Als je nou zelf eens begon met inlezenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
JA!!!!
Maar ik weet ook dat JIJ de Sgoppers er liever bij hebt. En V-O-L enzo mogen dan weerr niet, maar leiover ook weer wel enzo.....
Wees eens duidelijk wat je wel of niet gewzellig vindt?
Dat kontlikkerij hebben we niets aan. Nog vóór BB6 is begonnen is het al duidelijk hoe de mods reageren.
Maar in mijn ogen moet een MOD zich ook een beetje hebben ingeleefd, op sites, waar anderen zich begeven, en wat ze daar over FOK! zeggen...
Maar daar is er af en toe nog een verschil....
En weet je????
Sgop-mensen lachen je uit.
Omdat jij alles maar van hun "slikt"
Je bent niet de enige MOD hoor... Ze doen het allemaal, want..... (******) mogen alles.
Ik vind je een zeur en irriteer me aan je. Zo. Dat moest er even uit.quote:
Irriteer je je nú al aan hem?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef Troel het volgende:
Ik vind je een zeur en irriteer me aan je. Zo. Dat moest er even uit.
Sorry
Nee. Het is 'ergeren aan' en niet 'irriteren aan'.quote:
Je hebt helemaal gelijk. Vergeef je me?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee. Het is 'ergeren aan' en niet 'irriteren aan'.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand van de crew mij middels mail op de hoogte houden zodra er daadwerkelijk iemand gebanned is/word ; ik kom niet zo graag in MED.....en ik moet nu echt gaan anders krijg ik op mijn sodemieter.![]()
Onderschat mij niet!!!! GRRRRROOAR!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Dát is het grootste verschil LS, voor de sgoppers is het niet meer dan een spelletje, jij gaat voor 'het echie'.
Goh, het duurde nog bijna vier uur voor deze reactie kwam, je wordt roestig Gertquote:
Gaarne geen hele volzinnen plaatsen anders zit ik hier weer uren te F5en.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goh, het duurde nog bijna vier uur voor deze reactie kwam, je wordt roestig Gert
OK.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaarne geen hele volzinnen plaatsen anders zit ik hier weer uren te F5en.![]()
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goh, het duurde nog bijna vier uur voor deze reactie kwam, je wordt roestig Gert
*checked mailbox*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
[..]
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dat komt omdat Frau Flugel wel in de gaten heeft dat het voor ons Sgoppers alleen maar Spielerei is.quote:
Zou ze een leven hebben....... ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frau Flugel wel in de gaten heeft dat het voor ons Sgoppers alleen maar Spielerei is. [afbeelding]
neuh.. hij ging echt over de grensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Blijf dan van die editknop af, als het geen big deal is.
Nee, je wilt te graag, qua beurt.quote:
Ik heb nu heel even geen gevat antwoord voor je, maar zodra ik iets bedenk laat ik het je weten...quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
Complimenten trouwens voor Bong![]()
Goed bezig
Wat doet ie goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
Complimenten trouwens voor Bong![]()
Goed bezig
Beetje té doorzichtig hè?quote:
Het verschil zou ook kunnen zijn dat ik het beter kan spelen, zodat het lijkt dat ik het echt meen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*knip*
Dát is het grootste verschil LS, voor de sgoppers is het niet meer dan een spelletje, jij gaat voor 'het echie'.
*knip*
Ja je staat immers bekend om je fantastische zelfbeheersing.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het verschil zou ook kunnen zijn dat ik het beter kan spelen, zodat het lijkt dat ik het echt meen...![]()
Agossie, ben je er nog steeds niet overheen? Dat ik iets over Jim zei?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je staat immers bekend om je fantastische zelfbeheersing.![]()
Iemands moeder een hoer noemen. Beginnen te fucken over iemands kind. Iemand doodwensen. De moeder van een BB-deelnemer stalken. Allemaal één groot spel.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het verschil zou ook kunnen zijn dat ik het beter kan spelen, zodat het lijkt dat ik het echt meen...![]()
36 minuten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:52 schreef Pinball het volgende:
Straks gaat hij beweren dat het voor hèm ook allemaal een spel is, en waarom iedereen er zo serieus op in gaat.
Lees die eerste zin nou nog eens even, voordat je iemand anders een zielig mannetje noemt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb Geesje maar 2x aan de foon gehad. Wat ben jij ook een zielig mannetje he?
Ja, daarna had ze je door.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
En een moeder van een BB-deelnemer stalken?!?!?![]()
Ik heb Geesje maar 2x aan de foon gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ask PC eend
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:06 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
[..]
Helaas is ze toen niet dodelijk verongelukt. Ik had het haar wel gegunt!
Onsmakelijke ongepaste opmerking inderdaad.. maar zoals ik in het betreffende topic ook al aangaf hoeft die wmb niet perse geedit te worden. Maar: zowel jij als Scan geven al aan hoe jullie over de betreffende opmerking denken. Ik zal dus ook nog ff met flugel overleggen om te zien wat zij ervan vindtquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
Sorry hoor, ik vind dit stuitend; Ik sprak eerder in een topic over het met respect behandelen van de oud-bewoners.
[..]
Hetgeen overigens ook geldt voor tubgirls etc.........quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
Maar goed
Na overleg: de grens is nu dus wel ontdekt. Het is zeker niet de bedoeling dat dit (of een ander) topic ontaard in een hele schakering doodsverwensingen aan oud-bewoners, users of oud-users. Dus zie dit als een waarschuwing en iedereen kan er vanuit gaan dat een volgende opmerking in deze strekking wel geedit en genote wordt.
Is dit een strikte grens...of is deze rekbaar in combinatie met context enzo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
Crosspost:
[..]
Hetgeen overigens ook geldt voor tubgirls etc.........![]()
Jap please, mag deze discussie ook als het wat minder warm is... Ik ga verdomme kapot hier. Kuthitte....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dit een strikte grens...of is deze rekbaar in combinatie met context enzo...![]()
tis geen "crackhoer"-grens...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dit een strikte grens...of is deze rekbaar in combinatie met context enzo...![]()
En nee dít was geen doodsverwensingquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap please, mag deze discussie ook als het wat minder warm is... Ik ga verdomme kapot hier. Kuthitte....
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap please, mag deze discussie ook als het wat minder warm is... Ik ga verdomme kapot hier. Kuthitte....
Mooiquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee.
nah...owkee...ut mag ook later......maar ik denk niet dat het nodig is...Teamlead heeft wat mij betreft inmiddels afdoende antwoord gegeven![]()
Los van het feit dat ik juist die opmerking daar en door die persoon op dat moment geplaatst; verschoond van enige vorm van humor ook ongepast vindt; heb ik in de regel meer angst voor de omgekeerde werking van het "leven naar de letter van de wet" .quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
-en nog meer-
Ik moet hier echt even principieel over zijn. Ik vind het niet kunnen dat iemand die een ongeluk heeft gehad, dit soort opmerkingen hier (bij toch de hardcorefans) moet lezen.
En daar sla je de spijker op z'n kop. Danny heeft juist de policy vereenvoudigd om te voorkomen dat er naar de letter van de wet gemod gaat worden. Het hangt wat meer af van de eigen inschatting. In het hiergenoemde geval was de doodsverwensing idd volkomen ongepast. Een simpel "val dood"quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik juist die opmerking daar en door die persoon op dat moment geplaatst; verschoond van enige vorm van humor ook ongepast vindt; heb ik in de regel meer angst voor de omgekeerde werking van het "leven naar de letter van de wet" .
Ik zit er n.l. niet op te wachten dat het FokBB forum over en paar jaar nog slechts bestaat dankzij de gratie van nieuw verworven leden rechtstreeks afkomstig van het EO jongerenforum en/of de CDA achterban.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |