Ik dacht dat je de straten gewoon door mekaar had gehaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, lieve schat. En nu weer ontopic
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zouden ze al liggen te neuken?
Of is het waarschijnlijker dat ze een meter uit elkaar zitten
en als ze weg fietst allemaal blikjes aan d'r fietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ow god ik heb niet alle topics gelezen alleen de brief en het schaaltje
ik hoop niet dat ie die brief heeft gegeven?
naja als ze daarna nog af wou spreken is ze iig net zo erg als TS en kan het schaaltje ook geen kwaad meer he
de dramas
Als hij een krampachtige planning gemaakt heeft voor die zes uur...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
ik vond het ook al vreemd ze daarna nog geen straatverbod had aangevraagtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.
http://i107.photobucket.com/albums/m304/GeertNL/Gedeeld/brief.jpgquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand die brief ff linken? Ik ben te lui om te zoeken
Of hij had gewoon geen zin 's avonds nog te internetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En waxinelichtjes op de bedrand!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |