quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:05 schreef Foo_niks het volgende:
Wat zegt ze volgens jou niet wat wel gezegd moeten worden...
1 mailtje aan vooraf gegaan. Daarin vertelde ik nieuw vriendinnetje te hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:04 schreef Babbelzz het volgende:
ik vind haar erg duidelijk
scheelt een hoop gezeik
zij heeft die mail niet zomaar geschreven? wat is daar vanuit jou aan vooraf gegaan?
Laat het zo! voel de afstand, hou t op afstand...
dit wordt nix meer
en bovendien zijn jullie beide voorzien
wat wil je met dit topic bereiken?
De vraag is meer wat jij wil dat we er voor je uit opmakenquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:09 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
1 mailtje aan vooraf gegaan. Daarin vertelde ik nieuw vriendinnetje te hebben.
Doel topic: Ben benieuwd of jullie dingen uit deze mail kunnen opmaken die er niet direct of niet duidelijk staan.
neejoh, juist niet. Dan had ik mijn eigen ideeen erover wel genoemd, toch?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:11 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
De vraag is meer wat jij wil dat we er voor je uit opmaken
Mijn mening is dat als je na het lezen van dat mailtje nóg niet in de gaten hebt dat ze met rust gelaten wil worden (lees: ze moet je niet (meer)), je een ontzettende plank voor je kop hebtquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:14 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
neejoh, juist niet. Dan had ik mijn eigen ideeen erover wel genoemd, toch?
Wil graag onbevooroordeelde meningen over deze mail horen. Ik ben zelf bevooroordeeld, snappie?
Dit moet één van de engste reacties zijn die ik ooit op Fok! heb gelezen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:19 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb in exact hetzelfde schuitje gezeten.... als je er een keer over wil msnen moet je ut maar ff laten weten....
Sjezus christus, dit is toch werkelijkwaar te tríest voor woordenquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:19 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb in exact hetzelfde schuitje gezeten.... als je er een keer over wil msnen moet je ut maar ff laten weten....
gebruik alsjeblieft eens die ene hersencel die nog in functie isquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:14 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
neejoh, juist niet. Dan had ik mijn eigen ideeen erover wel genoemd, toch?
Wil graag onbevooroordeelde meningen over deze mail horen. Ik ben zelf bevooroordeeld, snappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |