Deze is zo verwijderdquote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Rene
Ik had verdorie tien euro op Jappie staan
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Rene
Al bijna vier maanden HV-vrijquote:
Ja verdorie, nemen we TL weer aan als bliksemafleider beginnen ze nóg tegen mij...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Kan ik Flugeltje alvast even op camera 4 afkraken als mod?![]()
Waarom nou al een slotje op [BB6] Streamverslagen van zaterdag 22 juli 2006 stomme kutmod.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:59 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdorie, nemen we TL weer aan als bliksemafleider beginnen ze nóg tegen mij...
Bloedhonden zeg ik je, bloedhonden zijn het!![]()
Le-zen oud vel, Pinbal vroeg er zelf om...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom nou al een slotje op [BB6] Streamverslagen van zaterdag 22 juli 2006 stomme kutmod.
Oud vel? Is dat niet banwaardig?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
Le-zen oud vel, Pinbal vroeg er zelf om...![]()
Nieuwe policyquote:
Nietus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Le-zen oud vel, Pinbal vroeg er zelf om...![]()
Bloei lekker dood.quote:
Oho, een doodsverwensing...quote:
Schat, ik jou ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:08 schreef flugeltje het volgende:
Oho, een doodsverwensing...![]()
En dan nog wel van Golfer![]()
En ik had je nog wel zo gemist.....
Nooit op 1 koe wedden.quote:
1. Het is hier geen KLBquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
hét centrale talpa-bash topic 14.gif
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo! Was ís toch een mooi topic.. én 't houd 't forum schoon hè.. beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht![]()
1. Zou 't?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
1. Het is hier geen KLB
2. Het is hier geen baggerforum
3. Het ging werkelijk nergens over.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nieuwe policy![]()
Oe, heerlijk weer hè? Ik bloei helemaal op
* diesel aanslingert*quote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Rene
Jappie!quote:
Ik ga iig nog een paar weken op trainingskamp in Portugal voor alle trucjes theater etcetera.................moet goed komen dus...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jappie!
Dan heb je nog iets van een maand om warm te draaien.
Oh, en hoi CW!
Ik zie een stortvloed aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:04 schreef Jappie het volgende:
Ik ga iig nog een paar weken op trainingskamp in Portugal voor alle trucjes theater etcetera.................moet goed komen dus...![]()
Datquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tevens mijn laatste post in dit forum.
Hoezo wil je kijken of we het goed gedaan hebben?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:57 schreef Gert het volgende:
Mogen wij de lijst van mensen die gesolliciteerd hebben naar het modschap?
Waarom denk je dat nu weer?quote:
Nou, ik heb die glibberige gollem dus geblokeerd, maar zelfs in de quotes schreeuwt zijn crew obsessie me toe.quote:
quote:"Maar ik heb geen lekkere blonde vriendin... Ik heb alleen m'n moeder, en daar ben ik voor behandeld"
Geen idee, maar ik blijf de tvp handig vinden, of ik nu tvp post of een simpele no-no oneliner maakt imho niets uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn vraag blijft natuurlijk staan; of is de RDE-update niet gelukt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |