Waarschijnlijk is hij nu aan het uitzoeken waar hij condooms moet halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:36 schreef RiDo78 het volgende:
Ik vraag me af of Gnampy nog goed geslapen heeft of dat ie de hele nacht wakker gelegen heeft van de zenuwen
Dat, of de wereld is onterechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
absoluut, behoorlijk duidelijk ook wel
Waarom? Hij doet iets wat de meeste mensen niet zouden durven, met goed resultaat, en dan is het meteen fake?quote:
Deze post maakt het overduidelijk dat het fake is... Kom op nou zeg... Let ook op het woord gebruik in de brief en weer in dit deel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:42 schreef Leopold_Stotch het volgende:
[..]
Waarom? Hij doet iets wat de meeste mensen niet zouden durven, met goed resultaat, en dan is het meteen fake?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
Als hij haar die brief echt had gegeven zou het wat ongeloofwaardig zijn, maar hij heeft dat uiteindelijk niet gedaan, met positief resultaat. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze post maakt het overduidelijk dat het fake is... Kom op nou zeg... Let ook op het woord gebruik in de brief en weer in dit deel.
[..]
Hij heeft enkel die brief niet gegeven op advies van de Fokkers, wij Fokkers hebben dus eigenlijk zijn date geregeld anders had ie namelijk meteen een straatverbod gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:54 schreef Bolter het volgende:
Hij heeft die brief dus niet gegeven? Gelukkig maar, jezus wat laat je iemand schrikken als je zo'n ding voor je neus geschoven krijgt. Ben je bijvoorbaat kansloos.
Nou, vertel alles nu dan evenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Sorry dat ik niet meer van me liet horen gisteren, maar een paar minuten nadat ik dat geschreven had mocht ik hier niet meer reageren van Mordreth. Toen ben ik maar weer weggegaan omdat ik dacht dat ik ongewenst was.
Man jij hebt echt geen ballen aan je lijf! Wat kan er nou van die date terechtkomen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Sorry dat ik niet meer van me liet horen gisteren, maar een paar minuten nadat ik dat geschreven had mocht ik hier niet meer reageren van Mordreth. Toen ben ik maar weer weggegaan omdat ik dacht dat ik ongewenst was.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef ukga het volgende:
Gnampy ga je nog wat vertellen of ben je alleen maar bezig met je huwelijksreis te boeken?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Hoezo mogen reageren? Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
wuahahhahadat zou echt een kostelijke actie zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
Koopt ie al dat spul, rekent af bij haar.
Vraagt ze vanavond alsnog, wat ga je voor me maken.
Laat je kop nou eens zien!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Daar zou ik ook wel het fijne van willen wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoezo mogen reageren? Wat is dat nou weer voor onzin?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:36 schreef arneaux het volgende:
Hij moet idd wel ff ergens anders die zooi gaan halen anders is t echt duf.
Ja natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
Hey Gnampy, nu willen we natuurlijk ook wat meer details hoe alles gelopen is na je vorige update
Weet ik veel, dit topic was meteen dicht!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoezo mogen reageren? Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Duiveltja het volgende:
Eind goed al goed, that is als de date goed verloopt.
Wat ga je aandoen?
Wat ga je koken?
Welke dvd of neemt zij die mee?
Heb je al rosé in huis?
Maar jij hebt nog nooit een date gehad laat staan een meisje gezoend, dus jij weet ook niet waar je het over hebt lolquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je moet het waarderen, maar ik vind het ERG leuk bedacht.
Wat hij zegt. Ik vind die "kus" wel een beetje over the top voor een eerste afspraakjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Badmintonner het volgende:
Moet je wel zorgen dat ze haar bakje goed leegmaaktAnders heeft het nog geen nut..Maar, ik heb het idee dat je teveel wil doen om het haar "leuk te maken". Pas je wel op dat je niet overdrijft?
En dat baseer je waarop?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog nooit een date gehad laat staan een meisje gezoend, dus jij weet ook niet waar je het over hebt lol.
Dat schaaltje kan goed uitpakken, maar kan 't ook verneuken mijn inziens. Niet echt een zekerheidje ofzo.
Haha, niet teveel yoghurt er in doen dus! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Badmintonner het volgende:
Moet je wel zorgen dat ze haar bakje goed leegmaaktAnders heeft het nog geen nut..Maar, ik heb het idee dat je teveel wil doen om het haar "leuk te maken". Pas je wel op dat je niet overdrijft?
HELD!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Met een kleine verrassing op de bodem
Goed idee toch?
Oh ja, en dit mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |