Wetten worden geïnterpreteerd. Mijn interpretatie van de "wet" is per definitie anders dan die van TL of jou, of wie dan ook. De grens is wat betreft de interpretatie van de mods voor mij nu duidelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik juist die opmerking daar en door die persoon op dat moment geplaatst; verschoond van enige vorm van humor ook ongepast vindt; heb ik in de regel meer angst voor de omgekeerde werking van het "leven naar de letter van de wet" .
Ik zit er n.l. niet op te wachten dat het FokBB forum over en paar jaar nog slechts bestaat dankzij de gratie van nieuw verworven leden rechtstreeks afkomstig van het EO jongerenforum en/of de CDA achterban.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
Met alle respect voor evt aanwezige EO-jongeren en/of CDA achterbanners uiteraard.
Dat niet, maar het is zo'n lekker ingeburgerd begrip...dan weet tenminste iedereen in 1 keer waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Wel bekrompen hoor, als je denkt dat alléén die mensen principes hebben.![]()
hoge of lage dwarsleasie?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:30 schreef Gert het volgende:
Hoe ernstig mag de kwetsuur zijn die je een ex-BB' er toewenst bij een auto-ongeluk?
In Jeanet's geval lijkt me even lekker die kop vol door de voorruit wel OK namelijk. Kan ze alleen maar van opknappen.
Twee gebroken benen er bij, is dat nog toegestaan?
Een dwarsleasie gaat zeker net wat te ver hè?![]()
Pff weet ik veel...quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Pff weet ik veel...
Tot aan d'r nek is zeker een "hoge"?
Doe die maar.![]()
Had ik je al een fijne vakantievlucht gewenst?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Gert het volgende:
Had ik je al een fijne vakantievlucht gewenst?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
Crosspost:
Hetgeen overigens ook geldt voor tubgirls etc.........![]()
Excuse me, maar hier heb ik toch wel enige moeite mee. Hiermee komen we weer in dezelfde discussie als vorig jaar, n.l. dat de beoordeling over het al dan niet grensoverschrijdend karakter van een post wordt gelegd bij de mods van het forum. En dan krijg je dus ook daar weer verschil in interpretatie. Kijk, dat je editten overlaat aan mods, oké, maar wel op basis van een voor iedereen heldere policy.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op z'n kop. Danny heeft juist de policy vereenvoudigd om te voorkomen dat er naar de letter van de wet gemod gaat worden. Het hangt wat meer af van de eigen inschatting. In het hiergenoemde geval was de doodsverwensing idd volkomen ongepast. Een simpel "val dood"o.i.d. komt dan al weer heel anders over. Als er wat geklierd wordt heen en weer zal een doodswens minder snel tot ingrijpen leiden dan wanneer iemand 'out of the blue' een dergelijke opmerking neerzet.
Het ligt in alle gevallen gewoon aan de context waarin e.e.a. geplaatst wordt.
Wat jij dus eik zegt is dat de moderating methods goed zijn; maar dat Teamlead moet opbokken....(op proffessionele gronden dan... )quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Excuse me, maar hier heb ik toch wel enige moeite mee. Hiermee komen we weer in dezelfde discussie als vorig jaar, n.l. dat de beoordeling over het al dan niet grensoverschrijdend karakter van een post wordt gelegd bij de mods van het forum. En dan krijg je dus ook daar weer verschil in interpretatie. Kijk, dat je editten overlaat aan mods, oké, maar wel op basis van een voor iedereen heldere policy.
Nou heb ik daar met jou niet zo'n probleem mee, jij bent een toffe mod, maar TL wil nog wel eens wat autistisch reageren, en op die manier legt 1 (één) mod dus een heel topic lam, zonder enige vorm van objectiviteit.
Overigens niks persoonlijks TL.
Opbokken is een groot woord, aan banden gelegd en onder curatele gesteld, dat vind ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij dus eik zegt is dat de moderating methods goed zijn; maar dat Teamlead moet opbokken....(op proffessionele gronden dan... )
Mjah ach...wat zal ik zeggen.......als ik hem zo bezig zie met Gert laatst dan denk ik dat er al een stuk verbeterd is ten opzichte van vorig jaar.........en besides...its a dirty job....weet jij een ander zo gek te krijgen ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Opbokken is een groot woord, aan banden gelegd en onder curatele gesteld, dat vind ik![]()
Ik zou al dick tevreden zijn als ik hem gek zou krijgen geintje TL . Het gaat mij eigenlijk meer om het principequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah ach...wat zal ik zeggen.......als ik hem zo bezig zie met Gert laatst dan denk ik dat er al een stuk verbeterd is ten opzichte van vorig jaar.........en besides...its a dirty job....weet jij een ander zo gek te krijgen ?
Als we zo in de 3de persoon enkelvoud over HEM blijven praten gaat dat vast wel lukken hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik zou al dick tevreden zijn als ik hem gek zou krijgen
Dan ga je er van uit dat het inhoudelijk reageert, dat zou al een hele verbetering zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef whitef0x het volgende:
VInd het toch jammer dat jullie deze discussie voeren zonder dat TL daar direct op kan reageren
Hoezo kan hij niet reageren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef whitef0x het volgende:
VInd het toch jammer dat jullie deze discussie voeren zonder dat TL daar direct op kan reageren
Heeft hij een ban?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef whitef0x het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |