Wacht maar tot de deurbel gaatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Gnampy het volgende:
Wederom bedankt voor alle aanmoediging, maar ik moet nu echt even mijn huis op orde maken. Nog minder dan twee uurtjes... Ik ben nu gelukkig nog niet zo nerveus.
foto's maken he!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Gnampy het volgende:
Wederom bedankt voor alle aanmoediging, maar ik moet nu echt even mijn huis op orde maken. Nog minder dan twee uurtjes... Ik ben nu gelukkig nog niet zo nerveus.
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:41 schreef Gnampy het volgende:
[..]
........ Tot ik dinsdag in de trein zat en opeens telefoon kreeg, van haar dus. Ik durfde de telefoon bijna niet op te nemen.......
Het briefje zit onder het schaaltje, op de foto heb ik het alleen nog niet vastgeplakt. Dat moet ik nog doen met een heel dun reepje plakband ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb je wel het aan de onderkant geschreven? anders wel ff testen of het niet oplost in de yoghurt
Maarre, ik eet zelden een schaaltje vla zo goed leeg dat de onderkant helemaal zichtbaar is.
Discontinuiteit, ik denk er niet al teveel van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?
foutje c?
Ik word nooit gebeld, laat staan door nummers die niet in mijn geheugen staan. Laat staan op het moment dat ik van haar een telefoontje verwacht. Haha, het zou wel lullig zijn inderdaad als het gewoon mijn ma was met een nieuwe telefoon. Maar hoezo foutje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?
foutje c?
Niets hoor, zomaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik word nooit gebeld, laat staan door nummers die niet in mijn geheugen staan. Laat staan op het moment dat ik van haar een telefoontje verwacht. Haha, het zou wel lullig zijn inderdaad als het gewoon mijn ma was met een nieuwe telefoon. Maar hoezo foutje?
Eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Kreator het volgende:
Dude....dat met die kus in dat schaaltje is zooooo fout. Het komt wanhopig over...je moet ook dingen aan het toeval overlaten.
Wacht gewoon het goede moment af, ga de hele avond naast elkaar op de bank zitten en kus haar gewoon als het goed voelt. Is het niet wederzijds, pech. Is het wel wederzijds: Likze.
...met zo'n schaaltje verneuk je je kansen, als ze er niet op reageert of het net zo sneu vindt als ik.
Eens. Ik wil er graag nog aan toevoegen dat je niet had moeten vertellen hoeveel moeite het je kostte de eerste stap te zetten en dat je ook niet nogmaals had moeten vragen of ze nog wel zin heeft. Iets overtuigder van jezelf mag welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Kreator het volgende:
Dude....dat met die kus in dat schaaltje is zooooo fout. Het komt wanhopig over...je moet ook dingen aan het toeval overlaten.
Wacht gewoon het goede moment af, ga de hele avond naast elkaar op de bank zitten en kus haar gewoon als het goed voelt. Is het niet wederzijds, pech. Is het wel wederzijds: Likze.
...met zo'n schaaltje verneuk je je kansen, als ze er niet op reageert of het net zo sneu vindt als ik.
Je hebt toch niet verteld dat je een topic erover op Fok! hebt geopend en dat je eerst een hele brief wilde geven heh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:41 schreef Gnampy het volgende:
[...]
Dat heb ik toen gedaan en dat gesprek verliep al een stuk vlotter, we hebben gesproken over hoeveel moeite het me gekost heeft om de eerste stap te zetten, dat was wel lachen.
[...]
Ja idd dan is het niet meer onwennig en geforceerd en is het meer luchtig en grappig dan zo beladen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Xtinction het volgende:
Laat dat schaaltje maar zitten idd, te geforceerd. (albeit romantisch, maar doe zoiets maar als je al eventjes wat met haar hebt, dan wordt dat meer gewaardeerd)
hear hear. Maar ja, misschien valt ze wel op extreem onzekere jongetjes. Je weet het maar nooit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Xennia het volgende:
Eens. Ik wil er graag nog aan toevoegen dat je niet had moeten vertellen hoeveel moeite het je kostte de eerste stap te zetten en dat je ook niet nogmaals had moeten vragen of ze nog wel zin heeft. Iets overtuigder van jezelf mag wel
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misserquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Xtinction het volgende:
Laat dat schaaltje maar zitten idd, te geforceerd. (albeit romantisch, maar doe zoiets maar als je al eventjes wat met haar hebt, dan wordt dat meer gewaardeerd)
Lijkt me ook een boring leventje als je hier met volle teugen van geniet, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xtinction het volgende:
Het is leuker om het te geloven. Lijk me echt een vet boring leventje als je bij alles wat er gezegd wordt altijd maar je vragen hebt. Ik blijf liever naief en geniet met volle teugen van een topic zoals dit, waar of niet waar...
Nee joh. Dit zou mijn vriendin ( sedert een jaar ) wel lief vinden, maar als ik zoiets op de eerste date had geflikt was ik nu nog single geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misser
Dan vindt ze het zeker ook lief om een teddybeer te krijgen met ''I love you'' erop?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee joh. Dit zou mijn vriendin ( sedert een jaar ) wel lief vinden, maar als ik zoiets op de eerste date had geflikt was ik nu nog single geweest
Welnee, als je elkaar al een tijdje kent is zoiets als grapje wel leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misser
Meisjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:34 schreef Xtinction het volgende:
Xennia: niet alle vrouwen zijn feeksenDenk dat 2 van mijn exen het wel zou kunnen waarderen, en een totaal niet. Vrouwen....
Euh, nee. Maar niet elke vrouw is zo'n verbitterd als jij/heeft met kasta gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan vindt ze het zeker ook lief om een teddybeer te krijgen met ''I love you'' erop?
Ik ben niet verbitterd, er is alleen wat originelers voor nodig om mij te verrassenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Euh, nee. Maar niet elke vrouw is zo'n verbitterd als jij/heeft met kasta gehad.
Ja gewoon die yoghurt in dr bek gieten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Wolkje het volgende:
Ik zou het schaaltje ook weglaten.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef _The_General_ het volgende:
Het kus schaaltje is leuk bedacht, zeer leuk, maar ik zou het weglaten!
zoiets jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja gewoon die yoghurt in dr bek gieten!![]()
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Haruhi het volgende:
Wat is er mis met samen boodschappen doen?
Ja, als je het zo zegt. Maar voor de rest is er in principe niks mis meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja halloquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?
Ik vind het juist wel lief om haar het eten te laten kiezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja hallojij ging voor mij koken.
Toch niet enger dan de brief?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:23 schreef sadisticembrace het volgende:
Brrrr. Dat schaaltje vind ik eng.
Maar de brief heeft hij weggegooid, de schaaltjes gaat hij doorzettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toch niet enger dan de brief?
My god, die had ik nog niet gelezen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toch niet enger dan de brief?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.
En dit is het leuke van de avond: ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik wil haar namelijk verrassen door haar mee te nemen naar de supermarkt waar ze werkt en daar samen boodschappen voor vanavond te gaan doen. Daar hebben we ook om 16:00 uur afgesproken, ook al werkt ze vandaag niet. Natuurlijk heb ik wel een idee in mijn hoofd en ik hoop dat ze dat ook lekker vindt (spaghetti), maar de keuze is dus aan haar. Na de boodschappen lopen we naar mijn huis, ik moet voor die tijd nog een beetje opruimen hier en de badkamer schoonmaken, haasten dus... en daarna gaan we hier op de bank American Beauty kijken. Volgens haar is dat een mooie film, ik heb zelf eigenlijk geen idee.
Nou, en daarna ga ik dus voor haar koken. Iets met een lekkere salade erbij ofzo, we zien wel. Over het toetje heb ik echter al wel nagedacht
[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Met een kleine verrassing op de bodem
Goed idee toch?
Oh ja, en dit mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Dudequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.
En dit is het leuke van de avond: ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik wil haar namelijk verrassen door haar mee te nemen naar de supermarkt waar ze werkt en daar samen boodschappen voor vanavond te gaan doen. Daar hebben we ook om 16:00 uur afgesproken, ook al werkt ze vandaag niet.
Ga anders uit eten.quote:Natuurlijk heb ik wel een idee in mijn hoofd en ik hoop dat ze dat ook lekker vindt (spaghetti), maar de keuze is dus aan haar.
Je wilt alles té ludiek doen. Just go with the flow en zoals al eerder is gezegd plan niet zoveel. Ik heb ook het idee dat je er teveel van verwacht.quote:[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Met een kleine verrassing op de bodem
Goed idee toch?
Oh ja, en dit mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Ja, dat was ook mijn gedachte toen ik dat las: zit ze er wel op te wachten dat haar collega's daar met hun neus bovenop zitten? Ik heb zelf een keer op mijn werk een klant versierd waarvan ik wist dat een hoop collega's van mij hem kennen (en hem ook nog eens een lekker ding vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom bij haar werk afspreken en ook daar boodschappen doen? Dat meisje gaat zich kapotschamen als ze haar collega's samen met jou zien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:16 schreef Friek_ het volgende:
maar ik zie er jou nog voor aan om dat bakje per ongeluk bij jezelf neer te zetten.
Die is zeker goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:43 schreef Kindervriend het volgende:
DUDE! Dat schaaltje!![]()
![]()
Mooi laten zitten dat briefje, misschien zelfs 'neuken' er van maken, want ze lijkt me best gewillig. Verder moet je gewoon nog wat meer 'grapjes' uithalen, dat vinden ze leuk, de vrouwkes. Ik denk dan aan blikken achter haar fiets binden. Of de deur van je huis op een kier zetten en daar een emmer water bovenop plaatsen. Beetje lol! Beetje luchtigheid. Succes gegarandeerd.
Maar je zult inmiddels al wel in de supermarkt zijn om je diner bij mekaar te kopen, dus ik ben bang dat ik loze adviezen geef. Hoe dan ook, veul plezier moatje!
Gewoon dat meisje voor hm laten koken. Ene hand een biertje, ander een afstandbediening en zappen maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja hallojij ging voor mij koken.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon dat meisje voor hm laten koken. Ene hand een biertje, ander een afstandbediening en zappen maar![]()
Daar dacht ik ookal aan maar dan kan ie niet zappen... Die stopt zij dan maar in zn broek tussen t koken doorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij moet wel 1 hand in z'n broek hebben uiteraard
SHO ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Duiveltja het volgende:
Onzin is een paar straten verder.
Ik hou ook van jou, lieve schat. En nu weer ontopicquote:
Truequote:
Ik dacht dat je de straten gewoon door mekaar had gehaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, lieve schat. En nu weer ontopic
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zouden ze al liggen te neuken?
Of is het waarschijnlijker dat ze een meter uit elkaar zitten
en als ze weg fietst allemaal blikjes aan d'r fietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ow god ik heb niet alle topics gelezen alleen de brief en het schaaltje
ik hoop niet dat ie die brief heeft gegeven?
naja als ze daarna nog af wou spreken is ze iig net zo erg als TS en kan het schaaltje ook geen kwaad meer he
de dramas
Als hij een krampachtige planning gemaakt heeft voor die zes uur...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
ik vond het ook al vreemd ze daarna nog geen straatverbod had aangevraagtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.
http://i107.photobucket.com/albums/m304/GeertNL/Gedeeld/brief.jpgquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand die brief ff linken? Ik ben te lui om te zoeken
Of hij had gewoon geen zin 's avonds nog te internetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En waxinelichtjes op de bedrand!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |