abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40230662
Tsja, als Kasta geen nieuw topic opent, dan zal ik het maar moeten doen he.. De topictitel is aangepast voor accuratie.

In deze discussiereeks wordt er (weliswaar tergend) langzaam ontrafeld hoe vrouwen nou precies werken en wat Kasta toch steeds verkeerd doet, getuige zijn slechte ervaringen met relaties. Voel je je geroepen commentaar te geven op de analyses van vrouwelijk gedrag of op het waarom van Kasta's problemen met vrouwen en relaties, join in

Deel I
Deel II
Deel III
Deel III (dubbel en gesloten)
Deel IV

Inmiddels schijnen we te zijn aangekomen bij de slotfase van de discussie (het werd eens tijd he?). Op het einde van de vorige thread sloeg vrijwel iedereen plotseling spijkers met koppen. Nu moeten we nog van Kasta weten wat hij er allemaal van vindt. Zal onze hulp voldoende zijn voor hem om te belanden in een gelukkige relatie?

Reageren op posts uit het vorige topic doe ik later; ik moet er nu voor zorgen dat ik op tijd op mijn werk kom
pi_40230999
ik zoek ook een date
kunnen we geen fok dateforum maken?
ik ben gescheiden
35jaar
3 jongens 2x4 en 1 van 6 jaar
en zoek een leuke date met een vrouw vanaf 25 jaar

en kasta niet getreurd hoe vrouwen werken zullen wij mannen nooit helemaal begrijpen
het blijven vreemde wezens
maar wel erg lief mooi gezellig enz enz
pi_40231694
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 10:57 schreef harrie1 het volgende:
ik zoek ook een date
kunnen we geen fok dateforum maken?
ik ben gescheiden
35jaar
3 jongens 2x4 en 1 van 6 jaar
en zoek een leuke date met een vrouw vanaf 25 jaar

en kasta niet getreurd hoe vrouwen werken zullen wij mannen nooit helemaal begrijpen
het blijven vreemde wezens
maar wel erg lief mooi gezellig enz enz
er was ooit dating.fok.nl helaas bleek het niet zo'n succes.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40233064
Heb ik deze reeks nou gewoon gemist?

Kasta moet eens een flink pak voor zijn billen krijgen!
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_40235244
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarom toch altijd de aanname dat ik huppelende, domme meisjes aantrek, hetgeen ik notabene verafschuw?
Nah, nog 1 keer dan, ik heb in m'n leven slechts 2, qua intelligentie minder bedeelde vrouwen gehad... 3 van de laatste 4 hadden notabene een universitaire studie genoten...
[..]

Why not? Van mijn part word ik huisman en haalt zij het geld binnen... Ik geef niet zoveel om status...
[..]

Hoe?
[..]

Met het risico naief en arrogant over te komen; ik denk toch echt dat je me met het bovenstaande verhaal nogal onderschat .
Excuus als ik je onderschat.

Je geeft allerlei signalen af; waardoor ik aan het verhaaltje moest denken; niet alleen dat; vele malen gradaties erger nog. Excuus daarvoor.

Beetje kapsones en arrogantie is niet erg; als het maar ergens op slaat. Maar meestal wordt het geboren uit onzekerheid en is het alleen maar lucht.

Waarom de aanname dat je meisjes aantrekt welke je juist verafschuwt?
Omdat je veel aan de buitenkant laat zien wat juist aantrekkelijk is voor dat soort meisjes.
Dames die je wel ff willen temmen; die wel even je willen veranderen; of die willen bewijzen dat ze wel intelligent zijn, dat ze wel macht kunnen behalen.

En universitaire studie zegt niet veel; ik denk niet dat je op zoek bent naar een inteilligente meid; maar naar een volwassen en zelfstandige en onafhankelijke meid.
Alhoewel die dingen wel vaak overeen komen; maar het een hoeft niet gelijk te staan aan het ander.
Ik heb zelf een partner die qua iq misschien wat minder intelligent is; maar toch heel slim is en zeker een gelijkwaardige partner is; zeker ook op het gebied van praten en ontwikkeling. We kunnen wat van elkaar op steken en het goed met elkaar vinden en gezamelijk maar ook onafhankelijk van elkaar door het leven kunnen gaan, en dat is belangerijk in een relatie.

Waarom trouwens zo relaties najagen op het moment dat het gewoon allemaal even niet zo lukt?
Is een relatie hebben een doel in het leven? Ik denk dat het eerder een middel is.
En er zijn nog meer middelen.
Nou niet dat je het zozeer najaagt; maar het houd je wel erg bezig; vooral met wat je niet leuk vind.
Als ik jou was zou ik me focus heel ergens anders gaan leggen en gaan genieten van het leven; daarmee zal je signalen afgeven waarmee die leuke meid waarmee het goed gaat klikken ook op den duur op je pad komt.

Mensen die genieten zijn aantrekkelijker voor zelfstandige mensen dan mensen die op alles maar lopen af te geven over wat ze wel allemaal wel niet hekelt en irriteert.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_40235478
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Llewella het volgende:
Waarom trouwens zo relaties najagen op het moment dat het gewoon allemaal even niet zo lukt?
Is een relatie hebben een doel in het leven? Ik denk dat het eerder een middel is.
Omdat ik niet alleen kan en wil zijn... Ik vind het zó fucking saai... .
quote:
Mensen die genieten zijn aantrekkelijker voor zelfstandige mensen dan mensen die op alles maar lopen af te geven over wat ze wel allemaal wel niet hekelt en irriteert.
Ik doe beide .

Positieve uitstraling en denkwijze, maar zodra ik kritiek heb uit ik die (zowel positief als negatief).
Hierdoor gaan mensen graag en makkelijk met me om, maar weten ze ook heel goed wat ze aan me hebben... Misschien gaat men daaróm juist wel zo graag met me om, who knows... .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:17:28 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40235558
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:

Omdat ik niet alleen kan en wil zijn .
Je weet dat kan ik niet en wil ik niet naast elkaar op het kerkhof liggen?
Je bent toch een vent? Met backbone?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40235782
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
Je bent toch een vent? Met backbone?
Té doorzichtig CC .

Nah, tuurlijk zou ik het wel kúnnen, ik ben immers van mening dat je alles kunt als je het maar wilt... Zit immers toch meestal wel tussen de oren...
Maar dát is het probleem dus... Ik wíl het niet, dus waarom zou ik het dan doen?

"Omdat je anders telkens teleurgesteld uit een relatie komt Kasta ."

Nah nee, meestal zijn de relaties niet eens lang genoeg om dusdanig teleurgesteld te raken.. En toch hebben ze m'n honger weer even gestild .

Egoistisch zeg je? Mwooah, zal wel meevallen, dat hele "Ze houdt van me, maar ik niet van haar" gebeuren gebeurt niet in alle gevallen hoor...
Meestal spreken we gewoon vantevoren af dat het slechts oppervlakkig contact zal zijn en zodra ik het idee krijg dat zij er op een gegeven moment meer achter gaat zoeken of van wil maken, kap ik het af.
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:25:49 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40235817
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:24 schreef kastanova het volgende:

Té doorzichtig CC .

Doorzichtig? Is toch gewoon zo?
pi_40235827
Kort gezegd je zoekt wat te neuken. zonder gezeik.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40235921
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doorzichtig? Is toch gewoon zo?
Oh, nevermind then... Dacht dat je het bedoelde als zo'n "Je bent toch geen mietje of wel? Nou? Nou?!!!" spelletje .
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:30:38 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40235960
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:29 schreef kastanova het volgende:

Oh, nevermind then... Dacht dat je het bedoelde als zo'n "Je bent toch geen mietje of wel? Nou? Nou?!!!" spelletje .
Ah, op die fiets. Nee, die steek zat niet onder het water.
Dat laat ik aan al die anderen over .
pi_40236080
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:26 schreef Joene het volgende:
Kort gezegd je zoekt wat te neuken. zonder gezeik.
Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje was ."
Neuken is leuk, maar het moet wel leuk blijven... Zodra het een verplichting wordt, ben ik het al snel zat...

Nee, ik wil eigenlijk gewoon dingen met een vrouw doen die je normaal binnen een relatie ook zou doen... Samen naar een feestje gaan, terrasje pakken, gewoon spontaan ergens naartoe rijden (Parijs, het strand, whatever), zij die in mn armen in slaap valt, heerlijk relaxed en intiem op de bank liggen chillen, etc.
En dát zonder gezeik... En dat gaat nu eenmaal makkelijker als er geen daadwerkelijke relatie bij komt kijken, want dat zorgt al snel weer voor bepaalde emoties, verplichtingen en verwachtingen...
pi_40236140
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje was ."
Neuken is leuk, maar het moet wel leuk blijven... Zodra het een verplichting wordt, ben ik het al snel zat...

Nee, ik wil eigenlijk gewoon dingen met een vrouw doen die je normaal binnen een relatie ook zou doen... Samen naar een feestje gaan, terrasje pakken, gewoon spontaan ergens naartoe rijden (Parijs, het strand, whatever), zij die in mn armen in slaap valt, heerlijk relaxed en intiem op de bank liggen chillen, etc.
En dát zonder gezeik... En dat gaat nu eenmaal makkelijker als er geen daadwerkelijke relatie bij komt kijken, want dat zorgt al snel weer voor bepaalde emoties, verplichtingen en verwachtingen...
probleem blijft natuurlijk dat vrouwen toch wel denken dat ze een relatie hebben op het moment dat je zo met ze omgaat he.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40236272
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef Joene het volgende:
probleem blijft natuurlijk dat vrouwen toch wel denken dat ze een relatie hebben op het moment dat je zo met ze omgaat he.
Nah nee, tuurlijk verschilt het nogal per vrouw, maar in veel gevallen gaat dat nog een behoorlijke tijd goed...
Totdat je merkt dat er inderdaad weer (teveel) emoties mee gaan spelen en dan kap je het af voordat het nog verder uit de hand loopt...
pi_40236314
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat ik niet alleen kan en wil zijn... Ik vind het zó fucking saai... .
[..]

Ik doe beide .

Positieve uitstraling en denkwijze, maar zodra ik kritiek heb uit ik die (zowel positief als negatief).
Hierdoor gaan mensen graag en makkelijk met me om, maar weten ze ook heel goed wat ze aan me hebben... Misschien gaat men daaróm juist wel zo graag met me om, who knows... .
Een relatie kan ook fucking saai zijn hoor als je de verkeerde treft of als je niet vind in de relatie wat je eigenlijk zoekt.
Als ik niet me hobbies zou hebben en niet lekker me gang zou gaan en alleen gericht zou zijn op me relatie zou ik ook erg snel bored raken; niet omdat de relatie saai is maar omdat er meer in het leven is.

Eerlijk zijn is goed; kritiek uiten en ontvangen is ook goed; als het maar in de goede richting is.
Blijf het positief houden.
Ik had stukjes van je gelezen; en vond het sommige stukken erg gevat en goed; maar veel ook niet; te zeikend op anderen; en daarmee geef je het signaal van de bully af; voortkomend uit onzekerheid.
Ik zeg absoluut niet dat dat zo ook is; maar zo kan het wel overkomen op anderen.
Dus blijf gewoon slim & gevat; zonder te zeiken
Soms ligt de oorzaak van de irritatie niet bij de ander; maar bij jezelf.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_40236430
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah nee, tuurlijk verschilt het nogal per vrouw, maar in veel gevallen gaat dat nog een behoorlijke tijd goed...
Totdat je merkt dat er inderdaad weer (teveel) emoties mee gaan spelen en dan kap je het af voordat het nog verder uit de hand loopt...
Maar eh kasta eh , loop je wel is tegen serieus relatie materiaal aan ?
pi_40236547
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:41 schreef Llewella het volgende:
Een relatie kan ook fucking saai zijn hoor als je de verkeerde treft of als je niet vind in de relatie wat je eigenlijk zoekt.
Als ik niet me hobbies zou hebben en niet lekker me gang zou gaan en alleen gericht zou zijn op me relatie zou ik ook erg snel bored raken; niet omdat de relatie saai is maar omdat er meer in het leven is.
Naja, kijk naar m'n de afgelopen 4 topics, lange lappen tekst typen op een forum is ook 1 van m'n hobbies .
En vrees niet, daarnaast heb ik m'n eigen andere dingetjes ook wel...
Maar als je daarnaast dan ook nog savonds bij iemand die om je geeft thuis kunt komen, daar relaxed samen mee kunt zijn, leuke dingen mee kunt doen en naast elkaar in slaap kunt vallen, is dat toch wel een aardige bijkomstigheid.
quote:
Eerlijk zijn is goed; kritiek uiten en ontvangen is ook goed; als het maar in de goede richting is.
Blijf het positief houden.
Nah, als iemand iets positiefs doet, zal ik het positief houden.
Als iemand de kantjes er vanaf loopt, zijn woord niet nakomt of anderszins een negatieve invloed heeft, dan zal de kritiek ook negatiever worden, maar dat lijkt me logisch.
quote:
Ik had stukjes van je gelezen; en vond het sommige stukken erg gevat en goed; maar veel ook niet; te zeikend op anderen; en daarmee geef je het signaal van de bully af; voortkomend uit onzekerheid.
Ik zeg absoluut niet dat dat zo ook is; maar zo kan het wel overkomen op anderen.
Dus blijf gewoon slim & gevat; zonder te zeiken
Soms ligt de oorzaak van de irritatie niet bij de ander; maar bij jezelf.
Nah, de stukjes (en dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je m'n columns bedoelt) zijn voornamelijk bedoeld om reacties los te maken en de makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is door te chargeren .
pi_40236556
tvptje.
pi_40236634
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je zoekt dus eigenlijk een vrouw die fysiek niet op je valt, Kasta.
Want alleen dan is het genoemde mogelijk, denk ik, enkel zul je dan de sex moeten missen, ik neem tenminste aan dat een dame die jou fysiek niet aantrekkelijk vindt, je ook geen sex wil geven.

Als je al die dingen die je opnoemt deelt inclusief sex dus, voelt dat gewoon als een relatie, is het eigenlijk gewoon een relatie, alleen wil jij het niet zo noemen, om je zelf van enige 'verplichting' te onthouden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_40236774
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
Maar eh kasta eh , loop je wel is tegen serieus relatie materiaal aan ?
Naja, als ik het idee heb dat het wel eens uit zou kunnen lopen op een daadwerkelijke relatie (omdat het "als vrienden" ook perfect ging) dan wil ik er nog wel eens in meegaan als zij meer richting de daadwerkelijk relatie gaat denken...

Maar ja, vaak gaat het daarna al snel mis... Waar het in eerste instantie slechts voor spek en bonen was en beide partijen dus al snel tevreden waren, spelen er nu andere belangen en emoties mee, hebben beiden andere verwachtingen, etc. etc.

Tja, als het Nederlands elftal een oefenpotje speelt, loopt het allemaal wel los en gaan ze lekker relaxed rondtikken... Spelen ze echter in de achtste finale tegen Portugal, dan eindigen ze de wedstrijd met maar 9 man...
Waarom?
Omdat het allemaal een stukkie serieuzer wordt en de belangen groter...
pi_40236832
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
Je zoekt dus eigenlijk een vrouw die fysiek niet op je valt, Kasta.
Want alleen dan is het genoemde mogelijk, denk ik, enkel zul je dan de sex moeten missen, ik neem tenminste aan dat een dame die jou fysiek niet aantrekkelijk vindt, je ook geen sex wil geven.
Niet alleen de seks zul je dan missen, ook de andere vormen van intimiteit.. En die zijn toch ook behoorlijk belangrijk voor me...
quote:
Als je al die dingen die je opnoemt deelt inclusief sex dus, voelt dat gewoon als een relatie, is het eigenlijk gewoon een relatie, alleen wil jij het niet zo noemen, om je zelf van enige 'verplichting' te onthouden.
Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Live and let die
pi_40236947
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef kastanova het volgende:

Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Live and let die
Maar als je vrijblijvend relatietje wilt spelen moet je ook niet raar opkijken als die emotionele band en bijbehorende intimiteit niet erg van de grond komen..
pi_40237047
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef dvr het volgende:
Maar als je vrijblijvend relatietje wilt spelen moet je ook niet raar opkijken als die emotionele band en bijbehorende intimiteit niet erg van de grond komen..
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:56 schreef kastanova het volgende:
Naja, als ik het idee heb dat het wel eens uit zou kunnen lopen op een daadwerkelijke relatie (omdat het "als vrienden" ook perfect ging) dan wil ik er nog wel eens in meegaan als zij meer richting de daadwerkelijk relatie gaat denken...

Maar ja, vaak gaat het daarna al snel mis... Waar het in eerste instantie slechts voor spek en bonen was en beide partijen dus al snel tevreden waren, spelen er nu andere belangen en emoties mee, hebben beiden andere verwachtingen, etc. etc.
.
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:08:08 #25
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40237112
Het gaat nog de goede kant uit ook
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: