Inderdaad, verwijderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef Sanne het volgende:
Ow en nog 1 verzoek; gooi het offtopic geklets uit de streamverslagen weg asjeblieft. Niet slechts editten/leeghalen, nee gewoon DELETE. Dat is het enige topic zo'n beetje waar je je met die delete knop kunt uitleven en je doet de ware fans er een groot plezier mee.
Volgens mij blijft een topic waarin je hebt gereageerd altijd in je AT staan hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, verwijderen.
Dan is dat topic tenminste ook uit de AT van desbetreffende idioot, grote kans dat je hem/haar nooit meer terugziet.
Niet dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft een topic waarin je hebt gereageerd altijd in je AT staan hoorOokal is de reactie ge-erased
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef Sanne het volgende:
Ow en nog 1 verzoek; gooi het offtopic geklets uit de streamverslagen weg asjeblieft. Niet slechts editten/leeghalen, nee gewoon DELETE.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:18 schreef Pinball het volgende:
Misschien kan een welwillend modje even al bong z'n reacties uit BB6 verwijderen om te testen?
Wel als je geen 'opmerkingen over de streamverslagen' topic meer hebt.quote:
ah oke.. we bedoelen dus hetzelfdequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wel als je geen 'opmerkingen over de streamverslagen' topic meer hebt.![]()
Welnee.. topic-tennis is leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef Gert het volgende:
Jullie hadden dat stomme 20-topic gewoon medogenloos moeten sluiten.![]()
Huhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef Gert het volgende:
Jullie hadden dat stomme 20-topic gewoon medogenloos moeten sluiten.![]()
quote:
Hij loopt goed.quote:
Daarom gewoon een SC topic meer niet snap de hele discussie niet tijdens BB5 liep het als een trein.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Als je de SC op slot gooit zijn we weer terug bij de situatie van vorig jaar. Zelfs mét de PM functie kun je niet voorkomen dat mensen elkaar willen begroeten of even offtopic willen gaan. Als dat niet in de SC kan sluipt het er in COS toch weer in op den duur.
De onnavolgbare -zonder interpunctie postende- regenworm is ook weer van de partij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Daarom gewoon een SC topic meer niet snap de hele discussie niet tijdens BB5 liep het als een trein.
Oké HBB was minder maar dat kwam meer door HBB dan door de users. Als er veel gebeurt tijdens BB6 dan zal je zien dat alles goed gaat. En dan heb je echt geen 10 aparte groepen nodig.
ach je BENT en BLIJFT een sukkelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
De onnavolgbare -zonder interpunctie postende- regenworm is ook weer van de partij.![]()
Ah, ben je ingeseind.quote:
hey, die ken ik niet, maar klinkt wel goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, ben je ingeseind.
Gewoon een beetje die APK eronder houden, dan komt alles goed.
Volgens mij bedoelde ik deze trouwens. Neem een handje.
[afbeelding]
Wie is er nou een sukkel?quote:
tijdens BB5 was het rete-irritant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
tijdens BB5 liep het als een trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |