Deze is zo verwijderdquote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Rene
Ik had verdorie tien euro op Jappie staan
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Rene
Al bijna vier maanden HV-vrijquote:
Ja verdorie, nemen we TL weer aan als bliksemafleider beginnen ze nóg tegen mij...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Kan ik Flugeltje alvast even op camera 4 afkraken als mod?![]()
Waarom nou al een slotje op [BB6] Streamverslagen van zaterdag 22 juli 2006 stomme kutmod.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:59 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdorie, nemen we TL weer aan als bliksemafleider beginnen ze nóg tegen mij...
Bloedhonden zeg ik je, bloedhonden zijn het!![]()
Le-zen oud vel, Pinbal vroeg er zelf om...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom nou al een slotje op [BB6] Streamverslagen van zaterdag 22 juli 2006 stomme kutmod.
Oud vel? Is dat niet banwaardig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
Le-zen oud vel, Pinbal vroeg er zelf om...![]()
Nieuwe policyquote:
Nietus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Le-zen oud vel, Pinbal vroeg er zelf om...![]()
Bloei lekker dood.quote:
Oho, een doodsverwensing...quote:
Schat, ik jou ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:08 schreef flugeltje het volgende:
Oho, een doodsverwensing...![]()
En dan nog wel van Golfer![]()
En ik had je nog wel zo gemist.....
Nooit op 1 koe wedden.quote:
1. Het is hier geen KLBquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
hét centrale talpa-bash topic 14.gif
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo! Was ís toch een mooi topic.. én 't houd 't forum schoon hè.. beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht![]()
1. Zou 't?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
1. Het is hier geen KLB
2. Het is hier geen baggerforum
3. Het ging werkelijk nergens over.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nieuwe policy![]()
Oe, heerlijk weer hè? Ik bloei helemaal op
* diesel aanslingert*quote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Rene
Jappie!quote:
Ik ga iig nog een paar weken op trainingskamp in Portugal voor alle trucjes theater etcetera.................moet goed komen dus...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jappie!
Dan heb je nog iets van een maand om warm te draaien.
Oh, en hoi CW!
Ik zie een stortvloed aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:04 schreef Jappie het volgende:
Ik ga iig nog een paar weken op trainingskamp in Portugal voor alle trucjes theater etcetera.................moet goed komen dus...![]()
Datquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tevens mijn laatste post in dit forum.
Hoezo wil je kijken of we het goed gedaan hebben?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:57 schreef Gert het volgende:
Mogen wij de lijst van mensen die gesolliciteerd hebben naar het modschap?
Waarom denk je dat nu weer?quote:
Nou, ik heb die glibberige gollem dus geblokeerd, maar zelfs in de quotes schreeuwt zijn crew obsessie me toe.quote:
quote:"Maar ik heb geen lekkere blonde vriendin... Ik heb alleen m'n moeder, en daar ben ik voor behandeld"
Geen idee, maar ik blijf de tvp handig vinden, of ik nu tvp post of een simpele no-no oneliner maakt imho niets uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn vraag blijft natuurlijk staan; of is de RDE-update niet gelukt ?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn vraag blijft natuurlijk staan; of is de RDE-update niet gelukt ?
Tevens tvp.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Breuls het volgende:
RDE 0.4 staat nog niet officieel geplanned, maar het zal in ieder geval niet binnen drie weken zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Pinball het volgende:
Nou, ik heb die glibberige gollem dus geblokeerd, maar zelfs in de quotes schreeuwt zijn crew obsessie me toe.
En misschien moeten ze het maar doen ook trouwens. Die jongen is 30 of zo, maagd, en woont bij zijn moeder FFS. Als Fok! iets kan doen om zijn zelfbeeld op te vijzelen is dat eigenlijk gewoon een burgerplicht.
Frank van Putten is het.
[..]
Kan ik die versie nog van je krijgen waarin je alle newbies kunt blokkeren?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, ik heb die glibberige gollem dus geblokeerd, maar zelfs in de quotes schreeuwt zijn crew obsessie me toe. [..]
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
Niks uitdaging. Je kent me niet.Zonde dat je hem sluit zou een leuke overbrugging zijn tot BB begint Haal hier herinneringen op aan het stiefkindje van BB De Bus Maar goed zal wel weer aan mij liggen. SHO heeft zo'n topic al gehad. Volgens mij zijn er veel vooroordelen tegen me terwijl ik het gewoon goed bedoel om dit forum leuk te maken. Maar ik zal me in het vervolg in houden en met de makke schapen meelopen.
M'n beste Tong, je gaf het zelf al aan.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Een andere BB-Watcher zei tegen me na het plaatsen van een topic dat wel liep maar gruwelijk saai is :
'Had dan een DE BUS topic geopend.'
Bij deze dus.
Als modjes het niet de juiste plaats vinden kan ik met een slotje leven. Maar de meeste BB-kijkers keken ook naar de Bus.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Maar ja ik werd uitgedaagd. Dan kan ik me niet inhouden.
Koen![]()
Ik weet het zo niet, ik gebruik altijd de search voor dat soort dingen. Misschien dat Arcee en/of Pinball je verder kunnen helpen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Vraag :
Hoe kan ik het archief van BB openen ? (wel handig voor de quiz). Via index/archief lukt het niet, want dat gaat maximaal maar 5 jaar terug..... Als ik zoek in feedback wordt ik verwezen naar : www.fokforum.nl/listtopics/18 Maar die URL werkt niet meer.....
Alvast bedankt
* hand pakt van Tongquote:Op zondag 23 juli 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Flugeltje pakt me op mijn eigen woorden
Maar ik blijf het jammer vinden.
[afbeelding]
Shake hands
Thanks !!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:06 schreef Svensational het volgende:
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
Big Brother 4
Big Brother 5
Zoiets?
O ja, ik ben na een jaar écht nog zo slotjesgeil dat ik iedere kans aangrijp.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:41 schreef Gert het volgende:
Het kleuterklasje spelen is al weer begonnen.![]()
Het "ik mag een slotje zetten dus dan doe ik het ook"-syndroom
Dat belooft weer wat.
Alsof mensen niet zelf kunnen beslissen uit een topic weg te blijven als het ze niet aanstaat.
Natuurlijk zijn er veel views, Scanman wordt weer eens aangevallen, komt dat zien, komt dat zien... Het geklier ten opzichte van Scanman is traditie en nostalgie, dat is bekend. Het is echter niet nodig om nu al dermate te gaan zuigen (in een apart topic speciaal daarvoor bedoeld) dat Scanman niet eens de start van de streams haalt. En als het dan lukt allemaal blij jippie roepen zeker... Het was even leuk, maar wat mij betreft heeft het lang genoeg geduurd.quote:Maar nee, het topic met de meeste views van het BB-forum moet dicht omdat het niet "gezellig" is.
Dit gíng ook te ver. Er is niet geband, er is verder weinig aan gemod. Er komt alleen een slotje op om eerder genoemde reden. Als je dat machtsgeilheid noemt is dat aan jou, voor ons mods is het van belang het forum voor iedereen leuk te houden.quote:Heel vervelend, dat bemoeizuchtige gedoe, dat willen laten zien dat je er bent als mod.
Is het nou zo moeilijk om alleen in extreme gevallen in te grijpen en voor de rest het forum lekker te laten voortsudderen? En met je fikken af te blijven van een topic waar op grote schaal door iedereen op geklikt wordt?
Zou je een indicatie kunnen geven wanneer het zuigbeleid versoepeld wordt.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
Het geklier ten opzichte van Scanman is traditie en nostalgie, dat is bekend. Het is echter niet nodig om nu al dermate te gaan zuigen (in een apart topic speciaal daarvoor bedoeld) dat Scanman niet eens de start van de streams haalt.
Zuigen is geen zonde, het gaat alleen ff om de manier waarop. Een apart topic om iemand zo snel mogelijk weg te pesten is wat mij betreft een brug te ver. Naief als ik was dacht ik nog even dat het gewoon een leuk speculeer-topic zou worden. Ik had niet verwacht dat er meteen volle kracht vooruit gehakt zou worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je een indicatie kunnen geven wanneer het zuigbeleid versoepeld wordt.
Effe oefenen voor De Gouden Kooi.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik had niet verwacht dat er meteen volle kracht vooruit gehakt zou worden.
Dus je wás het wel, geef je nu toe.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, ik ben na een jaar écht nog zo slotjesgeil dat ik iedere kans aangrijp.
Dat is al de tweede die om een ban vraagt.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Gert het volgende:
Nu APK hier zo openlijk toegeeft dat het hem niet om het principe ging maar puur om te zuigen, lijkt een ban meer op zijn plaats. Dan kan het topic daarna weer open.![]()
Tuurlijk heb ik in het begin last gehad van het 'ik wil het voor iedereen goed doen' syndroom. En daar hoort ook bij dat je alles zeer strak wilt regelen. Heb ik vorig jaar overigens ook al netjes toegegeven.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je wás het wel, geef je nu toe.
Altijd al gedacht.
Nah, laat maar op slot. Als APK nú al een ban krijgt hoor ik dat volgend jaar nogquote:Maar OK, het was dus zielig voor Scanman.
Nu APK hier zo openlijk toegeeft dat het hem niet om het principe ging maar puur om te zuigen, lijkt een ban meer op zijn plaats. Dan kan het topic daarna weer open.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Gert het volgende:
Huh?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef PH52 het volgende:
Voor mij hoeft het nu al niet meer, weer 6 maanden met die autistische graftak.
Dat is toch leuk, bonding en zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:51 schreef flugeltje het volgende:
Nah, laat maar op slot. Als APK nú al een ban krijgt hoor ik dat volgend jaar nog![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef PH52 het volgende:
Begint lekker met die kut gele zwabberzwaaiers![]()
quote:
true.. ik heb er dan ook nog heel even over getwijfeld of ik die opmerking weg zou halen of niet.. maar laten we eerlijk wezen: hij ging vrij ver....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef Jappie het volgende:
Vraagje Teamlead: (gezellig dat je er weer bent trouwens [afbeelding])
"Wanneer een user middels zijn reactie te kennen geeft dat hij niet zo'n problemen heeft met het tegen hem gebezigde is het dan toch nodig om als mod zijnde in te grijpen?"
Ah owkee...ik ben een beetje de speelruimte aan het verkennen zeg maar...... dus dit soort informatie is reuze nuttigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. ik heb er dan ook nog heel even over getwijfeld of ik die opmerking weg zou halen of niet.. maar laten we eerlijk wezen: hij ging vrij ver....
maar wmb geen big deal verder nee
Modereren is ook niet gemakkelijk. En ik kan dat weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. ik heb er dan ook nog heel even over getwijfeld of ik die opmerking weg zou halen of niet.. maar laten we eerlijk wezen: hij ging vrij ver....
Je hebt de reactie van TL dus al opgeslagen voor gebruik in de toekomst?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah owkee...ik ben een beetje de speelruimte aan het verkennen zeg maar...... dus dit soort informatie is reuze nuttig
Dat er selectief op "Sgoppers" wordt gemoderreerd is nu dus duidelijk...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt de reactie van TL dus al opgeslagen voor gebruik in de toekomst?
Overigens is het wel waar wat TL zegt, maar tot op zekere hoogte. Elkaar helemaal verrot schelden omdat niemand er problemen mee heeft is natuurlijk een optie, maar hou er rekening mee dat er ook argeloze lurkers zijn die misschien wel niet meer durven posten als ze zien hoe het er hier aan toe gaat. Dat is wel iets om in je achterhoofd te houden. Vorig jaar is dat prima opgelost met de Servivel-game.
Het is zoals bier...
Geniet, maar bash met mate...![]()
O ja, jij wilde jezelf ook echt gedragenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat er selectief op "Sgoppers" wordt gemoderreerd is nu dus duidelijk...
Die mogen doodverwensingen doen, vernederen, en wat al niet meer, net als bij BB5....
Goed vooruitzicht voor diegene die deze aflevering zich wilden gedragen.
Als de mods goed zouden kijken, zouden ze kunnen zien dat er al ergens een bommetje verborgen ligt.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef Jappie het volgende:
Is het niet weer eens tijd voor een relletje ?
help me eens...ik ben net ff wezen douchen en wat ander huishoudelijk geneuzel....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als de mods goed zouden kijken, zouden ze kunnen zien dat er al ergens een bommetje verborgen ligt.....
Linkje?, ik ben lui vandaag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als de mods goed zouden kijken, zouden ze kunnen zien dat er al ergens een bommetje verborgen ligt.....
Nou, zolang als het bommetje er al ligt, heb jij niet gedouched hoor....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
help me eens...ik ben net ff wezen douchen en wat ander huishoudelijk geneuzel....![]()
Ik ben ook lui vandaag, veels te warmmmmquote:
JA!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, jij wilde jezelf ook echt gedragen
Nu ben ik zelf vanmiddag in de weer geweest met wat trekbommetjes en rotjes; maar dat was allemaal verjaardagsmateriaal....dat zul je toch niet bedoelen hoop ik ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nou, zolang als het bommetje er al ligt, heb jij niet gedouched hoor....
Nee hoor, geen trekbommetje, meer een uitdaagbommetje...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ben ik zelf vanmiddag in de weer geweest met wat trekbommetjes en rotjes; maar dat was allemaal verjaardagsmateriaal....dat zul je toch niet bedoelen hoop ik ?![]()
Waar heb je het toch over met jouw sgop-obsessiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En weet je????
Sgop-mensen lachen je uit.
Omdat jij alles maar van hun "slikt"
Blijf dan van die editknop af, als het geen big deal is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef teamlead het volgende:
Als je nou zelf eens begon met inlezenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
JA!!!!
Maar ik weet ook dat JIJ de Sgoppers er liever bij hebt. En V-O-L enzo mogen dan weerr niet, maar leiover ook weer wel enzo.....
Wees eens duidelijk wat je wel of niet gewzellig vindt?
Dat kontlikkerij hebben we niets aan. Nog vóór BB6 is begonnen is het al duidelijk hoe de mods reageren.
Maar in mijn ogen moet een MOD zich ook een beetje hebben ingeleefd, op sites, waar anderen zich begeven, en wat ze daar over FOK! zeggen...
Maar daar is er af en toe nog een verschil....
En weet je????
Sgop-mensen lachen je uit.
Omdat jij alles maar van hun "slikt"
Je bent niet de enige MOD hoor... Ze doen het allemaal, want..... (******) mogen alles.
Ik vind je een zeur en irriteer me aan je. Zo. Dat moest er even uit.quote:
Irriteer je je nú al aan hem?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef Troel het volgende:
Ik vind je een zeur en irriteer me aan je. Zo. Dat moest er even uit.
Sorry
Nee. Het is 'ergeren aan' en niet 'irriteren aan'.quote:
Je hebt helemaal gelijk. Vergeef je me?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee. Het is 'ergeren aan' en niet 'irriteren aan'.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand van de crew mij middels mail op de hoogte houden zodra er daadwerkelijk iemand gebanned is/word ; ik kom niet zo graag in MED.....en ik moet nu echt gaan anders krijg ik op mijn sodemieter.![]()
Onderschat mij niet!!!! GRRRRROOAR!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Dát is het grootste verschil LS, voor de sgoppers is het niet meer dan een spelletje, jij gaat voor 'het echie'.
Goh, het duurde nog bijna vier uur voor deze reactie kwam, je wordt roestig Gertquote:
Gaarne geen hele volzinnen plaatsen anders zit ik hier weer uren te F5en.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goh, het duurde nog bijna vier uur voor deze reactie kwam, je wordt roestig Gert
OK.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaarne geen hele volzinnen plaatsen anders zit ik hier weer uren te F5en.![]()
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goh, het duurde nog bijna vier uur voor deze reactie kwam, je wordt roestig Gert
*checked mailbox*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
[..]
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dat komt omdat Frau Flugel wel in de gaten heeft dat het voor ons Sgoppers alleen maar Spielerei is.quote:
Zou ze een leven hebben....... ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frau Flugel wel in de gaten heeft dat het voor ons Sgoppers alleen maar Spielerei is. [afbeelding]
neuh.. hij ging echt over de grensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Blijf dan van die editknop af, als het geen big deal is.
Nee, je wilt te graag, qua beurt.quote:
Ik heb nu heel even geen gevat antwoord voor je, maar zodra ik iets bedenk laat ik het je weten...quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
Complimenten trouwens voor Bong![]()
Goed bezig
Wat doet ie goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
Complimenten trouwens voor Bong![]()
Goed bezig
Beetje té doorzichtig hè?quote:
Het verschil zou ook kunnen zijn dat ik het beter kan spelen, zodat het lijkt dat ik het echt meen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*knip*
Dát is het grootste verschil LS, voor de sgoppers is het niet meer dan een spelletje, jij gaat voor 'het echie'.
*knip*
Ja je staat immers bekend om je fantastische zelfbeheersing.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het verschil zou ook kunnen zijn dat ik het beter kan spelen, zodat het lijkt dat ik het echt meen...![]()
Agossie, ben je er nog steeds niet overheen? Dat ik iets over Jim zei?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je staat immers bekend om je fantastische zelfbeheersing.![]()
Iemands moeder een hoer noemen. Beginnen te fucken over iemands kind. Iemand doodwensen. De moeder van een BB-deelnemer stalken. Allemaal één groot spel.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het verschil zou ook kunnen zijn dat ik het beter kan spelen, zodat het lijkt dat ik het echt meen...![]()
36 minuten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:52 schreef Pinball het volgende:
Straks gaat hij beweren dat het voor hèm ook allemaal een spel is, en waarom iedereen er zo serieus op in gaat.
Lees die eerste zin nou nog eens even, voordat je iemand anders een zielig mannetje noemt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb Geesje maar 2x aan de foon gehad. Wat ben jij ook een zielig mannetje he?
Ja, daarna had ze je door.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En een moeder van een BB-deelnemer stalken?!?!?![]()
Ik heb Geesje maar 2x aan de foon gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ask PC eend
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:06 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Helaas is ze toen niet dodelijk verongelukt. Ik had het haar wel gegunt!
Onsmakelijke ongepaste opmerking inderdaad.. maar zoals ik in het betreffende topic ook al aangaf hoeft die wmb niet perse geedit te worden. Maar: zowel jij als Scan geven al aan hoe jullie over de betreffende opmerking denken. Ik zal dus ook nog ff met flugel overleggen om te zien wat zij ervan vindtquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Sorry hoor, ik vind dit stuitend; Ik sprak eerder in een topic over het met respect behandelen van de oud-bewoners.
[..]
Hetgeen overigens ook geldt voor tubgirls etc.........quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
Maar goed
Na overleg: de grens is nu dus wel ontdekt. Het is zeker niet de bedoeling dat dit (of een ander) topic ontaard in een hele schakering doodsverwensingen aan oud-bewoners, users of oud-users. Dus zie dit als een waarschuwing en iedereen kan er vanuit gaan dat een volgende opmerking in deze strekking wel geedit en genote wordt.
Is dit een strikte grens...of is deze rekbaar in combinatie met context enzo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
Crosspost:
[..]
Hetgeen overigens ook geldt voor tubgirls etc.........![]()
Jap please, mag deze discussie ook als het wat minder warm is... Ik ga verdomme kapot hier. Kuthitte....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dit een strikte grens...of is deze rekbaar in combinatie met context enzo...![]()
tis geen "crackhoer"-grens...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dit een strikte grens...of is deze rekbaar in combinatie met context enzo...![]()
En nee dít was geen doodsverwensingquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap please, mag deze discussie ook als het wat minder warm is... Ik ga verdomme kapot hier. Kuthitte....
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap please, mag deze discussie ook als het wat minder warm is... Ik ga verdomme kapot hier. Kuthitte....
Mooiquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee.
nah...owkee...ut mag ook later......maar ik denk niet dat het nodig is...Teamlead heeft wat mij betreft inmiddels afdoende antwoord gegeven![]()
Los van het feit dat ik juist die opmerking daar en door die persoon op dat moment geplaatst; verschoond van enige vorm van humor ook ongepast vindt; heb ik in de regel meer angst voor de omgekeerde werking van het "leven naar de letter van de wet" .quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
-en nog meer-
Ik moet hier echt even principieel over zijn. Ik vind het niet kunnen dat iemand die een ongeluk heeft gehad, dit soort opmerkingen hier (bij toch de hardcorefans) moet lezen.
En daar sla je de spijker op z'n kop. Danny heeft juist de policy vereenvoudigd om te voorkomen dat er naar de letter van de wet gemod gaat worden. Het hangt wat meer af van de eigen inschatting. In het hiergenoemde geval was de doodsverwensing idd volkomen ongepast. Een simpel "val dood"quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik juist die opmerking daar en door die persoon op dat moment geplaatst; verschoond van enige vorm van humor ook ongepast vindt; heb ik in de regel meer angst voor de omgekeerde werking van het "leven naar de letter van de wet" .
Ik zit er n.l. niet op te wachten dat het FokBB forum over en paar jaar nog slechts bestaat dankzij de gratie van nieuw verworven leden rechtstreeks afkomstig van het EO jongerenforum en/of de CDA achterban.![]()
Wetten worden geïnterpreteerd. Mijn interpretatie van de "wet" is per definitie anders dan die van TL of jou, of wie dan ook. De grens is wat betreft de interpretatie van de mods voor mij nu duidelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik juist die opmerking daar en door die persoon op dat moment geplaatst; verschoond van enige vorm van humor ook ongepast vindt; heb ik in de regel meer angst voor de omgekeerde werking van het "leven naar de letter van de wet" .
Ik zit er n.l. niet op te wachten dat het FokBB forum over en paar jaar nog slechts bestaat dankzij de gratie van nieuw verworven leden rechtstreeks afkomstig van het EO jongerenforum en/of de CDA achterban.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
Met alle respect voor evt aanwezige EO-jongeren en/of CDA achterbanners uiteraard.
Dat niet, maar het is zo'n lekker ingeburgerd begrip...dan weet tenminste iedereen in 1 keer waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Wel bekrompen hoor, als je denkt dat alléén die mensen principes hebben.![]()
hoge of lage dwarsleasie?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:30 schreef Gert het volgende:
Hoe ernstig mag de kwetsuur zijn die je een ex-BB' er toewenst bij een auto-ongeluk?
In Jeanet's geval lijkt me even lekker die kop vol door de voorruit wel OK namelijk. Kan ze alleen maar van opknappen.
Twee gebroken benen er bij, is dat nog toegestaan?
Een dwarsleasie gaat zeker net wat te ver hè?![]()
Pff weet ik veel...quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Pff weet ik veel...
Tot aan d'r nek is zeker een "hoge"?
Doe die maar.![]()
Had ik je al een fijne vakantievlucht gewenst?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Gert het volgende:
Had ik je al een fijne vakantievlucht gewenst?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
Crosspost:
Hetgeen overigens ook geldt voor tubgirls etc.........![]()
Excuse me, maar hier heb ik toch wel enige moeite mee. Hiermee komen we weer in dezelfde discussie als vorig jaar, n.l. dat de beoordeling over het al dan niet grensoverschrijdend karakter van een post wordt gelegd bij de mods van het forum. En dan krijg je dus ook daar weer verschil in interpretatie. Kijk, dat je editten overlaat aan mods, oké, maar wel op basis van een voor iedereen heldere policy.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op z'n kop. Danny heeft juist de policy vereenvoudigd om te voorkomen dat er naar de letter van de wet gemod gaat worden. Het hangt wat meer af van de eigen inschatting. In het hiergenoemde geval was de doodsverwensing idd volkomen ongepast. Een simpel "val dood"o.i.d. komt dan al weer heel anders over. Als er wat geklierd wordt heen en weer zal een doodswens minder snel tot ingrijpen leiden dan wanneer iemand 'out of the blue' een dergelijke opmerking neerzet.
Het ligt in alle gevallen gewoon aan de context waarin e.e.a. geplaatst wordt.
Wat jij dus eik zegt is dat de moderating methods goed zijn; maar dat Teamlead moet opbokken....(op proffessionele gronden dan... )quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Excuse me, maar hier heb ik toch wel enige moeite mee. Hiermee komen we weer in dezelfde discussie als vorig jaar, n.l. dat de beoordeling over het al dan niet grensoverschrijdend karakter van een post wordt gelegd bij de mods van het forum. En dan krijg je dus ook daar weer verschil in interpretatie. Kijk, dat je editten overlaat aan mods, oké, maar wel op basis van een voor iedereen heldere policy.
Nou heb ik daar met jou niet zo'n probleem mee, jij bent een toffe mod, maar TL wil nog wel eens wat autistisch reageren, en op die manier legt 1 (één) mod dus een heel topic lam, zonder enige vorm van objectiviteit.
Overigens niks persoonlijks TL.
Opbokken is een groot woord, aan banden gelegd en onder curatele gesteld, dat vind ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij dus eik zegt is dat de moderating methods goed zijn; maar dat Teamlead moet opbokken....(op proffessionele gronden dan... )
Mjah ach...wat zal ik zeggen.......als ik hem zo bezig zie met Gert laatst dan denk ik dat er al een stuk verbeterd is ten opzichte van vorig jaar.........en besides...its a dirty job....weet jij een ander zo gek te krijgen ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Opbokken is een groot woord, aan banden gelegd en onder curatele gesteld, dat vind ik![]()
Ik zou al dick tevreden zijn als ik hem gek zou krijgen geintje TL . Het gaat mij eigenlijk meer om het principequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah ach...wat zal ik zeggen.......als ik hem zo bezig zie met Gert laatst dan denk ik dat er al een stuk verbeterd is ten opzichte van vorig jaar.........en besides...its a dirty job....weet jij een ander zo gek te krijgen ?
Als we zo in de 3de persoon enkelvoud over HEM blijven praten gaat dat vast wel lukken hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik zou al dick tevreden zijn als ik hem gek zou krijgen
Dan ga je er van uit dat het inhoudelijk reageert, dat zou al een hele verbetering zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef whitef0x het volgende:
VInd het toch jammer dat jullie deze discussie voeren zonder dat TL daar direct op kan reageren
Hoezo kan hij niet reageren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef whitef0x het volgende:
VInd het toch jammer dat jullie deze discussie voeren zonder dat TL daar direct op kan reageren
Heeft hij een ban?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef whitef0x het volgende:
quote:
Oh, zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:53 schreef whitef0x het volgende:
reageren wel maar niet direct
Ik vind de kritiek naar TL toe anders wel schromelijk overdreven moet ik eerlijk zeggen, het lijkt meer zuigen/trollen en op de man spelen...kinderachtig gedrag dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is al een stuk sympathieker dan ergens op een achteraf-forumpje complete bullshit typen wat TL zelf wel eens doet.
Ik ben niet op andere achteraf forumpjes actief. TL kijkt me altijd aan als ie een probleem met me heeftquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, zo.
Nou, dit is allemaal open en bloot toch?
Dat is al een stuk sympathieker dan ergens op een achteraf-forumpje complete bullshit typen wat TL zelf wel eens doet.
Je ouders hadden je beter kunnen leren dat je, voordat je ergens stemminig gaat lopen maken, eerst van de feiten op de hoogte stelt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef whitef0x het volgende:
ik ben opgevoed (tja blijkbaar hadden men ouders het beste met me voor)met de regel dat als je een discussie punt hebt dat je dit met de betreffende persoon oppakt en niet eerst iedereen opstookt. Maar ja zal wel ouderwets zijn
Maar TL dus wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef whitef0x het volgende:
Ik ben niet op andere achteraf forumpjes actief.
Dat weet je dus niet, misschien lult hij ook wel stoer over jou op VOL.quote:TL kijkt me altijd aan als ie een probleem met me heeft
Beetje simpel stap ik hier niet in, ook ik kan lezen. Ben geen stemmingmaker hou me meestal buiten zaken die me niet aangaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je ouders hadden je beter kunnen leren dat je, voordat je ergens stemminig gaat lopen maken, eerst van de feiten op de hoogte stelt.
Beetje simpel, iin een discussie stappen zonder enige kennis, het op gaan lopen nemen voor iemand die zelf niet reageert en vervolgens ook nog een keer de moralist uit gaan lopen hangen.
Galbak.
Hoe bedoel je, anders ? Mijn reactie over het modden was nav een opmerking van flugel, lees anders ff terug.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek naar TL toe anders wel schromelijk overdreven moet ik eerlijk zeggen, het lijkt meer zuigen/trollen en op de man spelen...kinderachtig gedrag dus
Als je het leuk vindt om mod te zijn, moet je er tegen kunnen dat je met argus-ogen gevolgd wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek naar TL toe anders wel schromelijk overdreven moet ik eerlijk zeggen, het lijkt meer zuigen/trollen en op de man spelen...kinderachtig gedrag dus
Het is ook zeker niet makkelijk om mod te zijn, en ik vind het ook zeker goed dat als er ergenissen zijn bij een bepaalde moderator dit ter discussie wordt gesteld alleen heb ik zelf niet veel problemen met de manier van modden van TL, vorig jaar was het soms idd wat té maar dat is geschiedenisquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt om mod te zijn, moet je er tegen kunnen dat je met argus-ogen gevolgd wordt.
TL wordt uiteindelijk simpelweg op z'n daden beoordeeld. Bij een mod die daar geen aanleiding toe geeft, wordt er veel minder op de man gespeeld.
Mee eensquote:Tot nu toe was er op dit prille subforum (voor mij) geen reden om hem te bekritiseren. Hij komt een stuk minder bazig en superieur-zelfingenomen over dan vorig jaar, al kan dat nog omslaan "when the heat is on".
Ik weet niet in hoeverre er gesolliciteerd is, waarschijnlijk haakten veel mensen af die benaderd zijn door de Crew en dat ze daarom weer gekozen hebben voor het oude duo TL en Flugeltje? Flugel doet het trouwens bijzonder uitstekend, ik denk dat het zelfs (en dat meen ik) een van de betere moderators is van geheel FOK!quote:Ik vond het -na de totale mislukking van vorig jaar- ongelooflijk om te horen dat TL weer mod zou worden (waren er dan zo weinig andere kandidaten), maar misschien wordt het nog wat. En anders krijgt PH52 gelijk, met zijn aard van het beestje-verhaal, we zullen zien..![]()
Pssst, het ging niet over jou hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verder zou ik dus géén moderator willen zijn, juist door de (harde) kritieken die er kunnen ontstaan, bovendien ben ik niet het type om zoals je later hier aangeeft "When the heat is on" keihard in te grijpen, dan voel ik me net een politieagent en dat is wel het laatste wat ik wil zijn.
Volgens mij heeft er gewoon niemand (misschien ééntje ofzo) gesolliciteerdquote:Ik weet niet in hoeverre er gesolliciteerd is, waarschijnlijk haakten veel mensen af die benaderd zijn door de Crew en dat ze daarom weer gekozen hebben voor het oude duo TL en Flugeltje? Flugel doet het trouwens bijzonder uitstekend, ik denk dat het zelfs (en dat meen ik) een van de betere moderators is van geheel FOK!
Nog nietquote:
Hmz. deels ben ik het zelfs met je eens. Door de beoordeling bij de mods te leggen, loop je het risico dat interpretaties gaan afwijken. Tegelijkertijd ben ik het niet met je eens als je zegt dat dat een probleem zou zijn. Flugel en ik kunnen prima met elkaar communiceren en waar nodig elkaar feedback geven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Excuse me, maar hier heb ik toch wel enige moeite mee. Hiermee komen we weer in dezelfde discussie als vorig jaar, n.l. dat de beoordeling over het al dan niet grensoverschrijdend karakter van een post wordt gelegd bij de mods van het forum. En dan krijg je dus ook daar weer verschil in interpretatie. Kijk, dat je editten overlaat aan mods, oké, maar wel op basis van een voor iedereen heldere policy.
Nou heb ik daar met jou niet zo'n probleem mee, jij bent een toffe mod, maar TL wil nog wel eens wat autistisch reageren, en op die manier legt 1 (één) mod dus een heel topic lam, zonder enige vorm van objectiviteit.
quote:Overigens niks persoonlijks TL.
Klopt.. part of the job en juist op dat element was ik vorig jaar niet genoeg voorbereid. Deels ook omdat ik voor BB5 wel wat lurkte in andere subfora, maar dat niet echt leidde tot heel actief meeposten. Na BB5 en HBB ben ik ook een stuk actiever gebleven op de andere subfora en dan pik je zo af en toe toch wat op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt om mod te zijn, moet je er tegen kunnen dat je met argus-ogen gevolgd wordt.
TL wordt uiteindelijk simpelweg op z'n daden beoordeeld. Bij een mod die daar geen aanleiding toe geeft, wordt er veel minder op de man gespeeld.
Niets is onmogelijk, maar ik verwacht zelf niet dat dat gaat gebeuren. Het is heel anders om vanaf de start als mod betrokken te zijn bij een subforum dan om pas in de nadagen van het subforum je kleurtje aan te nemen. In dat laatste geval is de neiging om je te willen "bewijzen" veel groter. Raarquote:Tot nu toe was er op dit prille subforum (voor mij) geen reden om hem te bekritiseren. Hij komt een stuk minder bazig en superieur-zelfingenomen over dan vorig jaar, al kan dat nog omslaan "when the heat is on".
Hm.. zou het zelf geen totale mislukking noemen.. eerder "voor verbetering vatbaar"maar dat is puur om m'n ego te beschermenquote:Ik vond het -na de totale mislukking van vorig jaar- ongelooflijk om te horen dat TL weer mod zou worden (waren er dan zo weinig andere kandidaten), maar misschien wordt het nog wat.
Ik denk dat PH één van de mensen is die mij heel verkeerd inschat... maar inderdaad: we zullen zienquote:En anders krijgt PH52 gelijk, met zijn aard van het beestje-verhaal, we zullen zien..![]()
Ik stip alleen daarmee even aan dat moderator zijn een zeer lastige taak met zich mee kan brengen, en ik aan die eisen niet zou kunnen voldoenquote:
Hij is er ...hij is er....quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef whitef0x het volgende:
En nou maar hopen dat Hij tot die groep mensen behoort. Na zijn ervaringen in 'het Keldertje' waar Hij af en toe wat heeft opgepikt zou dat zomaar kunnen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik stip alleen daarmee even aan dat moderator zijn een zeer lastige taak met zich mee kan brengen, en ik aan die eisen niet zou kunnen voldoenDaarmee indirect aangevend dat TL niet de makkelijkste job heeft en ik respect heb voor mensen die ertegen opgewassen zijn
tullukquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is er ...hij is er.......
mag ut nu wel...![]()
Ik zie um niet meer hoor ...de doerak...zie je nu zelf ook wat voor k*tmodje het is...hij hoort gewoon 24/7 online te zijn.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zie um niet meer hoor ...de doerak...zie je nu zelf ook wat voor k*tmodje het is...hij hoort gewoon 24/7 online te zijn.
Hee Teamleadquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
kijk eens wat lager.. kben een dwerg hoor
Hehe, hij heeft je in de smiezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Teamlead....alles goed? [afbeelding]
Ik heb het in de gaten.......gelukkig heb ik die mailafspraak met de crew hier.......dat ik niet voor onaangename verassingen kom te staan zeg maar.....quote:
Dat was ik ff vergeten, jij bent zo'n sgop-lievertje van flugeltjequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten.......gelukkig heb ik die mailafspraak met de crew hier.......dat ik niet voor onaangename verassingen kom te staan zeg maar..... [afbeelding]
Hey Fllugelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Hoi!
Hey Fllugelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Hoi!
Ik heb alcohol opquote:
Dan wordt je nog liever dan je al bentquote:
He gadver, ben je gestopt met drinken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Alcohol, wat was dat ook alweer![]()
Zal ik hier nog iets ontopic posten trouwens?
Neuh vast niet. Het smaakt gewoon niet meer zoquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
He gadver, ben je gestopt met drinken?![]()
Misschien klap je dicht omdat je té graag wilt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik breek nog steeds mijn hoofd over wat ik hier ontopic zal posten![]()
Ik wil helemaal niet, maar het moetquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien klap je dicht omdat je té graag wilt?
Het is nog niet geheel duidelijk of DGK gelijk met BB gaat lopen of erna, heb nog niet een definitief bericht daarover kunnen vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja: wordt er tzt ook een subforum over De Gouden Kooi geopend? Het schijnt na BB van start te gaan.
Dit komt al een beetje in de richting van een on topic post.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Oh ja: wordt er tzt ook een subforum over De Gouden Kooi geopend? Het schijnt na BB van start te gaan.
BB is in het najaar nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Bij de Talpa-presentatie van het nieuwe seizoen is gezegd dat De Gouden Kooi ergens in het najaar begint, ná BB, las ik in Het Parool tenminste.
Het zou ook immens dom zijn om er eerder mee te beginnen. Hoe moeten die 'veertig idioten' zich opsplitsen?![]()
DGK wordt toch een langdurig verhaal? Dan is een apart subforum wel op z'n plaats.
Je kunt toch gewoon in je opties, onder "Verwijder uit active topics", dit forum aanklikken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
flugeltje, ik wil dit topic niet meer in m'n mAT hebbenDoe ff al m'n posts verwijderen, m'n dank zal eeuwig zijn
![]()
Maar daar is ie te beroerd voor. Of hij vindt natuurlijk dat Flugel niet genoeg te doen heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon in je opties, onder "Verwijder uit active topics", dit forum aanklikken?
Verdwijnt het topic dan ook uit MyAT?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar is ie te beroerd voor. Of hij vindt natuurlijk dat Flugel niet genoeg te doen heeft.
Shine on etc.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
Ik kruip zometeen maar eens voor een ander scherm: om 0:20 begint op BBC2 een docu over Syd Barrett.
Hopelijk is er dan daarna inmiddels weer wat ontopic gepost hier.![]()
Geen idee, nooit geprobeerd. Ik vind het alleen ironisch dat hij gewoon doorpost en Flugel de rommel wil laten opruimen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Verdwijnt het topic dan ook uit MyAT?
Ben je zwanger trouwens?![]()
Dat deed Tanja ook, om maar even een bruggetje naar BB te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zwanger? Omdat ik een tijdelijke alcoholstop heb? Lijkt me niet, ik rook nog steeds![]()
Geval apartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat deed Tanja ook, om maar even een bruggetje naar BB te maken.
Nee.quote:
Beter een nep-nerd dan een loensende vetklep.quote:
Dan zou ik 'hartstikke dood' moeten, aangezien ik zei dat het een dubbeltopic was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat TL dit topic heeft gesloten: Moet Hummie vervangen worden?
Ja precies, daarom snap ik de RE: van LS hier niet zo, maar dit is toch de enige link die ik nu kan leggenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik 'hartstikke dood' moeten, aangezien ik zei dat het een dubbeltopic was.
Ik denk dat hij als eerste met een BB6-ban wil pimpen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ja precies, daarom snap ik de RE: van LS hier niet zo, maar dit is toch de enige link die ik nu kan leggen
kwestie van tijd... .ooit zal je wens uitkomenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Teamlead??? Ga jij eens hartstikke dood!!!!!!
dan kan ie er ook gewoon om vragen tochquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als eerste met een BB6-ban wil pimpen.![]()
Tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar begrijp ik het nu goed dat doodsverwensingen weer zijn toegestaan?
Wees blij dat je nog wakker bent geworden.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:43 schreef teamlead het volgende:neuh...... maar om nu al aan een rel te beginnen terwijl ik nog wakker aan het worden ben gaat ook weer wat ver
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog wakker bent geworden.
Als het aan die psychopaat had gelegen lag je nu in een kist.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog wakker bent geworden.
Als het aan die psychopaat had gelegen lag je nu in een kist.![]()
Done!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Mag "BB-quiz deel 4" worden aangevuld met "Sanne weet alles beter ?" Dank u
quote:
Het was de enige oplossing die we konden bedenken. Een apart topic om over de streams te praten en een apart SC topic. Naamsverwarring is idd ook iets waar ik over nagedacht heb. Wellicht kunnen we één van de twee topics omdopen. Dat we van Commentaren op de Streamverslagen, Opmerkingen over de streamverslagen maken ofzo... Wat vind jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef APK het volgende:
Maar, euh: Er komt dus een 'Commentaren Op de Streams' topic.
Is er al nagedacht over de verwarring die gaat ontstaan met 'Commentaren op de streamverslagen'?
Dat verschil was vorig jaar al niet of nauwelijks in de botte koppen van 98.7% van de 125.000+ dozen te rammen.
Dat laatste lijkt mij een goed plan, hoewel dat vorig jaar volgens mij ook geprobeerd is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
Naamsverwarring is idd ook iets waar ik over nagedacht heb. Wellicht kunnen we één van de twee topics omdopen. Dat we van Commentaren op de Streamverslagen, Opmerkingen over de streamverslagen maken ofzo... Wat vind jij?
Die COS-tag is inderdaad van belang en zeer strak modereren in het begin. offtopic geneuzel moet maar in het SC topic. Praten over de streams in COS én vragen/opmerkingen over de streamverslagen in dát topic. Is de FAQ er duidelijk genoeg in? Anders pas ik die nog ff aan. Ik heb 'm zelf geschreven, dus voor mij is ie duidelijk... Wil nog niet zeggen dat een ander me snapt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij een goed plan, hoewel dat vorig jaar volgens mij ook geprobeerd is.
Misschien in combinatie met een [COS]-tag voor het commentaren op de streams topic
Er zullen uiteraard mensen bij zijn die alleen in de SC gaan rondhangen. Eerlijk gezegd heb ik daar niet eens zo'n problemen mee. Als COS daarmee verstoken blijft van zwaai en kusposts vind ik het prima. Bovendien hoeven er geen 10 topics per dag te lopen zoals vorig jaar nog wel het geval was. De SC is overigens niet direct bedoeld voor screencaps en/of gebabbel over de streams. Dat hoor écht in COS thuis. Gaan we er strikt op modereren in SC, nee dat niet, maar we gaan wel bijsturen in het begin in de hoop dat het dan snel duidelijk is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:51 schreef Gert het volgende:
Je moet in de titel van de SC-topics gewoon helemaal het woordje streams weglaten, mi..
En idd de [COS] tag voor het andere topic.
Ik moet nog wel zien of het gaat lopen. Omdat er in de [SC]-reeks meer vrijheid is, zullen mensen geneigd zijn om daar te gaan "rondhangen". Ze kunnen dan én opmerkingen maken over de streams, maar ook tussendoor ouwehoeren over andere zaken.
Of je moet helemaal willen verbieden dat mensen in de SC opmerkingen plaatsen over wat er op de strreams te zien is, maar dan krijg je het zwaar.
Wat waarschijnlijk wél haalbaar is, is: screencaps alleen toestaan in COS. Daarmee zorg je in ieder geval dat COS niet helemaal overbodig wordt omdat alles al in SC staat. En bovendien trek je daarmee al een man of 20 aan fanatieke cappers mee naar COS.
In mijn ogen is het COS topic hetzelfde als de SC topics van vorig jaar. Alleen dan zónder offtopic geneuzel en gezwaai/gekus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:00 schreef Falco het volgende:
Toch dieptreurig dat er een SC komt, maar het is toch een noodzakelijk kwaad. Ik vrees echter dat daar alle activiteit plaatsvindt en dat je als normale Fokker je door al die zwaaijosti's moet heen worstelen helaas.
Overigens vind ik een COS-topic alleen vol met screencaps ook niet echt het einde, maar om een apart cap-topic aan te maken gaat natuurlijk ook te ver.
waarom toch die weerstand tegen een SC? Ik snap dat het vervelend is om je door al die zwaaijosti's heen te moeten worstelen bij de commentaren op de streams, maar in een apart sc-topic heb je er toch geen last vanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:00 schreef Falco het volgende:
Toch dieptreurig dat er een SC komt, maar het is toch een noodzakelijk kwaad. Ik vrees echter dat daar alle activiteit plaatsvindt en dat je als normale Fokker je door al die zwaaijosti's moet heen worstelen helaas.
Overigens vind ik een COS-topic alleen vol met screencaps ook niet echt het einde, maar om een apart cap-topic aan te maken gaat natuurlijk ook te ver.
Wat betreft die screencaps zou ik toch overwegen om daar strikt op te gaan modereren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Gaan we er strikt op modereren in SC, nee dat niet, maar we gaan wel bijsturen in het begin in de hoop dat het dan snel duidelijk is.
Ik dacht dat jullie de meerwaarde waren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat betreft die screencaps zou ik toch overwegen om daar strikt op te gaan modereren.
Als mensen namelijk in SC alles mogen wat ze in COS ook mogen plus ouwehoeren over andere zaken, dan zal er weinig motivatie zijn om in meerdere topics te gaan posten. Want veel mensen blijven het liefst voortdurend in één topic(reeks) met z'n allen, dat was vorig jaar wel duidelijk. Lekker een beetje posten, F5-en, geen gedoe van andere topics ook in de gaten moeten houden. Gewoon álles in de SC.
Dus je moet COS wel een meerwaarde geven, mi, anders gaat het niet lukken.
Tja, dan gewoon óf zero tolerance beleid óf een SC waar ws. vooral de nieuwe users die erbij komen zullen gaan posten waardoor de COS meer een kliekje wordt van oldbies en mensen die de SC liever mijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Als je de SC op slot gooit zijn we weer terug bij de situatie van vorig jaar. Zelfs mét de PM functie kun je niet voorkomen dat mensen elkaar willen begroeten of even offtopic willen gaan. Als dat niet in de SC kan sluipt het er in COS toch weer in op den duur.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dan gewoon óf zero tolerance beleid óf een SC waar ws. vooral de nieuwe users die erbij komen zullen gaan posten waardoor de COS meer een kliekje wordt van oldbies en mensen die de SC liever mijden.
strak en draconisch heeft nou niet bepaald mijn voorkeurquote:Ik zal zelf in ieder geval liever kiezen voor alleen COS en verder een zeer strak en draconisch beleid maar dat zijn just my 2 centjes
Omdat de SC misschien toegankelijker is/oogt dan COS, en de meeste "oldbies" de SC bepaald niet waarderen en er dus ook in principe niet meer daar zullen komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waarom zullen vooral nieuwe users in de SC belanden en de COS meer een kliekje? Kan iemand die in COS post niet ook in de SC komen?
Tuurlijk gaan de oldbies hier ook weleens offtopic maar dat kan dan wel in "de clib" of "Servival gebeuren" (ben ik beide nooit geweest trouwens, dus als ik dit fout heb corrigeer me dan)quote:Als we de COS zuiver willen houden en dat is toch echt de bedoeling betekent dat volgens jouw redenatie dat de oldbies nooit meer off topic zullen gaan... en daar geloof ik niet zo in
[..]
In het begin gaan we idd ook strikt de grenzen hanteren. Niet leuk, maar het forum moet leefbaar en leesbaar blijven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:05 schreef easy-going het volgende:
Ik ben een [OUD] poster (en hier lurk ik veel en post af en toe) ,en dat is wat slangenkuil betreft af en toe vergelijkbaar met het BB gedeelte. Ook daar dreigen de verschillende topcis af en toe uit te lopen op slowchattopics met allemaal eigen "kliekjes" . Daar is op een gegeven moment keihard tegen opgetreden (operatie botte bijl heette het zelfs) en een poosje zeer streng gemod, waarna het allemaal weer redelijk liep zoals het moet. Ik denk dat er vanaf het begin gewoon zeer streng en keihard "gemod" moet worden zodat je niet net zoals vorig jaar achter de feiten aan blijft hobbelen. Dan maar de botte bijl erin. En gewoon duidelijk zijn, want hoe hilarisch ik het ook vind, het aftasten van de grenzen wat nu gebeurd, een eens gegeven vinger krijg je nooit meer retour!
Klopt,quote:En als ik het goed begrijp komen er dus de volgende topics:
Streamverslagen
Commentaar op de streamverslagen
Commentaar op de streams
Slowchat
(en dan natuurlijk nog de bewoners, uitzendingentopics e.d.)
Ik denk dat je met een topic alsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het begin gaan we idd ook strikt de grenzen hanteren. Niet leuk, maar het forum moet leefbaar en leesbaar blijven.
[..]
Klopt,
Streamverslagen => Een letterlijke weergave van de streams (geen eigen interpretatie)
Opmerkingen over de streamverslagen => Hier kunnen mensen opmerkingen over de verslagen in het verslagentopic kwijt. (verkeerd gehoorde dingen en/of complimenten)
COS => babbelen over hetgeen er op de streams gebeurd.
SC => offtopic gebabbel, goeiemorgen, goeieavond etc etc
Man, die reeks bestaat al jaren en kwam regelmatig goed van pas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:05 schreef PH52 het volgende:
Ik denk dat je met een topic als
Opmerkingen over de streamverslagen => Hier kunnen mensen opmerkingen over de verslagen in het verslagentopic kwijt. (verkeerd gehoorde dingen en/of complimenten)
een totaal overbodig topic in het leven roept.
Als je in je policy vastlegt dat de streamverslagen moeten worden verschoond van eigen interpretatie dan valt het corrigeren van eventuele afwijkingen onder de taak van de mods.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een topic als
een totaal overbodig topic in het leven roept.
Als je in je policy vastlegt dat de streamverslagen moeten worden verschoond van eigen interpretatie dan valt het corrigeren van eventuele afwijkingen onder de taak van de mods.
Ben ik niet met je eens. Er mag ook best wel eens gezegd worden dat de geschreven verslagen gewaardeerd worden. Heeft imho niets met vriendjes- en zwaaigedrag te makenquote:COS biedt vervolgens voor de users voldoende ruimte om over de streams te oh'en, en dus kan daar een eventueel afwijken van de feiten worden besproken.
Complimenten vallen onder vriendjes- en zwaaigedrag ( en dienen als topicvervuiling te worden beschouwd ).
niet?????quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je denkt dat we 24/7 gaan streamen om vervolgens de streamverslagen te kunnen controleren?
[..]
Verwijs die mensen die door de streamverslagen heen gillen maar door naar de Slowchat of andere baggertopics.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef APK het volgende:
[..]
Man, die reeks bestaat al jaren en kwam regelmatig goed van pas.
Bovendien is het nodig om mensen naar dat topic te verwijzen als ze door de verslagen heen gaan gillen.
Dan moeten de mensen die soms urenlang streamverslagen uit hun toetsenbord rammen, 2 topics met oeverloos geleuter door gaan lezen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Sanne het volgende:
Verwijs die mensen die door de streamverslagen heen gillen maar door naar de Slowchat of andere baggertopics.![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moeten de mensen die soms urenlang streamverslagen uit hun toetsenbord rammen, 2 topics met oeverloos geleuter door gaan lezen.
Inderdaad, verwijderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef Sanne het volgende:
Ow en nog 1 verzoek; gooi het offtopic geklets uit de streamverslagen weg asjeblieft. Niet slechts editten/leeghalen, nee gewoon DELETE. Dat is het enige topic zo'n beetje waar je je met die delete knop kunt uitleven en je doet de ware fans er een groot plezier mee.
Volgens mij blijft een topic waarin je hebt gereageerd altijd in je AT staan hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, verwijderen.
Dan is dat topic tenminste ook uit de AT van desbetreffende idioot, grote kans dat je hem/haar nooit meer terugziet.
Niet dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft een topic waarin je hebt gereageerd altijd in je AT staan hoorOokal is de reactie ge-erased
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef Sanne het volgende:
Ow en nog 1 verzoek; gooi het offtopic geklets uit de streamverslagen weg asjeblieft. Niet slechts editten/leeghalen, nee gewoon DELETE.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:18 schreef Pinball het volgende:
Misschien kan een welwillend modje even al bong z'n reacties uit BB6 verwijderen om te testen?
Wel als je geen 'opmerkingen over de streamverslagen' topic meer hebt.quote:
ah oke.. we bedoelen dus hetzelfdequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wel als je geen 'opmerkingen over de streamverslagen' topic meer hebt.![]()
Welnee.. topic-tennis is leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef Gert het volgende:
Jullie hadden dat stomme 20-topic gewoon medogenloos moeten sluiten.![]()
Huhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef Gert het volgende:
Jullie hadden dat stomme 20-topic gewoon medogenloos moeten sluiten.![]()
quote:
Hij loopt goed.quote:
Daarom gewoon een SC topic meer niet snap de hele discussie niet tijdens BB5 liep het als een trein.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Als je de SC op slot gooit zijn we weer terug bij de situatie van vorig jaar. Zelfs mét de PM functie kun je niet voorkomen dat mensen elkaar willen begroeten of even offtopic willen gaan. Als dat niet in de SC kan sluipt het er in COS toch weer in op den duur.
De onnavolgbare -zonder interpunctie postende- regenworm is ook weer van de partij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Daarom gewoon een SC topic meer niet snap de hele discussie niet tijdens BB5 liep het als een trein.
Oké HBB was minder maar dat kwam meer door HBB dan door de users. Als er veel gebeurt tijdens BB6 dan zal je zien dat alles goed gaat. En dan heb je echt geen 10 aparte groepen nodig.
ach je BENT en BLIJFT een sukkelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
De onnavolgbare -zonder interpunctie postende- regenworm is ook weer van de partij.![]()
Ah, ben je ingeseind.quote:
hey, die ken ik niet, maar klinkt wel goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, ben je ingeseind.
Gewoon een beetje die APK eronder houden, dan komt alles goed.
Volgens mij bedoelde ik deze trouwens. Neem een handje.
[afbeelding]
Wie is er nou een sukkel?quote:
tijdens BB5 was het rete-irritant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
tijdens BB5 liep het als een trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |