er was ooit dating.fok.nl helaas bleek het niet zo'n succes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:57 schreef harrie1 het volgende:
ik zoek ook een date
kunnen we geen fok dateforum maken?
ik ben gescheiden
35jaar
3 jongens 2x4 en 1 van 6 jaar
en zoek een leuke date met een vrouw vanaf 25 jaar
en kasta niet getreurd hoe vrouwen werken zullen wij mannen nooit helemaal begrijpen
het blijven vreemde wezens
maar wel erg lief mooi gezellig enz enz
Excuus als ik je onderschat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom toch altijd de aanname dat ik huppelende, domme meisjes aantrek, hetgeen ik notabene verafschuw?
Nah, nog 1 keer dan, ik heb in m'n leven slechts 2, qua intelligentie minder bedeelde vrouwen gehad... 3 van de laatste 4 hadden notabene een universitaire studie genoten...
[..]
Why not? Van mijn part word ik huisman en haalt zij het geld binnen... Ik geef niet zoveel om status...
[..]
Hoe?
[..]
Met het risico naief en arrogant over te komen; ik denk toch echt dat je me met het bovenstaande verhaal nogal onderschat.
Omdat ik niet alleen kan en wil zijn... Ik vind het zó fucking saai...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Llewella het volgende:
Waarom trouwens zo relaties najagen op het moment dat het gewoon allemaal even niet zo lukt?
Is een relatie hebben een doel in het leven? Ik denk dat het eerder een middel is.
Ik doe beidequote:Mensen die genieten zijn aantrekkelijker voor zelfstandige mensen dan mensen die op alles maar lopen af te geven over wat ze wel allemaal wel niet hekelt en irriteert.
Je weet dat kan ik niet en wil ik niet naast elkaar op het kerkhof liggen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
Omdat ik niet alleen kan en wil zijn.
Té doorzichtig CCquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
Je bent toch een vent? Met backbone?
quote:
Oh, nevermind then... Dacht dat je het bedoelde als zo'n "Je bent toch geen mietje of wel? Nou? Nou?!!!" spelletjequote:
Ah, op die fiets. Nee, die steek zat niet onder het water.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:29 schreef kastanova het volgende:
Oh, nevermind then... Dacht dat je het bedoelde als zo'n "Je bent toch geen mietje of wel? Nou? Nou?!!!" spelletje.
Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje wasquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:26 schreef Joene het volgende:
Kort gezegd je zoekt wat te neuken. zonder gezeik.
probleem blijft natuurlijk dat vrouwen toch wel denken dat ze een relatie hebben op het moment dat je zo met ze omgaat he.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje was."
Neuken is leuk, maar het moet wel leuk blijven... Zodra het een verplichting wordt, ben ik het al snel zat...
Nee, ik wil eigenlijk gewoon dingen met een vrouw doen die je normaal binnen een relatie ook zou doen... Samen naar een feestje gaan, terrasje pakken, gewoon spontaan ergens naartoe rijden (Parijs, het strand, whatever), zij die in mn armen in slaap valt, heerlijk relaxed en intiem op de bank liggen chillen, etc.
En dát zonder gezeik... En dat gaat nu eenmaal makkelijker als er geen daadwerkelijke relatie bij komt kijken, want dat zorgt al snel weer voor bepaalde emoties, verplichtingen en verwachtingen...
Nah nee, tuurlijk verschilt het nogal per vrouw, maar in veel gevallen gaat dat nog een behoorlijke tijd goed...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef Joene het volgende:
probleem blijft natuurlijk dat vrouwen toch wel denken dat ze een relatie hebben op het moment dat je zo met ze omgaat he.
Een relatie kan ook fucking saai zijn hoor als je de verkeerde treft of als je niet vind in de relatie wat je eigenlijk zoekt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik niet alleen kan en wil zijn... Ik vind het zó fucking saai....
[..]
Ik doe beide.
Positieve uitstraling en denkwijze, maar zodra ik kritiek heb uit ik die (zowel positief als negatief).
Hierdoor gaan mensen graag en makkelijk met me om, maar weten ze ook heel goed wat ze aan me hebben... Misschien gaat men daaróm juist wel zo graag met me om, who knows....
Maar eh kasta eh , loop je wel is tegen serieus relatie materiaal aan ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, tuurlijk verschilt het nogal per vrouw, maar in veel gevallen gaat dat nog een behoorlijke tijd goed...
Totdat je merkt dat er inderdaad weer (teveel) emoties mee gaan spelen en dan kap je het af voordat het nog verder uit de hand loopt...
Naja, kijk naar m'n de afgelopen 4 topics, lange lappen tekst typen op een forum is ook 1 van m'n hobbiesquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:41 schreef Llewella het volgende:
Een relatie kan ook fucking saai zijn hoor als je de verkeerde treft of als je niet vind in de relatie wat je eigenlijk zoekt.
Als ik niet me hobbies zou hebben en niet lekker me gang zou gaan en alleen gericht zou zijn op me relatie zou ik ook erg snel bored raken; niet omdat de relatie saai is maar omdat er meer in het leven is.
Nah, als iemand iets positiefs doet, zal ik het positief houden.quote:Eerlijk zijn is goed; kritiek uiten en ontvangen is ook goed; als het maar in de goede richting is.
Blijf het positief houden.
Nah, de stukjes (en dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je m'n columns bedoelt) zijn voornamelijk bedoeld om reacties los te maken en de makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen is door te chargerenquote:Ik had stukjes van je gelezen; en vond het sommige stukken erg gevat en goed; maar veel ook niet; te zeikend op anderen; en daarmee geef je het signaal van de bully af; voortkomend uit onzekerheid.
Ik zeg absoluut niet dat dat zo ook is; maar zo kan het wel overkomen op anderen.
Dus blijf gewoon slim & gevat; zonder te zeiken
Soms ligt de oorzaak van de irritatie niet bij de ander; maar bij jezelf.
Je zoekt dus eigenlijk een vrouw die fysiek niet op je valt, Kasta.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, neuken is sowieso overrated... Naast "Hmmmz, ik dacht dat je veel dommer was" de meest gehoorde zin nadat ik een tijdje intens met een vrouw omga: "Mên, ik dacht dat jij een veel oversexter mannetje was."
Neuken is leuk, maar het moet wel leuk blijven... Zodra het een verplichting wordt, ben ik het al snel zat...
Nee, ik wil eigenlijk gewoon dingen met een vrouw doen die je normaal binnen een relatie ook zou doen... Samen naar een feestje gaan, terrasje pakken, gewoon spontaan ergens naartoe rijden (Parijs, het strand, whatever), zij die in mn armen in slaap valt, heerlijk relaxed en intiem op de bank liggen chillen, etc.
En dát zonder gezeik... En dat gaat nu eenmaal makkelijker als er geen daadwerkelijke relatie bij komt kijken, want dat zorgt al snel weer voor bepaalde emoties, verplichtingen en verwachtingen...
Naja, als ik het idee heb dat het wel eens uit zou kunnen lopen op een daadwerkelijke relatie (omdat het "als vrienden" ook perfect ging) dan wil ik er nog wel eens in meegaan als zij meer richting de daadwerkelijk relatie gaat denken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
Maar eh kasta eh , loop je wel is tegen serieus relatie materiaal aan ?
Niet alleen de seks zul je dan missen, ook de andere vormen van intimiteit.. En die zijn toch ook behoorlijk belangrijk voor me...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
Je zoekt dus eigenlijk een vrouw die fysiek niet op je valt, Kasta.
Want alleen dan is het genoemde mogelijk, denk ik, enkel zul je dan de sex moeten missen, ik neem tenminste aan dat een dame die jou fysiek niet aantrekkelijk vindt, je ook geen sex wil geven.
Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...quote:Als je al die dingen die je opnoemt deelt inclusief sex dus, voelt dat gewoon als een relatie, is het eigenlijk gewoon een relatie, alleen wil jij het niet zo noemen, om je zelf van enige 'verplichting' te onthouden.
Maar als je vrijblijvend relatietje wilt spelen moet je ook niet raar opkijken als die emotionele band en bijbehorende intimiteit niet erg van de grond komen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef kastanova het volgende:
Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Live and let die
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef dvr het volgende:
Maar als je vrijblijvend relatietje wilt spelen moet je ook niet raar opkijken als die emotionele band en bijbehorende intimiteit niet erg van de grond komen..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:56 schreef kastanova het volgende:
Naja, als ik het idee heb dat het wel eens uit zou kunnen lopen op een daadwerkelijke relatie (omdat het "als vrienden" ook perfect ging) dan wil ik er nog wel eens in meegaan als zij meer richting de daadwerkelijk relatie gaat denken...
Maar ja, vaak gaat het daarna al snel mis... Waar het in eerste instantie slechts voor spek en bonen was en beide partijen dus al snel tevreden waren, spelen er nu andere belangen en emoties mee, hebben beiden andere verwachtingen, etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |