Zouden we al een RIP topic moeten openen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En waxinelichtjes op de bedrand!
En toen gingen die omvallen!
En toen vloog alles in de fik!
En nou is TS dood!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En nou is TS dood!
Nee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En nou is TS dood!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:23 schreef GizartFRL het volgende:
TS ligt met een gebroken vlaschaaltje op de bank.
Knocked out.
TS knocked out en Esther knocked up?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:23 schreef GizartFRL het volgende:
TS ligt met een gebroken vlaschaaltje op de bank.
Knocked out.
Gnampy!!!!
MELDEN!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Gnampy het volgende:
Hee mensen, daar ben ik weer!
Ik ben verliefd! Gisteren was één van de leukste dates die ik ooit heb gehad, we hebben aan 1 stuk gelachen en gepraat, en de film was ook nog eens prachtig. Een mooi moment was toen we op de bank tijdens de film steeds iets dichter bij elkaar gingen zitten.
quote:Oh, en het schaaltje met "kus" was dus wel een goed idee, ze moest eerst heel hard lachen en toen mocht ik haar een kus op haar wang geven. Al met al een geslaagde avond dus, en we hebben afgesproken dat we het snel weer gaan doen.
Tof voor je. Veel succes nog voor de rest gewenstquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Gnampy het volgende:
Ik ben verliefd! Gisteren was één van de leukste dates die ik ooit heb gehad, we hebben aan 1 stuk gelachen en gepraat, en de film was ook nog eens prachtig. Een mooi moment was toen we op de bank tijdens de film steeds iets dichter bij elkaar gingen zitten. Oh, en het schaaltje met "kus" was dus wel een goed idee, ze moest eerst heel hard lachen en toen mocht ik haar een kus op haar wang geven. Al met al een geslaagde avond dus, en we hebben afgesproken dat we het snel weer gaan doen.
Nee, maar veel verder ga ik niet op een eerste date. Dit is een meisje waar ik een mooie toekomst mee op wil bouwen, dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes. Al moet ik zeggen dat het bij het afscheid nemen wel bijna tot een 'echte' zoen kwam. Ik kuste haar nogmaals op haar wang(afscheidszoen) en toen bleven onze hoofden een beetje bij elkaar 'hangen', maar het leek me beter zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:06 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Maar eh, jullie zijn niet verder gegaan dan een zoen op de wang?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
... hoe erg moet het nu dan wel niet met je zijn?
Oke, dat was dus echt DE kans en dan grijp je 'm nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nee, maar veel verder ga ik niet op een eerste date. Dit is een meisje waar ik een mooie toekomst mee op wil bouwen, dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes. Al moet ik zeggen dat het bij het afscheid nemen wel bijna tot een 'echte' zoen kwam. Ik kuste haar nogmaals op haar wang(afscheidszoen) en toen bleven onze hoofden een beetje bij elkaar 'hangen', maar het leek me beter zo![]()
Heel ergquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, als de rest van de avond komisch en luchtig is dan wordt zo'n 'kus?' heel anders opgevat dan wanneer het stroef was gegaan, goed mee weggekomen dus
maarre, als je na haar alleen aan de kassa gezien te hebben, zelden gesproken en haar naam niet eens kende al zo overdreven zo'n brief schrijft....
... hoe erg moet het nu dan wel niet met je zijn?
i.p.v. twee meter één meterquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Gnampy het volgende:
Ik ben verliefd! Gisteren was één van de leukste dates die ik ooit heb gehad, we hebben aan 1 stuk gelachen en gepraat, en de film was ook nog eens prachtig. Een mooi moment was toen we op de bank tijdens de film steeds iets dichter bij elkaar gingen zitten.
d'r wang! held! wat een avond!quote:Oh, en het schaaltje met "kus" was dus wel een goed idee, ze moest eerst heel hard lachen en toen mocht ik haar een kus op haar wang geven. Al met al een geslaagde avond dus, en we hebben afgesproken dat we het snel weer gaan doen.
Wanneer is je volgende date danquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Heel erg
Ik zit me echt in te houden hier.
Precies!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef Gnampy het volgende:
dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes.
Het lag gewoon niet in de planning. Niet zoenen is ook niet erg hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:12 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Oke, dat was dus echt DE kans en dan grijp je 'm nieteen zoen is niet heel erg hoor..
Ik heb van een zeker schaaltje iets heel anders gehoordquote:
als ik een toffe date heb en er is een moment en er word niet gezoent dan kan ik dat niet waarderen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Het lag gewoon niet in de planning. Niet zoenen is ook niet erg hoor.
We hebben nog niet concreet iets afgesproken, komt nog wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende date dan.
Heb je ook een logboek bijgehouden?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Het lag gewoon niet in de planning. Niet zoenen is ook niet erg hoor.
Al wel een sms gestuurd ofzo dat je het heel geslaagd vond en dat je het snel eens over wil doen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
We hebben nog niet concreet iets afgesproken, komt nog wel.
Ik heb er wel eentje ontvangen met dezelfde strekking, en daar heb ik natuurlijk meteen op geantwoord. Ik bel haar vanmiddag weer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Al wel een sms gestuurd ofzo dat je het heel geslaagd vond en dat je het snel eens over wil doen?
nee, hij geeft haar morgen weer een briefje. ze werkt van 11.00 tot 19.00 morgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Al wel een sms gestuurd ofzo dat je het heel geslaagd vond en dat je het snel eens over wil doen?
Je hebt al gesmst en nu bel je. Beetje teveel van het goede, imo loop nu naar verwachting veel te hard van stapel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef Gnampy het volgende:
Ik bel haar vanmiddag weer.
Jij moet niet zoveel David Deangelo boekjes lezen jongenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hebt al gesmst en nu bel je. Beetje teveel van het goede, imo loop nu naar verwachting veel te hard van stapel.
Niet doen! speel toch ff een spel aantrekken-afstoten, veel leukerquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje ontvangen met dezelfde strekking, en daar heb ik natuurlijk meteen op geantwoord. Ik bel haar vanmiddag weer.
Goddamn... Was er niet laatst een onderzoek geweest waaruit kwam dat vrouwen liver 'echte' mannen willen. Mooie toekomst opbouwen blabla. Daar gaat het in het begin totaal niet om. Eerste indruk bepaalt alles. Als het meisje je helemaal leuk vindt dan verlangt ze juist naar een kus. Maar op zich past het ook wel bij de manier waarop je het allemaal hebt gedaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nee, maar veel verder ga ik niet op een eerste date. Dit is een meisje waar ik een mooie toekomst mee op wil bouwen, dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes. Al moet ik zeggen dat het bij het afscheid nemen wel bijna tot een 'echte' zoen kwam. Ik kuste haar nogmaals op haar wang(afscheidszoen) en toen bleven onze hoofden een beetje bij elkaar 'hangen', maar het leek me beter zo![]()
Wat daar leuk aan is begrijp ik niet... Voor mij is dat onnodig moeilijk doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef jm5 het volgende:
[..]
Niet doen! speel toch ff een spel aantrekken-afstoten, veel leuker![]()
Maar ze wil zelf graag dat ik haar straks bel! En ik ook! Moet ik dan wachten en moeilijk doen voor niks?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hebt al gesmst en nu bel je. Beetje teveel van het goede, imo loop nu naar verwachting veel te hard van stapel.
wanhopig?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar op zich past het ook wel bij de manier waarop je het allemaal hebt gedaan
Nee joh, gewoon man zonder ballen.quote:
oude stempel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon man zonder ballen.![]()
Nee hij moet zelf weten hoe hij het doet en blijkbaar werkt t.
Ik ben nog meer van de oude stempel denk ik. Gewoon op het meisje afstappen met de kans om een blauwtje te lopen
Volgens mij ook, maar hoe meer er van deze jongens zijn hoe makkelijker het is van ons andere jongensquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oude stempel?
volgens mij heet dat normaal
ik kan me steeds meer vinden in jou dating-beeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar hoe meer er van deze jongens zijn hoe makkelijker het is van ons andere jongens
Ik ga zo ook naar de supermarkt, ben nu al bezig met de brief aan het overschrijvenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar hoe meer er van deze jongens zijn hoe makkelijker het is van ons andere jongens
Wat zit jij nou weer tof te doen, jij hopeloze flapdrol. Lees je eigen treurige posthistorie eens na en dan met name die ellende die je in dit subforum heb gepost.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon man zonder ballen.![]()
Nee hij moet zelf weten hoe hij het doet en blijkbaar werkt t.
Ik ben nog meer van de oude stempel denk ik. Gewoon op het meisje afstappen met de kans om een blauwtje te lopen
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb van een zeker schaaltje iets heel anders gehoord![]()
ga je mn champagne onbijt halen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar de supermarkt, ben nu al bezig met de brief aan het overschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |