abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40315840
Dag Fokforummers. Ik heb zowat de hele nacht wakker gelegen en ik word gek in mijn hoofd omdat ik maar niet kan stoppen met het denken aan een meisje dat ik ken. Ik ken haar nu iets van een maand en ik durf met zekerheid te zeggen dat dit het meisje van mijn dromen is. Ze is volmaakt. Een engel.
Maar eigenlijk lig ik niet wakker vanwege haar, maar meer vanwege mezelf omdat ik nooit iets durf. Ook in dit geval dus. Ze werkt achter de kassa van de supermarkt bij mij in de buurt, en ze is een prinsesje Maar hoe vaak ik daar ook kom om mijn boodschappen te doen, ik durf geen woord tegen haar te zeggen. We hebben wel al vier keer naar elkaar gelachen en de laatste keer zei ze lachend dat ik de kassabon vast niet wilde hebben, omdat ik altijd "hou hem maar lekker voor jezelf" zeg. Dus ze begint me al te herkennen, dat is volgens mij wel positief te noemen. Maar daar blijft het dus bij.
Ik heb het lef niet om haar aan te spreken, terwijl alles wat ik wil is haar een keer uit vragen. Zo gepiept, maar het lukt me gewoon niet. En daar word ik nogal down van. Het is het verhaal van mijn leven, ik durf in situaties met vrouwen geen initiatief te nemen en word achteraf gestoord van de frustraties die dat met zich meebrengt. En het wordt niet veroorzaakt door een gebrek aan zelfvertrouwen, want ik zie er niet verkeerd uit en krijg altijd wel aandacht van vrouwen. Als het initiatief maar van hen komt.

Mijn droomsituatie is deze: Ik stap naar de supermarkt, koop helemaal niets, loop direct naar de kassa en vraag of ze iets leuks wil doen. En zij zegt daar natuurlijk "ja" op. Maar die drempel is zo hoog... heeft iemand een soortgelijke ervaring, en wat was er voor nodig om je over die drempel heen te tillen?

Een groet,
Geert (Gnampy voor jullie)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gnampy op 30-07-2006 17:16:24 ]
  zondag 30 juli 2006 @ 10:12:30 #2
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40316026
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
en wat was er voor nodig om je over die drempel heen te tillen?
Ballen?

Nee gewoon doen. Verstand op nul en erop aflopen... Ik zou trws WEL iets kopen... Staat zo lullig voor de mensen in de rij. Wat ik zelf zou doen is mn nummer op een blaadje schrijven en t aan haar geven. Dan kan ze zelf bepalen wat ze wilt en staat ze niet zo voor t blok....

Succes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40316101
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ballen?

Nee gewoon doen. Verstand op nul en erop aflopen... Ik zou trws WEL iets kopen... Staat zo lullig voor de mensen in de rij. Wat ik zelf zou doen is mn nummer op een blaadje schrijven en t aan haar geven. Dan kan ze zelf bepalen wat ze wilt en staat ze niet zo voor t blok....

Succes
Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan laden Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
pi_40316121
Je geeft haar een briefje met:

A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar

Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.

Succes!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:26:01 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40316148
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:

Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.

Succes!
Dan zou ik de woorden wel even anders doen.
De eerste vraag is nl. vanuit de TS en de 2e vanuit dat meisje. Staat een beetje vreemd zo.
Het idee is wel leuk idd.
pi_40316308
quote:

Succes!
Zou dit erg leuk vinden om eens mee te maken; ik zou het zo doen!
Maybe there's some truth to the illusion....
  zondag 30 juli 2006 @ 10:42:09 #7
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40316340
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan laden Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
Tsja dan ben je inderdaad een lafaard Maar vraag dan niet om advies. Iedereen is bang om op zn bek te gaan. Mensen met lef hebben de wereld in hun handen, jij slaat je straks alleen maar op je kop als de kans verdwenen is. Ik denk dat je ongeacht het uiteindelijk resultaat trots op jezelf zult zijn als je gewoon de stoute schoenen aantrekt.

Verder is je laatste zin wel behoorlijk kansloos. Praten over een huwelijk met een meisje waarmee je nog nooit meer dan 2 woorden gesproken hebt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40316368
kan werken, maar als je haar daar bij de kassa uitvraagt, doe het dan wel op een ludieke oprechte manier. kans is groot dat ze al vaak genoeg benaderd wordt, misschien denkt ze van, daar heb je weer zo een.
pi_40316380
Ik zou haar nooit mee uitvragen aan de kassa...
Althans ik spreek voor mezelf. Zoiets is mij een keer overkomen en ik klapte helemaal dicht.
Ik voelde me erg in verlegenheid gebracht.
Dat briefje is een beter idee!
pi_40316405
Het probleem is denk ik dat je dit meisje op een voetstuk plaatst ('meisje van mijn dromen', 'ze is perfect', etc.). Je kunt nog zo veel zelfvertrouwen hebben, maar iemand die in jouw hoofd op een voetstuk staat, daar kun je alleen maar tegenop kijken (en dus door geintimideerd raken).

Niet doen dus! Besef je dat iedereen wel eens onzeker is, en dit meisje dus ook! Als je iets probeert, dan is de kans dat ze je afwijst is even groot als de kans dat ze jou ook leuk vind (maar niets durft te zeggen!). In het eerste geval heb je niets verloren. Je had haar niet, en je hebt haar nu nog steeds niet. In het laatste geval heb je gewonnen. Als je echter niets probeert, dan is de kans om te winnen bij voorbaat al 0.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_40316428
Tja, nee heb je en ja kun je krijgen. Niet geschoten altijd mis.. enz .

btw: wel erg knap dat je al weet dat het de meid van je dromen is

edit: dat briefje is wel een topidee eigenlijk...
pi_40316429
quote:

Succes!

Zelfs als het een lelijk vrouwke was zou ik nog ja sms´en
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40316520
Ik vind het idee van een briefje een goede, daar heb ik zelf ook al aan gedacht. Het is ook de gemakkelijkste manier. Eerlijk gezegd vond ik dat een beetje kinderachtig, maar als ik de reacties zo lees... Ik denk dat ik even een brief ga schrijven.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:57:26 #14
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_40316534
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zelfs als het een lelijk vrouwke was zou ik nog ja sms´en
En als het een knap vrouwtje was zou je nee sms'en omdat je dan zeker weet dat het een grapje is
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
pi_40316906
Kom haar 'toevallig' tegen als ze klaar is met werken achter de kassa.
Laat het wel toevallig lijken he
pi_40317026
quote:
We hebben wel al vier keer naar elkaar gelacht

Neem een keer wel de kassabon aan, schrijf daarop je naam en telefoonnummer en geef hem terug aan het kassaprinsesje.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:30:46 #17
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_40317161
Wat is dat toch met die kassameisjes tegenwoordig , de 3e hier al die wel wil maar niet durft met een kassameisje .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 30 juli 2006 @ 11:35:00 #18
141994 Dickies
Since 1922
pi_40317269
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:
Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
Als je er zoveel van verwacht ga je sowieso op je bek.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:36:07 #19
141994 Dickies
Since 1922
pi_40317295
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef DaMook het volgende:
Wat is dat toch met die kassameisjes tegenwoordig , de 3e hier al die wel wil maar niet durft met een kassameisje .
Kassameisjes zijn lief. M'n vriendin zit nu in de vakantie ook soms achter de kassa, krijgt ook regelmatig op een bepaalde manier aandacht
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_40317298
Is de supermarkt vandaag open? Zou ze werken vandaag? Dan zou ik zeggen: Go get her tiger!!!

En straks een update natuurlijk!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:08:31 #21
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_40318288
hahahaha herkenbaar, tijdje terug ongeveer zelfde meegemaakt.

Heel leuk kassameisje waar ik minofmeer vaste klant werd... eerst beetje glimlachen etc, later kwamen de kleine gesprekjes als 'hoe gaat het' en dat soort dingen... na een tijdje zag ik in dat er toch echt iets ondernomen moest worden. Vervolgens mijn telefoonnr op een briefje geschreven en op haar fiets vastgemaakt... en heel droog erbij gezet " nog wat leuks in de planning dit weekend? " had er verder eigenlijk niet veel meer van verwacht, maar toch smste ze eerst en vervolgens belde ze mij op

Ze had/heeft alleen een vriend die een beetje zo'n kampjosti is... snel geïrriteerd en jaloers waardoor afspreken er helaas niet inzit..
dat duft ze dan net weer niet... jammer maar helaas, spreken elkaar nu wel eens in de winkel & over MSN... gewoon leuk contact, niets meer... moet kunnen toch?
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:25:06 #22
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40318858
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:11:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40319024
Koop een zak van die snoep-hartjes ( ), en neem de kassabon hiervan onverwachts mee. Geef 'm de volgende keer terug met op de achterkant die ABC optie
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:36:45 #24
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40319235
vraag of ze condooms verkoopt...100% slagings percentage
  zondag 30 juli 2006 @ 12:39:11 #25
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40319304
dude.... je bent 22, dit verwacht je van een 14 jarige

maare, hoe oud is dat kassa meisje? 16?
  zondag 30 juli 2006 @ 12:44:37 #26
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40319441
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 45% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:11:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:06:25 #27
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40320086
ja, en hij heeft wel eens gezegd; "hou hem maar lekker voor jezelf"

volgens mij is deze gast nog maagd
pi_40320132
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:44 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat weet 'ie niet, ze hebben alleen een paar keer naar elkaar gelachen
Nee hoor, ze hebben gelacht.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:09:34 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40320167
TS, je kunt beter wel iets doen en dan afgewezen worden. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 30 juli 2006 @ 13:21:29 #30
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_40320488
nou ben benieuwd hoe het afloopt
  zondag 30 juli 2006 @ 13:24:39 #31
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40320582
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
nou ben benieuwd hoe het afloopt
ik gok met; he zal ik er 10 cent bij doen
-nee tis goed zo
e-e-e-oke
-daahg
doei
pi_40323060
- loop winkel in
- pak iets van het schap "geen plee papier ofzo" maar een halfje bruin ofzo
- sta in rij van kassameisje
- jij bent aan de beurt

"hey, heb je een vriend?

ja = ze heeft een vriend / heeft geen interesse in je
nee = "schrijf ff je gsm nummer op de bon"

als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd, en geeft ze haar nummer zonder dat de rij achter je gaat klagen dat het te lang duurt. Je moet wel ballen hebben om dit te doen.

Ga in ieder geval niet aan de gang met briefjes vast maken aan fietsen en keuzebriefje met ABC whatever. Ik ben geen vrouw, maar als ik dat wel was zou ik flink afknappen op knapen die me zoveel keuzemogelijkheid zouden geven. Alsof het kereltjes zijn die maar hopen dat jij alsjeblieft voor hen kiest.... yuk...

En als man zeg ik dan ook: ga erop af, geef een nummer, of vraag het als je er niet zeker van bent dat ze contact met jou opneemt.

Laat zien dat jij je eigen keuzes maakt en verwacht dat wat jij wilt ook vaak werkelijkheid wordt. Dat straalt tenminste macht uit, en dat is status = geen watje = dus aantrekkelijk.

MSN is trouwens een slecht communicatiemiddel. Zorg dat je haar telefoonnummer krijgt, bel haar. Spreek maximaal 10 minuten met haar, en zeg dan dat je verder gaat met je werk (ook al lieg je dat) , het is belangrijk een gesprek als eerste te beëindigen. Want als een gesprek te lang duurt en saai wordt hangt zij als eerste op, en dan is je kans verkeken. Zeg dus na 10 min gedag en "ohja, ga je met me mee terrasje pakken in (X)

Zegt ze "nee" dan weet je: ze is (nog) niet klaar daarvoor, of gewoon niet geinteresseerd.

Zegt ze "ja" of "wanneer" = succes

Stel niet teveel vragen, maar maak statements. Een gesprek wat op een verhoor lijkt gaat irriteren en komt opdringerig over. Ga ook niet naar haar pijpen dansen omdat ze een "knap" meisje is of omdat je haar leuk vindt. Vrouwen merken het wanneer mannen niet dominant zijn, en dan kom je nooit verder dan "aardige jongen"

Succes

[ Bericht 39% gewijzigd door MadMarco op 30-07-2006 15:14:13 ]
^_
  zondag 30 juli 2006 @ 15:08:06 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40323129
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef MadMarco het volgende:

als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd
Waar raakt ze precies gedesillusioneerd van?
En dan is ze een illusie armer, en dan?

Of bedoel je gedesoriënteerd?

Als ik TS was, zou ik de kans zeker wagen. Alleen mezelf wel terdege beseffen dat de kans dat het wederzijds is, gering is.
Hoe dan ook: succes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 juli 2006 @ 15:12:49 #34
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_40323221
Vragen of je mag bijpinnen, meestal moet je dan een krabbel zetten op het bonnetje ter bevestiging dat je het bijgepinde bedrag ontvangen heb en ipv een krabbeltje schrijf je je telefoonnummer op en geef je het bonnetje met een glimlach weer aan haar.
pi_40323344
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:12 schreef DemonRage het volgende:
Vragen of je mag bijpinnen, meestal moet je dan een krabbel zetten op het bonnetje ter bevestiging dat je het bijgepinde bedrag ontvangen heb en ipv een krabbeltje schrijf je je telefoonnummer op en geef je het bonnetje met een glimlach weer aan haar.
Waarom moet het allemaal zo moeilijk. Spreek haar gewoon aan, vraag ofdat ze geinteresseerd is m.a.w "heb je een vriend" en zo niet, zorg ervoor dat ze haar nummer neerkrabbelt. En bel haar die dag erop (niet dezelfde avond nog)

Ohja: als ze zegt dat ze een vriend heeft moet je daar een opmerking over maken. Iets als:

- En dan moet zo'n knap meisje als jij bij zo'n armzalige supermarkt werken

Zo doe je het, en niet met domme uitgekiende plannen waarvan je ontzettend gaat blozen en zweten als ze op het moment supreme niet blijken te werken. Je moet dit soort dingen gewoon uit spontaniteit doen, en er niet dagenlang over denken van "jah, ik ga het doen!!!!" Als ze je afwijst boeit het niets, je hebt een poging gewaagd, en je had 50% kans" next
^_
  zondag 30 juli 2006 @ 15:28:37 #36
85919 Likkende_Lassie
pi_40323571
Daarom, next gewoon dr voor gaan joh....niet zeiken, doen. klaar.
pi_40324286
quote:
We hebben wel al vier keer naar elkaar gelacht en de laatste keer zei ze lachend dat ik de kassabon vast niet wilde hebben, omdat ik altijd "hou hem maar lekker voor jezelf" zeg. Dus ze begint me al te herkennen, dat is volgens mij wel positief te noemen. Maar daar blijft het dus bij.
Dit was eik wel een uitstekend moment om een gesprekje te beginnen.

Als het meisje echt zo knap is, ben jij vast niet de eerste die een poging waagt. Je kan moeilijk ruiken of ze op jou zit te wachten. Het lijkt me duidelijk dat geen enkele vrouw het erg zou vinden als een leuke meneer met haar uit wil gaan.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:59:13 #38
9902 Lestat
the vampire...
pi_40324340
Ik ben misschien niet de juiste persoon om een tip te geven, maar misschien moet je een paar biertjes drinken voor je iets gaat proberen? Alcohol neemt remmingen weg. Wel na het drinken en voor je naar de supermarkt gaat even je tanden poetsen of mondwater nemen, want je wilt niet dat ze jouw bieradem ruikt.
Memento Mori
  zondag 30 juli 2006 @ 16:00:20 #39
85919 Likkende_Lassie
pi_40324360
lache, bezopen de supermarkt in / aangeschoten

en fuck wat regent het hard
pi_40324396
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:24 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Neem een keer wel de kassabon aan, schrijf daarop je naam en telefoonnummer en geef hem terug aan het kassaprinsesje.
.

En klaar.

Soms is het toch zo simpel.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:03:44 #41
85919 Likkende_Lassie
pi_40324454
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

.

En klaar.

Alleen nog een kwestie van doen, komop TS, en laat weten hoe het is afgelopen.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:04:23 #42
9902 Lestat
the vampire...
pi_40324477
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
lache, bezopen de supermarkt in / aangeschoten

en fuck wat regent het hard
Als je het gewoon onder controle hebt kan het prima werken.
Memento Mori
  zondag 30 juli 2006 @ 16:11:04 #43
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_40324658
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

.

En klaar.

Betalen met een briefje van 50, nummer erop schrijven en zo geven dat ze het ziet
Lege flessen inleveren zodat je daar een bonnetje van krijgt, daar je 06 opschrijven....
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_40324732
Wel mooi hoe mensen iemand volmaakt en meisje van hun dromen kunnen noemen als ze nog geeneens er echt mee gesproken hebben

Ik ben in 20 jaar er één tegen gekomen, dat kon toen helaas niet echt wat worden dus geeneens geprobeert maar mensen als TS komen er volgens mij elke maand wel een tegen

Maarre, wat ik me net afvroeg. Wat nou als je d'r uitvraagt en ze zegt ja. Dan staan er nog andere klanten achter je die ongeduldig zijn, zij moet dr werk doen en kan niet zomaar weg. En wat doe je dan? je nummer geven en gewoon weglopen? Iemand uitvragen en dan moeten weglopen zonder verder wat te kunnen babbelen en een aantal mensen achter je moet je wel aardig wat zekerheid hebben dat ze ja zegt als je er niet tegen kan om voor schut te staan that is.
pi_40324823
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef Lestat het volgende:
Ik ben misschien niet de juiste persoon om een tip te geven, maar misschien moet je een paar biertjes drinken voor je iets gaat proberen? Alcohol neemt remmingen weg. Wel na het drinken en voor je naar de supermarkt gaat even je tanden poetsen of mondwater nemen, want je wilt niet dat ze jouw bieradem ruikt.
Alleen jij kan ook zo'n opmerking maken he

Verkrijg eerst je vriendin maar eens
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:18:56 #46
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40324861
wuahahahaha, opzich een goeie tip
maarja iemand die op zn 22ste nog maagd is, zal waarschijnlijk ook el niet tegen bier kunnen.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:21:45 #47
9902 Lestat
the vampire...
pi_40324930
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Alleen jij kan ook zo'n opmerking maken he

Verkrijg eerst je vriendin maar eens
Je loopt me toch niet stalken he?
Memento Mori
pi_40325065
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef Lestat het volgende:

[..]

Je loopt me toch niet stalken he?
Onzeker?

Nee, ik kwam toevallig in dit topic.

Voel je je nu weer beter?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:27:56 #49
9902 Lestat
the vampire...
pi_40325091
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Onzeker?

Nee, ik kwam toevallig in dit topic.

Voel je je nu weer beter?
Mooi, reageer dan maar weer fijn ontopic.
Memento Mori
pi_40326449
Wat zijn er een hoop reacties bijgekomen, ik moet ze eerst even rustig nalezen hoor.
En mijn excuses voor de verschrikkelijk spelfout in mijn allereerste bericht, dat doe ik anders nooit Ik besef dat dit een kans is die ik niet moet weggooien, maar het is zo ontzettend moeilijk om die stap te wagen. Maar goed, ik heb nu dus een korte brief geschreven die ik haar hopelijk maandag ga geven. Maar ik weet nog niet of ik dat durf, ik ben zo onzeker wat dit betreft. Ik zou hem graag voor wat goedkeuring willen laten zien, maar ik weet niet hoe je een afbeelding plaatst. Ik kan hem ook overtikken, maar dat doe ik pas zodra ik alle reacties heb gelezen en heb gereageerd als ik daar de behoefte toe voel. Een beetje geduld dus.
pi_40326546
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Gnampy het volgende:
Wat zijn er een hoop reacties bijgekomen, ik moet ze eerst even rustig nalezen hoor.
En mijn excuses voor de verschrikkelijk spelfout in mijn allereerste bericht, dat doe ik anders nooit Ik besef dat dit een kans is die ik niet moet weggooien, maar het is zo ontzettend moeilijk om die stap te wagen. Maar goed, ik heb nu dus een korte brief geschreven die ik haar hopelijk maandag ga geven. Maar ik weet nog niet of ik dat durf, ik ben zo onzeker wat dit betreft. Ik zou hem graag voor wat goedkeuring willen laten zien, maar ik weet niet hoe je een afbeelding plaatst. Ik kan hem ook overtikken, maar dat doe ik pas zodra ik alle reacties heb gelezen en heb gereageerd als ik daar de behoefte toe voel. Een beetje geduld dus.
Doe niet zo idioot.
Brieven en van die bullshit is veel te opdringerig.

gewoon je nummer geven en afwachten.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:23:19 #52
141994 Dickies
Since 1922
pi_40326661
Omg niet een hele brief gaan geven

Op zich ook wel leuk, kan ze 's avonds met haar vriendinnen je vierkant uitlachen Maar ik neem aan dat je andere bedoelingen hebt.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_40326690
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Gnampy het volgende:
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze je afwijst. Als dat gebeurd gewoon net doen of het je niets kan schelen, ook al is dat niet zo.
pi_40326695
Bedenk wel dat je 22 bent en dat het niet meer de basisschool is he
Volgens mij kan je het beter in haar gezicht zeggen, of dat nou moeilijk is of niet. Ik ben ook vaak genoeg in het spreekwoordelijke diepe gesprongen (met heel andere dingen dan) en dat is de beste oplossing
  zondag 30 juli 2006 @ 17:25:07 #55
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_40326714
Neem een memo'tje, zo'n gele, geen hele brieven
pi_40326748
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef Dickies het volgende:
Omg niet een hele brief gaan geven

Op zich ook wel leuk, kan ze 's avonds met haar vriendinnen je vierkant uitlachen Maar ik neem aan dat je andere bedoelingen hebt.
Precies.

Pak de bon aan, schrijf er met een glimlach je nummer op en iets van 'sms gevraagd',
geef em lief terug en loop zelfverzekerd de winkel uit.

Iemand nog nooit gesproken hebben en dan met hele brieven aankomen
pi_40326750
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Doe niet zo idioot.
Brieven en van die bullshit is veel te opdringerig.

gewoon je nummer geven en afwachten.
Wat hij zegt.. gewoon je nummer geven (of dat idee van smsbriefje geven). Een brief is namelijk wel erg over the top .
pi_40326757
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef ukga het volgende:
ja, en hij heeft wel eens gezegd; "hou hem maar lekker voor jezelf"

volgens mij is deze gast nog maagd
Ik vind dit een belachelijke reactie. Dus alleen maar omdat ik op het moment suprème niet weet wat ik moet zeggen ben ik nog maagd? Het antwoord is dus 'nee', want gelukkig voor mij bestaan er ook vrouwen die initiatief durven te nemen. Genoeg, zelfs.
pi_40326826
Het is logisch dat het niet makkelijk is, maar zie het als een uitdaging niet als een angst. Je krijgt uiteindelijk meer lof als je het wél probeert. Of je nou faalt of niet, je hebt altijd een overwinning behaald.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40326833
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef MadMarco het volgende:
- loop winkel in
- pak iets van het schap "geen plee papier ofzo" maar een halfje bruin ofzo
- sta in rij van kassameisje
- jij bent aan de beurt

"hey, heb je een vriend?

ja = ze heeft een vriend / heeft geen interesse in je
nee = "schrijf ff je gsm nummer op de bon"

als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd, en geeft ze haar nummer zonder dat de rij achter je gaat klagen dat het te lang duurt. Je moet wel ballen hebben om dit te doen.

Ga in ieder geval niet aan de gang met briefjes vast maken aan fietsen en keuzebriefje met ABC whatever. Ik ben geen vrouw, maar als ik dat wel was zou ik flink afknappen op knapen die me zoveel keuzemogelijkheid zouden geven. Alsof het kereltjes zijn die maar hopen dat jij alsjeblieft voor hen kiest.... yuk...

En als man zeg ik dan ook: ga erop af, geef een nummer, of vraag het als je er niet zeker van bent dat ze contact met jou opneemt.

Laat zien dat jij je eigen keuzes maakt en verwacht dat wat jij wilt ook vaak werkelijkheid wordt. Dat straalt tenminste macht uit, en dat is status = geen watje = dus aantrekkelijk.

MSN is trouwens een slecht communicatiemiddel. Zorg dat je haar telefoonnummer krijgt, bel haar. Spreek maximaal 10 minuten met haar, en zeg dan dat je verder gaat met je werk (ook al lieg je dat) , het is belangrijk een gesprek als eerste te beëindigen. Want als een gesprek te lang duurt en saai wordt hangt zij als eerste op, en dan is je kans verkeken. Zeg dus na 10 min gedag en "ohja, ga je met me mee terrasje pakken in (X)

Zegt ze "nee" dan weet je: ze is (nog) niet klaar daarvoor, of gewoon niet geinteresseerd.

Zegt ze "ja" of "wanneer" = succes

Stel niet teveel vragen, maar maak statements. Een gesprek wat op een verhoor lijkt gaat irriteren en komt opdringerig over. Ga ook niet naar haar pijpen dansen omdat ze een "knap" meisje is of omdat je haar leuk vindt. Vrouwen merken het wanneer mannen niet dominant zijn, en dan kom je nooit verder dan "aardige jongen"

Succes
Dit zijn goede tips waarover ik eigenlijk nooit nagedacht heb, al is doen alsof ik iemand anders ben niet geheel mijn manier van doen. In dit geval ligt dat natuurlijk wel een beetje anders het is een kwestie van veranderen. Bedankt.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:30:50 #61
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40326891
eej een brief? je kent der niet eens
koop 2 breezahs en zeg dat zij die andere mag hebbe
en drinken jullie die egzellig op als er geen klanten ff zijn

een brief, dat doen ze in shakespeare films man
(btw best lullig als die kassa-snee nu ook mee zit te lezen op dit forum en ze krijgt die brief maandag )
  zondag 30 juli 2006 @ 17:36:30 #62
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40327054
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:26 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Ik vind dit een belachelijke reactie. Dus alleen maar omdat ik op het moment suprème niet weet wat ik moet zeggen ben ik nog maagd? Het antwoord is dus 'nee', want gelukkig voor mij bestaan er ook vrouwen die initiatief durven te nemen. Genoeg, zelfs.
ja was opzich niet lullig bedoelt
maar als je al rillingen krijgt van een meisje in een AH-kostuum dan vraag ik me af wat er gebeurt als ze naast je der kleren uittrekt in bed
pi_40327097
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef ukga het volgende:
eej een brief? je kent der niet eens
koop 2 breezahs en zeg dat zij die andere mag hebbe
en drinken jullie die egzellig op als er geen klanten ff zijn

een brief, dat doen ze in shakespeare films man
(btw best lullig als die kassa-snee nu ook mee zit te lezen op dit forum en ze krijgt die brief maandag )
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
pi_40327160
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
vrouwen moet je behandelen als minderwaardig. Vinden ze leuk.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:41:05 #65
9902 Lestat
the vampire...
pi_40327176
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je zo'n mispunt was.
Memento Mori
  zondag 30 juli 2006 @ 17:41:30 #66
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40327190
eej vriend, ik heb een vriendin net 4 maanden en die behandel ik als een prinses(gister nog gereld voor haar omdat ze werd lastig gevalle ineen club) maar jij doet weer té overdreven.
ik bedoel doe gewoon es lijp stap op der af met deze gedachte in je hoofd; elk meisje dat mij niet leuk vindt, is lesbie.

meer zelfvertrouwen man
als ze je disst is ze je niet waard
pi_40327199
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Kan allemaal wel wezen, maar versierd worden willen ze stuk voor stuk.
Niet doodgenuffeld
pi_40327214
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:41 schreef Lestat het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je zo'n mispunt was.
goed van je
pi_40327218
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is logisch dat het niet makkelijk is, maar zie het als een uitdaging niet als een angst. Je krijgt uiteindelijk meer lof als je het wél probeert. Of je nou faalt of niet, je hebt altijd een overwinning behaald.
Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.
pi_40327221
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dat is zo, erg genoeg.
pi_40327285
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.
Afwijzingen zijn nooit leuk, maar blauwtjes zul je toch gaan lopen. Één van de grootste lessen in het leven is tegen je verlies kunnen. Je zal wellicht niet slagen bij dit meisje, maar incasseer het verlies en wees trots op jezelf dat je het probeerde.

Verder heb ik echt de neiging je ballonnetje door te prikken. Niemand is perfect, je kent haar nauwelijks, etc etc. Maar goed, als je haar echt geweldig vindt (en ze is het ook) zal je ze je ook met respect behandelen als ze een vriend heeft.

Succes, ik houd je vorderingen in de gaten.
pi_40327301
Het spijt me dat ik niet op alle reacties kan reageren, maar ik waardeer ze stuk voor stuk. Maar als ik het goed begrijp is de brief too much?
Het is nu eenmaal wel wie ik ben, en ook de enige manier om haar te benaderen op een manier die mijn gevoelens voor haar duidelijk maakt.
pi_40327317
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat jeje stukken beter voelt als je er gewoon op afgestapt bent (ja ook als je een negatief antwoord terug krijgt). Een flinke afbrander zal je vast niet krijgen .
pi_40327330
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Gnampy het volgende:
Het spijt me dat ik niet op alle reacties kan reageren, maar ik waardeer ze stuk voor stuk. Maar als ik het goed begrijp is de brief too much?
Het is nu eenmaal wel wie ik ben, en ook de enige manier om haar te benaderen op een manier die mijn gevoelens voor haar duidelijk maakt.
Ik denk dat je dan een straatverbod aan je broek krijgt. Ik denk dat iedere meid dat wel als creepy zal beschouwen. Gewoon casual mee uitvragen, niet zo'n brief schrijven iig.
pi_40327381
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Gnampy het volgende:
Om dan haar in verlegenheid te brengen en d'r met een smoes tussen je vingers te zien glippen..

Eerst versieren, dan pas lief zijn.
pi_40327504
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan een straatverbod aan je broek krijgt. Ik denk dat iedere meid dat wel als creepy zal beschouwen. Gewoon casual mee uitvragen, niet zo'n brief schrijven iig.
Bij nader inzien is hij wel een beetje openhartig. Goed dan, ik zal het simpel houden.
pi_40327533
Als je haar een brief stuurt zal ze je afstoten. Vrouwen willen niet een wanhopig mannetje achter zich aan, nee ze willen de stoere man die op hun afkomt (want zelf durven ze niet). Begin ook niet over je gevoelens, houd die voor je, anders is ze nog zo weg.

Liefde is een (kut)spel

Dat dus.
pi_40327608
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je haar een brief stuurt zal ze je afstoten. Vrouwen willen niet een wanhopig mannetje achter zich aan, nee ze willen de stoere man die op hun afkomt (want zelf durven ze niet). Begin ook niet over je gevoelens, houd die voor je, anders is ze nog zo weg.

Liefde is een (kut)spel

Dat dus.
Tis ook niet te geloven dat sommige gozers dat niet aanvoelen.

De TS zou zich met open ogen weer(?) ongelukkig maken
  zondag 30 juli 2006 @ 18:09:58 #79
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_40327928
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar raakt ze precies gedesillusioneerd van?
En dan is ze een illusie armer, en dan?

Of bedoel je gedesoriënteerd?

Als ik TS was, zou ik de kans zeker wagen. Alleen mezelf wel terdege beseffen dat de kans dat het wederzijds is, gering is.
Hoe dan ook: succes .
Hoezo? Heb je zijn foto gezien
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
  zondag 30 juli 2006 @ 18:26:02 #80
85919 Likkende_Lassie
pi_40328371
nee?
pi_40328507
Werkt photobucket.com op het fokforum?
  zondag 30 juli 2006 @ 18:41:37 #82
85919 Likkende_Lassie
pi_40328825
euhm mail maar naar me dan knal ik hem wel op mn server
pi_40328882
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
euhm mail maar naar me dan knal ik hem wel op mn server
Laat maar, het werkt gewoon zie ik. Ik moet eens leren om eerst iets te proberen voordat ik om hulp vraag
Nu nog een icoon en ik ben volledig geïntegreerd.
pi_40328929

Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
pi_40329154
Niet doen. Schrikt af.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:55:01 #86
85919 Likkende_Lassie
pi_40329177
o my god

Tip, verscheur die brief en wordt homo! Serieus!

Eeuwig geluk? Dat schrikt af...dit is gewoon te fout sorry....
  zondag 30 juli 2006 @ 18:55:41 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40329203
Schrikt heel erg af.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:56:09 #88
85919 Likkende_Lassie
pi_40329218
vraag direct of ze met je wilt trouwen!

Of schrijf dit,

Heej, je hebt een leuk koppie en zou je graag beter willen leren kennen! 06---------- xx Geert.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:56:17 #89
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_40329221
" Hoi, zin om een keer mee uit te gaan. Bel/Sms me als het je wat lijkt,

Geert"

Zoals ik al zei, geel memo'tje en niet meer.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:57:10 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40329249
Dude... een van de eerste posts gaf precies een mooie suggestie. Dat briefje met die meerkeuze opties...
Meer niet. Dit is echt veel te TE zeg maar!
pi_40329257
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Wolkje het volgende:
Niet doen. Schrikt af.
En flink ook. Je maakt er een hele happening van joh .
Doe gewoon zoals bijna iedereen hier al zei.. ga er gewoon op af en vraag het. Of zet desnoods je nummer op een briefje/de bon. Die brief gaat echt niet werken..
pi_40329284
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef hollander76 het volgende:
" Hoi, zin om een keer mee uit te gaan. Bel/Sms me als het je wat lijkt,

Geert"
zoiets is inderdaad veel beter.

Als ik zo'n lange brief zou krijgen zou ik dat erg 'eng' vinden overkomen, alsof je haar stalkt ofzo.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:59:37 #93
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_40329327
Omg! Die brief!! Verbranden!!
L'imagination au pouvoir!
  zondag 30 juli 2006 @ 19:00:24 #94
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_40329357
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
vraag direct of ze met je wilt trouwen!

Of schrijf dit,

Heej, je hebt een leuk koppie en zou je graag beter willen leren kennen! 06---------- xx Geert.
Da's ook zo.. Mwoah..
  zondag 30 juli 2006 @ 19:01:27 #95
97111 ukga
Siewosie baas
  zondag 30 juli 2006 @ 19:02:07 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40329407
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Wolkje het volgende:

Als ik zo'n lange brief zou krijgen zou ik dat erg 'eng' vinden overkomen, alsof je haar stalkt ofzo.
Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.
Ik vond 'm direct een engerd en een sukkel in één.
TS loopt hiermee een zeer grote kans om door dat meisje in dezelfde categorie te worden geschaald.

Don't do it!
  zondag 30 juli 2006 @ 19:02:18 #97
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_40329414
Je geschrift is wel hip. Maar whaha, omg.
  zondag 30 juli 2006 @ 19:02:27 #98
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40329421
eej volgens mij maakt TS grappen emt ons, k heb nog nooit zoiets kansloos gezien
  zondag 30 juli 2006 @ 19:03:09 #99
85919 Likkende_Lassie
pi_40329444
jah idd, zat dr ook net aan te denken hahaha
pi_40329461
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.
Ik vond 'm direct een engerd en een sukkel in één.
TS loopt hiermee een zeer grote kans om door dat meisje in dezelfde categorie te worden geschaald.

Don't do it!
Omg
Heb je later nog iets van hem gehoord?
Ik neem aan dat je er niet op gereageerd hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')