abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40237121
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Niet alleen de seks zul je dan missen, ook de andere vormen van intimiteit.. En die zijn toch ook behoorlijk belangrijk voor me...
[..]

Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Live and let die
Ik denk dan dat je de dame die daar in mee kan gaan, niet zult vinden, het is kiezen of delen namelijk bij vrouwen over het algemeen.
Je bent of het platonische vriendje waar ze alles mee delen, behalve de sex, dus knuffelen of tegen elkaar aanliggen kan nog wel, of je bent het vriendje waar ze ook fysiek voor vallen, en dan krijgen ze hoe dan ook na verloop van tijd gevoelens, al zullen ze dat ms ontkennen uit angst je kwijt te raken.
Maar niet iedere dame die (stiekem) toch gevoelens krijgt, gaat zich zo gedragen zoals jij omschrijft.
Tuurlijk zal er af en toe wat gezeur zijn (wanneer zie ik je weer- bel me dan even,d an kan ik daar rekening mee houden- etc etc) maar om dat nu als hinderlijk te ervaren?

Ik denk dat jij de problemen een beetje opzoekt, als een way out, of een soort selffulfillig prophecy, je eigen theorie zo bewezen te zien ook.

Je kan niet alles puur op jouw voorwaarden hebben, en alles delen, maar geen gevoelens erbij, en vooral geen verplichtingen.
En wat noem jij verplichtingen? Is het niet soms gewoon fatsoen om de ander in bepaalde dingen tegemoet te komen?
Ik kan bv heel goed een relatie hebben die vooral op sex gebaseerd is, maar ook dan verwacht ik een zeker takt, attentheid, en wil ik niet met een chronische onverschilligheid behandeld worden tussen de sex door.
Voor de rest zijn er dan geen verplichtingen, gewoon een leuke tijd hebben, maar niet enkel op de voorwaarden van de een, enkel op afroep van de een.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_40237494
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef milagro het volgende:
Ik denk dan dat je de dame die daar in mee kan gaan, niet zult vinden, het is kiezen of delen namelijk bij vrouwen over het algemeen.
Je bent of het platonische vriendje waar ze alles mee delen, behalve de sex, dus knuffelen of tegen elkaar aanliggen kan nog wel
Ik ben in al m'n relaties slechts 1 keer degene geweest die het initiatief nam tot seks.
Hell, ik heb zelfs regelmatig (herhaaldelijk) seks afgewezen omdat ik weet dat de kans groot is dat het alles zal verpesten.
quote:
of je bent het vriendje waar ze ook fysiek voor vallen, en dan krijgen ze hoe dan ook na verloop van tijd gevoelens, al zullen ze dat ms ontkennen uit angst je kwijt te raken.
Nah, misschien tref ik alleen maar dusdanig oppervlakkige vrouwen, maar ik denk dat weinig vrouwen op een dusdanige, intieme manier met een man om zou kunnen gaan als ze hem níet ook fysiek aantrekkelijk zouden vinden.
quote:
Maar niet iedere dame die (stiekem) toch gevoelens krijgt, gaat zich zo gedragen zoals jij omschrijft.
Tuurlijk zal er af en toe wat gezeur zijn (wanneer zie ik je weer- bel me dan even,d an kan ik daar rekening mee houden- etc etc) maar om dat nu als hinderlijk te ervaren?
Naja, ik denk dat het probleem meer ligt bij het hele "gebruikt worden" gevoel...
Alles gaat goed totdat zij gevoelens krijgt die ik niet direct beantwoord.
Sure, we waren al intiem, maar dat was destijds nog gelijkwaardig aangezien we beiden geen gevoelens hadden.
Maar zodra zij wel gevoelens krijgt die ik niet direct beantwoord, dan zal ze zichzelf al snel als "ondergeschikte" zien en dus ook al snel het idee krijgen dat ze gebruikt wordt.
quote:
Ik denk dat jij de problemen een beetje opzoekt, als een way out, of een soort selffulfillig prophecy, je eigen theorie zo bewezen te zien ook.
Welke theorie? Dat er geen vrouw voor me is?
En waarom zou ik die dan opzoeken als ik in weze juist wél een vaste relatie zoek en wil?
quote:
Je kan niet alles puur op jouw voorwaarden hebben, en alles delen, maar geen gevoelens erbij, en vooral geen verplichtingen.
En wat noem jij verplichtingen? Is het niet soms gewoon fatsoen om de ander in bepaalde dingen tegemoet te komen?
Ik kan bv heel goed een relatie hebben die vooral op sex gebaseerd is, maar ook dan verwacht ik een zeker takt, attentheid, en wil ik niet met een chronische onverschilligheid behandeld worden tussen de sex door.
Voor de rest zijn er dan geen verplichtingen, gewoon een leuke tijd hebben, maar niet enkel op de voorwaarden van de een, enkel op afroep van de een.
Ik beweer toch ook nergens dat het volgens mijn voorwaarden moet? .
We stappen samen ergens in (platonische relatie) en voelen ons daar allebei goed bij.
Totdat zij de basis dus wil veranderen vanwege de bijkomstige gevoelens...

En zoals jij het hierboven beschrijft gáát het ook namelijk ook daadwerkelijk .
Attentheid, takt en met respect behandelen zie ik dan ook niet als verplichting, maar meer als wijze om het leuk en gelijkwaardig te houden.
Als ik niet met respect met een vrouw om zou (kunnen) gaan, zou ik niet eens een dergelijke band met haar kúnnen hebben, al was het maar vanwege het ongelijkwaardige karakter van een dergelijke "relatie".
Wanneer ik een vrouw puur zou willen gebruiken zonder haar te respecteren en verdere aandacht aan haar te hoeven besteden, zou ik immers wel naar de hoeren gaan.
I was an atheist until I realized I was God
pi_40238315
Ik heb zo'n hekel aan dat opdelen in quotes, hè

de theorie die jij over vrouwen hebt, ze nooit redelijk zijn, altijd drama maken, en dat dan altijd ten onrechte, en jij er dus niet mee om kan en wil gaan en ze dus wel móet dumpen.

wat ik bedoel is dat het is of het een, of het ander.
je kan niet totaal geen "verplichtingen" (al vind ik dat een te zwaar woord) hebben, én die genegenheid verwachten, en al dat andere wat jij opnoemt.

een vrouw die alles wel best vindt, zich onverschillig gedraagt, nooit eens "zeurt" of "onredelijk" doet, die op alles 'prima, dan niet!" zegt en haar eigen ding doet, wil jij volgens mij ook niet, omdat zo een dame jou ws niet echt belangrijk vindt, je "nodig" heeft, naar je verlangt (al is het maar fysiek enkel)., voor haar ben jij dan volkomen inwisselbaar en zal ze zich binnen no time gaan vervelen met je, en weer wat anders opzoeken.

wat jij beschreef zonet, zoals jij het graag zou hebben, dan krijg een niet-onverschillige dame geheid gevoelens, en met die gevoelens komt een bepaald gedrag mee, wat jij ziet als zeuren, verplichtingen en weet ik wat.
en dus zul je moeten kiezen of delen,en dat wil je niet, dus blijf je van de een naar de ander sjokken.

en trouwens, als je zegt dat je niet alleen kan en wil zijn, omdat het dan zo saai is, vraag ik me af of dat niet meespeelt wb de relaties die je hebt.
je wordt niet verliefd op ze, je kiest ze omdat je niet alleen kan of wil zijn, ja, wat verwacht je dan
pi_40238571
over dat opdelen in quotes gesproken, dat is precies wat jij ook doet in relaties, je deelt de anders gedrag op in quotes, je analyseert iedere handeling, daad op zich, en kijkt niet meer naar de grote lijn, niet echt naar de context, je analyseert zo alles stuk.

zo iemands gedrag fileren, ja dan kan je iedereen ten alle tijden wel pakken waarop je ze wil pakken.
ms wat minder de dingen op een weegschaal leggen, minder met een loep over alles heen gaan, de grote lijn willen zien, en niet enkel de details.
het is net als met een lichaam, de onderdelen an sich kunnen niet helemaal perfect zijn, maar het totaal plaatje is toch aangenaam voor het oog.
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:56:06 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40238605
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
over dat opdelen in quotes gesproken, dat is precies wat jij ook doet in relaties, je deelt de anders gedrag op in quotes, je analyseert iedere handeling, daad op zich, en kijkt niet meer naar de grote lijn, niet echt naar de context, je analyseert zo alles stuk.

zo iemands gedrag fileren, ja dan kan je iedereen ten alle tijden wel pakken waarop je ze wil pakken.
ms wat minder de dingen op een weegschaal leggen, minder met een loep over alles heen gaan, de grote lijn willen zien, en niet enkel de details.
het is net als met een lichaam, de onderdelen an sich kunnen niet helemaal perfect zijn, maar het totaal plaatje is toch aangenaam voor het oog.

Hulde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40239876
Als het dus geen "relatie" zou heten zou je alle dingen willen doen, ervaren, meemaken die iets tot een relatie maken? Beetje raar Martin...
Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_40239892
quote:
Kennelijk niet alleen bij mannen, jij woonde immers ook al binnen afzienbare tijd met me samen
Precies en rationeel als ik ben, heb ik kosten-baten analyses gemaakt en maak ik die fout geen tweede keer. Ik ben pas van plan samenwonen uberhaupt te overwegen wanneer de relatie een stevige basis heeft
pi_40239925
Enneh... jaja... ik lurk inderdaad zo af en toe nog wel eens mee
Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_40240267
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:49 schreef Scorpie het volgende:
tvptje.
Heb je je pen en notitie boekje weer bij de hand gast?
pi_40240450
quote:

Zo waar dat het pijn doet
Big dick.
pi_40240486
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Heb je je pen en notitie boekje weer bij de hand gast?
Ikke wel, ff kijken welke dingen me nu weer op gaan vallen
pi_40240887
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
Positieve uitstraling en denkwijze
Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemen
pi_40242116
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef kastanova het volgende:

En dát zonder gezeik...
Forget that. Het blijven vrouwen he?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40242250
Ik heb niet alles gelezen maar waar het volgens mij op neerkomt is dat je de ware vrouw gewoon nog niet bent tegengekomen. Gewoon blijven rondkijken en geen genoegen met minder dan perfect nemen. Geef jezelf helemaal en neem geen genoegen met minder. Wees eerlijk tegen jezelf en je vriendin. Als het "het" niet is, wees daar dan eerlijk in en blijf niet doorsukkelen. Als het echt de ware is neem je dat zeuren en andere "negatieve zaken" voor lief, gewoon omdat je van haar houdt. Al met al is een goede relatie niet te verklaren of analiseren. Het blijft 100% gevoel.

Just my 2 cents.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:13:24 #40
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40243607
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemen
Xennia, hoe lang heeft jullie relatie eigenlijk geduurd?
Met wat voor vriendin zou Kastanova een langdurige relatie kunnen hebben volgens jou? (indien dat soort vrouwen bestaan).
Omdat jij van iedereen hier hem het beste en persoonlijk kent is jouw mening behoorlijk waardevol.
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_40245518
En men gaat alleen maar door met spijkers met koppen slaan

Mensen, ik ben trots op jullie
pi_40245773
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef tartel het volgende:
Enneh... jaja... ik lurk inderdaad zo af en toe nog wel eens mee
Hoe is het me je naadloze tent afgelopen Brammiepammie? .
pi_40245793
Ik ga weer verder met reageren waar ik nog niet op heb gereageerd (God wat gaat deze thread snel )
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:
Lees m'n quote anders zelf ook even... Dat is exact wat ik zei, maar dan samengevat...
Dat is dus niet exact wat jij zei. Jij gooit alles wat ik zeg op 1 grote hoop. En nee, generaliseren is niet hetzelfde als samenvatten.
pi_40245824
quote:

Maar wat is dan de grote lijn en wat de details?
Als ik zo'n vrouw als misscutie heb... Moet ik het intelligentiepuntje dan maar ontzien en aan de grote lijn (de relatie) denken?
Tja, denk toch dat een klein lijntje uiteindelijk toch uit zal groeien tot een scheur als je niet tijdig ingrijpt...
pi_40245882
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Xennia het volgende:
M'n denkwijze met betrekking tot het over schrikdraad heenpissen is ook niet bepaald positief te noemen... Tja, gebaseerd op slechte ervaringen hé... .

En een positieve uitstraling en benadering heeft natuurlijk weinig te maken met een chagrijnige gezichtsuitdrukking...
pi_40245892
Als kastanova die jongen is op de foto's in zijn fotoboek dan is ie 100 procent zeker een nicht, die het wellicht nog niet zelf weet.

En daar praten jullie dan al 4 delen over
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:27:17 #47
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40245911
OMG een deel 5.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:28:29 #48
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40245944
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Het is inderdaad waar je het op gaat baseren. Als je kijkt naar vrouwen in openbare omgeving zul je veel en veel meer sterke en onafhankelijke vrouwen ontdekken dan als je kijkt naar hoe vrouwen zijn in een relatie...

... Maar ik ben in beide relatief sterk en onafhankelijk
Maar wat is dan precies een sterke en onafhankelijke vrouw?

Ik vind mezelf wel onafhankelijk, maar sterk niet zo zeer.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:29:08 #49
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40245968
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Welke man? Bedoelde je Ed? Ik heb hem nu en ik geef hem niet uit handen. Zullen we Ed maar klonen en hem uitdelen aan alle vrouwen? Of had je het over 'de ideale man'?
Is Ed niet te soft?
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:29:38 #50
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40245987
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geef mij een laptop, een stel vrouwen, sigaretten en drank en ik houd het jaren vol...
Ondertussen geef ik het volk brood en spelen en zorgen de aanwezige vrouwen voor het nodige dramatische aspect...

Zo'n show kan járen lopen joh .
Kortom, je bent een aansteller, want feitelijk heb je niets te klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')