Hey Fllugelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Hoi!
Hey Fllugelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Hoi!
Ik heb alcohol opquote:
Dan wordt je nog liever dan je al bentquote:
He gadver, ben je gestopt met drinken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Alcohol, wat was dat ook alweer![]()
Zal ik hier nog iets ontopic posten trouwens?
Neuh vast niet. Het smaakt gewoon niet meer zoquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
He gadver, ben je gestopt met drinken?![]()
Misschien klap je dicht omdat je té graag wilt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik breek nog steeds mijn hoofd over wat ik hier ontopic zal posten![]()
Ik wil helemaal niet, maar het moetquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien klap je dicht omdat je té graag wilt?
Het is nog niet geheel duidelijk of DGK gelijk met BB gaat lopen of erna, heb nog niet een definitief bericht daarover kunnen vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja: wordt er tzt ook een subforum over De Gouden Kooi geopend? Het schijnt na BB van start te gaan.
Dit komt al een beetje in de richting van een on topic post.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Oh ja: wordt er tzt ook een subforum over De Gouden Kooi geopend? Het schijnt na BB van start te gaan.
BB is in het najaar nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Bij de Talpa-presentatie van het nieuwe seizoen is gezegd dat De Gouden Kooi ergens in het najaar begint, ná BB, las ik in Het Parool tenminste.
Het zou ook immens dom zijn om er eerder mee te beginnen. Hoe moeten die 'veertig idioten' zich opsplitsen?![]()
DGK wordt toch een langdurig verhaal? Dan is een apart subforum wel op z'n plaats.
Je kunt toch gewoon in je opties, onder "Verwijder uit active topics", dit forum aanklikken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
flugeltje, ik wil dit topic niet meer in m'n mAT hebbenDoe ff al m'n posts verwijderen, m'n dank zal eeuwig zijn
![]()
Maar daar is ie te beroerd voor. Of hij vindt natuurlijk dat Flugel niet genoeg te doen heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon in je opties, onder "Verwijder uit active topics", dit forum aanklikken?
Verdwijnt het topic dan ook uit MyAT?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar is ie te beroerd voor. Of hij vindt natuurlijk dat Flugel niet genoeg te doen heeft.
Shine on etc.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
Ik kruip zometeen maar eens voor een ander scherm: om 0:20 begint op BBC2 een docu over Syd Barrett.
Hopelijk is er dan daarna inmiddels weer wat ontopic gepost hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |