Maar op een afgebroken bout in de achterophanging kunnen ze je wel weer afkeurenquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:44 schreef MinardiF1 het volgende:
Tsjah, m'n vorige auto:
- bodem helemaal verroest (gaten erin)
- remschijven + blokken achter helemaal versleten
en toch door de APK...![]()
Heb 'm vlak daarna verkocht, en de koper nam een APK-keurmeester mee, en de zei meteen al dat die auto nooit door de keuring had moeten komen...![]()
Auto is wel verkocht...![]()
Gelukkig zijn de oltimerliefhebbers (dus niet paupers die in een oldtimer rijden omdat ze belastingvrij zijn) zich over het algemeen in hogere mate bewust van de staat van hun wagen. Meestal omdat ze er zelf ook veel aan doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Feitelijk een slechte zaak, zeker als je ziet hoeveel er in 1 jaar aan b.v. mijn old-timer kan mankeren, moet je nagaan hoe erg dat na 2 jaar moet zijn.
Er ontbrak wel een bout van de bestuurdersstoel, dus deze zat er erg los in... Was voor deze garage blijkbaar geen probleem...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:54 schreef Brembo het volgende:
Maar op een afgebroken bout in de achterophanging kunnen ze je wel weer afkeuren.
Inderdaad.. Mijn 1958 Oldsmobile is vorige maand ook weer netjes zonder problemen door de APK keuring gekomen. Maar zoals je ook zij.. ik zorg ook erg goed voor mijn auto.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:30 schreef patje74 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de oltimerliefhebbers (dus niet paupers die in een oldtimer rijden omdat ze belastingvrij zijn) zich over het algemeen in hogere mate bewust van de staat van hun wagen. Meestal omdat ze er zelf ook veel aan doen.
In mijn geval loop ik mijn wagens helemaal na voor de APK, met de APK-regels redelijk in mijn achterhoofd komen mijn 4 wagens er vrijwel elke keer gelijk door.
Maar voor velen is dit inderdaad niet goed. Hoeveel bestuurders merken gewoon helemaal niets van het feit dat ze op een zachte band rijden, een lager giert, de remmen het steeds slechter doen enzovoorts....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |