Ballen?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
en wat was er voor nodig om je over die drempel heen te tillen?
Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan ladenquote:Op zondag 30 juli 2006 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ballen?
Nee gewoon doen. Verstand op nul en erop aflopen... Ik zou trws WEL iets kopen... Staat zo lullig voor de mensen in de rij. Wat ik zelf zou doen is mn nummer op een blaadje schrijven en t aan haar geven. Dan kan ze zelf bepalen wat ze wilt en staat ze niet zo voor t blok....
Succes
Dan zou ik de woorden wel even anders doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Je geeft haar een briefje met:
A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Zou dit erg leuk vinden om eens mee te maken; ik zou het zo doen!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Tsja dan ben je inderdaad een lafaardquote:Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan ladenAls ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Succes!![]()
En als het een knap vrouwtje was zou je nee sms'en omdat je dan zeker weet dat het een grapje isquote:Op zondag 30 juli 2006 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zelfs als het een lelijk vrouwke was zou ik nog ja sms´en
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
We hebben wel al vier keer naar elkaar gelacht
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:
Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
Kassameisjes zijn lief. M'n vriendin zit nu in de vakantie ook soms achter de kassa, krijgt ook regelmatig op een bepaalde manier aandachtquote:Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef DaMook het volgende:
Wat is dat toch met die kassameisjes tegenwoordig, de 3e hier al die wel wil maar niet durft met een kassameisje
.
Nee hoor, ze hebben gelacht.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat weet 'ie niet, ze hebben alleen een paar keer naar elkaar gelachen
Waar raakt ze precies gedesillusioneerd van?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef MadMarco het volgende:
als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd
Waarom moet het allemaal zo moeilijk. Spreek haar gewoon aan, vraag ofdat ze geinteresseerd is m.a.w "heb je een vriend" en zo niet, zorg ervoor dat ze haar nummer neerkrabbelt. En bel haar die dag erop (niet dezelfde avond nog)quote:Op zondag 30 juli 2006 15:12 schreef DemonRage het volgende:
Vragen of je mag bijpinnen, meestal moet je dan een krabbel zetten op het bonnetje ter bevestiging dat je het bijgepinde bedrag ontvangen heb en ipv een krabbeltje schrijf je je telefoonnummer op en geef je het bonnetje met een glimlach weer aan haar.
Dit was eik wel een uitstekend moment om een gesprekje te beginnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
We hebben wel al vier keer naar elkaar gelacht en de laatste keer zei ze lachend dat ik de kassabon vast niet wilde hebben, omdat ik altijd "hou hem maar lekker voor jezelf" zeg. Dus ze begint me al te herkennen, dat is volgens mij wel positief te noemen. Maar daar blijft het dus bij.
.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neem een keer wel de kassabon aan, schrijf daarop je naam en telefoonnummer en geef hem terug aan het kassaprinsesje.
Alleen nog een kwestie van doen, komop TS, en laat weten hoe het is afgelopen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
.
En klaar.
Soms is het toch zo simpel.![]()
Als je het gewoon onder controle hebt kan het prima werken.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:lache, bezopen de supermarkt in / aangeschoten
en fuck wat regent het hard
Betalen met een briefje van 50, nummer erop schrijven en zo geven dat ze het zietquote:Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
.
En klaar.
Soms is het toch zo simpel.![]()
Alleen jij kan ook zo'n opmerking maken hequote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef Lestat het volgende:
Ik ben misschien niet de juiste persoon om een tip te geven, maar misschien moet je een paar biertjes drinken voor je iets gaat proberen? Alcohol neemt remmingen weg. Wel na het drinken en voor je naar de supermarkt gaat even je tanden poetsen of mondwater nemen, want je wilt niet dat ze jouw bieradem ruikt.
Je loopt me toch niet stalken he?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Alleen jij kan ook zo'n opmerking maken he
Verkrijg eerst je vriendin maar eens
Onzeker?quote:
Mooi, reageer dan maar weer fijn ontopic.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Onzeker?
Nee, ik kwam toevallig in dit topic.
Voel je je nu weer beter?
Doe niet zo idioot.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Gnampy het volgende:
Wat zijn er een hoop reacties bijgekomen, ik moet ze eerst even rustig nalezen hoor.![]()
En mijn excuses voor de verschrikkelijk spelfout in mijn allereerste bericht, dat doe ik anders nooitIk besef dat dit een kans is die ik niet moet weggooien, maar het is zo ontzettend moeilijk om die stap te wagen. Maar goed, ik heb nu dus een korte brief geschreven die ik haar hopelijk maandag ga geven. Maar ik weet nog niet of ik dat durf, ik ben zo onzeker wat dit betreft. Ik zou hem graag voor wat goedkeuring willen laten zien, maar ik weet niet hoe je een afbeelding plaatst. Ik kan hem ook overtikken, maar dat doe ik pas zodra ik alle reacties heb gelezen en heb gereageerd als ik daar de behoefte toe voel. Een beetje geduld dus.
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze je afwijst. Als dat gebeurd gewoon net doen of het je niets kan schelen, ook al is dat niet zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Gnampy het volgende:
Wat zijn er een hoop reacties bijgekomen, ik moet ze eerst even rustig nalezen hoor.![]()
En mijn excuses voor de verschrikkelijk spelfout in mijn allereerste bericht, dat doe ik anders nooitIk besef dat dit een kans is die ik niet moet weggooien, maar het is zo ontzettend moeilijk om die stap te wagen. Maar goed, ik heb nu dus een korte brief geschreven die ik haar hopelijk maandag ga geven. Maar ik weet nog niet of ik dat durf, ik ben zo onzeker wat dit betreft. Ik zou hem graag voor wat goedkeuring willen laten zien, maar ik weet niet hoe je een afbeelding plaatst. Ik kan hem ook overtikken, maar dat doe ik pas zodra ik alle reacties heb gelezen en heb gereageerd als ik daar de behoefte toe voel. Een beetje geduld dus.
Precies.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef Dickies het volgende:
Omg niet een hele brief gaan geven
Op zich ook wel leuk, kan ze 's avonds met haar vriendinnen je vierkant uitlachenMaar ik neem aan dat je andere bedoelingen hebt.
Wat hij zegt.. gewoon je nummer geven (of dat idee van smsbriefje geven). Een brief is namelijk wel erg over the topquote:Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot.
Brieven en van die bullshit is veel te opdringerig.
gewoon je nummer geven en afwachten.
Ik vind dit een belachelijke reactie. Dus alleen maar omdat ik op het moment suprème niet weet wat ik moet zeggen ben ik nog maagd? Het antwoord is dus 'nee', want gelukkig voor mij bestaan er ook vrouwen die initiatief durven te nemen. Genoeg, zelfs.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef ukga het volgende:
ja, en hij heeft wel eens gezegd; "hou hem maar lekker voor jezelf"
volgens mij is deze gast nog maagd![]()
Dit zijn goede tips waarover ik eigenlijk nooit nagedacht heb, al is doen alsof ik iemand anders ben niet geheel mijn manier van doen. In dit geval ligt dat natuurlijk wel een beetje andersquote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef MadMarco het volgende:
- loop winkel in
- pak iets van het schap "geen plee papier ofzo" maar een halfje bruin ofzo
- sta in rij van kassameisje
- jij bent aan de beurt
"hey, heb je een vriend?
ja = ze heeft een vriend / heeft geen interesse in je
nee = "schrijf ff je gsm nummer op de bon"
als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd,en geeft ze haar nummer zonder dat de rij achter je gaat klagen dat het te lang duurt. Je moet wel ballen hebben om dit te doen.
Ga in ieder geval niet aan de gang met briefjes vast maken aan fietsen en keuzebriefje met ABC whatever. Ik ben geen vrouw, maar als ik dat wel was zou ik flink afknappen op knapen die me zoveel keuzemogelijkheid zouden geven. Alsof het kereltjes zijn die maar hopen dat jij alsjeblieft voor hen kiest.... yuk...
En als man zeg ik dan ook: ga erop af, geef een nummer, of vraag het als je er niet zeker van bent dat ze contact met jou opneemt.
Laat zien dat jij je eigen keuzes maakt en verwacht dat wat jij wilt ook vaak werkelijkheid wordt. Dat straalt tenminste macht uit, en dat is status = geen watje = dus aantrekkelijk.
MSN is trouwens een slecht communicatiemiddel. Zorg dat je haar telefoonnummer krijgt, bel haar. Spreek maximaal 10 minuten met haar, en zeg dan dat je verder gaat met je werk (ook al lieg je dat) , het is belangrijk een gesprek als eerste te beëindigen. Want als een gesprek te lang duurt en saai wordt hangt zij als eerste op, en dan is je kans verkeken. Zeg dus na 10 min gedag en "ohja, ga je met me mee terrasje pakken in (X)
Zegt ze "nee" dan weet je: ze is (nog) niet klaar daarvoor, of gewoon niet geinteresseerd.
Zegt ze "ja" of "wanneer" = succes
Stel niet teveel vragen, maar maak statements. Een gesprek wat op een verhoor lijkt gaat irriteren en komt opdringerig over. Ga ook niet naar haar pijpen dansen omdat ze een "knap" meisje is of omdat je haar leuk vindt. Vrouwen merken het wanneer mannen niet dominant zijn, en dan kom je nooit verder dan "aardige jongen"
Succes![]()
ja was opzich niet lullig bedoeltquote:Op zondag 30 juli 2006 17:26 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik vind dit een belachelijke reactie. Dus alleen maar omdat ik op het moment suprème niet weet wat ik moet zeggen ben ik nog maagd? Het antwoord is dus 'nee', want gelukkig voor mij bestaan er ook vrouwen die initiatief durven te nemen. Genoeg, zelfs.
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef ukga het volgende:
eej een brief? je kent der niet eens
koop 2 breezahs en zeg dat zij die andere mag hebbe
en drinken jullie die egzellig op als er geen klanten ff zijn
een brief, dat doen ze in shakespeare films man
(btw best lullig als die kassa-snee nu ook mee zit te lezen op dit forum en ze krijgt die brief maandag)
vrouwen moet je behandelen als minderwaardig. Vinden ze leuk.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
Ik wist wel dat je zo'n mispunt was.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
vrouwen moet je behandelen als minderwaardig. Vinden ze leuk.
Kan allemaal wel wezen, maar versierd worden willen ze stuk voor stuk.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
goed van jequote:
Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is logisch dat het niet makkelijk is, maar zie het als een uitdaging niet als een angst. Je krijgt uiteindelijk meer lof als je het wél probeert. Of je nou faalt of niet, je hebt altijd een overwinning behaald.
Dat is zo, erg genoeg.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
vrouwen moet je behandelen als minderwaardig. Vinden ze leuk.
Afwijzingen zijn nooit leuk, maar blauwtjes zul je toch gaan lopen. Één van de grootste lessen in het leven is tegen je verlies kunnen. Je zal wellicht niet slagen bij dit meisje, maar incasseer het verlies en wees trots op jezelf dat je het probeerde.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.
Neem maar van mij aan dat jeje stukken beter voelt als je er gewoon op afgestapt bent (ja ook als je een negatief antwoord terug krijgt). Een flinke afbrander zal je vast niet krijgenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.
Ik denk dat je dan een straatverbod aan je broek krijgt. Ik denk dat iedere meid dat wel als creepy zal beschouwen. Gewoon casual mee uitvragen, niet zo'n brief schrijven iig.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Gnampy het volgende:
Het spijt me dat ik niet op alle reacties kan reageren, maar ik waardeer ze stuk voor stuk. Maar als ik het goed begrijp is de brief too much?![]()
Het is nu eenmaal wel wie ik ben, en ook de enige manier om haar te benaderen op een manier die mijn gevoelens voor haar duidelijk maakt.
Om dan haar in verlegenheid te brengen en d'r met een smoes tussen je vingers te zien glippen..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Gnampy het volgende:
Het spijt me dat ik niet op alle reacties kan reageren, maar ik waardeer ze stuk voor stuk. Maar als ik het goed begrijp is de brief too much?![]()
Het is nu eenmaal wel wie ik ben, en ook de enige manier om haar te benaderen op een manier die mijn gevoelens voor haar duidelijk maakt.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een straatverbod aan je broek krijgt. Ik denk dat iedere meid dat wel als creepy zal beschouwen. Gewoon casual mee uitvragen, niet zo'n brief schrijven iig.
Tis ook niet te geloven dat sommige gozers dat niet aanvoelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je haar een brief stuurt zal ze je afstoten. Vrouwen willen niet een wanhopig mannetje achter zich aan, nee ze willen de stoere man die op hun afkomt (want zelf durven ze niet). Begin ook niet over je gevoelens, houd die voor je, anders is ze nog zo weg.
Liefde is een (kut)spel
Dat dus.
Hoezo? Heb je zijn foto gezienquote:Op zondag 30 juli 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar raakt ze precies gedesillusioneerd van?
En dan is ze een illusie armer, en dan?
Of bedoel je gedesoriënteerd?
Als ik TS was, zou ik de kans zeker wagen. Alleen mezelf wel terdege beseffen dat de kans dat het wederzijds is, gering is.
Hoe dan ook: succes.
Laat maar, het werkt gewoon zie ik. Ik moet eens leren om eerst iets te proberen voordat ik om hulp vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
euhm mail maar naar me dan knal ik hem wel op mn server
En flink ook. Je maakt er een hele happening van johquote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Wolkje het volgende:
Niet doen. Schrikt af.
zoiets is inderdaad veel beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef hollander76 het volgende:
" Hoi, zin om een keer mee uit te gaan. Bel/Sms me als het je wat lijkt,
Geert"
Da's ook zo.. Mwoah..quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
vraag direct of ze met je wilt trouwen!
Of schrijf dit,
Heej, je hebt een leuk koppie en zou je graag beter willen leren kennen! 06---------- xx Geert.
Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Wolkje het volgende:
Als ik zo'n lange brief zou krijgen zou ik dat erg 'eng' vinden overkomen, alsof je haar stalkt ofzo.
Omgquote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.
Ik vond 'm direct een engerd en een sukkel in één.
TS loopt hiermee een zeer grote kans om door dat meisje in dezelfde categorie te worden geschaald.
Don't do it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |