niet durft met een kassameisje .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 30 juli 2006 @ 11:35:00 #18
141994 Dickies
Since 1922
pi_40317269
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:
Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
Als je er zoveel van verwacht ga je sowieso op je bek.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:36:07 #19
141994 Dickies
Since 1922
pi_40317295
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef DaMook het volgende:
Wat is dat toch met die kassameisjes tegenwoordig , de 3e hier al die wel wil maar niet durft met een kassameisje .
Kassameisjes zijn lief. M'n vriendin zit nu in de vakantie ook soms achter de kassa, krijgt ook regelmatig op een bepaalde manier aandacht
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_40317298
Is de supermarkt vandaag open? Zou ze werken vandaag? Dan zou ik zeggen: Go get her tiger!!!

En straks een update natuurlijk!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:08:31 #21
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_40318288
hahahaha herkenbaar, tijdje terug ongeveer zelfde meegemaakt.

Heel leuk kassameisje waar ik minofmeer vaste klant werd... eerst beetje glimlachen etc, later kwamen de kleine gesprekjes als 'hoe gaat het' en dat soort dingen... na een tijdje zag ik in dat er toch echt iets ondernomen moest worden. Vervolgens mijn telefoonnr op een briefje geschreven en op haar fiets vastgemaakt... en heel droog erbij gezet " nog wat leuks in de planning dit weekend? " had er verder eigenlijk niet veel meer van verwacht, maar toch smste ze eerst en vervolgens belde ze mij op

Ze had/heeft alleen een vriend die een beetje zo'n kampjosti is... snel geïrriteerd en jaloers waardoor afspreken er helaas niet inzit..
dat duft ze dan net weer niet... jammer maar helaas, spreken elkaar nu wel eens in de winkel & over MSN... gewoon leuk contact, niets meer... moet kunnen toch?
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:25:06 #22
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40318858
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:11:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40319024
Koop een zak van die snoep-hartjes ( ), en neem de kassabon hiervan onverwachts mee. Geef 'm de volgende keer terug met op de achterkant die ABC optie
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:36:45 #24
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40319235
vraag of ze condooms verkoopt...100% slagings percentage
  zondag 30 juli 2006 @ 12:39:11 #25
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40319304
dude.... je bent 22, dit verwacht je van een 14 jarige

maare, hoe oud is dat kassa meisje? 16?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo