Ik vind het juist wel lief om haar het eten te laten kiezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja hallojij ging voor mij koken.
Toch niet enger dan de brief?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:23 schreef sadisticembrace het volgende:
Brrrr. Dat schaaltje vind ik eng.
Maar de brief heeft hij weggegooid, de schaaltjes gaat hij doorzettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toch niet enger dan de brief?
My god, die had ik nog niet gelezen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toch niet enger dan de brief?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.
En dit is het leuke van de avond: ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik wil haar namelijk verrassen door haar mee te nemen naar de supermarkt waar ze werkt en daar samen boodschappen voor vanavond te gaan doen. Daar hebben we ook om 16:00 uur afgesproken, ook al werkt ze vandaag niet. Natuurlijk heb ik wel een idee in mijn hoofd en ik hoop dat ze dat ook lekker vindt (spaghetti), maar de keuze is dus aan haar. Na de boodschappen lopen we naar mijn huis, ik moet voor die tijd nog een beetje opruimen hier en de badkamer schoonmaken, haasten dus... en daarna gaan we hier op de bank American Beauty kijken. Volgens haar is dat een mooie film, ik heb zelf eigenlijk geen idee.
Nou, en daarna ga ik dus voor haar koken. Iets met een lekkere salade erbij ofzo, we zien wel. Over het toetje heb ik echter al wel nagedacht
[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Met een kleine verrassing op de bodem
Goed idee toch?
Oh ja, en dit mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Dudequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.
En dit is het leuke van de avond: ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik wil haar namelijk verrassen door haar mee te nemen naar de supermarkt waar ze werkt en daar samen boodschappen voor vanavond te gaan doen. Daar hebben we ook om 16:00 uur afgesproken, ook al werkt ze vandaag niet.
Ga anders uit eten.quote:Natuurlijk heb ik wel een idee in mijn hoofd en ik hoop dat ze dat ook lekker vindt (spaghetti), maar de keuze is dus aan haar.
Je wilt alles té ludiek doen. Just go with the flow en zoals al eerder is gezegd plan niet zoveel. Ik heb ook het idee dat je er teveel van verwacht.quote:[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Met een kleine verrassing op de bodem
Goed idee toch?
Oh ja, en dit mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Ja, dat was ook mijn gedachte toen ik dat las: zit ze er wel op te wachten dat haar collega's daar met hun neus bovenop zitten? Ik heb zelf een keer op mijn werk een klant versierd waarvan ik wist dat een hoop collega's van mij hem kennen (en hem ook nog eens een lekker ding vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom bij haar werk afspreken en ook daar boodschappen doen? Dat meisje gaat zich kapotschamen als ze haar collega's samen met jou zien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:16 schreef Friek_ het volgende:
maar ik zie er jou nog voor aan om dat bakje per ongeluk bij jezelf neer te zetten.
Die is zeker goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:43 schreef Kindervriend het volgende:
DUDE! Dat schaaltje!![]()
![]()
Mooi laten zitten dat briefje, misschien zelfs 'neuken' er van maken, want ze lijkt me best gewillig. Verder moet je gewoon nog wat meer 'grapjes' uithalen, dat vinden ze leuk, de vrouwkes. Ik denk dan aan blikken achter haar fiets binden. Of de deur van je huis op een kier zetten en daar een emmer water bovenop plaatsen. Beetje lol! Beetje luchtigheid. Succes gegarandeerd.
Maar je zult inmiddels al wel in de supermarkt zijn om je diner bij mekaar te kopen, dus ik ben bang dat ik loze adviezen geef. Hoe dan ook, veul plezier moatje!
Gewoon dat meisje voor hm laten koken. Ene hand een biertje, ander een afstandbediening en zappen maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja hallojij ging voor mij koken.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon dat meisje voor hm laten koken. Ene hand een biertje, ander een afstandbediening en zappen maar![]()
Daar dacht ik ookal aan maar dan kan ie niet zappen... Die stopt zij dan maar in zn broek tussen t koken doorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij moet wel 1 hand in z'n broek hebben uiteraard
SHO ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Duiveltja het volgende:
Onzin is een paar straten verder.
Ik hou ook van jou, lieve schat. En nu weer ontopicquote:
Truequote:
Ik dacht dat je de straten gewoon door mekaar had gehaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, lieve schat. En nu weer ontopic
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zouden ze al liggen te neuken?
Of is het waarschijnlijker dat ze een meter uit elkaar zitten
en als ze weg fietst allemaal blikjes aan d'r fietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ow god ik heb niet alle topics gelezen alleen de brief en het schaaltje
ik hoop niet dat ie die brief heeft gegeven?
naja als ze daarna nog af wou spreken is ze iig net zo erg als TS en kan het schaaltje ook geen kwaad meer he
de dramas
Als hij een krampachtige planning gemaakt heeft voor die zes uur...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
ik vond het ook al vreemd ze daarna nog geen straatverbod had aangevraagtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.
http://i107.photobucket.com/albums/m304/GeertNL/Gedeeld/brief.jpgquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand die brief ff linken? Ik ben te lui om te zoeken
Of hij had gewoon geen zin 's avonds nog te internetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En waxinelichtjes op de bedrand!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |