quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:36 schreef arneaux het volgende:
Hij moet idd wel ff ergens anders die zooi gaan halen anders is t echt duf.
Ja natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
Hey Gnampy, nu willen we natuurlijk ook wat meer details hoe alles gelopen is na je vorige update
Weet ik veel, dit topic was meteen dicht!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoezo mogen reageren? Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Duiveltja het volgende:
Eind goed al goed, that is als de date goed verloopt.
Wat ga je aandoen?
Wat ga je koken?
Welke dvd of neemt zij die mee?
Heb je al rosé in huis?
Maar jij hebt nog nooit een date gehad laat staan een meisje gezoend, dus jij weet ook niet waar je het over hebt lolquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je moet het waarderen, maar ik vind het ERG leuk bedacht.
Wat hij zegt. Ik vind die "kus" wel een beetje over the top voor een eerste afspraakjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Badmintonner het volgende:
Moet je wel zorgen dat ze haar bakje goed leegmaaktAnders heeft het nog geen nut..Maar, ik heb het idee dat je teveel wil doen om het haar "leuk te maken". Pas je wel op dat je niet overdrijft?
En dat baseer je waarop?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog nooit een date gehad laat staan een meisje gezoend, dus jij weet ook niet waar je het over hebt lol.
Dat schaaltje kan goed uitpakken, maar kan 't ook verneuken mijn inziens. Niet echt een zekerheidje ofzo.
Haha, niet teveel yoghurt er in doen dus! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Badmintonner het volgende:
Moet je wel zorgen dat ze haar bakje goed leegmaaktAnders heeft het nog geen nut..Maar, ik heb het idee dat je teveel wil doen om het haar "leuk te maken". Pas je wel op dat je niet overdrijft?
HELD!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Met een kleine verrassing op de bodem
Goed idee toch?
Oh ja, en dit mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Wacht maar tot de deurbel gaatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Gnampy het volgende:
Wederom bedankt voor alle aanmoediging, maar ik moet nu echt even mijn huis op orde maken. Nog minder dan twee uurtjes... Ik ben nu gelukkig nog niet zo nerveus.
foto's maken he!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Gnampy het volgende:
Wederom bedankt voor alle aanmoediging, maar ik moet nu echt even mijn huis op orde maken. Nog minder dan twee uurtjes... Ik ben nu gelukkig nog niet zo nerveus.
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:41 schreef Gnampy het volgende:
[..]
........ Tot ik dinsdag in de trein zat en opeens telefoon kreeg, van haar dus. Ik durfde de telefoon bijna niet op te nemen.......
Het briefje zit onder het schaaltje, op de foto heb ik het alleen nog niet vastgeplakt. Dat moet ik nog doen met een heel dun reepje plakband ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb je wel het aan de onderkant geschreven? anders wel ff testen of het niet oplost in de yoghurt
Maarre, ik eet zelden een schaaltje vla zo goed leeg dat de onderkant helemaal zichtbaar is.
Discontinuiteit, ik denk er niet al teveel van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?
foutje c?
Ik word nooit gebeld, laat staan door nummers die niet in mijn geheugen staan. Laat staan op het moment dat ik van haar een telefoontje verwacht. Haha, het zou wel lullig zijn inderdaad als het gewoon mijn ma was met een nieuwe telefoon. Maar hoezo foutje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?
foutje c?
Niets hoor, zomaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik word nooit gebeld, laat staan door nummers die niet in mijn geheugen staan. Laat staan op het moment dat ik van haar een telefoontje verwacht. Haha, het zou wel lullig zijn inderdaad als het gewoon mijn ma was met een nieuwe telefoon. Maar hoezo foutje?
Eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Kreator het volgende:
Dude....dat met die kus in dat schaaltje is zooooo fout. Het komt wanhopig over...je moet ook dingen aan het toeval overlaten.
Wacht gewoon het goede moment af, ga de hele avond naast elkaar op de bank zitten en kus haar gewoon als het goed voelt. Is het niet wederzijds, pech. Is het wel wederzijds: Likze.
...met zo'n schaaltje verneuk je je kansen, als ze er niet op reageert of het net zo sneu vindt als ik.
Eens. Ik wil er graag nog aan toevoegen dat je niet had moeten vertellen hoeveel moeite het je kostte de eerste stap te zetten en dat je ook niet nogmaals had moeten vragen of ze nog wel zin heeft. Iets overtuigder van jezelf mag welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Kreator het volgende:
Dude....dat met die kus in dat schaaltje is zooooo fout. Het komt wanhopig over...je moet ook dingen aan het toeval overlaten.
Wacht gewoon het goede moment af, ga de hele avond naast elkaar op de bank zitten en kus haar gewoon als het goed voelt. Is het niet wederzijds, pech. Is het wel wederzijds: Likze.
...met zo'n schaaltje verneuk je je kansen, als ze er niet op reageert of het net zo sneu vindt als ik.
Je hebt toch niet verteld dat je een topic erover op Fok! hebt geopend en dat je eerst een hele brief wilde geven heh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:41 schreef Gnampy het volgende:
[...]
Dat heb ik toen gedaan en dat gesprek verliep al een stuk vlotter, we hebben gesproken over hoeveel moeite het me gekost heeft om de eerste stap te zetten, dat was wel lachen.
[...]
Ja idd dan is het niet meer onwennig en geforceerd en is het meer luchtig en grappig dan zo beladen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Xtinction het volgende:
Laat dat schaaltje maar zitten idd, te geforceerd. (albeit romantisch, maar doe zoiets maar als je al eventjes wat met haar hebt, dan wordt dat meer gewaardeerd)
hear hear. Maar ja, misschien valt ze wel op extreem onzekere jongetjes. Je weet het maar nooit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Xennia het volgende:
Eens. Ik wil er graag nog aan toevoegen dat je niet had moeten vertellen hoeveel moeite het je kostte de eerste stap te zetten en dat je ook niet nogmaals had moeten vragen of ze nog wel zin heeft. Iets overtuigder van jezelf mag wel
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misserquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Xtinction het volgende:
Laat dat schaaltje maar zitten idd, te geforceerd. (albeit romantisch, maar doe zoiets maar als je al eventjes wat met haar hebt, dan wordt dat meer gewaardeerd)
Lijkt me ook een boring leventje als je hier met volle teugen van geniet, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xtinction het volgende:
Het is leuker om het te geloven. Lijk me echt een vet boring leventje als je bij alles wat er gezegd wordt altijd maar je vragen hebt. Ik blijf liever naief en geniet met volle teugen van een topic zoals dit, waar of niet waar...
Nee joh. Dit zou mijn vriendin ( sedert een jaar ) wel lief vinden, maar als ik zoiets op de eerste date had geflikt was ik nu nog single geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misser
Dan vindt ze het zeker ook lief om een teddybeer te krijgen met ''I love you'' erop?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee joh. Dit zou mijn vriendin ( sedert een jaar ) wel lief vinden, maar als ik zoiets op de eerste date had geflikt was ik nu nog single geweest
Welnee, als je elkaar al een tijdje kent is zoiets als grapje wel leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misser
Meisjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:34 schreef Xtinction het volgende:
Xennia: niet alle vrouwen zijn feeksenDenk dat 2 van mijn exen het wel zou kunnen waarderen, en een totaal niet. Vrouwen....
Euh, nee. Maar niet elke vrouw is zo'n verbitterd als jij/heeft met kasta gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan vindt ze het zeker ook lief om een teddybeer te krijgen met ''I love you'' erop?
Ik ben niet verbitterd, er is alleen wat originelers voor nodig om mij te verrassenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Euh, nee. Maar niet elke vrouw is zo'n verbitterd als jij/heeft met kasta gehad.
Ja gewoon die yoghurt in dr bek gieten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Wolkje het volgende:
Ik zou het schaaltje ook weglaten.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef _The_General_ het volgende:
Het kus schaaltje is leuk bedacht, zeer leuk, maar ik zou het weglaten!
zoiets jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja gewoon die yoghurt in dr bek gieten!![]()
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Haruhi het volgende:
Wat is er mis met samen boodschappen doen?
Ja, als je het zo zegt. Maar voor de rest is er in principe niks mis meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja halloquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |