er was ooit dating.fok.nl helaas bleek het niet zo'n succes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:57 schreef harrie1 het volgende:
ik zoek ook een date
kunnen we geen fok dateforum maken?
ik ben gescheiden
35jaar
3 jongens 2x4 en 1 van 6 jaar
en zoek een leuke date met een vrouw vanaf 25 jaar
en kasta niet getreurd hoe vrouwen werken zullen wij mannen nooit helemaal begrijpen
het blijven vreemde wezens
maar wel erg lief mooi gezellig enz enz
Excuus als ik je onderschat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom toch altijd de aanname dat ik huppelende, domme meisjes aantrek, hetgeen ik notabene verafschuw?
Nah, nog 1 keer dan, ik heb in m'n leven slechts 2, qua intelligentie minder bedeelde vrouwen gehad... 3 van de laatste 4 hadden notabene een universitaire studie genoten...
[..]
Why not? Van mijn part word ik huisman en haalt zij het geld binnen... Ik geef niet zoveel om status...
[..]
Hoe?
[..]
Met het risico naief en arrogant over te komen; ik denk toch echt dat je me met het bovenstaande verhaal nogal onderschat.
Omdat ik niet alleen kan en wil zijn... Ik vind het zó fucking saai...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Llewella het volgende:
Waarom trouwens zo relaties najagen op het moment dat het gewoon allemaal even niet zo lukt?
Is een relatie hebben een doel in het leven? Ik denk dat het eerder een middel is.
Ik doe beidequote:Mensen die genieten zijn aantrekkelijker voor zelfstandige mensen dan mensen die op alles maar lopen af te geven over wat ze wel allemaal wel niet hekelt en irriteert.
Je weet dat kan ik niet en wil ik niet naast elkaar op het kerkhof liggen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
Omdat ik niet alleen kan en wil zijn.
Té doorzichtig CCquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
Je bent toch een vent? Met backbone?
quote:
Oh, nevermind then... Dacht dat je het bedoelde als zo'n "Je bent toch geen mietje of wel? Nou? Nou?!!!" spelletjequote:
Ah, op die fiets. Nee, die steek zat niet onder het water.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:29 schreef kastanova het volgende:
Oh, nevermind then... Dacht dat je het bedoelde als zo'n "Je bent toch geen mietje of wel? Nou? Nou?!!!" spelletje.
Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje wasquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:26 schreef Joene het volgende:
Kort gezegd je zoekt wat te neuken. zonder gezeik.
probleem blijft natuurlijk dat vrouwen toch wel denken dat ze een relatie hebben op het moment dat je zo met ze omgaat he.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje was."
Neuken is leuk, maar het moet wel leuk blijven... Zodra het een verplichting wordt, ben ik het al snel zat...
Nee, ik wil eigenlijk gewoon dingen met een vrouw doen die je normaal binnen een relatie ook zou doen... Samen naar een feestje gaan, terrasje pakken, gewoon spontaan ergens naartoe rijden (Parijs, het strand, whatever), zij die in mn armen in slaap valt, heerlijk relaxed en intiem op de bank liggen chillen, etc.
En dát zonder gezeik... En dat gaat nu eenmaal makkelijker als er geen daadwerkelijke relatie bij komt kijken, want dat zorgt al snel weer voor bepaalde emoties, verplichtingen en verwachtingen...
Nah nee, tuurlijk verschilt het nogal per vrouw, maar in veel gevallen gaat dat nog een behoorlijke tijd goed...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef Joene het volgende:
probleem blijft natuurlijk dat vrouwen toch wel denken dat ze een relatie hebben op het moment dat je zo met ze omgaat he.
Een relatie kan ook fucking saai zijn hoor als je de verkeerde treft of als je niet vind in de relatie wat je eigenlijk zoekt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik niet alleen kan en wil zijn... Ik vind het zó fucking saai....
[..]
Ik doe beide.
Positieve uitstraling en denkwijze, maar zodra ik kritiek heb uit ik die (zowel positief als negatief).
Hierdoor gaan mensen graag en makkelijk met me om, maar weten ze ook heel goed wat ze aan me hebben... Misschien gaat men daaróm juist wel zo graag met me om, who knows....
Maar eh kasta eh , loop je wel is tegen serieus relatie materiaal aan ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, tuurlijk verschilt het nogal per vrouw, maar in veel gevallen gaat dat nog een behoorlijke tijd goed...
Totdat je merkt dat er inderdaad weer (teveel) emoties mee gaan spelen en dan kap je het af voordat het nog verder uit de hand loopt...
Naja, kijk naar m'n de afgelopen 4 topics, lange lappen tekst typen op een forum is ook 1 van m'n hobbiesquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:41 schreef Llewella het volgende:
Een relatie kan ook fucking saai zijn hoor als je de verkeerde treft of als je niet vind in de relatie wat je eigenlijk zoekt.
Als ik niet me hobbies zou hebben en niet lekker me gang zou gaan en alleen gericht zou zijn op me relatie zou ik ook erg snel bored raken; niet omdat de relatie saai is maar omdat er meer in het leven is.
Nah, als iemand iets positiefs doet, zal ik het positief houden.quote:Eerlijk zijn is goed; kritiek uiten en ontvangen is ook goed; als het maar in de goede richting is.
Blijf het positief houden.
Nah, de stukjes (en dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je m'n columns bedoelt) zijn voornamelijk bedoeld om reacties los te maken en de makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is door te chargerenquote:Ik had stukjes van je gelezen; en vond het sommige stukken erg gevat en goed; maar veel ook niet; te zeikend op anderen; en daarmee geef je het signaal van de bully af; voortkomend uit onzekerheid.
Ik zeg absoluut niet dat dat zo ook is; maar zo kan het wel overkomen op anderen.
Dus blijf gewoon slim & gevat; zonder te zeiken
Soms ligt de oorzaak van de irritatie niet bij de ander; maar bij jezelf.
Je zoekt dus eigenlijk een vrouw die fysiek niet op je valt, Kasta.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje was."
Neuken is leuk, maar het moet wel leuk blijven... Zodra het een verplichting wordt, ben ik het al snel zat...
Nee, ik wil eigenlijk gewoon dingen met een vrouw doen die je normaal binnen een relatie ook zou doen... Samen naar een feestje gaan, terrasje pakken, gewoon spontaan ergens naartoe rijden (Parijs, het strand, whatever), zij die in mn armen in slaap valt, heerlijk relaxed en intiem op de bank liggen chillen, etc.
En dát zonder gezeik... En dat gaat nu eenmaal makkelijker als er geen daadwerkelijke relatie bij komt kijken, want dat zorgt al snel weer voor bepaalde emoties, verplichtingen en verwachtingen...
Naja, als ik het idee heb dat het wel eens uit zou kunnen lopen op een daadwerkelijke relatie (omdat het "als vrienden" ook perfect ging) dan wil ik er nog wel eens in meegaan als zij meer richting de daadwerkelijk relatie gaat denken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
Maar eh kasta eh , loop je wel is tegen serieus relatie materiaal aan ?
Niet alleen de seks zul je dan missen, ook de andere vormen van intimiteit.. En die zijn toch ook behoorlijk belangrijk voor me...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
Je zoekt dus eigenlijk een vrouw die fysiek niet op je valt, Kasta.
Want alleen dan is het genoemde mogelijk, denk ik, enkel zul je dan de sex moeten missen, ik neem tenminste aan dat een dame die jou fysiek niet aantrekkelijk vindt, je ook geen sex wil geven.
Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...quote:Als je al die dingen die je opnoemt deelt inclusief sex dus, voelt dat gewoon als een relatie, is het eigenlijk gewoon een relatie, alleen wil jij het niet zo noemen, om je zelf van enige 'verplichting' te onthouden.
Maar als je vrijblijvend relatietje wilt spelen moet je ook niet raar opkijken als die emotionele band en bijbehorende intimiteit niet erg van de grond komen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef kastanova het volgende:
Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Live and let die
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef dvr het volgende:
Maar als je vrijblijvend relatietje wilt spelen moet je ook niet raar opkijken als die emotionele band en bijbehorende intimiteit niet erg van de grond komen..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:56 schreef kastanova het volgende:
Naja, als ik het idee heb dat het wel eens uit zou kunnen lopen op een daadwerkelijke relatie (omdat het "als vrienden" ook perfect ging) dan wil ik er nog wel eens in meegaan als zij meer richting de daadwerkelijk relatie gaat denken...
Maar ja, vaak gaat het daarna al snel mis... Waar het in eerste instantie slechts voor spek en bonen was en beide partijen dus al snel tevreden waren, spelen er nu andere belangen en emoties mee, hebben beiden andere verwachtingen, etc. etc.
Ik denk dan dat je de dame die daar in mee kan gaan, niet zult vinden, het is kiezen of delen namelijk bij vrouwen over het algemeen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet alleen de seks zul je dan missen, ook de andere vormen van intimiteit.. En die zijn toch ook behoorlijk belangrijk voor me...
[..]
Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Live and let die
Ik ben in al m'n relaties slechts 1 keer degene geweest die het initiatief nam tot seks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef milagro het volgende:
Ik denk dan dat je de dame die daar in mee kan gaan, niet zult vinden, het is kiezen of delen namelijk bij vrouwen over het algemeen.
Je bent of het platonische vriendje waar ze alles mee delen, behalve de sex, dus knuffelen of tegen elkaar aanliggen kan nog wel
Nah, misschien tref ik alleen maar dusdanig oppervlakkige vrouwen, maar ik denk dat weinig vrouwen op een dusdanige, intieme manier met een man om zou kunnen gaan als ze hem níet ook fysiek aantrekkelijk zouden vinden.quote:of je bent het vriendje waar ze ook fysiek voor vallen, en dan krijgen ze hoe dan ook na verloop van tijd gevoelens, al zullen ze dat ms ontkennen uit angst je kwijt te raken.
Naja, ik denk dat het probleem meer ligt bij het hele "gebruikt worden" gevoel...quote:Maar niet iedere dame die (stiekem) toch gevoelens krijgt, gaat zich zo gedragen zoals jij omschrijft.
Tuurlijk zal er af en toe wat gezeur zijn (wanneer zie ik je weer- bel me dan even,d an kan ik daar rekening mee houden- etc etc) maar om dat nu als hinderlijk te ervaren?
Welke theorie? Dat er geen vrouw voor me is?quote:Ik denk dat jij de problemen een beetje opzoekt, als een way out, of een soort selffulfillig prophecy, je eigen theorie zo bewezen te zien ook.
Ik beweer toch ook nergens dat het volgens mijn voorwaarden moet?quote:Je kan niet alles puur op jouw voorwaarden hebben, en alles delen, maar geen gevoelens erbij, en vooral geen verplichtingen.
En wat noem jij verplichtingen? Is het niet soms gewoon fatsoen om de ander in bepaalde dingen tegemoet te komen?
Ik kan bv heel goed een relatie hebben die vooral op sex gebaseerd is, maar ook dan verwacht ik een zeker takt, attentheid, en wil ik niet met een chronische onverschilligheid behandeld worden tussen de sex door.
Voor de rest zijn er dan geen verplichtingen, gewoon een leuke tijd hebben, maar niet enkel op de voorwaarden van de een, enkel op afroep van de een.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
over dat opdelen in quotes gesproken, dat is precies wat jij ook doet in relaties, je deelt de anders gedrag op in quotes, je analyseert iedere handeling, daad op zich, en kijkt niet meer naar de grote lijn, niet echt naar de context, je analyseert zo alles stuk.
zo iemands gedrag fileren, ja dan kan je iedereen ten alle tijden wel pakken waarop je ze wil pakken.
ms wat minder de dingen op een weegschaal leggen, minder met een loep over alles heen gaan, de grote lijn willen zien, en niet enkel de details.
het is net als met een lichaam, de onderdelen an sich kunnen niet helemaal perfect zijn, maar het totaal plaatje is toch aangenaam voor het oog.
Precies en rationeel als ik ben, heb ik kosten-baten analyses gemaakt en maak ik die fout geen tweede keer. Ik ben pas van plan samenwonen uberhaupt te overwegen wanneer de relatie een stevige basis heeftquote:Kennelijk niet alleen bij mannen, jij woonde immers ook al binnen afzienbare tijd met me samen
Heb je je pen en notitie boekje weer bij de hand gast?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:49 schreef Scorpie het volgende:
tvptje.
Zo waar dat het pijn doetquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
over dat opdelen in quotes gesproken, dat is precies wat jij ook doet in relaties, je deelt de anders gedrag op in quotes, je analyseert iedere handeling, daad op zich, en kijkt niet meer naar de grote lijn, niet echt naar de context, je analyseert zo alles stuk.
zo iemands gedrag fileren, ja dan kan je iedereen ten alle tijden wel pakken waarop je ze wil pakken.
ms wat minder de dingen op een weegschaal leggen, minder met een loep over alles heen gaan, de grote lijn willen zien, en niet enkel de details.
het is net als met een lichaam, de onderdelen an sich kunnen niet helemaal perfect zijn, maar het totaal plaatje is toch aangenaam voor het oog.
Ikke wel, ff kijken welke dingen me nu weer op gaan vallenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb je je pen en notitie boekje weer bij de hand gast?
![]()
Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
Positieve uitstraling en denkwijze
Forget that. Het blijven vrouwen he?quote:
Xennia, hoe lang heeft jullie relatie eigenlijk geduurd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemen
Hoe is het me je naadloze tent afgelopen Brammiepammie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef tartel het volgende:
Enneh... jaja... ik lurk inderdaad zo af en toe nog wel eens mee![]()
Dat is dus niet exact wat jij zei. Jij gooit alles wat ik zeg op 1 grote hoop. En nee, generaliseren is niet hetzelfde als samenvatten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:
Lees m'n quote anders zelf ook even... Dat is exact wat ik zei, maar dan samengevat...
Maar wat is dan de grote lijn en wat de details?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
M'n denkwijze met betrekking tot het over schrikdraad heenpissen is ook niet bepaald positief te noemen... Tja, gebaseerd op slechte ervaringen hé...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Xennia het volgende:
Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemen
Maar wat is dan precies een sterke en onafhankelijke vrouw?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het is inderdaad waar je het op gaat baseren. Als je kijkt naar vrouwen in openbare omgeving zul je veel en veel meer sterke en onafhankelijke vrouwen ontdekken dan als je kijkt naar hoe vrouwen zijn in een relatie...
... Maar ik ben in beide relatief sterk en onafhankelijk
Is Ed niet te soft?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Welke man? Bedoelde je Ed? Ik heb hem nu en ik geef hem niet uit handen. Zullen we Ed maar klonen en hem uitdelen aan alle vrouwen? Of had je het over 'de ideale man'?
Kortom, je bent een aansteller, want feitelijk heb je niets te klagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef mij een laptop, een stel vrouwen, sigaretten en drank en ik houd het jaren vol...
Ondertussen geef ik het volk brood en spelen en zorgen de aanwezige vrouwen voor het nodige dramatische aspect...
Zo'n show kan járen lopen joh.
Nu noem je ook wel een gevalletje, natuurlijk. Een gevalletje waarvan je zelf hopelijk, nadat de eerste lust is weggeëbt, ook wel zag dat het een grote vergissing was.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar wat is dan de grote lijn en wat de details?
Als ik zo'n vrouw als misscutie heb... Moet ik het intelligentiepuntje dan maar ontzien en aan de grote lijn (de relatie) denken?
Ik ben dan ook niet degene die constant zit te klagen binnen een relatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kortom, je bent een aansteller, want feitelijk heb je niets te klagen.
Nee, dat doe je hier. Vijf topics op rijquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die constant zit te klagen binnen een relatie.
Ok, intelligentie is dus kennelijk geen detail...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:29 schreef Copycat het volgende:
Nu noem je ook wel een gevalletje, natuurlijk. Een gevalletje waarvan je zelf hopelijk, nadat de eerste lust is weggeëbt, ook wel zag dat het een grote vergissing was.
Of ga je me nu vertellen dat het nogal een tijd duurde eer je door had dat miss.cutie niet bepaald een groot licht was?
Ze bekennen allemaal labiel te zijn (maar niet per sé zó labiel), of ze zeggen dat ze in dezelfde situatie misschien ook wel tot zulke wanhoop zullen worden gedreven dat ze zich gedragen als jouw exen. Dat is niet hetzelfde als zeggen dat ze allemaal altijd even overemotioneel zijn als de vrouwen zijn in jouw voorbeeldjes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
Wie zegt dat alleen de vrouwen uit mijn voorbeeldjes zo zijn?
Hell, tot nu toe heeft elke vrouw in de reeks al bekent zo te zijn... Naja, op 1 na dan.
Ik wilde een nuancering aanbrengen tussen 'fotomodel' en 'misvormd paard van een vrouw' (of man).quote:Heb je ooit een enigszins knappe "misvormd paard van een vrouw" gezien dan?
Smijt die maar in de prullenbak danquote:- (Omgang met) Emoties
Niet labiel, dat vat het wel samen denk ik.
Er zijn meer dan genoeg vrouwen die luisteren naar de opmerkingen 'maak je niet zo druk' en 'alles komt wel goed'quote:Nah, daarnaast ook gewoon geen emoding zijn... Alles zal uiteindelijk goedkomen, zolang je er maar niet zo'n drama van maakt...
Eveneens voldoende vrouwen.quote:- Overall karakter/opvattingen/denkwijze/intelligentie
Direct/bot
Verbaal sterk
Lang leve de lol instelling
Gek als een deur zijn met betrekking tot spontaniteit; vandaag nog een ticket boeken naar Vegas, daar een hotel pakken, de minibar opzuipen, al het geld vergokken, trouwen en de volgende dag weer terug? Tof, hoelaat gaan we?
toch echt minimaal een MBO opleiding (geen SPW/SPH/Kapster)
Het leven niet zo serieus nemen
*check* Moet ook geen probleem zijn.quote:- Seks
Voor de kenners, type 3 uit de kasta sutra.
Botergeil
Geen nymphomaan, keertje of 3 of 4 per week en dan ook echt uitgebreid.. Pompen om te pompen doe je maar met je speeltjes of de douchekop...
Initiatiefnemer
En die zijn er ookquote:- Uiterlijk
Volle, ronde kont,
uitdagend, uniek en spannend koppie
Borsten maakt weinig uit eigenlijk
Mooie, volle lippen
Neukteugels zijn eerder een pre dan een minpunt
Indrukwekkende, bijna intimiderende uitstraling
Vergelijk je nu jezelf met Hitler?quote:Hitler dacht ook dat hij goed en reëel bezig was...
Nee. Maar anderen hebben al uitgelegd hoe je eventueel zulke vrouwen wel aantrektquote:Dus m'n pik is wel dégelijk een wichelroede voor dergelijke vrouwen?.
Nee kerel. Fraude en oplichting is strafbaar. Dat wil dus zeggen dat als je je gedraagt alsof je van een vrouw houdt en ze trapt erin, dat jij de schuldige bent.quote:Tja, als je het echter na het uitpakken en ruiken nog op eet is het toch echt niet mijn schuld... Stront met een strikje blijft gewoon stront...
Hoe kan jij haar verwijten dat zij jou oplicht als je het zelf bij haar doet?quote:Iemand die notabene over haar gevoelens liegt gewoon weer het volste vertrouwen gunnen dat ze het niet weer zal doen?
Zou je een veroordeelde pedofiel op je kinderen laten passen?
Je zegt dat het stront is, maar je gaat ermee om alsof het chocolade is. Dat veroorzaakt verwarring.quote:Ik lieg nooit.. Nooit? Dat kan toch niet joh kasta?.
Oh jawel en dat is ook bekend bij de mensen die me kennen...
Waarom zou ik dan in godsnaam wel liegen over mijn gevoelens?
Al uitgelegd.quote:Ze wist bij voorbaat al dat ik op een dergelijke manier met haar om ging zonder van haar te houden... Hoezo is het dan verwarrend? Of heb jij weleens dat je het plotseling, vanuit het niets als verwarrend ervaart als water stroomt, je ademt, je kunt lopen, etc.?
Het is altijd zo geweest en ik geef letterlijk aan niet veranderd te zijn, als zij het dan plotseling als verwarrend beschouwd is dat haar eigen naieve geest...
Je hebt tot nu toe te maken gehad met doemscenario's, maar het is incorrect om aan te nemen dat dat in de toekomst ook altijd zal gebeuren. Dat je mij voor de gek probeert te houden met een drogreden is nog tot daar aan toe, maar dat jij jezelf in een drogreden probeert te laten geloven is eigenlijk best sneuquote:Als er geen sprake was van doemscenario's, dan zou ik nu geen vrijgezel zijn hé?
Tja, nu zul je wel weer met het pik-wichelroede riedeltje komen.
Nee, want je hebt toch geen relatie met haar?quote:Maar dan wordt ze emotioneel en moet je haar weer uit laten razen zonder tegen haar in te gaan...
Onzin. Ik neem aan dat jij niet met een vrouw elke dag thuis zit als je geen relatie met haar hebt. Wat het zwembad betreft, moet je heel consequent blijven. Heb jij geen zin in een duik, dan ga je niet naar het zwembad, klaar. Punt uit. Hoeveel ze ook zeikt of jengelt dat ze naar het zwembad wil. Trouwens, als ze daar als een klein kind over jankt, is dat juist geen reden om compleet op haar af te knappen?quote:Dus of álsnog naar het zwembad gaan en hopen dat ze niet wil zwemmen, of elke dag met een emotionele vrouw thuis blijven zitten....
Dat ging over 1 bepaald scenario, namelijk dat je ontdekt dat ze aan het begin van de relatie heeft gelogen, omdat ze zo met jou een relatie dacht te krijgen. Nou wil ik niet zeggen dat dat niet verkeerd is, maar vergelijk het ermee dat een klein kind ongezien een snoepje pakt. Dat is verkeerd, maar als dat kind het doet, hoef je nog niet te denken ":o oh mijn God, over drie dagen steekt het kind het huis in de fik als er niemand bij isquote:En net zei je nog:
Het woord "binnen" was niet slechts een detailquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat doe je hier. Vijf topics op rij.
Wat verdraai ik nu dan weerquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:48 schreef Copycat het volgende:
Je verdraait het weer allemaal zo. Zozeer dat het niet meer de moeite loont er op door te gaan. In ieder geval niet voor mij.
Maar wel hier. In 5 topics inmiddels.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet degene die constant zit te klagen binnen een relatie.
Een vrouw die voor haar directe omgeving stabiel oogt en haar eigen boontjes weet te doppen is sterk en onafhankelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat is dan precies een sterke en onafhankelijke vrouw?
Ik vind mezelf wel onafhankelijk, maar sterk niet zo zeer.
Oh, dan ben ik dat ook. Ik weet ook heel goed die schijn op te houden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Een vrouw die voor haar directe omgeving stabiel oogt en haar eigen boontjes weet te doppen is sterk en onafhankelijk.
Ik weet niet of dat echt zo logisch is. Sterk en onafhankelijk is imo dan ook in een relatie..quote:Daarbij moet dus de belangrijke toevoeging worden gemaakt dat er veel vrouwen zijn die weliswaar in openbare omgeving zeer sterk en onafhankelijk zijn, maar dat in een relatie veel minder. Gezien het feit dat een relatie iedereen kwetsbaarder maakt, is dat ook wel zo logisch.
Soms is hij best een softie, maar ik ben dan zelf weer zo soft dat ik niet over hem heen loop.quote:
Nee. De details hebben geen betrekking op jouw eisenpakket, die eisen zijn belangrijk genoeg. Het gaat om details binnen een relatie. Bijvoorbeeld waar een vrouw nou precies emotioneel over wordt. Als een vrouw je dat vertelt, ga jij hameren op de details en luister je niet naar 'the big picture'.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok, intelligentie is dus kennelijk geen detail...
Seks ook al niet hadden we eerder geconcludeerd...
Dus alleen karakter en geestelijke gesteldheid zijn de onderdelen die wél tot de onbelangrijkere en de te vergeven details behoren?
Dat maakt het dan toch alweer iets minder, maar het is jouw Ed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Soms is hij best een softie, maar ik ben dan zelf weer zo soft dat ik niet over hem heen loop.
Maar af en toe ontwaakt hij uit zijn softe bui. Hij kan soms zeer fel en agressief zijn als iets hem niet zintEn daar ben ik regelmatig van geschrokken. Soms ook te erg.
Het gaat erom of het echt zo is hequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik dat ook. Ik weet ook heel goed die schijn op te houden.
Niet in alle gevallen. Juist iemand die over het algemeen best sterk en onafhankelijk overkomt kan zeer hard gaan trekken aan haar partner, kan net iets meer steun van hem vragen dan hij haar kan geven.quote:Ik weet niet of dat echt zo logisch is. Sterk en onafhankelijk is imo dan ook in een relatie..
Hij komt niets tekort hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
Ik stel voor dat we B_T een afkoelban geven, dan kan ze zich weer helemaal richten op haar echte vriend eddepet. Die kerel moet zich onderhand verwaarloosd voelen
Inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat maakt het dan toch alweer iets minder, maar het is jouw Ed.
En voor mannen geld hetzelfde; ook de mannen die het hardst roepen van dat het niet zo is en dat ze een zelfstandige intelligente vrouw willen;quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Een vrouw die voor haar directe omgeving stabiel oogt en haar eigen boontjes weet te doppen is sterk en onafhankelijk.
Daarbij moet dus de belangrijke toevoeging worden gemaakt dat er veel vrouwen zijn die weliswaar in openbare omgeving zeer sterk en onafhankelijk zijn, maar dat in een relatie veel minder. Gezien het feit dat een relatie iedereen kwetsbaarder maakt, is dat ook wel zo logisch.
Maar dát is het probleem dus, de meeste vrouwen bewéren zo te zijn...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Smijt die maar in de prullenbak danMaar troost je, als je daadwerkelijk van een vrouw houdt, zal ze zich ook veel minder labiel gedragen
En je moet proberen een vrouw te vinden zoals djenneke, iemand die thuis hoort in type 1 (sorry djenneke), maar vrijwel nooit een huilbui heeft. Echt heel daarvan zijn er niet, maar ze zijn er wel.
Ah tof, dan hoef ik m'n zoektocht voorlopig nog niet op te gevenquote:Of je echter een vrouw vindt waarbij al die punten worden verenigd is weer een tweede, maar in principe zou het moeten kunnenDit is een vrij redelijk eisenpakket. Je kunt echter niet van een vrouw eisen dat ze even stabiel is als een man, maar dat had je wel door, denk ik
Waarp ik nogmaals zeg "Hé meis, dat is toch echt gewoon stront met een kleurig papiertje hoor!"quote:Ik ga even verder met de metafoor.
Jij hebt een emmer volgegoten met bruin, stroperig, ondefinieerbaar materiaal. Het meisje ziet dat en zegt "hee, chocolade!". Jij merkt gelijk op: "nee meid, dat is stront". Vervolgens ga je echter met haar naar een Belgische bonbonfabriek. Jij giet de chocolade in de machine, begint het productieproces en het bruine materiaal komt uiteindelijk in de vorm van verrukkelijk ogende Belgische bonbons, compleet met kleurig papier, strikjes, likeurvulling en een beschrijving van speciale extra ingrediënten, uit de machine. Die meid: ":9~ Dat hij zei dat het stront was, moet een grapje zijn geweest
"
Als je eerlijk- en duidelijkheid als oplichting ziet omdat de vrouw in kwestie het niet serieus neemt, tja...quote:Hoe kan jij haar verwijten dat zij jou oplicht als je het zelf bij haar doet?
Vandaar ook dat ik daarna nog regelmatig zeg dat het toch echt stront is, ook als ze me er naar vraagt...quote:Je zegt dat het stront is, maar je gaat ermee om alsof het chocolade is. Dat veroorzaakt verwarring.
Yep, vandaar dat ik het dus ook regelmatig afkap als ze door blijft jengelen over het zwembad terwijl ik geen zwembroek bij me heb...quote:Onzin. Ik neem aan dat jij niet met een vrouw elke dag thuis zit als je geen relatie met haar hebt. Wat het zwembad betreft, moet je heel consequent blijven. Heb jij geen zin in een duik, dan ga je niet naar het zwembad, klaar. Punt uit. Hoeveel ze ook zeikt of jengelt dat ze naar het zwembad wil. Trouwens, als ze daar als een klein kind over jankt, is dat juist geen reden om compleet op haar af te knappen?
Mwoooah, ik zie liegen over je gevoelens toch niet als "een snoepje jatten."quote:Dat ging over 1 bepaald scenario, namelijk dat je ontdekt dat ze aan het begin van de relatie heeft gelogen, omdat ze zo met jou een relatie dacht te krijgen. Nou wil ik niet zeggen dat dat niet verkeerd is, maar vergelijk het ermee dat een klein kind ongezien een snoepje pakt. Dat is verkeerd, maar als dat kind het doet, hoef je nog niet te denken ":o oh mijn God, over drie dagen steekt het kind het huis in de fik als er niemand bij is" De tip "zodra je het merkt, moet je die kennis gebruiken (bijvoorbeeld door het uitmaken)", is van toepassing als het kind ongezien het huis in brand heeft gestoken.
En dat is het probleem dus in deze...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef Black_Tulip het volgende:
Daarbij moet dus de belangrijke toevoeging worden gemaakt dat er veel vrouwen zijn die weliswaar in openbare omgeving zeer sterk en onafhankelijk zijn, maar dat in een relatie veel minder. Gezien het feit dat een relatie iedereen kwetsbaarder maakt, is dat ook wel zo logisch.
Het gaat dus toch er om wat de omgeving ziet, en niet wat de omgeving niet ziet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:59 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het gaat erom of het echt zo is heAls je eigenlijk er niks van bakt, zal jouw directe omgeving dat waarschijnlijk wel door hebben.
Maar het gaat dus wel om gedrag en niet of je je feitelijk sterk of onafhankelijk voelt of niet. Je gevoel kan er namelijk naast zitten. Als dat zo is, heb je een te negatief (of juist een te positief) zelfbeeld.
Het is wel gebruikelijk. Ik vraag me alleen af of "sterk" en "onafhankelijk" niet een illusie is.quote:Niet in alle gevallen. Juist iemand die over het algemeen best sterk en onafhankelijk overkomt kan zeer hard gaan trekken aan haar partner, kan net iets meer steun van hem vragen dan hij haar kan geven.
Ik zeg overigens niet dat iedere vrouw die in openbare omgeving sterk en onafhankelijk is, dat in een relatie niet is. Ik zeg dat ze het minder is. Ik ben in mijn relatie niet zo sterk en onafhankelijk als daar buiten. Maar dat komt ook omdat ik veel meer steun op mijn partner dan op de rest van mijn omgeving, en dat lijkt mij juist kenmerkend voor een relatie.
Of je kunt gewoon voor waar aannemen wat ik zeg? Hoe goed ken jij mij nou? Hoeveel weet jij over autisme? Het is gewoon niet typisch vrouwelijk om steeds communicatieproblemen te krijgen over de definities van woorden, klaar. Het is wel typisch autistisch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, je autisme gebruiken om maar te kunnen blijven ontkennen dat je je als een typische vrouw gedraagt? Ik vind het nogal goedkoop om eerlijk te zijn....
Dit is echt te flauw voor woorden. Jij kan wel praten, doe dat dan ook. Met andere woorden, als een vrouw verward is geraakt door jou, geef haar dan uitleg. Of nog beter: maak het uit om de doodeenvoudige reden dat je niet van haar houdt. Dat is in feite de enige manier waarop je haar recht doet.quote:Ik was toch echt de snééuw in jouw eigen voorbeeld en sneeuw kan zover ik weet niet praten..
Het ging erom in zowel de metafoor als de werkelijkheid dat er een bijdragende omstandigheid is, maar dat die omstandigheid niet alles heeft veroorzaakt wat er is gebeurd. In de metafoor heeft de woede van de man niet direct veroorzaakt dat de vrouw is overleden. In werkelijkheid is de labiliteit van de vrouw niet de directe oorzaak voor haar woedeaanval. Die directe oorzaak ben jij namelijk. Jij bent de vaas die de vrouw in de metafoor doet struikelen.quote:Tja, heel mooi dat je telkens hetzelfde riedeltje herhaalt ook al vraag ik iets totaal andrs, maar ik denk dat het handiger is als je gewoon op m'n vraag zelf ingaat...
Ik vroeg dus wat de arrestatie van een womanbeater met onze discussie te maken heeft.
Echt volwassen is het niet nee. Maar soms zijn dingen die kwalijk lijken (hetzelfde met negeren) juist de enige dingen die nog kunnen werken. Het is wel sneu als je deze tactieken moet toepassen bij je partner. Over het algemeen worden ze gebruikt bij kinderen. Als je besluit om deze aanpak te hanteren, zou ik dus ook echt oppassen. Als hij niet terecht is, zal de vrouw er (terecht) heibel over maken. Dit is een uiterste redmiddel. Als je je geroepen voelt om dit paardenmiddel toe te passen, kun je je gaan afvragen of dit nog wel een relatie is waar jij je in thuis voelt.quote:Goh nee, dát is een volwassen manier van praten... Snel iets achter de deur langs schreeuwen en vervolgens wegrennen... Doet mij toch echt voornamelijk aan belletje trekken denken en die tijd heb ik al een tijdje achter me liggen...
Ik wil het woord 'hoer' niet zo ruim definiëren dat je de vrouw zou kunnen zien als een hoer. Zo wil ik het woord 'spel' ook niet zo ruim definiëren dat liefde een spel wordt. Je doet hiermee mijns inziens zowel de vrouw als de liefde tekort. Maar hee, dit is mijn mening, wat ik wil. Het staat ieder ander vrij om er anders over te denken.quote:Puur en alleen vanwege de negatieve bijklank.. Hetgeen natuurlijk puur naiviteit is...
Aap, gouden ring, etc.
Dat wel. Maar mijn punt was dus dat instincten complexer zijn dan basale natuurwetten. Voor instincten zijn de gammawetenschappen veel geschikter dan natuurkunde.quote:Maar toch echt allemaal dezelfde uitkomst zullen hebben...
Niet per sé. Dat zou het uiterste zijn inderdaad. Maar zelfs als jij een relatie ingaat, heb jij niet de verwachting dat dit eindelijk eens een gelukkige relatie zal worden.quote:Dan zou ik toch ook geen relatie meer aangaan?
Hier heb ik straks nog iets over te zeggen in een andere post.quote:Ah, het welbekende "Jij ook altijd met je feiten." argument is terug van weggeweest...
Ik heb aangegeven in welke situaties je deze aanpak moet hanteren. In situaties waar ik dat niet aan heb gegeven is deze aanpak niet van toepassingquote:Oh nee, ik moest stilzitten en alles over me heen laten komen.
Waar waren die argumenten en feiten?quote:En dat ook nog eens onderbouw met argumenten en feiten...
Welke drie? Waar is de ontkrachting?quote:Waar jij slechts komt met ongegronde verwijten waarvan ik er zojuist wederom 3 ontkracht heb.
Kwaad worden omdat je beledigend overkomt is 1 ding, steeds kwader worden zonder door te hebben dat jij precies om die reden op haar blijft reageren is iets heel anders.quote:Ze werd er toch kwaad om? Dat waren ze kennelijk toch echt wel duidelijk genoeg...
Nee. Ik blijf erbij, jouw omgang met sommige Foksters is achterbaks manipulatief. Wat er gebeurde met Sterre in deze thread is een uitstekend voorbeeld, en het zure is ook nog dat iedereen er in mee ging (maar ja, dit is Fok, dus dat gebeurt..). En ja, ik zag ook wel hoe ze het op haar hals haalde, maar dat iedereen er zo gretig op in springt, tsja. Dat is gewoon achterbaks. Die meid wist niet wat haar overkwam.quote:Dus, bied nu maar je excuses aan vanwege het verwijten dat ik achterbaks ben...
Ik geloof juist dat jij aan je negatieve beeld van vrouwen moet werkenquote:Dus zowel als ze emotioneel is als wanneer ze níet emotioneel is, slaat ze irrationele wartaal uit?
Gossie meis, denk dat je toch eens aan je negatieve beeld van vrouwen moet gaan werken hoor...
Ik heb hem gelezen. Maar weet je wat het is, die boodschap kan nog zo nuttig zijn (alhoewel ik eigenlijk daar al aan twijfel), als je er niets mee doet, heeft het alsnog geen nut. Dus zolang je die plaat draait met de gedachte "God, hij heeft gelijk", maar je doet er helemaal niks mee in je relaties, dan zeg ik dat je zwelgt in zelfmedelijden en dat je daar eens uit moet komen.quote:Het lijkt me beter dat jij hem nog eens draait alvorens je weer met allerlei nietszeggend geblaat komt... Als je namelijk daadwerkelijk geluisterd had (of hell, gewoon gelezen, ik heb de complete tekst er notabene voor je neergezet) dan had je gehoord en gezien dat de tekst waar ik me mee associeerde eindigde met "Liever nog geluk dan gelijk"
Nee. Wat ik ook zeg, jij begrijpt me niet, omdat je me niet wil begrijpen. Zo simpel is het.quote:Djezus, als je de feiten niet ontkent, dan kom je wel met het sarcasme excuus.
En als je het zelfs daar niet meer mee red, begreep ik het niet goed... Nou ja, ik begreep het wel goed, je zei het immers letterlijk... Maar je bedoelde het anders... En bedoelde je het niet anders, dan voelde je het anders...
En als er dan echt geen énkel geloofwaardig excuus meer overblijft, dan schuif je het maar af op je autisme...
Ik zei niet dat ik wartaal uitsla. Ik zei dat ik soms dingen zodanig formuleer dat ze wat moeilijker zijn om te begrijpen. Dat jij me echter wantrouwt, draagt er alleen maar bij toe dat je me helemaal niet begrijpt. Ja, jij wantrouwt mij. Jij gelooft niet dat er communicatieproblemen zijn door autisme, nee, het komt door typische vrouwelijkheidquote:"Ja ok, je hebt gelijk, ik sla wartaal uit... Maar toch vind ik dat ik wel gelijk heb!"
Het rationalisme van een demente Sturmbahnfüher.
Waar blijven de feiten?quote:Inderdaad, je beredeneert het vanuit je gevoel... Terwijl de feiten het tegenovergestelde zeggen...
Ik doe mijn best kerel, maar het zou allemaal een stuk makkelijker gaan als jij sneller van begrip was en mij ook daadwerkelijk wil begrijpen.quote:Als jij duidelijk wilt maken wat je bedoelt, dan moet je zeggen wat je bedoelt en niet telkens onjuistheden verkondigen en wartaal uitslaan die er achteraf niets mee te maken bleek te hebben...
Ik weet dondersgoed hoe jij jouw metafoor bedoelde. Ik zeg dat je hem verkeerd gebruikte en ik bood een aanpassing aan. Maar die heb je niet aanvaard. Jammer.quote:Dus jij gaat mij uitleggen hoe ik mijn eigen daadwerkelijk metafoor bedoelde? Nee ok, da's natuurlijk volkomen logisch....
Maar jij nam wel de woorden "chronisch wantrouwen" in de mond en je had het over jezelf. Later echter, leek je de woorden op iemand anders toe te passen. Dat was een onzorgvuldigheid van jou.quote:Dat was toch echt als reactie op:
Ja, maar weet jij dat ook?quote:.
Dus je hebt het nergens over chronisch, maar nu beweer je dat het over m'n chronische wantrouwen ging?
Weet je zelf nog wel wat je zegt?.
Waar?quote:Euuh, in vrijwel elke post...
Ik verwerp ze niet, ik maak kenbaar dat ik woorden heb gebruikt op een andere manier dan wat in de van Dale staat. Nogmaals, als jij mij wil begrijpen, heeft het geen zin om steeds met je neus in de van Dale te blijven hangen. Het gebeurt namelijk soms wel eens dat de manier waarop ik een woord hanteer niet overeenkomt met de van Dale. Dat is overigens niet typisch autistisch. Er zijn eigenlijk zeer weinig mensen die altijd strikt de definities van de van Dale weten aan te houden. Ik durf te wedden dat zelfs jij dat niet doet.quote:Maar ja, als jij de definities uit de van Dale zelfs al gaat verwerpen, nee, dan zal ik in jouw ogen inderdaad niet snel iets met feiten weerleggen nee...
Je was het anders heerlijk aan het ontkennen. Ik was toch typisch vrouwelijk?quote:My point exactly.
Ik maak er anders een punt van om mijn beargumentaties direct te laten volgen op mijn stellingen. Ik sta er echt van versteld als jij denkt nog nooit mij dingen hebt zien beargumenteren. God Kasta, hoe blind ben je nou echt voor de stem der ratio?quote:Linkje? In ieder geval niet in topics waar ik ook meelees.
*zucht* Wat dacht je van onder andere het feit dat het overgrote deel van al jouw uitspraken over vrouwen laatdunkend is? Waar het hart van vol is, daar loopt de mond van over. Iemand die vrouwen als gelijkwaardig ziet aan mannen zou vele dingen die jij hebt gezegd nooit gezegd hebben.quote:Welke argumentatie dan toch in godsnaam?
Nu kom je wederom met iets wat van toepassing was op een andere situatie, maar niet op deze. Waarom doe je dat toch steeds? Waarom smelt alles in jouw hoofd samen tot 1 situatie? Die tig quotes waren al die keren dat jij me betichtte van typisch vrouwelijk gedrag. Dat heeft niks te maken met mijn beargumentatie voor de stelling dat jij vrouwen minderwaardig vindt.quote:Ik heb je er nu al 4 keer om gevraagd en telkens reageer je met "Ik zal het morgen allemaal posten!", "Ik heb tig quotes!"
Dus dat jij zegt menselijk wierrook te zijn, maar ondertussen de vrouwen helemaal gek maakt van wanhoop maakt jou uniek?quote:Tja, misschien maakt dat me juist wel uniek en is dát dus juist ook de reden dat de onmacht en het verdriet zo groot zijn...
Preciesquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Llewella het volgende:
[..]
En voor mannen geld hetzelfde; ook de mannen die het hardst roepen van dat het niet zo is en dat ze een zelfstandige intelligente vrouw willen;
Of andersom zelfs; vrouwen of mannen die naar buiten toe kwetsbaarder zijn of lijken dan binnenshuis/binnen de relatie.
samenvattingquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef tong_poh het volgende:
Hmmm deel 5 alweer.
Kan iemand een samenvatting geven van de afgelopen 4 topics, want volgens mij zijn we nou net geen ene ruk opgeschoten en wordt er gewoon nog steeds hetzelfde geblaat. Maar dan wel in andere bewoordingen.
Alles kan, maar uiteindelijk doe je toch datgene waarvan je ooit zei dat je het nooit zou doen, en wordt je datgene waarvan je ooit zei het nooit te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Precies
Eigenlijk kan ook alles, als je maar lang genoeg zoekt
Dank je! Ik had een paar keer nee en ja gemist. Ik was een beetje de draad kwijt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
samenvatting
ja
nee
ja
nee
ja
nee
ja
"onafhankelijke vrouwencommitee" heeft de discussie verschoven van het al dan niet labiel zijn naar het "kasta is ongelukkig in relaties (en zal dat ook altijd zijn als...) "
ja
nee
ja
nee
ja
nee
dat was het wel zo'n beetje
En daarna aan je winterslaap beginnen?quote:
Tja, jij verweet me ook een simplistisch scheldend mannetje te zijn naar aanleiding van een paar posts in de Vivi topics, so don't even go therequote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Of je kunt gewoon voor waar aannemen wat ik zeg? Hoe goed ken jij mij nou? Hoeveel weet jij over autisme? Het is gewoon niet typisch vrouwelijk om steeds communicatieproblemen te krijgen over de definities van woorden, klaar. Het is wel typisch autistisch.
Nijntje en ninaquote:Als je me nog niet gelooft, zou jij mij dan empirische feiten kunnen leveren die onderstrepen dat gehakketak over definities toch echt typisch vrouwelijk is? Ik wil betrouwbare biologische en psychologische bronnen zien hier.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, jij verweet me ook een simplistisch scheldend mannetje te zijn naar aanleiding van een paar posts in de Vivi topics, so don't even go there.
[..]
Nijntje en nina
[afbeelding]
De penvriendin van nijntje, nina, woont in een heel ver land. Op een dag gaat nijntje met vader en moeder pluis naar het vliegveld om nina op te halen die een tijdje komt logeren. Thuisgekomen kletsen ze honderduit, drinken een kopje thee en gaan dan lekker buitenspelen.
Totdat Nina losbarst over wie er met de bal mag spelen zoals het een irrationele, labiele kuthoer betaamt...
Formaat: 16 x 16 cm
¤ 5.75
Zo, nu eerst ff eten en CSI.
Ja, gamma!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
Ja, gamma!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:48 schreef Copycat het volgende:
Je verdraait het weer allemaal zo. Zozeer dat het niet meer de moeite loont er op door te gaan. In ieder geval niet voor mij.
Soms gebeurt dat, inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alles kan, maar uiteindelijk doe je toch datgene waarvan je ooit zei dat je het nooit zou doen, en wordt je datgene waarvan je ooit zei het nooit te worden.
Ben je gek man, het is veel en veel te warmquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En daarna aan je winterslaap beginnen?
* DeeCruise steekt een kaarsje op
Oh yippee, daar gaan we weer. Ik verweet jou niet een simplistisch scheldend mannetje te zijn. En zeker niet naar aanleiding van een paar posts in de Vivi topics. Ik heb de Vivi topics niet uitgebreid gevolgd. Maar mag ik nu aannemen dat je wel hebt gescholden in de Vivi topics?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:22 schreef kastanova het volgende:
Tja, jij verweet me ook een simplistisch scheldend mannetje te zijn naar aanleiding van een paar posts in de Vivi topics, so don't even go there.
Je zult toch echt met iets beters aan moeten komenquote:Nijntje en nina
[afbeelding]
De penvriendin van nijntje, nina, woont in een heel ver land. Op een dag gaat nijntje met vader en moeder pluis naar het vliegveld om nina op te halen die een tijdje komt logeren. Thuisgekomen kletsen ze honderduit, drinken een kopje thee en gaan dan lekker buitenspelen.
Totdat Nina losbarst over wie er met de bal mag spelen zoals het een irrationele, labiele kuthoer betaamt...
Formaat: 16 x 16 cm
¤ 5.75
Etos!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, gamma!
[..]
Ja, gamma!
Praxis, Karwei, Hornbach, Kruidvat!
Ik kan me anders nog herineren dat je me begon uit te schelden toen ik een grapje met je uithaalde. Volgens mij scheld je wel vaker mannen uit zelfsquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:01 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh yippee, daar gaan we weer. Ik verweet jou niet een simplistisch scheldend mannetje te zijn. En zeker niet naar aanleiding van een paar posts in de Vivi topics. Ik heb de Vivi topics niet uitgebreid gevolgd. Maar mag ik nu aannemen dat je wel hebt gescholden in de Vivi topics?Oh en ik stelde het ook niet echt op prijs dat je mij een timide soepkip noemde. Ik heb het je dus niet verweten dat je steeds simplistisch scheldt, maar je hebt wel af en toe simplistisch gescholden.
Ik verweet je dat je een achterbaks manipulatieve klootzak bent. Daarvan verwijt ik je nog steeds de termen "achterbaks manipulatief", alleen klootzak heb ik laten vallen.
Maar betekent dit dat je nu wel bereid bent om te accepteren dat mijn autisme communicatieproblemen heeft veroorzaakt? Mooi.
[..]
Je zult toch echt met iets beters aan moeten komen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:22 schreef Fokker200 het volgende:
Help Kastanova aan een vriendin?
Da's niet zo moeilijk gebleken. Daar hoeven wij hem echt niet bij te helpen.
Help Kastanova aan een langdurige, fijne relatie?
Onmogelijk.
Kastanova presenteert zichzelf hier als iemand die gelijk krijgen boven alles plaatst. Als hij zich ook in zijn relaties zo gedraagt gaat dat nooit werken.
Ik volg deze discussie sinds dag 1 en Kastanova komt op mij over als een uitermate zelfingenomen mannetje dat nauwelijks bereid is van anderen iets aan te nemen en daarnaast telkens in herhaling valt. Niet vreemd als je nauwelijks bijleert. Terwijl Black_Tulip de discussie netjes en in een goede sfeer houdt, schroomt Kastanova niet om op een akelige manier op de man (lees: vrouw) te spelen.
Het zou mij niet verbazen als Kastanova met deze hele discussie nog slechts 1 doel heeft: Net zo lang doorgaan tot Black_Tulip afhaakt en hij als overwinnaar uit de bus komt. Hij vat het opgeven van Black_Tulip namelijk ongetwijfeld op als impliciet gelijk krijgen. Voila: doel bereikt.
Sorry, Kastanova en relatie? Ondenkbaar![]()
En dit heeft weinig te maken met eventuele labiliteit van vrouwen, maar vooral met het eikelig karakter van de man in kwestie.
Ik wil je even bedanken voor deze veren in mijn reetquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:34 schreef Fokker200 het volgende:
By the way, ben ik de enige die het razend interessant vindt om kennis te nemen van de goed getrainde rationele empathie van Black_Tulip? Wanneer heb je nu de kans om te leren van iemand die haar hele leven zeer bewust en rationeel met sociale omgangsvormen bezig is omdat het haar instinctief ontbreekt?
Met andere woorden, een betere analist dan iemand zoals zij kun je niet treffen, en dat is om te beginnen al af te leiden uit haar relatief zeer omvangrjike kennis van zaken gezien haar jonge leeftijd van 19 jaar. Daarnaast weet ze het ook nog eens zeer gestructureerd en helder te communiceren.
Je weet als het goed is ook nog heel goed waarom ik je uitschold. Grapjes zijn nog tot daar aan toe, maar jij haalde een actie uit die je in mijn ogen echt niet kon flikken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog herineren dat je me begon uit te schelden toen ik een grapje met je uithaalde. Volgens mij scheld je wel vaker mannen uit zelfs
quote:Ik vind trouwens het woordje timide soepkip wel grappig en zelfs bij je passen op een grappige manier
Ik hoop dat je vindt dat ik dat tweede punt (ontploffende vrouwen) nu toereikend heb behandeld door mijn metafoor met talen en de omschrijving van zes types emotionele buien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:18 schreef dvr het volgende:
Maar dan verontachtzaam je het feit dat hij gelijk heeft, althans waar hij beweert dat met vrouwen soms geen land te bezeilen is, wat Black_Tulip deels al ruiterlijk bevestigd heeft (door te zeggen dat vrouwen labiel zijn) en deels nog steeds niet ontkracht heeft (door hem geen andere suggesties te doen voor de succesvolle omgang met ontploffende vrouwen dan het simpelweg accepteren van hun irrationele, infantiele en hinderlijke gedrag, of er voor weg te lopen).
Met alle sympathie voor B_T staat dat puntje nu al 3 dikke threads overeind, wat geen probleem zou zijn als het niet juist een kernpunt van de discussie betrof. Als ze het nog denkt te kunnen weerspreken, mag ze nu wel eens over de brug komen.
Een klein jaar (maand of 10,11?)quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:13 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Xennia, hoe lang heeft jullie relatie eigenlijk geduurd?
Ik wil niet al te veel in detail treden over onze relatie, dus houd het algemeen.quote:Met wat voor vriendin zou Kastanova een langdurige relatie kunnen hebben volgens jou? (indien dat soort vrouwen bestaan).
Overgevoeligheid voor zintuiglijke waarnemingen. Het is de pijler onder de "diagnose" HSP en er zijn inderdaad autisten die het hebben. Maar ze hebben het niet allemaal. Ik ben zelfs vrij teleurgesteld over mijn zintuigen. Ik heb -6 en -7 (oh nee wacht, inmiddels is het meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Nadine26 het volgende:
De winnende opmerking in deze categorie is: "Bij mij komt alles heel hard binnen." Daarmee wordt in feite - en dit kan haast geen toeval zijn - een soort autisme bedoeld: 'Op mij maken geluiden, emoties, belevenissen, geuren en kleuren zóveel indruk, dat ik er bijna aan onderdoor ga.' Erg, hè? Nou. Het zal je kind maar zijn. Voor Black_Tulip is dit toevallig een wezenlijk probleem, ze is autistisch
Ik speel geen theaterquote:Jongens maken lol, meisjes spelen theater. That's it. Maar als een jongen en een meisje een relatie krijgen, werkt dat spel niet meer. Ik bedoel: beide spellen. Er moet een nieuwe vorm worden gevonden, een compromis. Dat is niet zo ingewikkeld, omdat meisjes geen behoefte hebben om theater te spelen met hun vriendje. Daar hebben ze hun vriendinnen voor. Ik bedoel natuurlijk: de meeste meisjes. Black_Tulip is een uitzondering, maar dat is ze dankzij haar autisme op wel méér vlakken, en zij heeft het geluk dat haar vriendje daar goed mee kan omgaan.
Eensch.quote:Kastanova is in zo verre een uitzondering dat hij blijkbaar een scherpe neus heeft voor het hypersensibele zeurmeisje, en dat mag, daar is niks mis mee, maar dat is natuurlijk nog geen reden om ellenlange betogen op te hangen over 'de vrouw', want van 'de vrouw' heeft hij totaal geen verstand.
Ik wil je best een communicatief minderwaardige autist noemen als jij daar blij van wordt hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar betekent dit dat je nu wel bereid bent om te accepteren dat mijn autisme communicatieproblemen heeft veroorzaakt? Mooi.
Ho. Dat heb ik niet bekend en het is ook niet waarquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Ze bekennen allemaal labiel te zijn
Die omschrijving is te kloppend om jou dat niet in dank af te nemen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil je best een communicatief minderwaardige autist noemen als jij daar blij van wordt hoor.
Ik vrees echter dat het me achteraf niet in dank afgenomen wordt...
Maar huil jij meer of minder dan de gemiddelde man?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ho. Dat heb ik niet bekend en het is ook niet waar
Geen eerlijke vraag in dit geval...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar huil jij meer of minder dan de gemiddelde man?
Minderquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar huil jij meer of minder dan de gemiddelde man?
Gefeliciteerd. Je bent stabieler dan een man en valt daarmee geheel buiten mijn rijtje met emotionele buien.quote:
Dat wist hij al hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:04 schreef Black_Tulip het volgende:
En ja, dat betekent dus dat je de stelling "alle vrouwen zijn labiel" succesvol ontkracht hebt.
Kasta, let goed op.
Niet waar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef kastanova het volgende:
Ze verwijt me vanalles zonder met ook maar enig zinnig argument te komen...
Niet waar en overgegeneraliseerd.quote:Nou ja, ze hééft wel tig feiten, argumenten en quotes en ze beweert ook elke dag er mee te komen, maar tot nu toe hebben we nog geen enkele keer iets vernomen.
Niet waar. Als ik tot de conclusie kwam dat ik ergens ongelijk over had, heb ik dat altijd erkend.quote:En als ze dan vervolgens inziet dat haar verwijten nergens op gebaseerd waren, volgt er geen excuus en steekt ze de hand niet in eigen boezem (hetgeen wel zo netjes zou zijn bij een valselijke beschuldiging)
Dat jij iets niet begrijpt is jouw probleem.quote:maar beweert ze dat het verkeerd opgevat is, ze het sarcastisch bedoelde, ontkent ze het hele verwijt om er een uurtje later wederom mee te komen of is het allemaal héél anders bedoeld...
Oh toch wel?quote:
Waar ja... Maar ik ging er niet vanuit dat dat bij jou het geval was.quote:Tevens is niet (kunnen) huilen niet perse het equivalent van stabiel zijn, sterker nog het kan vaak ook duiden op een gebrek aan toegang tot je gevoelsleven of op afstomping
Ik herhaal de tip even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Er wordt hier gegeneraliseerd dat het een lieve lust is, maar mag ik jullie er dan even fijntjes op wijzen dat echt niet alle vrouwen zo zijn. Ik vind dit soort gedrag van vrouwen ook stuitend, maar in plaats van dat gedrag jarenlang te tolereren en jezelf in zo'n slachtofferrol te plaatsen (precies wat vrouwen doen die ondanks alles bij een man blijven door wie ze geslagen worden of die door hun nieuwe vriend óók weer geslagen worden), kun je ook gewoon op zoek gaan naar een vrouw die wel voor rede vatbaar is. En die zijn echt niet zo zeldzaam als jullie denken.
Dat moet je eens tegen een vrouw zeggen als ze weer met de oneliner "Je begrijpt me nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat jij iets niet begrijpt is jouw probleem.
Godzijdank! Had ik bijna de tip dat ik niet moest stoppen met zoeken gemistquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:16 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik herhaal de tip even.
Dit is natuurlijk wel waar, maar het zou je reinste onzin zijn om de emancipatie de schuld te geven van alle tegenwoordige vrouwelijke emotionele buien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja, vrouwen zijn vroeger onderdrukt maar ze moeten dan gaan uitgroeien naar hun werkelijke zelf, niet een man met een kut en tieten proberen te zijn.
Ik ga nog wat posten over dat hele "feiten feiten maar ik voel het anders" gebeuren. Maar je zult even moeten wachten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat moet je eens tegen een vrouw zeggen als ze weer met de oneliner "Je begrijpt me niet" komt
.
Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier mensen veren in hun reet te stoppen. Ik moet blijkbaar nog leren dat het op het FOK!-forum eerder gebruikelijk is om mensen flink af te zeiken dan om waardering uit te spreken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:09 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik wil je even bedanken voor deze veren in mijn reet
Er staat ook de belangrijke boodschap "niet alle vrouwen zijn zo" in die jij toch regelmatig hebt ontkend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godzijdank! Had ik bijna de tip dat ik niet moest stoppen met zoeken gemist.
Het was ook niet bedoeld als een verwijt hoor. Ik ben oprecht blij met je complimenten, mede ook omdat positieve kritiek op Fok zo zeldzaam is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:21 schreef Fokker200 het volgende:
Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier mensen veren in hun reet te stoppen. Ik moet blijkbaar nog leren dat het op het FOK!-forum eerder gebruikelijk is om mensen flink af te zeiken dan om waardering uit te spreken.
Eens.quote:Mijn punt is eigenlijk dat ik de oorspronkelijke stelling in de discussie, alle vrouwen zijn labiel, al 4 topics niet meer interessant vind. Die Kastanova generaliseert als een idioot en begrijpt blijkbaar niet eens dat de verschillen tussen mannen en vrouwen kleiner zijn dan de verschillen binnen de mannengroep, respectievelijk vrouwengroep.
Vast niet neequote:Wat ik wel interessant vind is hoe een autist of Aspergist als jij met deze hele discussie omgaat. Niet dat jouw hele gedrag door dit syndroom wordt bepaald, maar de interessante aspecten daarvan volgens mij wel. Ik vroeg mij af of ik de enige ben die dit interessant vind. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die gewoonlijk nooit in contact komt met autisten.
En waar begon ik notabene m'n eerste topic mee?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:22 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Er staat ook de belangrijke boodschap "niet alle vrouwen zijn zo" in die jij toch regelmatig hebt ontkend.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef kastanova het volgende:
Nah, inmiddels kan ik toch wel stellen dat ik alle soorten en maten inmiddels gehad waarbij ik ook al tig verschillende aanpakken gebruikt heb, maar nee, ze zijn allemaal hetzelfde.
Tuurlijk, "Jij bent anders en ik zou het eens met een vrouw zoals jij moeten proberen" dan zou ik immers inzien dat het ook anders kan.
Maar hé, verrassing, dat zegt elke vrouw.
Ook deze moet even herhaald worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Neenee, dit is hulp! We moesten hem toch aan een vriendin helpen?.
Hoewel het mij momenteel beter lijkt als hij even een tijd alleen is. Hij is in een behoorlijk rap tempo van de één naar de ander gevlogen en dat werkt helemaal niet.
Je moet geen vriendin hebben puur omdat je niet alleen kan zijn, want dan heb je haar dus niet om de persoon, maar om de aanwezigheid. Daardoor zal hij dus ook weer meer gaan zoeken naar 'puntjes' en dan begint het hele gezeik opnieuw.
Heb je een vriendin omdat je haar karakter en haar persoon zo leuk vindt, dan is er ook geen reden om te gaan zoeken naar punten. Sterker nog, bepaalde punten wuif je dan weg, omdat je je beseft dat iedereen wel zijn rare dingen heeft. Je wílt dan dat het werkt, dan doe je er moeite voor en de wedstrijd is dan helemaal niet nodig.
Ja, ik weet dat jij het vanaf het begin van de discussie niet hebt geloofd. Maar het is toch echt zo: "Niet alle vrouwen zijn zo".quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:27 schreef kastanova het volgende:
En waar begon ik notabene m'n eerste topic mee?
Waar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef djenneke het volgende:
Behalve dan, dat als je gewoon een gelijkwaardige relatie hebt, in plaats van dat aan de zogenaamd zwakkere () gunt, dit hele gezeik allemaal niet nodig is.
Maar ach, ondertussen leven we nog steeds in een wereld waarin de gemiddelde man op zoek gaat naar zijn mindere, en de gemiddelde vrouw naar haar meerdere.
En dan vinden we het maar wat raar dat zo ontzettend veel relaties op de klippen lopen.
En vooral blijven roepen dat de emancipatie "uit de hand is gelopen" en dat vrouwen teveel willen. Vreemd genoeg trek ik heel andere conclusies uit bovenstaande verhalen.
Er is in feite geen bal veranderd.
Met welk type kun jij nog een gelukkige relatie hebben?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:09 schreef dvr het volgende:
Ja, twee zelfs. Maar die typen zijn een beetje cumulatief, er zijn bv. ongetwijfeld ook terechte woedebuien geweest, en wat in het begin nog niet erg grievend is, kan dat bij herhaling alsnog worden.
Dit is een noodzakelijke toevoeging gebleken. Nummer 7 is dus het manipulatieve kreng. Deze verdient evenals de schuimbekkende feeks geen goedkeuring.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil er trouwens nog 1 toevoegen:
7. Als ze huilt omdat ze niet eerlijk voor haar wensen uit durft te komen en hoopt je hiermee te kunnen manipuleren: negeren. Eventueel dumpen na herhaald manipulatief gedrag.
Dat klopt natuurlijk ja. Maar er zijn dingen waar de vrouw terecht kwaad over wordt, of de man daar nou hetzelfde over denkt of niet. Er zijn weer ook dingen waar de vrouw onterecht kwaad over wordt, of zij het daar nou over eens is of nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
"terecht" is natuurlijk zo subjectief als het maar zijn kan.
En dat is dus precies wat jij de hele discussie niet gedaan hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:
Nah, sowieso een puntje waarbij vrouwen al snel richting hypocrisie neigen:
Ze komen met tig punten waarop ze vinden dat jij moet veranderen, je je aan dient te passen, rekening met haar gevoelens moet houden en waar zij mee zit...
Je hoort het allemaal aan, stelt je begripvol op aangezien ze er toch behoorlijk mee lijkt te zitten en neemt het mee voor het vervolg van de relatie.
Wat is dit Kasta, projectie?quote:Ze kijkt je verontwaardigd aan... Kan haar lach nog net inhouden... Beweert in eerste instantie dat het slechts tussen je oren zit... En als ze dan toch inziet dat je serieus bent voelt ze zich alsnog persoonlijk aangevallen... Verklaart je voor gek.... Vind dat je haar moet nemen zoals ze is en haar niet moet proberen te veranderen... Zoiets kun je toch niet van haar verlangen?! En eventueel gooit ze er nog even een trauma tegenaan waarom je het niet van haar kunt verlangen...
En uiteindelijk loopt ze nog kwaad weg ook omdat ze je kritiek volslagen belachelijk vindt...
Wat eiste je van haar? Dat ze in een sinterklaaspak zonder slipje olifantenuitwerpselen moest jongleren?
Neuuuh, of ze enigszins haar omgang met me wilde aanpassen...
Uh. Ja?quote:Ga ik nu het zielige knulletje uithangen?
En geef nu eens een oordeel over de inhoud?quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:29 schreef SolidasRock het volgende:
Te langdradig....
Nee. Zoals ik al heb gezegd, is het niet typisch vrouwelijk om te hakketakken over definities. Als ik geen autisme had, zou ik niet hebben gehakketakt over definities en als ik dat wel deed, zou ik mijn vrouwelijkheid niet aandragen als excuus.quote:Ennuh, je gebruikt je autisme wel als excuus, maar als je geen autisme had gehad had je je vrouw-zijn als excuus gebruikt...![]()
Het verleden heeft echter het tegendeel bewezen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
Laat Kasta nou toch ff, als ie eindelijk weer geneukt heeft is ie weer braaf en kraakt hij vrouwen niet meer zo af....
Dat is wat mannen wel vaker zeggen als ze er niet tegen kunnen dat de vrouw een punt heeft he?quote:En jij B_T, ga de afwas eens doen of elk ander vrouwelijk taak....
Begin jij nu ook al te generaliseren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat is wat mannen wel vaker zeggen als ze er niet tegen kunnen dat de vrouw een punt heeft he?
Djeez, dat hele "Black_Tulip wil kasta neuken, wheeeeeeehehe" geblaat nam ik al die tijd niet serieus, maar dat je jezelf nu al gaat zien als mijn partner is toch wel enigszins beangstigendquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:55 schreef Black_Tulip het volgende:
Wie verwijt hier wie van hypocrisie...
[..]
En dat is dus precies wat jij de hele discussie niet gedaan hebtHoe vaak heb ik wel niet kritiek op jouw gedrag geleverd waarna je ieder kritiekpuntje minstens 10 keer hebt ontkend. En nu alle kritiekpuntjes op een rijtje staan, ben je plotseling helemaal stilgevallen en weiger je nog langer op mijn uitgebreide posts te reageren
Nou nou meisje, ben je nu zelfs al op het "Wat je zegt, ben jezelf, hihihi" niveau beland?quote:Wat is dit Kasta, projectie?![]()
Herhaald ivm spijkers met koppen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Prachtige lap tekst hoor kasta, maar waar heb ik het in godsnaam over vrouwen die beginnen met kritiekpunten en verwijten? Waarom haal je dat er nou bij? Waarom meteen naar een ander wijzen i.p.v. ook eens naar jezelf?
Zo beginnen namelijk niet alle discussies-die-wedstrijdjes-worden bij jou. Jij begint er ook vaak zelf mee. Ruzie begint niet alleen maar door een ander. Da's makkelijk om te denken, maar it takes two to tango endezo.
En ik zeg nergens dat vrouwen maar in bescherming genomen mnoeten worden, maar wel dat niet alles zo tot in den treure uitgelepeld moet worden als dat nergens voor nodig is. Daar word je allebei kriegel van.
Ik krijg bijna het idee dat mijn stukje niet gelezen/begrepen is..
Ik moet zeggen B_T dat die inhoud nogal verloren gaat door de vorm. Ik ben eigenlijk afgehaakt met het lezen van die lange posts van jou en kasta waarin jullie iedere quote ontledenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:03 schreef Black_Tulip het volgende:
En geef nu eens een oordeel over de inhoud?
De rest van ons kan wél in 1 keer begrijpend lezen meisje, dus je hoeft niet telkens alles te herhalen waar je het toevallig mee eens bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Herhaald ivm spijkers met koppen.
Ik stopte toen ze over Finnen, Zweden, Polen, Noren, Friezen en autisten begin....quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Xennia het volgende:
Ik moet zeggen B_T dat die inhoud nogal verloren gaat door de vorm. Ik ben eigenlijk afgehaakt met het lezen van die lange posts van jou en kasta waarin jullie iedere quote ontleden
Hee ik had het ook over jouw posts hequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stopte toen ze over Finnen, Zweden, Polen, Noren, Friezen en autisten begin....
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef kastanova het volgende:
Djeez, dat hele "Black_Tulip wil kasta neuken, wheeeeeeehehe" geblaat nam ik al die tijd niet serieus, maar dat je jezelf nu al gaat zien als mijn partner is toch wel enigszins beangstigend.
Niet?quote:En dat ik niet meer op je uitgebreide posts reageer is vrij logisch... Het heeft immers toch geen nut...
Nog eens, ik weet wel wat ik zeg. Het komt alleen zoals ik zei niet altijd goed over. Dat is in deze discussie gebeurd, maar ik heb er alles aan gedaan wat ik kon om te voorkomen dat het nog eens zou gebeuren. Je zou ook gewoon nog kunnen reageren op die dingen die nog open staan.quote:Je blaat vanalles en als ik je dan na 3 topics eindelijk zover heb dat je inziet dat je er toch inderdaad wel naast zat qua stelling, dan is het "Je begrijpt me verkeerd, je wilt me niet begrijpen, ik zei het anders dan ik bedoelde vanwege m'n autisme, de definitie van de van Dale is anders dan mijn definitie ervan en last but not least, "Ik voel het toch anders"...
Tja, dan besteed ik m'n tijd liever aan iemand die wel weet wat ze zegt en er niet telkens op terugkomt... Voor het geval je het nog niet opgevallen was, op de rest reageer ik wél gewoon...
Nee. Maar ik kan het niet helpen dat jij je schuldig maakt aan die dingen die jij anderen verwijt. Maar ik vind ik jou er geen minder mens om. Zoals ik al eerder heb gezegd, is het heel normaal dat de mens handelt volgens het principe "do as I say, don't do as I do".quote:Gossie meisje, ben je nu zelfs al op het "Wat je zegt, ben jezelf, hihihi" niveau beland?.
Ik ken het euvel ja. Maar nu zijn de posts een stuk korter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik moet zeggen B_T dat die inhoud nogal verloren gaat door de vorm. Ik ben eigenlijk afgehaakt met het lezen van die lange posts van jou en kasta waarin jullie iedere quote ontleden
Daar was ik al veel eerder mee begonnen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te generaliseren?![]()
Als je een metafoor niet begrijpt, kan je die ook overslaan om vervolgens wel in te gaan op wat erna komt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stopte toen ze over Finnen, Zweden, Polen, Noren, Friezen en autisten begin....
Ik herhaal de dingen, omdat goede kritiek wat mij betreft niet vaak genoeg voor je herhaald kan worden. Misschien dringt het dan tot je door en ga je er ook echt iets mee doen. Dat is immers de bedoeling geworden van de hele discussie: dat jij in een gelukkige relatie terechtkomt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
De rest van ons kan wél in 1 keer begrijpend lezen meisje, dus je hoeft niet telkens alles te herhalen waar je het toevallig mee eens bent.
Die gaf ik toch? Te langdradig! In een echte debat zou je eruit gekicked zijn als je regel voor regel gaat proberen tegen te sprekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:03 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En geef nu eens een oordeel over de inhoud?
Geen van beide.... het wordt wel door de gemiddelde vrouw als excuus gebruikt. Het is helemaal niet zo dat omdat je een vrouw bent je emotioneel moet zijn en een gemiddelde man daartegenin niet.quote:Nee. Zoals ik al heb gezegd, is het niet typisch vrouwelijk om te hakketakken over definities. Als ik geen autisme had, zou ik niet hebben gehakketakt over definities en als ik dat wel deed, zou ik mijn vrouwelijkheid niet aandragen als excuus.
Verder nog het volgende:
Vrouw: *huil, snik, jammer*
Man: Waarom huil je?
Vrouw: Ik ben emotioneel.
Man: Waar ben je emotioneel over?
Vrouw: *uitleg* Nou, daarover...
Man: Maar waarom zou je daarover huilen? Maak je niet druk, het komt wel weer goed..
Vrouw: Ik ben een vrouw, daarom huil ik erover.
Wat zou je zeggen, Solidasrock, is dit een excuus of een geldige reden?
Zo een vrouw zou idd helemaal niets zijn voor Kasta. Ik weet zeker dat hij een harde krijgt als hij een plots emotionele vrouw vraagt wat er zo zinnig is aan emotioneel worden en zij hem vrij snel eruit lult ipv toe te geven.quote:*kasta-modus*
Kasta: Maar het is toch compleet onzinnig om daarover te huilen?
Vrouw: Ja, misschien wel..
Kasta: Maar als het onzinnig is, waarom huil je er dan over?
Vrouw: Ja maar ik voel het nou eenmaal anders..
Kasta: Niks 'ja maar', het is onzinnig en jij hoort er niet over te huilen, klaar!
Vrouw:en/of
*eventuele woedeaanval*
Mijns inziens is een relatie zonder liefde geen volwaardige relatie. Het is de Mac Chicken burger vergeleken met een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef kastanova het volgende:
Egoistisch zeg je? Mwooah, zal wel meevallen, dat hele "Ze houdt van me, maar ik niet van haar" gebeuren gebeurt niet in alle gevallen hoor...
Meestal spreken we gewoon vantevoren af dat het slechts oppervlakkig contact zal zijn en zodra ik het idee krijg dat zij er op een gegeven moment meer achter gaat zoeken of van wil maken, kap ik het af.
YES YES YES!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:17 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik ken het euvel ja. Maar nu zijn de posts een stuk korter.
Eens kijken, zou het misschien het feit zijn dat vrijwel iedereen mijn lange posts onleesbaar vindt en nu zelfs Kasta erop afhaakt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
YES YES YES!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OLE OLE OLE
Geen idee door wat je het licht gezien hebt, maar ik ben blij met je stuk kortere postjes
Dat zeg ik, daarom ga ik dus nog wel op hun posts in, maar niet op die van jou...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef Black_Tulip het volgende:Nee, ik zie mezelf niet als jouw partner. Ik heb wel al eerder gezegd dat deze hele discussie heeft gewerkt als een soort oefening op het droge. Ik denk dat jij in je relaties dezelfde fouten hebt gemaakt als in deze discussie en dat je in de toekomstige relaties dezelfde fouten zal blijven maken als je nu niet luistert naar de kritiek. En ik ben niet de enige die constructief bedoelde kritiek heeft geleverd. Als je niets van mijn kritiek moet hebben, misschien trek je je dan wel iets aan van de kritiek van mensen als Xennia en MUUS, die regelmatig hebben gezegd wat ik ook gezegd had of wilde zeggen, maar niet zo goed kon formuleren.
Nah nee, dat heb ik gedaan totdat je jezelf, nadat alle standaard excuusjes op waren, plotseling genoodzaakt zag het "Boehoe, het is m'n autisme" als laatste redmiddel te gebruiken...quote:Nog eens, ik weet wel wat ik zeg. Het komt alleen zoals ik zei niet altijd goed over. Dat is in deze discussie gebeurd, maar ik heb er alles aan gedaan wat ik kon om te voorkomen dat het nog eens zou gebeuren. Je zou ook gewoon nog kunnen reageren op die dingen die nog open staan.
Nou nee, moet je het wel even juist zeggen...quote:Nee. Maar ik kan het niet helpen dat jij je schuldig maakt aan die dingen die jij anderen verwijt. Maar ik vind ik jou er geen minder mens om. Zoals ik al eerder gezegd, is het heel normaal dat de mens handelt volgens het principe "do as I say, don't do as I do".
Voor een autist praat je wel veel in metaforenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Mijns inziens is een relatie zonder liefde geen volwaardige relatie. Het is de Mac Chicken burger vergeleken met een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
Knap he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor een autist praat je wel veel in metaforen
Lieverd, stop eens over je autisme? Ik heb zelf ook een handicap: ben zelf slechthorend maar plaats het niet in elk postje of zo vaak mogelijk....quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Nu verval ik echter weer vrijwel uitsluitend in one-liners en daar ben ik ook niet blij mee.
Autisme = altijd weer de extremen opzoeken
Gaat lastig worden als je vervolgens in vrijwel elke post teruggrijpt naar weer een andere Europees.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Als je een metafoor niet begrijpt, kan je die ook overslaan om vervolgens wel in te gaan op wat erna komt.
Zoals ik al zei; naast de zaken op een begrijpelijke manier uitleggen, kan ik ook begrijpend lezen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:24 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik herhaal de dingen, omdat goede kritiek wat mij betreft niet vaak genoeg voor je herhaald kan worden. Misschien dringt het dan tot je door en ga je er ook echt iets mee doen. Dat is immers de bedoeling geworden van de hele discussie: dat jij in een gelukkige relatie terechtkomt.
Knap als je die vindt in zo'n restaurantquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:
een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
Ik beweer dan ook nergens dat ik een relatie zonder wederzijdse liefde beter vind dan een relatie zonder...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Mijns inziens is een relatie zonder liefde geen volwaardige relatie. Het is de Mac Chicken burger vergeleken met een kogelbiefstuk uit een drie-sterrenrestaurant.
Als jij die overheerlijke biefstuk van je dan ff lekker gaat zitten oppeuzelen de aankomende paar weken dan kan ik me weer verheugen op het "lurken" in de volgende fastfood-kasta reeks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En nu overdrijf je. Dat is dus niet altijd het geval. Je zou op zich ook wel eens kunnen terug denken aan die keren dat ik mijn woorden niet heb omgegooid, maar juist heb versterkt en herhaald.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef kastanova het volgende:
Dat zeg ik, daarom ga ik dus nog wel op hun posts in, maar niet op die van jou...
Je bedoelde achteraf toch telkens weer iets totáál anders dan wat je zei...
Ik vind het jammer dat jij mij toch steeds in een slachtofferrol wil poneren. Ik ben verdomme geen slachtoffer en ik pik het niet als iemand mij een slachtoffer noemt. Ja, ik heb autisme, en ik worstel al mijn hele leven ermee en ik ben zielsgelukkig met de vooruitgang. Maar dan is er zo'n kwal als jij die eerst zout gaat leggen op alle slakken (al mijn gevallen steekjes uitvergroten) om vervolgens, als ik eenmaal heb uitgelegd wat de oorzaak daarvan is, maar met moeite de uitleg gelooft en me vervolgens wederom als een slachtoffer wil zienquote:Nah nee, dat heb ik gedaan totdat je jezelf, nadat alle standaard excuusjes op waren, plotseling genoodzaakt zag het "Boehoe, het is m'n autisme" als laatste redmiddel te gebruiken...
Wederom overdrijf je. Ga eens terug naar mijn quotes en lees nou eens heel goed en aandachtig wat ik jou precies verwijt en kom dan eens terug.quote:Nou nee, moet je het wel even juist zeggen...
Waarvan je "vermóed dat ik me in relaties ook zo opstel"..
Dat ik dus trauma's verzin om haar argumenten te ontkrachten, waarna ik huilend wegren...
Nee idd, een verdomd reëele stelling...
Het zijn tevens narcistische eigenschappen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Black_Tulip het volgende:
En ik wil aanvullen dat jij eveneens de extremen opzoekt en dat het lijkt alsof je het maar heel slecht kunt hebben als iemand anders een totaal ander wereldbeeld heeft dan jij (dat is de bron van zo vaak gelijk willen hebben). Dat zijn wederom twee autistische eigenschappen, waardoor het totaal komt op zes. Zou je niet eens naar de psychiater gaan?
Ik zou erover ophouden als Kasta me niet zo vaak dwingt om het ter sprake te brengenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lieverd, stop eens over je autisme? Ik heb zelf ook een handicap: ben zelf slechthorend maar plaats het niet in elk postje of zo vaak mogelijk....![]()
Het kan me niet schelen wie er begon, kappen nu allebei!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik zou erover ophouden als Kasta me niet zo vaak dwingt om het ter sprake te brengen
God zij dank ben je er nog....quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wie er begon, kappen nu allebei!
![]()
Ik heb het beestje daarna bij de naam benoemd, maar daar heb je ook niet op gereageerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaat lastig worden als je vervolgens in vrijwel elke post teruggrijpt naar weer een andere Europees.
Een metafoor heeft het doel je punt te verduidelijken...
Dat lukt niet als je tig verschillende metaforen in 1 stelling gebruikt; in dat geval kun je beter het beestje bij de naam noemen.
Het gaat nu wel weer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
Black_Tulip - probeer even op adem te komen. Serieus!
Als ze in redelijke verhouding zouden staan met al het ontkennen wel ja...quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:40 schreef Black_Tulip het volgende:
En nu overdrijf je. Dat is dus niet altijd het geval. Je zou op zich ook wel eens kunnen terug denken aan die keren dat ik mijn woorden niet heb omgegooid, maar juist heb versterkt en herhaald.
Als je niet als slachtoffer gezien wilt worden, moet je je niet in de autistische slachtofferrol manouveren...quote:Ik vind het jammer dat jij mij toch steeds in een slachtofferrol wil poneren. Ik ben verdomme geen slachtoffer en ik pik het niet als iemand mij een slachtoffer noemt. Ja, ik heb autisme, en ik worstel al mijn hele leven ermee en ik ben zielsgelukkig met de vooruitgang. Maar dan is er zo'n kwal als jij die eerst zout gaat leggen op alle slakken (al mijn gevallen steekjes uitvergroten) om vervolgens, als ik eenmaal heb uitgelegd wat de oorzaak daarvan is, maar met moeite de uitleg gelooft en me vervolgens wederom als een slachtoffer wil zienEcht misselijk gedrag is het gewoon. Ik mag echt hopen dat je zo niet met je partners omgaat, of met andere mensen die jij tegenkomt die toegeven zich afwijkend te gedragen. Oh wacht eens, je hebt iemand gehad die borderliner was. Hoe is het met die relatie afgelopen? Vast niet goed, gok ik?
quote:Wederom overdrijf je. Ga eens terug naar mijn quotes en lees nou eens heel goed en aandachtig wat ik jou precies verwijt en kom dan eens terug.
pro·jec·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Goed zo. Ga even wat anders doen.quote:
Zoek nou niet steeds de confrontatie lieverd. Laat die jongen lekker, die moet misschien nog veel leren en daar kan jij hem niet bij helpen.quote:Nu heb ik me op mijn kwetsbaarst getoond. Ik ben benieuwd wat iemand waarvan al is aangetoond dat hij manipulatief is ermee gaat doen.
Ik denk dat jij zojuist enkel zijn visie op vrouwen hebt bevestigd. Dank daarvoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer.
Nu heb ik me op mijn kwetsbaarst getoond. Ik ben benieuwd wat iemand waarvan al is aangetoond dat hij manipulatief is ermee gaat doen.
Kastanova de narcist. Die diagnose heb ik in het eerste topic al eens gesteld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:42 schreef Xennia het volgende:
Het zijn tevens narcistische eigenschappen.
Tot nu toe heeft het me alleen nog maar promoties en uitnodigingen voor alle mogelijke vergaderingen opgeleverdquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Fokker200 het volgende:
Kastanova de narcist. Die diagnose heb ik in het eerste topic al eens gesteld.
Het is m.i. een narcistisch ik-heb-altijd-gelijk mannetje. Hij gaat vanzelf wel een keer goed op zijn bek, bijvoorbeeld in zijn werk
En een ontslag omdat jij in je grootheidswaan wel eens iemand van internet af zou sluitenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het me alleen nog maar promoties en uitnodigingen voor alle mogelijke vergaderingen opgeleverd.
In die functie heeft nooit iemand naar m'n mening of waardeoordeel gevraagd, vandaar waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
En een ontslag omdat jij in je grootheidswaan wel eens iemand van internet af zou sluiten
Ik vind de verhouding toevallig redelijk. Maar ja, jij overdrijft, dus jij vindt van nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef kastanova het volgende:
Als ze in redelijke verhouding zouden staan met al het ontkennen wel ja...
Kasta, je zult moeten leren begrijpen dat niet iedere keer dat iemand een negatieve karaktereigenschap onthult als oorzaak van een probleem dat een poging is om medelijden te wekken. Mensen begrepen mij niet, dus heb ik uitleg gegeven. Ik heb zo lang mogelijk proberen te vermijden dat het woord autisme ter sprake kwam. Ik had er namelijk eigenlijk totaal geen zin in om het te bespreken.quote:Als je niet als slachtoffer gezien wilt worden, moet je je niet in de autistische slachtofferrol manouveren...
Niemand begon er over, niemand merkte het op, maar plotseling zette je een zwaailamp op je hoofd en ging roepen "Boehoe, houd rekening met m'n autisme."
Vervolgens vráág je notabene aan me om je een communicatief zwakbegaafde te noemen en nu ga je weer het verbaal mishandelde vrouwtje uithangen?
Dit is precies wat ik jou verweet.quote:pro·jec·tie (de ~ (v.), ~s)
3 [psych.] het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen
Ik moet eveneens veel leren. Ik ben onder andere in deze discussie om te leren. Hier leer ik eveneens van.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed zo. Ga even wat anders doen.
[..]
Zoek nou niet steeds de confrontatie lieverd. Laat die jongen lekker, die moet misschien nog veel leren en daar kan jij hem niet bij helpen.
Sorryquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zojuist enkel zijn visie op vrouwen hebt bevestigd. Dank daarvoor![]()
Je dacht toch zeker niet dat ik een antwoord verwachtte a la "Inderdaad, daar zou ie wel eens gelijk in kunnen hebben?".quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:52 schreef kastanova het volgende:
Tot nu toe heeft het me alleen nog maar promoties en uitnodigingen voor alle mogelijke vergaderingen opgeleverd.
Zo zijn ze, die homo's.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Waarom krijgt die homo zoveel aandacht?
Overnieuw mijn vraag aan jou waar je niet op inging: Morgen open je een nieuw topic gewijd aan jouw vriend ed en praat je totaal niet meer over *** he....?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik moet eveneens veel leren. Ik ben onder andere in deze discussie om te leren. Hier leer ik eveneens van.
Ik kap met deze discussie als ik het gevoel heb dat hij klaar is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Overnieuw mijn vraag aan jou waar je niet op inging: Morgen open je een nieuw topic gewijd aan jouw vriend ed en praat je totaal niet meer over *** he....?
Nooit dus?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik kap met deze discussie als ik het gevoel heb dat hij klaar is.
Als het over bier gaat ben ik om hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Black_Tulip het volgende:
Als jij echter een leuk onderwerp weet en Ed en ik stemmen ermee in, dan kunnen we wel een reeks starten, maar ik geef je weinig kans op succes.
Een paar pubertjes in het topic schreeuwen "Whiiiiiiiiiihihihi, je wilt kasta neuken! Je opent immers topics over hem!"quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef Black_Tulip het volgende:
Kasta, je zult moeten leren begrijpen dat niet iedere keer dat iemand een negatieve karaktereigenschap onthult als oorzaak van een probleem dat een poging is om medelijden te wekken. Mensen begrepen mij niet, dus heb ik uitleg gegeven. Ik heb zo lang mogelijk proberen te vermijden dat het woord autisme ter sprake kwam. Ik had er namelijk eigenlijk totaal geen zin in om het te bespreken.
Waarom drink je?quote:Iemand zegt van zichzelf dat hij een alcoholist is. Hij hing iedere nacht in de kroeg, verkwistte zijn vermogen, mishandelde zijn vrouw en is op een gegeven moment in de goot beland. Na jaren van therapie heeft hij zijn leven weer op de rails gekregen. Toch neemt hij af en toe nog een borreltje, waar hij zich ook gigantisch schuldig over voelt. "Waarom drink je?" "Ik ben alcoholist, ik kan de drank toch niet zo goed laten staan". Zou jij dan ook zeggen dat hij zich in een slachtofferrol manoevreert? Nee, inderdaad, hij laat nog steekjes vallen en daar zal verbetering in moeten komen. Maar wie weet zal hij na nog meer jaren therapie wel in staat zijn om geen druppel meer te drinken. Hij beschikt in ieder geval over het doorzettingsvermogen om zijn leven te beteren. Hoezo slachtofferrol?
Dat zei ik dus, maar ontkende je... Ik ren dus huilend weg nadat ik allerlei trauma's heb verzonnen volgens jou...quote:Dit is precies wat ik jou verweet.
Als ik "Ja, je hebt gelijk" had gezegd had ik je opmerking bevestigd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:00 schreef Fokker200 het volgende:
Met deze opmerking bevestig je zelf alleen maar het beeld dat ik zojuist van je heb neergezet ;![]()
Als het een vrouw is, wil je dan met haar uit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik "Ja, je hebt gelijk" had gezegd had ik je opmerking bevestigd.
Nu ik het ontken en dat notabene als bonus ook nog eens onderbouw met feiten bevestig ik je opmerking ook.
Oftewel, lose-lose situatie zoals die in de oorspronkelijke openingspost al voorkwam...
Ben je toevallig een vrouw.
Neh, te labielquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
Als het een vrouw is, wil je dan met haar uit?
Godver... is er dan helemaal niemand geschikt voor je? MUUS dan? Xennia valt om 1 of andere reden af.... ijsmeis dan? Milagro? Allemaal relaxte niet labiele meiden?quote:
Omdat vrijwel niemand begrijpt wat autisme is. Dan is het wel handig als ik zo uitgebreid mogelijk uitleg geef. Maar dan doe ik dat om het begrip te vergroten, maar dan begrijp je het nog niet, en je verwijt me ook nog eens dat ik veel te veel uitleg geef?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:14 schreef kastanova het volgende:
Een paar pubertjes in het topic schreeuwen "Whiiiiiiiiiihihihi, je wilt kasta neuken! Je opent immers topics over hem!"
En vervolgens begin jij met een heel verhaal over liedjes, finnen en andere onzin dat voortkwam uit je autisme...
Who gives a fuck? Je sleepte het er zelf aan de haren bij.
Dan is het een alcoholist die niet inziet dat hij zijn leven aan de knoppen helpt. Met andere woorden, deze kerel zal steeds "waarom niet" blijven zeggen, zelfs wanneer hij in de goot ligt. Wie vind jij nou zieliger, de kerel die zijn leven betert, of de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen? Maar hee, de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen, heeft zich in jouw ogen niet in een slachtofferrol gemanouvreerdquote:Waarom drink je?
Twee mogelijkheden:
1. "Waarom niet?"
Die types heb je ook, maar dat is wat ik type 3 zou willen noemen. Type 2 echter, de gulden middenweg tussen kneus en slachtoffer, erkent de negatieve eigenschap, probeert te leren hoe ermee om te gaan en zal zich gedurende zijn leven steeds verder opwerken vanuit de kuil waar hij in was begonnen.quote:2. "Boehoe, ik ben een alcoholist. Maar ik ben er overheen gekomen! Ik ben sterk geweest! Met de regen in m'n gezicht en de hemel die boven me losbarste ben ik bij mezelf ten rade gegaan! En uiteindelijk heeft God me gered!
Type 2 is het type dat maar al te graag in de aandacht staat met zijn "ziekte", het zelfs als argument gebruikt en uiteindelijk bij Oprah op de bank weleens even aan iedereen zal vertellen dat zijn ziekte eigenlijk een zegen was! Waarna alle volgevreten, emotionele vrouwen op de bank springen, meehuilen en hun handjes blauw aplaudiseren...
Wie denk je dat zijn lever meer heeft verneukt, type 1, type 2 of type 3?quote:Voor wat? Het feit dat een kneus die zichzelf niet onder controle had zijn eigen leven verneukt heeft en uiteindelijk weer terug op het startpunt gekomen is...
Dat is niet knap, dat is verdomd achterlijk... Als je niet zo vol was geweestvan zelfmedelijden en dus de fles had laten staan, dan was je nu 10 jaar verder met je leven geweest en had je géén verneukte lever gehad kneus!
quote:Dat zei ik dus, maar ontkende je... Ik ren dus huilend weg nadat ik allerlei trauma's heb verzonnen volgens jou...
Dit is wat ik jou verwijt, met uitzondering van wat is doorgestreept. Zo beter?quote:Ze kijkt je verontwaardigd aan... Kan haar lach nog net inhouden... Beweert in eerste instantie dat het slechts tussen je oren zit... En als ze dan toch inziet dat je serieus bent voelt ze zich alsnog persoonlijk aangevallen... Verklaart je voor gek.... Vind dat je haar moet nemen zoals ze is en haar niet moet proberen te veranderen... Zoiets kun je toch niet van haar verlangen?! En eventueel gooit ze er nog even een trauma tegenaan waarom je het niet van haar kunt verlangen...
En uiteindelijk loopt ze nog kwaad weg ook omdat ze je kritiek volslagen belachelijk vindt...
Wat eiste je van haar? Dat ze in een sinterklaaspak zonder slipje olifantenuitwerpselen moest jongleren?
Neuuuh, of ze enigszins haar omgang met me wilde aanpassen...
Onze date is nooit doorgegaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
MUUS dan?
Checkquote:Xennia valt om 1 of andere reden af....
You're kidding right?quote:ijsmeis dan?
Nah nee, niet mijn ding denk ikquote:Milagro?
Een autist is iemand die het contact met types zoals kastanova zoveel mogelijk moet vermijden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Black_Tulip het volgende:
Omdat vrijwel niemand begrijpt wat autisme is.
Dat was mijn conclusie aan het begin van de discussie. Maar mijn ervaring is dat als je jezelf herhaaldelijk confronteert met mensen zoals Kasta, je er steeds ongevoeliger voor wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Een autist is iemand die het contact met types zoals kastanova zoveel mogelijk moet vermijden.
Nee ik grapjurk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onze date is nooit doorgegaan.
[..]
Check.
[..]
You're kidding right?.
[..]
Nah nee, niet mijn ding denk ik.
Je bekijkt de wereld erg zwart/wit. Dat hebben we in deze topicreeks ook vaak gezien. Je had een genuanceerde reaktie kunnen geven als: "Misschien heb je gelijk dat ik eens een keer heel erg op mijn bek zal gaan. Misschien ook niet. Ik houd je opmerking in gedachten".quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik "Ja, je hebt gelijk" had gezegd had ik je opmerking bevestigd.
Nu ik het ontken en dat notabene als bonus ook nog eens onderbouw met feiten bevestig ik je opmerking ook.
Oftewel, lose-lose situatie zoals die in de oorspronkelijke openingspost al voorkwam...
Niemand vroeg er naar... Toch zag jij jezelf genoodzaakt om er over te beginnen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Black_Tulip het volgende:
Omdat vrijwel niemand begrijpt wat autisme is. Dan is het wel handig als ik zo uitgebreid mogelijk uitleg geef. Maar dan doe ik dat om het begrip te vergroten, maar dan begrijp je het nog niet, en je verwijt me ook nog eens dat ik veel te veel uitleg geef?
Ze waren allemaal toch al van hun alcoholisme af?quote:Dan is het een alcoholist die niet inziet dat hij zijn leven aan de knoppen helpt. Met andere woorden, deze kerel zal steeds "waarom niet" blijven zeggen, zelfs wanneer hij in de goot ligt. Wie vind jij nou zieliger, de kerel die zijn leven betert, of de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen? Maar hee, de kerel die eeuwig in de goot blijft liggen, heeft zich in jouw ogen niet in een slachtofferrol gemanouvreerdMaar hij is wel overlast voor iedereen die hem tegenkomt. Ik weet niet wat jij denkt hoor, maar ik vind deze kerel een kneus.
Hij was op straat begonnen, hij heeft zichzelf in het dal gezopen...quote:Die types heb je ook, maar dat is wat ik type 3 zou willen noemen. Type 2 echter, de gulden middenweg tussen kneus en slachtoffer, erkent de negatieve eigenschap, probeert te leren hoe ermee om te gaan en zal zich gedurende zijn leven steeds verder opwerken vanuit de kuil waar hij in was begonnen.
Bladiebla, je zei het weer verkeerd, bedoelde het anders, ik begreep het verkeerd, autisme, yadayada... Snap je nu waarom ik dit zo'n tijdsverspilling vind? Ik loop tegenwoordig al 2 posts voor op je met m'n reacties door die vertragings-/ontkenningstechnieken van je...quote:Dit is wat ik jou verwijt, met uitzondering van wat is doorgestreept. Zo beter?
Wie loopt er nou met zijn probleem te koop manquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niemand vroeg er naar... Toch zag jij jezelf genoodzaakt om er over te beginnen...
Doet me denken aan dat borderline wijf bij de cafetaria die oh zo trots op haar "ziekte" was...
Ze liep nog net niet met een toeter en "IK HEB BORDERLINE!!!! OMG!!!! EINZDREI!!!" spandoek...
En misschien kan ik beter een Ark gaan bouwen in plaats van aan relatie te denken omdat er morgen een nieuwe zondvloed komt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:37 schreef Fokker200 het volgende:
Je bekijkt de wereld erg zwart/wit. Dat hebben we in deze topicreeks ook vaak gezien. Je had een genuanceerde reaktie kunnen geven als: "Misschien heb je gelijk dat ik eens een keer heel erg op mijn bek zal gaan. Misschien ook niet. Ik houd je opmerking in gedachten".
Tja, dat kan natuurlijk komen omdat ik altijd omringt ben door vrouwen, hetgeen weer veroorzaakt wordt door mijn onbedwingbare drang om maar niet alleen te zijn...quote:Verder heeft iemand anders hier al eens aangegeven dat jij juist de meester bent in het creeren van loose-loose situaties. Irritant is dat, he?![]()
Nee, niemand vroeg mij ernaar inderdaad, omdat niemand wist dat ik autisme had. Niemand had mij dus ook kunnen vragen of ik autisme uit wilde leggen. Wat je wel zag, is dat niemand begreep waarom ik zo obsessief deed. Het resultaat was een enorm gegil en gekrijs van jewelste dat ik jou zou willen neuken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
Niemand vroeg er naar... Toch zag jij jezelf genoodzaakt om er over te beginnen...
Nee. De kerel die antwoordt "waarom niet?" op de vraag waarom hij drinkt, zal zich nooit geroepen voelen om zijn leven te beteren. Zo zal de autist die antwoordt "waarom niet?" op de vraag waarom hij flipt wanneer hij groene in plaats van blauwe muren ziet helaas ook nooit dat niveau kunnen ontstijgen.quote:Ze waren allemaal toch al van hun alcoholisme af?
Dat is type 2, meneer.quote:De 1 maakt er echter geen drama van, ziet in dat het zijn eigen schuld is en pakt zijn leven weer op.
En dat is type 3.quote:De ander vindt het zo knap dat hij zijn eigenhandig verneukte leventje weer op de rij heeft dat hij er zelf over begint tegen iedereen die het maar wil horen...
Niet alles wat ik heb gezegd in dit topic is alleen bedoeld als jouw leesvoerquote:Of zoals in jou geval... Zelfs tegen de mensen die het níet willen horen...
Het is wel een probleem, want hij veroorzaakt veel overlast met zijn dronken gedrag. Bovendien moet hij bedelen of stelen, omdat hij anders zijn drank niet kan betalen.quote:Hij was op straat begonnen, hij heeft zichzelf in het dal gezopen...
Op zich ook nog geen probleem, zolang hij zijn bek er maar over dicht houdt.
Deze reactie is overbodigquote:Bladiebla, je zei het weer verkeerd, bedoelde het anders, ik begreep het verkeerd, autisme, yadayada... Snap je nu waarom ik dit zo'n tijdsverspilling vind? Ik loop tegenwoordig al 2 posts voor op je met m'n reacties door die vertragings-/ontkenningstechnieken van je...
Maar vooruit, ik zal nog in keer op je verwijten ingaan, anders begin je daar weer over te piepen (boehoe, je discrimineert me terwijl het slechts aan m'n autisme te wijten is. )
Mooi.quote:Nee, ik loop nooit kwaad weg
Eveneens mooi.quote:en nee, ik zeg nooit dat een vrouw me maar moet nemen zoals ik ben...
Dan ben je dus niet zo wanhopig als ik dacht. Maar de rest van het verwijt vind je wel terecht, met andere woorden, je kunt zeer slecht tegen kritiek?quote:Als ik dat namelijk zou zeggen, zou ze namelijk helemaal gek worden aangezien dan al haar eventuele toekomstige kritiek bij voorbaat al zinloos zou zijn....
En hé, ik kan het 1 en ander behoorlijk goed voorspellen, maar al haar kritiek bij voorbaat al ongegrond verklaren dat lukt zelfs mij niet...
Ook deze moet even op herhaling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik grapjurk nietHet zijn allemaal stuk voor stuk moordwijven met een relaxte kijk op dingen, daar hou ik van
Kasta verwijt me dat ik mezelf in een slachtofferrol wentel en ik houd aan de hand van een metafoor met een alcoholist vol dat ik dat toch echt niet doe. Ik ben noch een onverbeterlijke kneus, noch een slachtoffer dat eeuwig en altijd met de afwijking te koop loopt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ook deze moet even op herhaling.
Wat is dat trouwens nu weer voor gedoe met quotes, alcoholisme en verschillende types? Heb er maar weer overheen gelezen
Nee hoor, je had het ook gewoon kunnen negeren; Ik kan me niemand herinneren die je een pistool op je hoofd zette...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Nee, niemand vroeg mij ernaar inderdaad, omdat niemand wist dat ik autisme had. Niemand had mij dus ook kunnen vragen of ik autisme uit wilde leggen. Wat je wel zag, is dat niemand begreep waarom ik zo obsessief deed. Het resultaat was een enorm gegil en gekrijs van jewelste dat ik jou zou willen neuken.
Nu heb ik net zoals jij de eigenschap dat ik iets recht wil zetten als mensen ongelijk hebben. Je zult dan vast ook wel de volgende gedachte herkennen: "nee jongens, jullie zitten er allemaal naast, ik ga eens haarfijn uitleggen wat wel juist is". Dat mondde uit op een uitleg die weer niemand begreep. Er werd nog steeds gejoeld dat ik jou zou willen neuken. Toen heb ik toch echt moeten zeggen dat de obsessie veroorzaakt werd door autisme.
Oftewel, weer een verwijt dat achteraf grotendeels onzin blijk te zijnquote:Dan ben je dus niet zo wanhopig als ik dacht. Maar de rest van het verwijt zie je wel terecht, met andere woorden, je kunt zeer slecht tegen kritiek?
Ik ben niet zo dol op die metaforen van jou en jij als autist zou toch moeten weten dat je het beter concreet kunt houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:00 schreef Black_Tulip het volgende:
Kasta verwijt me dat ik mezelf in een slachtofferrol wentel en ik houd aan de hand van een metafoor met een alcoholist vol dat ik dat toch echt niet doe. Ik ben noch een onverbeterlijke kneus, noch een slachtoffer dat eeuwig en altijd met de afwijking te koop loopt.
Voel je toch eens niet zo aangevallen. Je hoeft niet overal op in te gaan.quote:Ja, ik heb het er in deze thread uitgebreid over gehad, maar normaal geef ik geen kik over mijn autisme. Je kunt mijn postgeschiedenis erop nakijken: in 80% a 90% van mijn posts heb ik niet gezegd dat ik autisme heb (en eigenlijk geloof ik dat ik dat percentage onderschat). Ook zeg ik het irl vrijwel nooit en wordt me zelfs verweten dat ik het ook niet zeg wanneer het wel nodig is.
Ik kap er ook maar weermee nadat er weer tig andere types uit de hoed getrokken worden, "ze het weer anders bedoelde" en ik "haar verkeerd begrijp"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:53 schreef Xennia het volgende:
Wat is dat trouwens nu weer voor gedoe met quotes, alcoholisme en verschillende types? Heb er maar weer overheen gelezen
Hé, surprise, in real life boeit het niemand ene reet... And guess what hier ook niet, hetgeen je notabene herhaaldelijk wordt verteld... En toch blijf je er maar over doorblaten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:00 schreef Black_Tulip het volgende:
Ja, ik heb het er in deze thread uitgebreid over gehad, maar normaal geef ik geen kik over mijn autisme. Je kunt mijn postgeschiedenis erop nakijken: in 80% a 90% van mijn posts heb ik niet gezegd dat ik autisme heb (en eigenlijk geloof ik dat ik dat percentage onderschat). Ook zeg ik het irl vrijwel nooit en wordt me zelfs verweten dat ik het ook niet zeg wanneer het wel nodig is.
Dan was de thread op slot gegaan omdat iedereen zou blijven roepen dat ik je wilde neuken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, je had het ook gewoon kunnen negeren; Ik kan me niemand herinneren die je een pistool op je hoofd zette...
Ik geef graag uitleg over iets wat niet vaak voorkomt en derhalve slecht begrepen wordt. Zo word ik zelf ook beter begrepen en leren mensen me beter kennen.quote:Maar ja, je praat nu eenmaal graag over je autisme...
Nee.quote:En dat wordt weer veroorzáákt door je autisme, etc. etc.
Ik doe liever alsof ik normaal ben ja. Maar als al is gebleken dat dat niet zo is, heeft het geen zin om nog langer me van de domme te houden en kan ik beter uitleg geven over mijn gedrag, anders word ik niet begrepen.quote:En maar blijven beweren dat je er eigenlijk helemaal niet graag over begint of praat.
Je overdrijft wederomquote:Oftewel, weer een verwijt dat achteraf grotendeels onzin blijk te zijn.
Ik zei dat je zeer slecht tegen kritiek kunt. Je kunt zelfs zodanig slecht tegen kritiek, dat het een kenmerk is van narcisme. Je bent dan ook een narcist. Weet je, jij bent zelfs erger dan het type 1 wat zegt "waarom niet?". Nummer 1 erkent namelijk wat hij doet, terwijl jij blijft vervallen in ontkenning. Maar helaas is ook dat een kenmerk van een narcist.quote:En hé, verrassing, iedereen kan slecht tegen kritiek... Maar ik ga er alleen op een dusdanige manier mee om als het nergens op gebaseerd is.
Kasta begrijpt metaforen vaak beter dan een concrete boodschap. Een succesvolle goede metafoor heeft meer succes dan een droge uitleg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef Xennia het volgende:
Ik ben niet zo dol op die metaforen van jou en jij als autist zou toch moeten weten dat je het beter concreet kunt houden.
Ik wil graag mijn gelijk krijgenquote:Voel je toch eens niet zo aangevallen. Je hoeft niet overal op in te gaan.
Je begrijpt me anders ook steeds verkeerdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kap er ook maar weermee nadat er weer tig andere types uit de hoed getrokken worden, "ze het weer anders bedoelde" en ik "haar verkeerd begrijp".
Dat is echt geen reden voor een slotje hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan was de thread op slot gegaan omdat iedereen zou blijven roepen dat ik je wilde neuken.
Nou nee, dan waren ze gestopt... Net zoals belletje trekken niet leuk is als er niemand naar de deur toekomt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:07 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan was de thread op slot gegaan omdat iedereen zou blijven roepen dat ik je wilde neuken.
Heeft iemand in het topic aangegeven je beter te willen leren kennen dan?quote:Ik geef graag uitleg over iets wat niet vaak voorkomt en derhalve slecht begrepen wordt. Zo word ik zelf ook beter begrepen en leren mensen me beter kennen.
Jij vond zélf als enige dat dat al gebleken was...quote:Ik doe liever alsof ik normaal ben ja. Maar als al is gebleken dat dat niet zo is, heeft het geen zin om nog langer me van de domme te houden en kan ik beter uitleg geven over mijn gedrag, anders word ik niet begrepen.
Nou nee, jij verwijt wederom dingen die je niet kunt onderbouwen of waar je op terugkomt zonder excuses.quote:Je overdrijft wederom
Ah tof, nieuwe verwijtenquote:Ik zei dat je zeer slecht tegen kritiek kunt. Je kunt zelfs zodanig slecht tegen kritiek, dat het een kenmerk is van narcisme. Je bent dan ook een narcist. Weet je, jij bent zelfs erger dan het type 1 wat zegt "waarom niet?". Nummer 1 erkent namelijk wat hij doet, terwijl jij blijft vervallen in ontkenning. Maar helaas is ook dat een kenmerk van een narcist.
Noem je nou alle vrouwen autisten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Een autist is iemand die het contact met types zoals kastanova zoveel mogelijk moet vermijden.
Dat is niet waar. Er zijn irl zeer veel mensen geweest die graag wilden weten waarom ik me toch zo merkwaardig gedroeg. Onder die mensen vielen vele leraren en docenten die ook echt moesten weten dat ik autisme had, anders konden zij me niet goed onderwijzen en me ook niet ondersteunen in de klas (ik had geen vrienden en daar maakten zij zich zorgen over).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé, surprise, in real life boeit het niemand ene reet...
Door jou ja. 1 andere heeft al aangegeven dat het hem juist wel boeit.quote:And guess what hier ook niet, hetgeen je notabene herhaaldelijk wordt verteld...
Laat daar nu net je probleem liggen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:08 schreef Black_Tulip het volgende:
Een succesvolle goede metafoor heeft meer succes dan een droge uitleg.
Gaat lastig worden als je zelf notabene al aangeeft iets niet goed uit te kunnen leggen...quote:Ik wil graag mijn gelijk krijgen
Ik had inderdaad ook gewoon er niet op in kunnen gaan. Maar dat is dus onderdeel van het probleem, zo ben ik nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is echt geen reden voor een slotje hoor.
Er kraaide geen haan naar je autisme. En dat iedereen roept dat je hem wilde neuken, als je er niet op in was gegaan was het gewoon overgewaaid. ''Neuken'' is een beetje een standaardreactie op fok, net als ''bier''
Werkgerelateerd ja, niet uit interesse...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat is niet waar. Er zijn irl zeer veel mensen geweest die graag wilden weten waarom ik me toch zo merkwaardig gedroeg.
Pas een aantal dagen nadat je er zelf over begon ja...quote:Door jou ja. 1 andere heeft al aangegeven dat het hem juist wel boeit.
Dus ik had moeten ráden dat er nog een 3e type bij zou komen? Aha, nee ok, dat verklaart alles...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:11 schreef Black_Tulip het volgende:
Je begrijpt me anders ook steeds verkeerdWanneer ga je dat nou eens accepteren?
Zodra ik eenmaal geen andere optie zie dan maar gewoon te vertellen wat de oorzaak is van het probleem, verandert mijn aanpak en probeer ik juist zoveel mogelijk te vertellen opdat mensen me zo goed mogelijk begrijpen. Maar dat heb ik in feite ook al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:12 schreef kastanova het volgende:
Trouwens nogal tegenstrijdig dat je constant beweert er niet graag over te praten, maar nu beweert dat je er juist graag ongevraagd uitleg over geeft...
Ik heb anders niet de indruk dat al die Fokkers die reageerden met "wat ben jij obsessief" vonden dat ik normaal was hoorquote:Jij vond zélf als enige dat dat al gebleken was...
Het zit hem in het woord 'grotendeels'. Dat is de overdrijving. "The Big Picture" is namelijk dat jij zeer slecht tegen kritiek kunt. En die heb jij niet weerlegd. Sterker nog, met iedere post bevestig je hem steeds opnieuw.quote:Nou nee, jij verwijt wederom dingen die je niet kunt onderbouwen of waar je op terugkomt zonder excuses.
En deze is terecht. Dus Kasta, ga je er wat mee doen of niet?quote:Ah tof, nieuwe verwijten.
Ik denk het wel, dan hadden we jou van de sofa af kunnen houden en kasta eropquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook gewoon er niet op in kunnen gaan. Maar dat is dus onderdeel van het probleem, zo ben ik nietMaar hee, weer wat geleerd: herhaaldelijke onjuiste prietpraat gewoon negeren en alleen ingaan op die posts die een beetje nuttig zijn.
Ik vraag me alleen wel af of dat de discussie had kunnen redden.
Wat zegt jou dat er van die mensen die werkgerelateerd geïnteresseerd waren niet ook mensen waren die oprecht geïnteresseerd waren in mij? Wat zegt jou dat er verder geen mensen zijn die louter uit oprechte interesse wilden weten waarom ik me toch zo afwijkend gedroeg?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef kastanova het volgende:
Werkgerelateerd ja, niet uit interesse...
Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.quote:En hé het zou natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat je een merkwaardig mens bent...
Maar ach, het stickertje autisme is natuurlijk veel makkelijker hé...
Hoe maakt dat de interesse minder oprecht?quote:Pas een aantal dagen nadat je er zelf over begon ja...
Autisme brengt ook vele voordelen met zich mee. Alleen zul je weinig autisten aantreffen die dat zullen zeggen, omdat iedereen, inclusief psychologen en psychiaters, de nadelen van autisme benadrukt.quote:Zullen we anders gewoon even vingers gaan tellen?
Hé mensen? Wie wil nog meer weten waar alle eventuele tekortkomingen van BT aan te wijten zijn?
Dat zou beter zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dan hadden we jou van de sofa af kunnen houden en kasta erop
ow dit ziet er gezellie uit , jullie zouden moeten gaan datenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat zegt jou dat er van die mensen die werkgerelateerd geïnteresseerd waren niet ook mensen waren die oprecht geïnteresseerd waren in mij? Wat zegt jou dat er verder geen mensen zijn die louter uit oprechte interesse wilden weten waarom ik me toch zo afwijkend gedroeg?
[..]
Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.
[..]
Hoe maakt dat de interesse minder oprecht?
[..]
Autisme brengt ook vele voordelen met zich mee. Alleen zul je weinig autisten aantreffen die dat zullen zeggen, omdat iedereen, inclusief psychologen en psychiaters, de nadelen van autisme benadrukt.
Jawel hoor, kasta belandt wel vaker in dergelijke oeverloze discussiesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:21 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb anders niet de indruk dat al die Fokkers die reageerden met "wat ben jij obsessief" vonden dat ik normaal was hoor.
Ach gos, omdat mensen over neuken begonnen op een forum als Fok, zag je al geen enkele andere uitweg meerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:21 schreef Black_Tulip het volgende:
Zodra ik eenmaal geen andere optie zie dan maar gewoon te vertellen wat de oorzaak is van het probleem, verandert mijn aanpak en probeer ik juist zoveel mogelijk te vertellen opdat mensen me zo goed mogelijk begrijpen. Maar dat heb ik in feite ook al eerder gezegd.
Ja, en óeh, dan moet het wel je autisme zijn hé!quote:Ik heb anders niet de indruk dat al die Fokkers die reageerden met "wat ben jij obsessief" vonden dat ik normaal was hoorSterker nog, velen hebben gezegd mij helemaal niet normaal te vinden.
Je oorspronkelijke verwijt, dat ik m'n exact verweet wat ik zelf deed heb ik toch echt wel weerlegd hoor...quote:Het zit hem in het woord 'grotendeels'. Dat is de overdrijving. "The Big Picture" is namelijk dat jij zeer slecht tegen kritiek kunt. En die heb jij niet weerlegd. Sterker nog, met iedere post bevestig je hem steeds opnieuw.
Daarmee insinueer je dus wel degelijk dat de eerdere verwijten niet terecht waren...quote:En deze is terecht. Dus Kasta, ga je er wat mee doen of niet?
Flikker een end op, terug naar je metgezellen uit het eerste topic die ook geen kip hadden gelezen en toch dachten wijs genoeg te zijn om te kunnen posten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:26 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ow dit ziet er gezellie uit , jullie zouden moeten gaan daten![]()
Maar we hadden het toch over of ik normaal was en niet over Kasta's gesteldheid?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jawel hoor, kasta belandt wel vaker in dergelijke oeverloze discussies
Welke lijst?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zwarte tulp kan van de maybe lijst
zo dan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Flikker een end op, terug naar je metgezellen uit het eerste topic die ook geen kip hadden gelezen en toch dachten wijs genoeg te zijn om te kunnen posten.
Oe, ze is kwaad!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Flikker een end op, terug naar je metgezellen uit het eerste topic die ook geen kip hadden gelezen en toch dachten wijs genoeg te zijn om te kunnen posten.
Naja, het is natuurlijk niet echt toevallig te noemen dat de mensen die jij aandraagt als "geintereseerd" nu net de mensen zijn die er hun geld mee verdienden héquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat zegt jou dat er van die mensen die werkgerelateerd geïnteresseerd waren niet ook mensen waren die oprecht geïnteresseerd waren in mij? Wat zegt jou dat er verder geen mensen zijn die louter uit oprechte interesse wilden weten waarom ik me toch zo afwijkend gedroeg?
Ik vind je op z'n zachtst gezegd wel degelijk een merkwaardig mens, zou je het autisme-riedeltje dus bij mij niet meer willen gebruiken?quote:Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.
Dat beweer ik toch ook nergens? Jij zei dat er mensen geinteresseerd waren, terwijl er al tig topics wordt geroepen dat het niemand ene reet interesseert... En dan ga je nu beweren dat je het al die tijd deed voor die toekomstige persoon die zich nog zou komen melden?quote:Hoe maakt dat de interesse minder oprecht?
Jaja, blaat jij nog maar even door over je autisme (quote:Autisme brengt ook vele voordelen met zich mee. Alleen zul je weinig autisten aantreffen die dat zullen zeggen, omdat iedereen, inclusief psychologen en psychiaters, de nadelen van autisme benadrukt.
Het is normaal om de discussie met kasta aan te willen gaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar we hadden het toch over of ik normaal was en niet over Kasta's gesteldheid?Ik vat je even niet.
Snel, snel! Begin over je autisme! Ze begrijpen je immers niet!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
ahh joh ieder zn eigen wereldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Snel, snel! Begin over je autisme! Ze begrijpen je immers niet!
Je gaat Pistolen Paultje toch niet opgraven hé?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat ik wel iemand voor je ken.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef kastanova het volgende:
Ach gos, omdat mensen over neuken begonnen op een forum als Fok, zag je al geen enkele andere uitweg meer.
Wacht, ik zal er ff een paar boemen de volgende keer:
- Handjes op je oren en "LALALALALA" schreeuwen
- Het kruisje rechtsboven in je scherm klikken
- De computer uitzetten
- Negeren
- Tegenin gaan zonder je autisme als een excuus te gebruiken
- Onder je bureau kruipen en je oogjes dicht doen
quote:Ja, en óeh, dan moet het wel je autisme zijn hé!.
"Hé, wat ben jij lelijk!"
- Ja man, m'n autisme, jeweettoch.
Dat wel inderdaad.quote:Je oorspronkelijke verwijt, dat ik m'n exact verweet wat ik zelf deed heb ik toch echt wel weerlegd hoor...
Ik heb niet over jouw ontkenning van het feit dat je een narcist bent heen gelezen nee.quote:Enneuh, heb er allang inhoudelijk op gereageerd hoor, maar daar schijn je weer eens overheen gelezen te hebben...
Zullen we afspreken dat als ik mijn excuses aanbied voor alle onterechte verwijten, jij niet ieder verwijt direct als onterecht gaat bestempelen en je, als het verwijt terecht is, er iets mee gaat doen? Alvast bedanktquote:Daarmee insinueer je dus wel degelijk dat de eerdere verwijten niet terecht waren...
Tof, dan ga ik er op in zodra je je excuses voor alle voorgaande verwijten aangeboden hebt.
nee, en lie ook niet. ik ken ook leuke vrouwen, iets wat jij wilt zeg maar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je gaat Pistolen Paultje toch niet opgraven hé?
waarom neuk jij eigenlijk niet meer met kasta?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef MUUS het volgende:
Zeg hé, ff tussendoor... als je nou heel goed in sudoku bent, maar dan ook echt turbogeweldigsupergoed, ben je dan ook een autist? Rayman was ook goed met cijfertjes enzo.
Ik ben echt goed in Sudoka. Noem je me nu een autist of wat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef MUUS het volgende:
Zeg hé, ff tussendoor... als je nou heel goed in sudoku bent, maar dan ook echt turbogeweldigsupergoed, ben je dan ook een autist? Rayman was ook goed met cijfertjes enzo.
Alle andere personen die oprecht geïnteresseerd waren zijn niet zo makkelijk in een hokje te stoppen als die mensen die eveneens geïnteresseerd waren omdat het werkgerelateerd is. Het is dus ook veel moeilijker om op te sommen wie dat allemaal geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef kastanova het volgende:
Naja, het is natuurlijk niet echt toevallig te noemen dat de mensen die jij aandraagt als "geintereseerd" nu net de mensen zijn die er hun geld mee verdienden hé.
Is goedquote:Ik vind je op z'n zachtst gezegd wel degelijk een merkwaardig mens, zou je het autisme-riedeltje dus bij mij niet meer willen gebruiken?
Maar er zijn dus wel mensen die het interesseert. Ik heb zo het idee dat er wederom iemand zich gemeld heeft.quote:Dat beweer ik toch ook nergens? Jij zei dat er mensen geinteresseerd waren, terwijl er al tig topics wordt geroepen dat het niemand ene reet interesseert...
Ik doe het niet alleen voor die mensen die zich interesseren, maar ook voor alle anderen die anders de grootste moeite zouden hebben om me te begrijpen. Onder andere jij dus.quote:En dan ga je nu beweren dat je het al die tijd deed voor die toekomstige persoon die zich nog zou komen melden?
Ik houd mijn mond al dicht.quote:Jaja, blaat jij nog maar even door over je autisme (. ) dan tel ik de vingers wel...
Oh for fucks sake... En ik maar denken dat het zo'n slecht voorbeeld wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:37 schreef Black_Tulip het volgende:Ik heb me herhaaldelijk afgevraagd of ik niet door mijn autisme er wat mannelijker uitzie
Starre gezichtsuitdrukking, mannelijke kaaklijn.. Dat soort dingen
Er zijn echt mensen geweest die me er uit vonden zien als een kerel..
Dat zal de gemiddelde stalker ook vast als smoes gebruiken...quote:En ja, autisme is een van de weinige dingen die obsessies veroorzaakt.
Kom maar met dat excuus danquote:Dat wel inderdaad.
Dit ging toch echt over het projectie verwijtje hoor...quote:Ik heb niet over jouw ontkenning van het feit dat je een narcist bent heen gelezen nee.
Of je beargumenteert je verwijten eens voor de verandering...quote:Zullen we afspreken dat als ik mijn excuses aanbied voor alle onterechte verwijten, jij niet ieder verwijt direct als onterecht gaat bestempelen en je, als het verwijt terecht is, er iets mee gaat doen? Alvast bedankt
Maar is het ook normaal om zo onvermoeibaar door te gaan als ik?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is normaal om de discussie met kasta aan te willen gaan
Wat moet het kosten per maand?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, en lie ook niet. ik ken ook leuke vrouwen, iets wat jij wil zeg maar.
Sudoku kwam tussen ons in te staan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom neuk jij eigenlijk niet meer met kasta?
jij doet toch wel wat je wilt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar is het ook normaal om zo onvermoeibaar door te gaan als ik?
damn!quote:
De weinige vrouwelijke autisten die ik ken zien er juist een beetje engelachtig uitquote:Ik heb me herhaaldelijk afgevraagd of ik niet door mijn autisme er wat mannelijker uitzie Starre gezichtsuitdrukking, mannelijke kaaklijn.. Dat soort dingen Er zijn echt mensen geweest die me er uit vonden zien als een kerel..
yeah right little whore.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef MUUS het volgende:
*Note to self:
Nooit meer grapjes maken op FOK! over relaties die je niet hebt. Hardnekkige naweeën.
Laat me raden, die problemen met opsommingen worden veroorzaakt door je autisme?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Alle andere personen die oprecht geïnteresseerd waren zijn niet zo makkelijk in een hokje te stoppen als die mensen die eveneens geïnteresseerd waren omdat het werkgerelateerd is. Het is dus ook veel moeilijker om op te sommen wie dat allemaal geweest zijn.
Je bent naast autistisch nu ook nog helderziend dus?quote:Maar er zijn dus wel mensen die het interesseert. Ik heb zo het idee dat er wederom iemand zich gemeld heeft.
En een kwartiertje geleden beweerde je nog:quote:Ik doe het niet alleen voor die mensen die zich interesseren, maar ook voor alle anderen die anders de grootste moeite zouden hebben om me te begrijpen. Onder andere jij dus.
Dus, je vertelt aan iedereen ongevraagd over je autisme...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Black_Tulip het volgende:
Er zijn mensen die het stickertje "merkwaardig mens" niet accepteren. Zij die het wel accepteren, vertel ik niet dat ik autisme heb.
Nee, en ik snap ook werkelijk niet waarom je de moeite neemt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef kastanova het volgende:
Oh for fucks sake... En ik maar denken dat het zo'n slecht voorbeeld was.
Ik zei weinig. Een tweede oorzaak is een persoonlijkheidsstoornis die ook wel bestempeld wordt als 'obsessief-compulsief'. Reken daar alle stalkers onder.quote:Dat zal de gemiddelde stalker ook vast als smoes gebruiken...
Alleen als we een deal hebben.quote:Kom maar met dat excuus dan.
Oh. Nou ja, het belangrijkste punt staat nog steeds overeind: dat jij anderen verwijt slecht tegen kritiek te kunnen, terwijl eigenlijk jij degene bent die zeer slecht tegen kritiek kan.quote:Dit ging toch echt over het projectie verwijtje hoor...
Of je leest mijn beargumentatie eens goed voordat je het bij voorbaat verwerpt...quote:Of je beargumenteert je verwijten eens voor de verandering...
Ja, dus zo speciaal ben je nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht het voor iemands zelfvertrouwen is als je partner zit te puzzelen tijdens het neuken?quote:
Ben ik nou godverdomme weer een uitzonderingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
De weinige vrouwelijke autisten die ik ken zien er juist een beetje engelachtig uit
als je zo doorgaat denk ik stiekem dat je helemaal niet met hem wil neuken ofzo...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh. Nou ja, het belangrijkste punt staat nog steeds overeind: dat jij anderen verwijt slecht tegen kritiek te kunnen, terwijl eigenlijk jij degene bent die zeer slecht tegen kritiek kan.
Voor jokken kom je ook al in de hel.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef kastanova het volgende:
Laat me raden, die problemen met opsommingen worden veroorzaakt door je autisme?.
Nee. Zag je dat ene mens wat de discussie kwam binnenvallen en mij "kwaad" maakte?quote:Je bent naast autistisch nu ook nog helderziend dus?.
Nee, niet iedereen. Er zijn namelijk, zoals ik al eerder heb gezegd, ook mensen die mijn gedrag begrijpen zonder dat ze hoeven te weten dat ik autisme heb.quote:Dus, je vertelt aan iedereen ongevraagd over je autisme...
En maar blijven beweren dat je het liever niet vertelt en/of er over begint....
Ga lekker met je slachtofferrol bij Oprah op de bank zitten joh.
Zucht, houd jij dan ook eens op met dat gezeik over haar autisme wellicht komt ze dan uit de slachtofferrolquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, die problemen met opsommingen worden veroorzaakt door je autisme?.
[..]
Je bent naast autistisch nu ook nog helderziend dus?.
[..]
En een kwartiertje geleden beweerde je nog:
[..]
Dus, je vertelt aan iedereen ongevraagd over je autisme...
En maar blijven beweren dat je het liever niet vertelt en/of er over begint....
Ga lekker met je slachtofferrol bij Oprah op de bank zitten joh.
Naja, na 5 topics zie ik je toch wel als stalker hoor...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zei weinig. Een tweede oorzaak is een persoonlijkheidsstoornis die ook wel bestempeld wordt als 'obsessief-compulsief'. Reken daar alle stalkers onder.
Ik ben niet degene die telkens moeilijk doet of op zijn uitspraken terugkomt hoor...quote:Alleen als we een deal hebben.
Waarop ik dus zei dat iedereen slecht tegen kritiek kan... Kritiek wordt namelijk al snel als aanval gezien... Lees anders even voordat je weer gaat blaten...quote:Oh. Nou ja, het belangrijkste punt staat nog steeds overeind: dat jij anderen verwijt slecht tegen kritiek te kunnen, terwijl eigenlijk jij degene bent die zeer slecht tegen kritiek kan.
Welke beargumentatie precies?quote:Of je leest mijn beargumentatie eens goed voordat je het bij voorbaat verwerpt...
Ja, dus daarom deed ik je maar weg. Dat gehobbel tijdens het schrijven schoot écht niet op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht het voor iemands zelfvertrouwen is als je partner zit te puzzelen tijdens het neuken?
Hoezo, ze zal dan vast geen initiatief nemen tot neuken en jij doet dat zogenaamd ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht het voor iemands zelfvertrouwen is als je partner zit te puzzelen tijdens het neuken?
Ik ben niet zo naïef dat ik geloof dat Kasta daadwerkelijk zal veranderen naar aanleiding van deze discussie. Maar hoe meer hem ingepeperd wordt dat hij moet veranderen, deste meer hij geneigd zal zijn tot verandering. Tenminste, zo werkt het normaal. Of het bij een narcist ook zo zal werken is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Leandra het volgende:
Nee, en ik snap ook werkelijk niet waarom je de moeite neemt...
Je hebt nog de leeftijd en naïviteit om te denken dat je een man kunt "veranderen"??
Kasta geeft zelf aan een relatie te willen.quote:Get over it, Kasta is gewoon vrijgezel tot ie daar geen zin meer in heeft, het gros van de mensen dat geen relatie heeft maar wel goed "in de markt ligt" is vrijgezel omdat ze dat willen zijn, niet omdat ze geen relatie kunnen krijgen.
Nee, mannelijk. Je had gelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ben ik nou godverdomme weer een uitzondering
Of vind je me er engelachtig uitzien?
God, je meent het!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je zo doorgaat denk ik stiekem dat je helemaal niet met hem wil neuken ofzo...
Hé verrek, je kunt slecht tegen kritiek...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Nee. Zag je dat ene mens wat de discussie kwam binnenvallen en mij "kwaad" maakte?
Waarschijnlijk omdat je het hen allang verteld hebt en je het je niet meer herinnert zoals je hierboven aangeeft...quote:Nee, niet iedereen. Er zijn namelijk, zoals ik al eerder heb gezegd, ook mensen die mijn gedrag begrijpen zonder dat ze hoeven te weten dat ik autisme heb.
Wil je zeggen dat je niet van d'r afkomt en ze je achtervolgt naar andere topicsch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, na 5 topics zie ik je toch wel als stalker hoor...
Jammer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:55 schreef kastanova het volgende:
Naja, na 5 topics zie ik je toch wel als stalker hoor...
Jij doet juist ontzettend moeilijkquote:Ik ben niet degene die telkens moeilijk doet of op zijn uitspraken terugkomt hoor...
En ik had daarop weer gezegd dat hoe slecht jij tegen kritiek kan uitzonderlijk is, en een kenmerk van narcisme.quote:Waarop ik dus zei dat iedereen slecht tegen kritiek kan... Kritiek wordt namelijk al snel als aanval gezien... Lees anders even voordat je weer gaat blaten...
Wat dacht je van die beargumentatie die gewoon helder op het scherm kwam?quote:Welke beargumentatie precies?
Die beargumentatie die ik telkens moest raden of de beargumentatie die jij vanwege je autisme niet goed onder woorden kon brengen?
Nogmaals: beter lezen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:57 schreef Black_Tulip het volgende:
Kasta geeft zelf aan een relatie te willen.
hij heeft anders wel de vergelijkbare piem van tommy lee jones.quote:
Waarom zou hij moeten veranderen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik ben niet zo naïef dat ik geloof dat Kasta daadwerkelijk zal veranderen naar aanleiding van deze discussie. Maar hoe meer hem ingepeperd wordt dat hij moet veranderen, deste meer hij geneigd zal zijn tot verandering. Tenminste, zo werkt het normaal. Of het bij een narcist ook zo zal werken is nog maar de vraag.
[..]
Kasta geeft zelf aan een relatie te willen.
gooi eens een doek over je vriendin heen, ms dat ze dan gaat slapen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je niet van d'r afkomt en ze je achtervolgt naar andere topicsch?
Ik kan beter tegen kritiek dan jij. En wat zij deed was niet zozeer kritiek als gewoon even geheel ongeïnformeerd de discussie binnenvallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé verrek, je kunt slecht tegen kritiek....
Oh wacht, dat is weer projectie hé?.
Nee, ik heb het hen echt niet verteld en dat weet ik zeker.quote:Waarschijnlijk omdat je het hen allang verteld hebt en je het je niet meer herinnert zoals je hierboven aangeeft...
Jij erváárt het als moeilijk... Komt vast door je autisme...quote:
En hoe wéét je dat ik slecht tegen onderbouwde kritiek kan?quote:En ik had daarop weer gezegd dat hoe slecht jij tegen kritiek kan uitzonderlijk is, en een kenmerk van narcisme.
Nu maak je me toch nieuwsgierig hoor? Heb je al wel op "invoeren" gedrukt?quote:Wat dacht je van die beargumentatie die gewoon helder op het scherm kwam?
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij nooit het gevoel dat je jouw vriendin niet even moet afremmen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je niet van d'r afkomt en ze je achtervolgt naar andere topicsch?
heb jij trouwens ook wel eens met kasta geneukt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:02 schreef milagro het volgende:
[..]
gooi eens een doek over je vriendin heen, ms dat ze dan gaat slapen.
lijkt me een stuk gezonder dan wat ze nu aan het doen is.
Die metafoor vind ik dan wel weer okequote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten veranderen?
Hij verandert vanzelf wel als hij echt een relatie wil.
Als je honger hebt dan eet je wat er geserveerd wordt, Kasta wil een broodje olifant in Alaska... als ie echt wil eten dan bestelt ie in Alaska wel een broodje rendier.
Dus... heel simpel..... hij wil nog niet graag genoeg.
Tegen die tijd past hij zijn bestelling wel aan.
Oh nu ga ik ook al adviezen krijgenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij nooit het gevoel dat je jouw vriendin niet even moet afremmen?
Ik denk dat iemand die zo'n vriendin heeft zelf ook z'n geneuzel heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef MUUS het volgende:
Ik bedoel het niet lullig, maar heb jij nooit het gevoel dat je jouw vriendin niet even moet afremmen?
Jouw exen, die geen autisme hadden, ervoeren je eveneens als moeilijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef kastanova het volgende:
Jij erváárt het als moeilijk... Komt vast door je autisme...
Jawel, maar jij verwerpt alle beargumentatie.quote:En hoe wéét je dat ik slecht tegen onderbouwde kritiek kan?
Jij hebt het immers nog niet gegeven...
Ja.quote:Nu maak je me toch nieuwsgierig hoor? Heb je al wel op "invoeren" gedrukt?
Nee, helemaal niet. Ik vraag het me af, precies zoals het er staat.quote:
Hoevaak heb je mij deze reeks al kwaad zien worden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:02 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik kan beter tegen kritiek dan jij. En wat zij deed was niet zozeer kritiek als gewoon even geheel ongeïnformeerd de discussie binnenvallen.
Goh, wat zal de rest die het geen ene reet interesseert blij zijn dat je het hen wél vertelde dan...quote:Nee, ik heb het hen echt niet verteld en dat weet ik zeker.
Het ligt iig gevoelig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die zo'n vriendin heeft zelf ook z'n geneuzel heeft.
Ja, maar ik weet intussen beter dan een forum als fok voor "serieuze" zaken te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik vraag het me af, precies zoals het er staat..
nou nee, hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij trouwens ook wel eens met kasta geneukt?
TMIquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:06 schreef Black_Tulip het volgende:
Als Ed hier was, zou hij me op dit moment van de stoel af hebben gesleurd en me mijn bed in hebben geworpen
Jongens, het is echt genoeg geweest nu. Ik ga naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |