Ik denk dan dat je de dame die daar in mee kan gaan, niet zult vinden, het is kiezen of delen namelijk bij vrouwen over het algemeen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet alleen de seks zul je dan missen, ook de andere vormen van intimiteit.. En die zijn toch ook behoorlijk belangrijk voor me...
[..]
Tja, zeg zelf, het woord verplichting heeft toch al snel een behoorlijk negatieve bijklank...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Live and let die
Ik ben in al m'n relaties slechts 1 keer degene geweest die het initiatief nam tot seks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef milagro het volgende:
Ik denk dan dat je de dame die daar in mee kan gaan, niet zult vinden, het is kiezen of delen namelijk bij vrouwen over het algemeen.
Je bent of het platonische vriendje waar ze alles mee delen, behalve de sex, dus knuffelen of tegen elkaar aanliggen kan nog wel
Nah, misschien tref ik alleen maar dusdanig oppervlakkige vrouwen, maar ik denk dat weinig vrouwen op een dusdanige, intieme manier met een man om zou kunnen gaan als ze hem níet ook fysiek aantrekkelijk zouden vinden.quote:of je bent het vriendje waar ze ook fysiek voor vallen, en dan krijgen ze hoe dan ook na verloop van tijd gevoelens, al zullen ze dat ms ontkennen uit angst je kwijt te raken.
Naja, ik denk dat het probleem meer ligt bij het hele "gebruikt worden" gevoel...quote:Maar niet iedere dame die (stiekem) toch gevoelens krijgt, gaat zich zo gedragen zoals jij omschrijft.
Tuurlijk zal er af en toe wat gezeur zijn (wanneer zie ik je weer- bel me dan even,d an kan ik daar rekening mee houden- etc etc) maar om dat nu als hinderlijk te ervaren?
Welke theorie? Dat er geen vrouw voor me is?quote:Ik denk dat jij de problemen een beetje opzoekt, als een way out, of een soort selffulfillig prophecy, je eigen theorie zo bewezen te zien ook.
Ik beweer toch ook nergens dat het volgens mijn voorwaarden moet?quote:Je kan niet alles puur op jouw voorwaarden hebben, en alles delen, maar geen gevoelens erbij, en vooral geen verplichtingen.
En wat noem jij verplichtingen? Is het niet soms gewoon fatsoen om de ander in bepaalde dingen tegemoet te komen?
Ik kan bv heel goed een relatie hebben die vooral op sex gebaseerd is, maar ook dan verwacht ik een zeker takt, attentheid, en wil ik niet met een chronische onverschilligheid behandeld worden tussen de sex door.
Voor de rest zijn er dan geen verplichtingen, gewoon een leuke tijd hebben, maar niet enkel op de voorwaarden van de een, enkel op afroep van de een.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
over dat opdelen in quotes gesproken, dat is precies wat jij ook doet in relaties, je deelt de anders gedrag op in quotes, je analyseert iedere handeling, daad op zich, en kijkt niet meer naar de grote lijn, niet echt naar de context, je analyseert zo alles stuk.
zo iemands gedrag fileren, ja dan kan je iedereen ten alle tijden wel pakken waarop je ze wil pakken.
ms wat minder de dingen op een weegschaal leggen, minder met een loep over alles heen gaan, de grote lijn willen zien, en niet enkel de details.
het is net als met een lichaam, de onderdelen an sich kunnen niet helemaal perfect zijn, maar het totaal plaatje is toch aangenaam voor het oog.
Precies en rationeel als ik ben, heb ik kosten-baten analyses gemaakt en maak ik die fout geen tweede keer. Ik ben pas van plan samenwonen uberhaupt te overwegen wanneer de relatie een stevige basis heeftquote:Kennelijk niet alleen bij mannen, jij woonde immers ook al binnen afzienbare tijd met me samen
Heb je je pen en notitie boekje weer bij de hand gast?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:49 schreef Scorpie het volgende:
tvptje.
Zo waar dat het pijn doetquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
over dat opdelen in quotes gesproken, dat is precies wat jij ook doet in relaties, je deelt de anders gedrag op in quotes, je analyseert iedere handeling, daad op zich, en kijkt niet meer naar de grote lijn, niet echt naar de context, je analyseert zo alles stuk.
zo iemands gedrag fileren, ja dan kan je iedereen ten alle tijden wel pakken waarop je ze wil pakken.
ms wat minder de dingen op een weegschaal leggen, minder met een loep over alles heen gaan, de grote lijn willen zien, en niet enkel de details.
het is net als met een lichaam, de onderdelen an sich kunnen niet helemaal perfect zijn, maar het totaal plaatje is toch aangenaam voor het oog.
Ikke wel, ff kijken welke dingen me nu weer op gaan vallenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb je je pen en notitie boekje weer bij de hand gast?
![]()
Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
Positieve uitstraling en denkwijze
Forget that. Het blijven vrouwen he?quote:
Xennia, hoe lang heeft jullie relatie eigenlijk geduurd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemen
Hoe is het me je naadloze tent afgelopen Brammiepammie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef tartel het volgende:
Enneh... jaja... ik lurk inderdaad zo af en toe nog wel eens mee![]()
Dat is dus niet exact wat jij zei. Jij gooit alles wat ik zeg op 1 grote hoop. En nee, generaliseren is niet hetzelfde als samenvatten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:
Lees m'n quote anders zelf ook even... Dat is exact wat ik zei, maar dan samengevat...
Maar wat is dan de grote lijn en wat de details?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
M'n denkwijze met betrekking tot het over schrikdraad heenpissen is ook niet bepaald positief te noemen... Tja, gebaseerd op slechte ervaringen hé...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef Xennia het volgende:
Ik heb je toch herhaaldelijk op fok zien schrijven dat mensen altijd vragen waarom je zo chagrijnig kijkt en dat dat je standaard gezichtsuitdrukking is. Tevens is je denkwijze mbt vrouwen en relaties niet bepaald positief te noemen
Maar wat is dan precies een sterke en onafhankelijke vrouw?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:21 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het is inderdaad waar je het op gaat baseren. Als je kijkt naar vrouwen in openbare omgeving zul je veel en veel meer sterke en onafhankelijke vrouwen ontdekken dan als je kijkt naar hoe vrouwen zijn in een relatie...
... Maar ik ben in beide relatief sterk en onafhankelijk
Is Ed niet te soft?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Welke man? Bedoelde je Ed? Ik heb hem nu en ik geef hem niet uit handen. Zullen we Ed maar klonen en hem uitdelen aan alle vrouwen? Of had je het over 'de ideale man'?
Kortom, je bent een aansteller, want feitelijk heb je niets te klagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef mij een laptop, een stel vrouwen, sigaretten en drank en ik houd het jaren vol...
Ondertussen geef ik het volk brood en spelen en zorgen de aanwezige vrouwen voor het nodige dramatische aspect...
Zo'n show kan járen lopen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |