Hey Fllugelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Hoi!
Hey Fllugelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Hoi!
Ik heb alcohol opquote:
Dan wordt je nog liever dan je al bentquote:
He gadver, ben je gestopt met drinken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Alcohol, wat was dat ook alweer![]()
Zal ik hier nog iets ontopic posten trouwens?
Neuh vast niet. Het smaakt gewoon niet meer zoquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
He gadver, ben je gestopt met drinken?![]()
Misschien klap je dicht omdat je té graag wilt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik breek nog steeds mijn hoofd over wat ik hier ontopic zal posten![]()
Ik wil helemaal niet, maar het moetquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien klap je dicht omdat je té graag wilt?
Het is nog niet geheel duidelijk of DGK gelijk met BB gaat lopen of erna, heb nog niet een definitief bericht daarover kunnen vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja: wordt er tzt ook een subforum over De Gouden Kooi geopend? Het schijnt na BB van start te gaan.
Dit komt al een beetje in de richting van een on topic post.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Oh ja: wordt er tzt ook een subforum over De Gouden Kooi geopend? Het schijnt na BB van start te gaan.
BB is in het najaar nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Bij de Talpa-presentatie van het nieuwe seizoen is gezegd dat De Gouden Kooi ergens in het najaar begint, ná BB, las ik in Het Parool tenminste.
Het zou ook immens dom zijn om er eerder mee te beginnen. Hoe moeten die 'veertig idioten' zich opsplitsen?![]()
DGK wordt toch een langdurig verhaal? Dan is een apart subforum wel op z'n plaats.
Je kunt toch gewoon in je opties, onder "Verwijder uit active topics", dit forum aanklikken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
flugeltje, ik wil dit topic niet meer in m'n mAT hebbenDoe ff al m'n posts verwijderen, m'n dank zal eeuwig zijn
![]()
Maar daar is ie te beroerd voor. Of hij vindt natuurlijk dat Flugel niet genoeg te doen heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon in je opties, onder "Verwijder uit active topics", dit forum aanklikken?
Verdwijnt het topic dan ook uit MyAT?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar is ie te beroerd voor. Of hij vindt natuurlijk dat Flugel niet genoeg te doen heeft.
Shine on etc.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
Ik kruip zometeen maar eens voor een ander scherm: om 0:20 begint op BBC2 een docu over Syd Barrett.
Hopelijk is er dan daarna inmiddels weer wat ontopic gepost hier.![]()
Geen idee, nooit geprobeerd. Ik vind het alleen ironisch dat hij gewoon doorpost en Flugel de rommel wil laten opruimen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Verdwijnt het topic dan ook uit MyAT?
Ben je zwanger trouwens?![]()
Dat deed Tanja ook, om maar even een bruggetje naar BB te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zwanger? Omdat ik een tijdelijke alcoholstop heb? Lijkt me niet, ik rook nog steeds![]()
Geval apartquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat deed Tanja ook, om maar even een bruggetje naar BB te maken.
Nee.quote:
Beter een nep-nerd dan een loensende vetklep.quote:
Dan zou ik 'hartstikke dood' moeten, aangezien ik zei dat het een dubbeltopic was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat TL dit topic heeft gesloten: Moet Hummie vervangen worden?
Ja precies, daarom snap ik de RE: van LS hier niet zo, maar dit is toch de enige link die ik nu kan leggenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik 'hartstikke dood' moeten, aangezien ik zei dat het een dubbeltopic was.
Ik denk dat hij als eerste met een BB6-ban wil pimpen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ja precies, daarom snap ik de RE: van LS hier niet zo, maar dit is toch de enige link die ik nu kan leggen
kwestie van tijd... .ooit zal je wens uitkomenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Teamlead??? Ga jij eens hartstikke dood!!!!!!
dan kan ie er ook gewoon om vragen tochquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als eerste met een BB6-ban wil pimpen.![]()
Tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar begrijp ik het nu goed dat doodsverwensingen weer zijn toegestaan?
Wees blij dat je nog wakker bent geworden.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:43 schreef teamlead het volgende:neuh...... maar om nu al aan een rel te beginnen terwijl ik nog wakker aan het worden ben gaat ook weer wat ver
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog wakker bent geworden.
Als het aan die psychopaat had gelegen lag je nu in een kist.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog wakker bent geworden.
Als het aan die psychopaat had gelegen lag je nu in een kist.![]()
Done!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Mag "BB-quiz deel 4" worden aangevuld met "Sanne weet alles beter ?" Dank u
quote:
Het was de enige oplossing die we konden bedenken. Een apart topic om over de streams te praten en een apart SC topic. Naamsverwarring is idd ook iets waar ik over nagedacht heb. Wellicht kunnen we één van de twee topics omdopen. Dat we van Commentaren op de Streamverslagen, Opmerkingen over de streamverslagen maken ofzo... Wat vind jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef APK het volgende:
Maar, euh: Er komt dus een 'Commentaren Op de Streams' topic.
Is er al nagedacht over de verwarring die gaat ontstaan met 'Commentaren op de streamverslagen'?
Dat verschil was vorig jaar al niet of nauwelijks in de botte koppen van 98.7% van de 125.000+ dozen te rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |