quote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn vraag blijft natuurlijk staan; of is de RDE-update niet gelukt ?
Tevens tvp.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Breuls het volgende:
RDE 0.4 staat nog niet officieel geplanned, maar het zal in ieder geval niet binnen drie weken zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Pinball het volgende:
Nou, ik heb die glibberige gollem dus geblokeerd, maar zelfs in de quotes schreeuwt zijn crew obsessie me toe.
En misschien moeten ze het maar doen ook trouwens. Die jongen is 30 of zo, maagd, en woont bij zijn moeder FFS. Als Fok! iets kan doen om zijn zelfbeeld op te vijzelen is dat eigenlijk gewoon een burgerplicht.
Frank van Putten is het.
[..]
Kan ik die versie nog van je krijgen waarin je alle newbies kunt blokkeren?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, ik heb die glibberige gollem dus geblokeerd, maar zelfs in de quotes schreeuwt zijn crew obsessie me toe. [..]
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
Niks uitdaging. Je kent me niet.Zonde dat je hem sluit zou een leuke overbrugging zijn tot BB begint Haal hier herinneringen op aan het stiefkindje van BB De Bus Maar goed zal wel weer aan mij liggen. SHO heeft zo'n topic al gehad. Volgens mij zijn er veel vooroordelen tegen me terwijl ik het gewoon goed bedoel om dit forum leuk te maken. Maar ik zal me in het vervolg in houden en met de makke schapen meelopen.
M'n beste Tong, je gaf het zelf al aan.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Een andere BB-Watcher zei tegen me na het plaatsen van een topic dat wel liep maar gruwelijk saai is :
'Had dan een DE BUS topic geopend.'
Bij deze dus.
Als modjes het niet de juiste plaats vinden kan ik met een slotje leven. Maar de meeste BB-kijkers keken ook naar de Bus.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Maar ja ik werd uitgedaagd. Dan kan ik me niet inhouden.
Koen![]()
Ik weet het zo niet, ik gebruik altijd de search voor dat soort dingen. Misschien dat Arcee en/of Pinball je verder kunnen helpen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Vraag :
Hoe kan ik het archief van BB openen ? (wel handig voor de quiz). Via index/archief lukt het niet, want dat gaat maximaal maar 5 jaar terug..... Als ik zoek in feedback wordt ik verwezen naar : www.fokforum.nl/listtopics/18 Maar die URL werkt niet meer.....
Alvast bedankt
* hand pakt van Tongquote:Op zondag 23 juli 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Flugeltje pakt me op mijn eigen woorden
Maar ik blijf het jammer vinden.
[afbeelding]
Shake hands
Thanks !!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:06 schreef Svensational het volgende:
Big Brother Archief
Big Brother 2
Big Brother 3 - The Battle
Big Brother 4
Big Brother 5
Zoiets?
O ja, ik ben na een jaar écht nog zo slotjesgeil dat ik iedere kans aangrijp.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:41 schreef Gert het volgende:
Het kleuterklasje spelen is al weer begonnen.![]()
Het "ik mag een slotje zetten dus dan doe ik het ook"-syndroom
Dat belooft weer wat.
Alsof mensen niet zelf kunnen beslissen uit een topic weg te blijven als het ze niet aanstaat.
Natuurlijk zijn er veel views, Scanman wordt weer eens aangevallen, komt dat zien, komt dat zien... Het geklier ten opzichte van Scanman is traditie en nostalgie, dat is bekend. Het is echter niet nodig om nu al dermate te gaan zuigen (in een apart topic speciaal daarvoor bedoeld) dat Scanman niet eens de start van de streams haalt. En als het dan lukt allemaal blij jippie roepen zeker... Het was even leuk, maar wat mij betreft heeft het lang genoeg geduurd.quote:Maar nee, het topic met de meeste views van het BB-forum moet dicht omdat het niet "gezellig" is.
Dit gíng ook te ver. Er is niet geband, er is verder weinig aan gemod. Er komt alleen een slotje op om eerder genoemde reden. Als je dat machtsgeilheid noemt is dat aan jou, voor ons mods is het van belang het forum voor iedereen leuk te houden.quote:Heel vervelend, dat bemoeizuchtige gedoe, dat willen laten zien dat je er bent als mod.
Is het nou zo moeilijk om alleen in extreme gevallen in te grijpen en voor de rest het forum lekker te laten voortsudderen? En met je fikken af te blijven van een topic waar op grote schaal door iedereen op geklikt wordt?
Zou je een indicatie kunnen geven wanneer het zuigbeleid versoepeld wordt.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
Het geklier ten opzichte van Scanman is traditie en nostalgie, dat is bekend. Het is echter niet nodig om nu al dermate te gaan zuigen (in een apart topic speciaal daarvoor bedoeld) dat Scanman niet eens de start van de streams haalt.
Zuigen is geen zonde, het gaat alleen ff om de manier waarop. Een apart topic om iemand zo snel mogelijk weg te pesten is wat mij betreft een brug te ver. Naief als ik was dacht ik nog even dat het gewoon een leuk speculeer-topic zou worden. Ik had niet verwacht dat er meteen volle kracht vooruit gehakt zou worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je een indicatie kunnen geven wanneer het zuigbeleid versoepeld wordt.
Effe oefenen voor De Gouden Kooi.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik had niet verwacht dat er meteen volle kracht vooruit gehakt zou worden.
Dus je wás het wel, geef je nu toe.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, ik ben na een jaar écht nog zo slotjesgeil dat ik iedere kans aangrijp.
Dat is al de tweede die om een ban vraagt.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Gert het volgende:
Nu APK hier zo openlijk toegeeft dat het hem niet om het principe ging maar puur om te zuigen, lijkt een ban meer op zijn plaats. Dan kan het topic daarna weer open.![]()
Tuurlijk heb ik in het begin last gehad van het 'ik wil het voor iedereen goed doen' syndroom. En daar hoort ook bij dat je alles zeer strak wilt regelen. Heb ik vorig jaar overigens ook al netjes toegegeven.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je wás het wel, geef je nu toe.
Altijd al gedacht.
Nah, laat maar op slot. Als APK nú al een ban krijgt hoor ik dat volgend jaar nogquote:Maar OK, het was dus zielig voor Scanman.
Nu APK hier zo openlijk toegeeft dat het hem niet om het principe ging maar puur om te zuigen, lijkt een ban meer op zijn plaats. Dan kan het topic daarna weer open.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |