C2C | zaterdag 15 juli 2006 @ 16:57 |
![]() __________________________________________________________________________________ Vorige delen 1. Pimp *hier* met je scooter of brommer 2. *Pimp* hier met je scooter/brommer (Deeltje 2) 3. *Pimp* hier met je scooter/brommer (Deeltje 3) 4. [Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4] 5. [Centraal] Brommerts Deeltje 5.. Voor de snelle FOKkers 6. [Centraal] Brommerts Deel 6: Voor trieste tomosrijders 7. [Centraal] Brommers EN Scooters vroem vroem [deel 7] 8. [CENTRAAL]Brommers en scooters, hier verder [deel 8] 9. [CENTRAAL]Brommers en scooters,hier dan maar verder [deel 9] 10. [CENTRAAL]Brommers en scooters deel 10, fahren bitte! 11. [CENTRAAL]Brommers en scooters deel 11, keih en keih hard 12. [CENTRAAL]Brommers en scooters deel 12, waar Geqxon verhuist 13. [CENTRAAL]Brommers en scooters #13 Slowchatforce! 14. [Centraal] Brommerts en Sc00ters, allúúhs MHR jUh WeEtt TogG 15. [Centraal] Brompony's en scoto's, C2C & M_D boeken bijna 16. [Centraal] Ijzer en Plastic, Diemietuhriej zonder Plastic 17. [Centraal]Brommers deeltje 16, waar wij houden van schakelen 18. [Centraal]Brommers # 18, Waar bougies rondspatten 19 [Centraal]Brommers # 18, Waar bougies rondspatten __________________________________________________________________________________ Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers Klik op de naam voor een foto. __________________________________________________________________________________ Vaste Klanten ![]() __________________________________________________________________________________ Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen! - Hier kun je de OP vinden. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door C2C op 15-07-2006 19:07:52 ] | |
fs180 | zaterdag 15 juli 2006 @ 17:21 |
![]() ![]() | |
PallominnoXIII | zaterdag 15 juli 2006 @ 17:26 |
Hoi. | |
fs180 | zaterdag 15 juli 2006 @ 17:41 |
ik ga lekker is mn banden warmrijden | |
Diemietuhriej | zaterdag 15 juli 2006 @ 18:46 |
Ik heb net 166 KM gemaakt. Zonder te stoppen.. Ja, voor stoplichten enzo wel dan, maar niet voor pauze's enzo. ![]() Ben in Duitsland weesten toeren, kun je tenminste legaal hard rijden. ![]() | |
fs180 | zaterdag 15 juli 2006 @ 18:52 |
hoer! bij mij is dat al 300km rijden ofzo ![]() ben je nog langs luxenburg geweest.. goedkoop tanken ![]() net 15km over dat circuitje gereden ![]() | |
Diemietuhriej | zaterdag 15 juli 2006 @ 18:53 |
quote:Luxemburg. ![]() Dan moet ik heel België door gek! ![]() Misschien dat ik dat een keer doe als ik vrij heb. ![]() ![]() | |
fs180 | zaterdag 15 juli 2006 @ 19:11 |
jagek.. de meeting wordt een complete tour door benelux ![]() | |
Devolution | zaterdag 15 juli 2006 @ 19:42 |
Die topics gaan snel zeg ![]() moet alwéér een tvp posten ![]() | |
fs180 | zaterdag 15 juli 2006 @ 19:43 |
jaja ik zou maar snel opvoeren anders houd je ons nooit bij ![]() | |
Ayaxola | zaterdag 15 juli 2006 @ 21:03 |
Shit, 166 km achter elkaar rijden voor de lol ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | zaterdag 15 juli 2006 @ 21:07 |
quote:Wehehe, ja, kben nu wel beurs. ( ![]() Agja, khad niks te doen, enzo. ![]() | |
fs180 | zaterdag 15 juli 2006 @ 21:48 |
en weer 15km extra gereden op mn circuit ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Alvilon | zaterdag 15 juli 2006 @ 22:31 |
Jouw cirquit ![]() | |
fs180 | zaterdag 15 juli 2006 @ 22:57 |
zeg ik toch! MINE!!11111 ![]() | |
Geqxon | zondag 16 juli 2006 @ 01:49 |
Het is "Mein". | |
mister_dog | zondag 16 juli 2006 @ 12:21 |
quote:not in english | |
RoOoYtJuH | zondag 16 juli 2006 @ 12:23 |
quote:Echt waar? ![]() | |
fs180 | zondag 16 juli 2006 @ 16:27 |
quote:en in belgie mag je met meer cc rijden ![]() | |
C2C | zondag 16 juli 2006 @ 16:39 |
quote:als je in belgie harder dan 60 kan dan word je scooter/brommer al ingenomen... | |
fs180 | zondag 16 juli 2006 @ 16:41 |
met 50cc misshcien maar je mag dr op je 17 ofzo met 80cc rijden | |
PallominnoXIII | maandag 17 juli 2006 @ 10:23 |
*geslaagt is* ![]() ![]() | |
Ayaxola | maandag 17 juli 2006 @ 10:55 |
Volgens mij heb je in Belgie geen certificaat nodig, maar je mag daar niet zo hard rijden geloof ik hoor. ![]() | |
Devolution | maandag 17 juli 2006 @ 13:58 |
quote:Gefeliciteerd ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 17 juli 2006 @ 15:39 |
Godverdomme man, dat ding van mij zuipt echt als de neten.. ![]() Eergisteren getankt, paar keer naar 't zwembad geweest - met iemand achterop natuurlijk, die zwervers altijd die geen eigen brommer kunnen betalen - en naar mijn werk, en mijn benzine is alweer op. ![]() Weer een euro of 10 erin. ![]() | |
fs180 | maandag 17 juli 2006 @ 17:36 |
quote:wtf jij hebt toch allang een brommer enzo | |
PallominnoXIII | maandag 17 juli 2006 @ 18:13 |
Jup ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 17 juli 2006 @ 19:04 |
quote:Ja ook proficiat enzo trouwens! ![]() | |
Webgangster | woensdag 19 juli 2006 @ 00:59 |
quote:Wat zijn daar de snelheids regeltjes ? Ben wel benieuwd ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 19 juli 2006 @ 11:26 |
quote:Voor zover ik het denk te weten : Je mag daar gewoon op 60 km wegen, 80 weet ik niet, en dan daar gewoon 60 rijden, met het overige verkeer mee, en tsja, als er staat dat je maar 40 mag ofzo dan mag je ook zo hard.. En ze zijn daar onbegrenst, dus kunnen ze zoiezo harder. ![]() | |
fs180 | woensdag 19 juli 2006 @ 15:00 |
quote:maaaaar als ze je aanihouden kunnnen ze je wel een boete geven voor teveel kw ![]() ![]() omdat DIE regel daar wel geldt omdat je nederlander bent.. alle regels zijn hetzelfde behalve snelheids enzo regels | |
Webgangster | woensdag 19 juli 2006 @ 15:43 |
Dus de duitse politie weet de nederlandse regels ook ? ![]() Of hebben ze in duitsland hetzelfde aantal kw's als in nl ? (lijkt me eigenlijk sterk van niet) | |
fs180 | woensdag 19 juli 2006 @ 16:08 |
wettelijk gezien dus he ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 19 juli 2006 @ 22:52 |
quote:Dan denk ik niet dat ze rollerbanken hebben als ze standaard onbegrenst zijn, dus zullen ze ook niet het aantal KW's kunnen meten. Denk ik. ![]() | |
fs180 | woensdag 19 juli 2006 @ 23:02 |
en ze voeren daar niet op denk je? | |
Diemietuhriej | woensdag 19 juli 2006 @ 23:15 |
quote:Jawel, maar wat zou het dan uitmaken? Ik bedoel, hoeveel KW mag je daar rijden dan officieel? En dat valt toch ook totaal niet te controleren? Een schakel heeft veel meer kw's dan een puchje, ook al rijden ze beide 80.. ![]() En aangezien ze daar op snelheid meten, denk ik.. [ Bericht 5% gewijzigd door Diemietuhriej op 19-07-2006 23:24:37 ] | |
Ferrox | donderdag 20 juli 2006 @ 00:02 |
Hey mensen, Ik ben nieuw hier, en nog maar 15 ![]() Ik heb mee gedaan aan een cursus van 3VO, theorie en praktijk voor bromfietsen. Hier bij heb ik een certificaat gekregen die ik op 1 oktober kan omwisselen voor een echt bromfiets rijbewijshttp://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=3376 De praktijk heb ik wel al gehaald, maar voor de theorie moet je 16 zijn. ![]() Dus ik moet nog heel even geduld hebben. Maar de jacht op een brommer/scooter heb ik wel al geopend ![]() Marktplaats/speurders/plaatselijke dealers speur ik af naar een mooie 2e hands scooter/brommer. Mn keus is gevallen op Derbi Senda of Motorhispania Furia, misschien ook nog een hele oude vespa als opknapper. Maar ik wil graag een schakelbrommer als "echt" vervoersmiddel van huis naar school, en weer ook weer terug natuurlijk ![]() Wat raden jullie ervaren brommerts aan? Een schakelbrommer of niet? Wat is comfortabeler? En wat is het snelst uiteraard? ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 00:15 |
quote:Comfortabel: Scooter Snel: Schakelbrommer Aanzien krijgen van andere mensen en nagekeken worden: Schakelbrommer. Kortom: Schakelbrommer En Derbi Senda, is zeker tof, ik heb zelf een Gilera SMT, maar Derbi Frame en blok, dus eignelijk ook een derbi. ![]() En tsja, een heel oude Vespa is natuurlijk wel gaaf, maar veel onderhoud, en ik denk dat alleen de wat oudere mensen het echt kunnen respecteren, ik bedoel, als jjij op school aankomt met zo'n ding wordt je niet echt serieus genomen. ![]() | |
Ferrox | donderdag 20 juli 2006 @ 00:22 |
Bij mij op school heeft iedereen de standaard aerox en speedfight. Schakelbrommers zijn al wat zeldzaam, maar zo'n oldtimer is helemaal uniek ![]() Ik krijg vanwege die cursus, bij univé in het eerste jaar 5% korting en in het 2e 10% Is Univé een beetje goedkoop? Waar moet ik op letten wanneer ik een 2e hands brommer koop? ik weet sowieso dat je een framenr nodig bent voor je kenteken. Maar zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 00:25 |
quote:Zorgen dat je van tevoren de schouwingspapieren erbij krijgt, of er al een kenteken opzit, dan weet je 100% zeker dat hij eerlijk is en je geen gedoe krijgt met op kenteken zetten enzo.. En bij aankoop van een schakelbrommer, vooral de banden, ketting en tandwielen, bij rondje rijden, kijken of, als je het stuur loslaat, hij ook rechtdoor gaat, ivm krom frame oid.. en of hij geen rare geluiden maakt uit het blok, goed op toeren komt, dat soort dingen.. ![]() | |
Ferrox | donderdag 20 juli 2006 @ 00:28 |
ok dankje wel ![]() Dan weet ik tenminste waar ik naar moet kijken met een 2e hands brommer. EDIT: hoeveel kW mag een bromfiets eigenlijk hebben? | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 00:32 |
quote:0.5 maar daar zit je meestal met een STD schakel al overheen. ![]() ![]() | |
Ferrox | donderdag 20 juli 2006 @ 00:35 |
een vriend van me haalde met zn Aprillia sr 50 2.0 ![]() de agent heeft hem toen gematst zodat hij zich niet voor de rechter hoefde te verantwoorden. Maar goed, dat wordt dus een begrenzer aanschaffen, mét afstandsbediening/knopje ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 00:40 |
quote:Ja, ik weet niet waar je woont, maar mocht er veel politie rijden zou dat wel handig zijn ja.. Hier is het niet echt nodig, rijdt toch nooit politie.. ![]() | |
Ferrox | donderdag 20 juli 2006 @ 00:42 |
In het dorp waar ik woon is nooit politie, maar in het ( grote) dorp waar ik naar school ga staan ze bijna elke ochtend scholieren te pesten.... | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 00:43 |
quote:omgwtfbbq?! Iedere fucking ochtend?! ![]() Wehehe, genaaid. ![]() ![]() ![]() | |
Ferrox | donderdag 20 juli 2006 @ 00:46 |
heel flauw is dat ja, ze staan minimaal 3 doordeweekse dagen te controleren. Maar goed, ik wil best even op de rollerbank als mn begrenzer aanstaat hoor ^^ Waarom zijn Derbi's eigenlijk duurder dan andere merken? dit valt me nogal op op marktplaats ed | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 00:48 |
quote:Omdat ze gewild zijn. ![]() Gilera SMT's & GSM, van na 2003 zijn ook goeie toelie. 14.gif Die SMT's zijn bijna niet te krijgen, GSM's wel.. ![]() Goedkoop, simpel, en Derbi blokjes erna, vanaf ná 2003 dan he.. ![]() Niet kapot te krijgen. ![]() | |
fs180 | donderdag 20 juli 2006 @ 06:22 |
quote:dat verhaal gaan we niet nog is houden he ![]() ik heb gewoon gelijk ![]() stnd brommer heeft max 0,5 puch max o,3 ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 15:41 |
Ik kom net weer uit Duitsland, nu langs Niederrhein gereden enzo, beetje daar weer rondgetourt.. Maar bij die fietspaden daar staat er zo'n brommertje en dan eronder "Frei", wat dus betekent dat je op de weg moet rijden.. En ik heb een nieuw persoonlijk snelheidrecord, ik ging echt ontiegelijk hard op een gegeven moment, berg af, wind mee.. Echt tof. ![]() | |
fs180 | donderdag 20 juli 2006 @ 16:11 |
hoe hard.. 47? ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 20 juli 2006 @ 16:13 |
quote:Kweet 't niet, heel dik de teller uit. ![]() Denk, rond de 90 ~ 95 ofzo, want ik ging écht veel harder dan de andere auto's daar. ![]() Die daar overigens maar 70 mochten.. | |
classpc | vrijdag 21 juli 2006 @ 02:39 |
Goedenavond mensen ![]() Ik dacht dat dit topic zo'n beetje gestorven was omdat ik de vorige keer de hele tijd geen nieuw deel meer zag. Maar blijkbaar had ik het mis, dus toch maar even een reactie. Vandaag heb ik de kilometerteller van m'n Citta aangesloten en ik ben wel blij dat die nu werkt. Alleen heb ik iets in m'n voorvork verkeerd om er weer op gezet, dus kon ik m'n spatbord niet goed bevestigen ![]() Morgen dat even weer fixen en dan is ie weer klaar ![]() Binnenkort zal ik wel eens nieuwe fotos ervan maken. Voorlopig heb ik alleen de oude foto's er nog van. Bij deze: ![]() ![]() ![]() Het verschil is dat er nu weer een standaard poulie op zit (niet op de foto's te zien), er geen matte zijkappen meer op zitten maar gewoon zwarte zijkappen en dat die lelijke gele stickertjes er ook af zijn. Ook hangt er nu een toeter onder de koplamp die aangesloten is. Groet, classpc | |
PallominnoXIII | vrijdag 21 juli 2006 @ 19:03 |
Kappen zitten er weer op ![]() | |
Diemietuhriej | vrijdag 21 juli 2006 @ 19:41 |
quote:Feuteu's! ![]() ![]() ![]() | |
fs180 | vrijdag 21 juli 2006 @ 21:23 |
quote:voorkap hoop ik niet toch.. ![]() | |
PallominnoXIII | vrijdag 21 juli 2006 @ 22:38 |
Alles, ja, alles, FS ![]() | |
fs180 | vrijdag 21 juli 2006 @ 22:57 |
![]() | |
Risht | vrijdag 21 juli 2006 @ 23:17 |
Hmm, leuke shit in NL met brommers, je moet 16 zijn voor zoon klein 50cc ding ik woo zelf in frankrijk, hier kun je met 14 jaar al voor 50cc gaan en met 16 jaar voor 125 cc, dat is pas leuk, voor mij word het in january 125 cc schakel brommer, helemaal legaal 90 km/h. | |
Alvilon | zaterdag 22 juli 2006 @ 16:26 |
Frankrijk klinkt inderdaad relaxter! Maar moeten daar de brommers ook begrensd worden? Aangezien 90 met een 125cctje niet indrukwekkend klinkt ![]() | |
Diemietuhriej | zaterdag 22 juli 2006 @ 16:30 |
quote:Nee, idd, een RS125 haalt zo al de, wat zal het zijn, 140 ofzo? Mijn 50cc'tje rijdt onbegrensd ook 80, en jij hebt ruim 2x zoveel cc's.. ![]() | |
Halvor | zaterdag 22 juli 2006 @ 21:20 |
quote:Als je het een beetje goed doet (eventueel andere uitlaat enzo) moet je de 180 wel halen hoor... | |
fs180 | zaterdag 22 juli 2006 @ 22:49 |
quote:of 160cc blok eronder enzo.. maar verwacht dan wel iets meer slijtage ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Alvilon | zaterdag 22 juli 2006 @ 22:51 |
160 polini cilinder dan ![]() Maar die naaien | |
no1uknow | zaterdag 22 juli 2006 @ 23:06 |
Halleluja, ik zit in france. kutpc. alles goed met de brommertjes? | |
no1uknow | zaterdag 22 juli 2006 @ 23:07 |
volgende week zondag ben ik weer thuis btw, kenne we meeten ![]() | |
Risht | zondag 23 juli 2006 @ 00:29 |
quote:Ze worden niet begrensd maar je mag op de openbaare weg 90, en op autowegen ben je een motor rijbewijs nodig volgens mij, verder gaan de meeste 125 cc's 150 dacht ik maar dat weet ik niet zeker (ik vind 100 al genoeg ![]() | |
fs180 | zondag 23 juli 2006 @ 15:11 |
quote:dat zei ik ![]() | |
fs180 | zondag 23 juli 2006 @ 15:11 |
quote:owja.. schiet is op. kunnen we rijden ![]() | |
no1uknow | dinsdag 25 juli 2006 @ 12:59 |
quote:Ja hallo ik kan de dagen niet sneller laten gaan ofzo ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 26 juli 2006 @ 13:50 |
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/43258025.html Klinkt mooi opzich, alleen dat voorkapje kan écht niet! ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 26 juli 2006 @ 14:04 |
Maikuuul! Ik bied mijn peugeot fox aan, Dit dingetje is een genot om op te rijden, 1 keer kicken en hij loopt, maar als U de accu ffe verwisselt dan kunt U ook gewoon de electro-start gebruiken, wat hier op zit.... EBR racing voorvork, Gianelli SP5 55CC blok(50CC snel) 55cc cillinder 55cc koppeling....etc etc... standaard koppeling zit er ook nog bij.. openlucht filter en maakt dus veel herrie, Hij loopt 85,maar er zit een begrenzer op,als je het plugie eruit haalt onder het zadel dan loopt ie 55. Zo goed als volle tank, en olie is net bijgevuld enzo dusja.... Enige mankement is dat de achterband beetje versleten is, maarja of je dat echt een mankement wil noemen???........ Serieus bieden alstublieft, Het liefste uw biedingen naar mijn mail sturen! i.v.m heel vervelende 6 euro betalen voor advertenties met aanbiedingen van boven 200 euro... Ik heb er in totaal zo'n 900 euro voor betaald..... richtprijs 450 euro Ik hoor het wel ![]() | |
fs180 | woensdag 26 juli 2006 @ 17:44 |
quote: ![]() als ie nou is normale kap erop zou zetten | |
Diemietuhriej | woensdag 26 juli 2006 @ 22:07 |
Had een middagje vrij, kijk hoe ubergeil! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wel geslaagd als je het mij vraagt! ![]() Verzekeringsplaatje is wat minder zichtbaar, maarja, boeien! ![]() | |
fs180 | woensdag 26 juli 2006 @ 22:12 |
vermoed dat je dr wel gezeik mee krijgt :x owja.. was gister ff naar utrecht gereden, vandaag weer terug ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 26 juli 2006 @ 22:34 |
quote:Mjah, ik rij er nu gewoon zo mee rond, mocht ik ooit politie tegen komen die mij aanhoudt dan verander ik het erna wel.. ![]() Maakt me niet zoveel uit, wat is die boete ervoor.. 50 euro ofzo? En binnekort kenteken, dan maak ik het wel wat anders ofzo.. ![]() | |
fs180 | woensdag 26 juli 2006 @ 23:56 |
meteen beugel op je achteras.. dus wel dat je kenteken achter je achterwiel hangt, vindt ik zelf erg mooi... naja.. geen plaat is mooi ![]() viel me trouwens op hoeveel motorrijders zonder kleding reden vandaag ![]() terwijl ik met jas en handschoenen reed ![]() | |
amvrosios | donderdag 27 juli 2006 @ 00:51 |
jeej , trots honda sfx bezitter :-) het rijd goed , en tja de mijne is volgens mij de enige die er WEL mooi uitziet :| | |
Devolution | donderdag 27 juli 2006 @ 01:01 |
Heb je er foto's van? ![]() | |
nogal | donderdag 27 juli 2006 @ 02:05 |
Ik zie mensen praten over ff een begrenzer erop zetten.. geloof me ze komen daar echt wel achter hoor ![]() Heb zelf ook een scooter (Neo's) alleen dit ligt nu uit elkaar, is iets mis met me krukas ofzo ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 27 juli 2006 @ 11:10 |
quote:Bestaan er mooie Honda SFX' en? ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 27 juli 2006 @ 11:12 |
quote:Als er iets mis is met je krukas zal het waarschijnlijk wel ff duren voordat ie rijdt. ![]() En met die begrenzer.. Tsja, dat heb je nou eenmaal, maar alsof agenten iedere scooter 3 keer op de rollerbank gaan zetten, kost veel te veel tijd, als je een controle hebt met 200 scooters ofzo.. ![]() | |
Alvilon | donderdag 27 juli 2006 @ 11:27 |
quote:Wat een teringlang verhaal derbij ![]() Kvind het niet echt een streetfighter, gewoon een schade tzr met een ander kapje ![]() quote:Die gast gooit graag geld over de balk ![]() | |
fs180 | donderdag 27 juli 2006 @ 12:47 |
neeman.. kapje heeft ie ergens vandaan gejat en wil stoer doen ![]() | |
PallominnoXIII | donderdag 27 juli 2006 @ 12:58 |
Die gast moet branden in de hel, om een TZR zo erg te verkrachten ![]() Mijn TZR ![]() ![]() Heb ook nog wat filmpjes voor de geintresseerden ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door PallominnoXIII op 28-07-2006 01:48:20 ] | |
no1uknow | vrijdag 28 juli 2006 @ 18:17 |
hehe ben ik weer. morgenavond weg naar NL. Het wordt hier een beetje saai. 2 vriendinnen van me zijn vanochtend vertrokken. Ik ga mn verdriet maar wegzuipen ofzo. ze wonen trouwens in dordtdrecht, lekker dichtbij! ![]() ![]() ![]() | |
no1uknow | vrijdag 28 juli 2006 @ 18:19 |
Bibi ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | vrijdag 28 juli 2006 @ 18:21 |
quote:Ik ken een Bibi en die is gehandicapt. En ik ken ook een Marit, die is wel knap. ![]() | |
no1uknow | vrijdag 28 juli 2006 @ 18:22 |
quote:Ik ken ook een Marit die knap is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
no1uknow | vrijdag 28 juli 2006 @ 18:24 |
ben weer weg. bier zuipen. vanavond weer even helemaal los, het wordt alleen niet zyo heel gezellig want bibi en marit zijn weg ![]() t wordt nooit zo gezellig zoals met hun ![]() | |
fs180 | vrijdag 28 juli 2006 @ 21:54 |
quote:dichtbij zei je? ![]() pics? ![]() | |
Diemietuhriej | zaterdag 29 juli 2006 @ 12:49 |
Ik heb nog wel geile pics voor je.. Kijk wat ik zojuist besteld heb.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *fapfapfap | |
fs180 | zaterdag 29 juli 2006 @ 12:52 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Geqxon | zaterdag 29 juli 2006 @ 19:03 |
Ook hier heb ik geen ene kut gemist ![]() | |
Diemietuhriej | zaterdag 29 juli 2006 @ 19:12 |
quote:Jawel. Mijn fap-a-licious uitlaat. ![]() | |
Geqxon | zaterdag 29 juli 2006 @ 19:39 |
Mijn tomos pijpjes zonder s-bocht zijn toffer. | |
fs180 | zaterdag 29 juli 2006 @ 20:33 |
quote: ![]() heb mn nieuwe bling bling homie voorvork ![]() pic komen eer dezer dagen wel | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 07:04 |
quote:Ik hou ze lekker voor mezelf ![]() | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 07:04 |
Ben eindelijk thuis trouwens ![]() | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 11:59 |
mooi ![]() ![]() moet alleen wel ff wennen aan mn nieuwe vokr zeg... lijkt wel of ik een choppert heb.. terwijl ik maar 3 cm hoger zit aan de voorkant.. | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 12:38 |
Neeman, ik zit nu bij me neef en moet weer ff socializen bij m'n vrienden enzo vandaag man ![]() ![]() | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 13:03 |
bij nader inzien is dat een beter idee ja.. moet weg opeens.. maarja.. morgen kan vast wel denk ik.. err dan maandag.. moet lukken mij dunkt | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 13:15 |
Zou je het trouwens erg vinden als ik een vriend meeneem? ![]() | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 13:51 |
ja ![]() ![]() ![]() hehe neeman is goed.. neem ik ook paar puchies mee, kunnen we racen ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door fs180 op 30-07-2006 14:03:45 ] | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 13:52 |
Hehe oke, ik moet het alleen nog ff aan hem vragen ![]() | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 18:27 |
Ah wat is dat heerlijk, lekker brommer rijden als je het 3 weken niet heb kunnen doen ![]() | |
Diemietuhriej | zondag 30 juli 2006 @ 18:29 |
quote:Het regent hier. ![]() | |
PallominnoXIII | zondag 30 juli 2006 @ 18:42 |
Hier ook. Maar het stopt al =D | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 19:22 |
kl*tescheisse. M'n brommer wil niet starten. Volgens mij vonkt ie niet. Hij heeft net in de regen gestaan, dus ik laat hem ff drogen. kenkerzooi. | |
Diemietuhriej | zondag 30 juli 2006 @ 19:32 |
quote: ![]() Hoe wil je dat in de winter doen? Niet rijden als het regent ofzo? ![]() | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 19:33 |
quote:Geen idee. Ik laat hem ook nakijken binnenkort, even wat nieuwe onderdelen erop laten zetten (bougie, kabel van 'speed-o-meter' ). | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 19:43 |
wat voor filter heb je.. en heb je vliegwielkapje erop zitten? | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 19:59 |
vliegwielkap zit erop, filter weet ik niet ![]() | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 21:09 |
Godsamme. Hij wil nog niet starten. Je moet hem starten door een hendel in de houden waardoor het achterwiel blokkeert en en dan als je hem hoort 'gaan' dan gas geven. Ik heb het honderden malen geprobeerd. maar als ik gas geef, als ik hem hoor gaan, dan gaat ie gewoon weer uit. iemand enig idee? Ik zit gvd in Nootdorp, ik moet nog naar huis ![]() | |
UnleashMitch | zondag 30 juli 2006 @ 21:17 |
Niet teveel gas geven in 1 keer, dan wil ie nog wel eens meteen afslaan. Dat deed m'n scooter tenminste altijd als ik m na een langere tijd of lagere temperaturen weer probeerde te starten. | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 21:19 |
quote:Doe ik ook niet. Ik doe het precies zoals ik het altijd doe. | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 21:22 |
quote:misshcine dat je choke omlaag staat? maar wat als je nou is blijft rennen en geen gas geeft.. of juist heel klein beetje of juyist volgas.. is het een bluuuuub geluid voordat ie uitvalt? ik heb mn bling bling vork er onder, moet alleen mn zadel Nog verder ophogen, rij nog steeds niet lekker, en moet ff nieuwe lagers voor mn balhoofd hebben.. stuurt niet zo strak.. heb wel mn koplamp erop gezet ![]() | |
snollic | zondag 30 juli 2006 @ 21:29 |
quote:Ik denk zomaar je luchtfilter. (standaard zit het meestal in zo`n box) Die ff openmaken en filterschuim drogen. | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 21:41 |
quote:Nee choke staat niet omlaag, wel 2 keer met choke omlaag geprobeerd, maar die gaat gewoomn weer omhoog hoor. | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 21:42 |
quote:Duurt dat lang? | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 22:05 |
nou.. puch filter is van gaas en zit achter je linkerkap, in een zwart plastic ding.. maaaaar daar kan geen water bij.. geloof mij maar.. of je moet een ander filter hebben | |
Geqxon | zondag 30 juli 2006 @ 22:11 |
De enige manier dat daar water in komt is als je je puch in de sloot rijd. | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 22:23 |
ik heb hem los gehaald hij ligt nu te drogen. Maar als het de filter niet is, wat is het dan. | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 23:28 |
mwah.. vonkt ie? | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 23:43 |
Weet ik niet, volgens mij niet. Het moet ook wel aan de ontsteking liggen. Morgen even naar m'n bougie kijken. Wat kan ik er aan/mee doen? schoonmaken? op laten drogen? Trouwens FS180, als we toch niet kunnen touren morgen, waarom kom je dan niet even langs, hier ![]() | |
no1uknow | zondag 30 juli 2006 @ 23:43 |
Kunnen we even sleutelen etc. ![]() | |
fs180 | zondag 30 juli 2006 @ 23:45 |
ik wou het al voorstellen maar dacht je dat nog in err.. nootdorp? zat | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 00:06 |
quote:Me pa heeft me opgehaald met de auto. ![]() Maar lijkt je dat dan wat? Dan kunnen we morgen even sleutelen. Scooter Dynamic zit hier ook 5 minuutjes brommeren vandaan ![]() | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 00:31 |
Ik denk dat het dus kan zijn: Bougie Contactpunten Condensator | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 00:31 |
FS, ik heb je @ msn toegevoegd (vankatoen at hotmail punt com?!). Morgen spreek ik je wel weer. Ik ga nu slapen. Welterusten! | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 11:56 |
Goeiemorgen. FS, laat is wat van je horen. ![]() | |
Alvilon | maandag 31 juli 2006 @ 12:30 |
Je hebt de verkeerde Mail ![]() SPOILER | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 12:37 |
boeit niet, gebruik ze beide ![]() | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 12:43 |
quote:Neehoor ![]() | |
Alvilon | maandag 31 juli 2006 @ 12:52 |
quote:Tof doen met 2 msn accounts ![]() | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 12:59 |
swa jeweet enzo tis nou eenmaal handig.. al die mensen die je maar een 1 keer nodig hebt.. bijv die gast van metaalbewerken.. echt een vervelende gast, wil ikniet in mn msn hebben ![]() en blocken verneukt mn lijst ![]() | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 14:41 |
picz0r van mn vork en lamp: (doei layout ![]() ![]() ![]() | |
Geqxon | maandag 31 juli 2006 @ 14:44 |
GEIL! ![]() | |
Alvilon | maandag 31 juli 2006 @ 15:23 |
quote:Wat een klote voorvork ![]() ![]() | |
Nindax | maandag 31 juli 2006 @ 16:35 |
Mijn brommert ![]() Vage foto's ![]() http://img356.imageshack.us/img356/9031/0407061204pr6.jpg http://img45.imageshack.us/img45/941/2407061615xs3.jpg http://img386.imageshack.us/img386/9894/2507061509ih7.jpg Een wat oudere foto: http://img212.imageshack.us/img212/9464/pict00089zm.jpg Heb em nu een jaartje kocht em op 23000 KM en staat nu op 28000 KM Ding is uit 1994 | |
Elvanera | maandag 31 juli 2006 @ 16:51 |
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat een scooter ergens wel handig is. Namelijk dat mn vriendje dan hier snel heen kan komen ![]() ![]() | |
Alvilon | maandag 31 juli 2006 @ 16:56 |
quote:Zo mag ik het graag zien ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 31 juli 2006 @ 17:18 |
quote:Ziet er wel netjes uit. ![]() Kheb trouwens bij die van mij nu ook de voorknipperlichten eraf, hij ziet er echt veel beter uit nu.. Alleen nog wachten op mijn uitlaat, nog steeds geen orderbevestiging gehad. ![]() Of morgen even mailen ofzo.. ![]() | |
Geqxon | maandag 31 juli 2006 @ 17:21 |
Knipperlichten zijn handig. | |
Diemietuhriej | maandag 31 juli 2006 @ 17:25 |
quote:Tsja, vind ik ook wel, maar ik heb, toen ik mijn brommer kocht zoiezo al geen achter knipperlichten erbij gekregen, en alleen voor knipperlichten is ook weer zoiets. ![]() Dus er maar af gehaald, en arm uitsteken, no way. ![]() Wil je linksaf, rem je, arm uit, kun je niet terugschakelen ofzo. ![]() | |
Geqxon | maandag 31 juli 2006 @ 17:27 |
Met schakelen is je arm uitsteken wat lastig, maar op de brommer doe ik het eigenlijk altijd wel ![]() | |
Nindax | maandag 31 juli 2006 @ 17:28 |
IDD, originele knipperlichten ![]() ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 31 juli 2006 @ 17:33 |
quote:Ja, ik heb hier pas de lokale quadwinkel gekeken, die hadden wel losse knipperlichten enzo, maar die hadden weer andere ophangpunten en dan moest ik in mijn kappen gaan boren enzo.. En dit is toch mooier dusja.. ![]() Misschien dat ik ooit nog knipperlichten in mijn achterspatbord maak, boven mijn lamp ofzo.. Zie pagina 2 (?) voor hoe dat eruit ziet, dan kun je het je een beetje inbeelden. ![]() | |
Nindax | maandag 31 juli 2006 @ 17:47 |
Jou brommer ![]() ![]() Bevestiging van mn kenteken is echt zwaar kut, ding hangt vrij scheef en is al is iets tegenaan gereden/getrap/weet ik veel dus dat is echt kronkelig ![]() Wou nog andere achterspatbord erop zetten en dan achterlicht(+knipperlicht) bij het kenteken bouwen ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 31 juli 2006 @ 18:08 |
quote:Ik vind dubbele demper echt kut. ![]() Maarja, dat is natuurlijk persoonlijk.. ![]() Maarja, kenteken, gewoon ff met een hamer platslaan? Of gaat dat niet? En dan gewoon een paar haakse ijzertjes aan vast zetten d.m.v. een paar schroefjes en dan in je spatbord vastmaken, desnoods met popnagels als je het mooi wil doen. ![]() | |
Nindax | maandag 31 juli 2006 @ 18:20 |
zal bnnekort is foto's maken van hoe het vastzit, dat was ook wel de enigste mogelijkheid ![]() | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 19:00 |
no1uknow ofzo heeft weer een rijdende puch ![]() zn bougie was dood ![]() maar hij dacht stnd te rijden.. ik ging is rondje rijden.. nou hij rijd niet standaard ![]() ![]() ![]() ik heb mn ori 12mm carb eronder hangen ipv mn 15mm.. jesus.. wat een kutding.. hij rijd langzaam, trekt niet, en moet nog afgesteld worden.. maar mn bougie is rood ![]() | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 19:09 |
Whehe m'n cilinder is waarschijnlijk aangepast ofzo. En ik ga denk ik een powerfilter kopen ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 31 juli 2006 @ 19:45 |
quote: ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 31 juli 2006 @ 19:46 |
www.derbi-club.com is net down. ![]() | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 19:55 |
quote:who cares ![]() mén je hebt nieteens een derbi ![]() | |
Geqxon | maandag 31 juli 2006 @ 19:58 |
En die van de ferrari club noord-holland is ook down ![]() | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 20:57 |
FS heeft trouwens best wel een vet ding ![]() Alleen totaal geen vermogen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 21:08 |
als het goed is nu wel.. ![]() maarnee.. vermogen vanmiddag was echt om te lachen ![]() ik zal mn oude carb dr weer is opzetten, mag je weer stukej rijden.. piep je wel anders ![]() ![]() | |
UnleashMitch | maandag 31 juli 2006 @ 21:12 |
quote:De volgorde is andersom. 1. Ik koop een powerfilter 2. Dan is m'n cilinder na een tijdje aangepast ![]() | |
Halvor | maandag 31 juli 2006 @ 21:41 |
Powerfilter is echt nutteloos op standaard setups. Ik rij met een redelijk snelle straatsetup en heb ook nog gewoon een standaard luchtfilter hoor. Die powerfilters zuipen meer en op straat komt er alleen maar rotzooi in je blok en daar wordt ie niet echt beter op...![]() | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 21:42 |
![]() | |
Halvor | maandag 31 juli 2006 @ 21:43 |
Iemand trouwens nog interesse in Minarelli Horizontaal originele ontsteking? Is nieuw model met 12 spoelen en best snel. Heb ook nog foto's als je interesse heb. | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 22:38 |
quote:wat voor brom heb je.. of hoe zit je filter eruit.. want bij puchies valt er aardig wat optrekkracht uit een ander filter te halen.. kijk powerfilter is dan wel goedkoop en zuigt minder zuiver aan, maar als je naar een rc zaak gaat, krijg je zelfde soort maar dan veel fijner.. voor rc autos (die crosser door zacht enzo, of haal een k&n filter of err.. twinair.. maar dan betaal je ook wat meer ![]() | |
Halvor | maandag 31 juli 2006 @ 22:45 |
Heb een aerox met een Gilardoni 70cc alu met het nodige pretspul erbij. Goede en dure schuimfilters zoals een Twin Air zijn inderdaad nog wel goede filters, maar als je er alleen op straat mee rijdt valt het verschil te verwaarlozen denk ik. Op brute setups is een powerfilter wel nodig, maar die hebben ook wel ff wat meer lucht nodig, vaak rijden die ook met 24mm tot 28mm carburateurs en soms zelf groter, een standaard luchtfilter past dan ook niet echt meer, tenzij je zo'n kartbox luchtfilter erop zet. Puchies heb k nie zoveel ervaring mee, maar zou best kunnen dat je daar met een powerfilter harder mee gaat ![]() | |
fs180 | maandag 31 juli 2006 @ 23:11 |
ik heb vrijwel alijd met een 15mm gereden, maar zelfs daarom was het echt een enorm verschil, het bijna het verschild van 12 tot 15mm carb vlak voor mn powerband.. maar de binnenkant van het ori puchfilterhuis is ook totaal niet slim gemaakt.. mmh. nu ik eraan denk.. lijkt me wel is een uitdaging, het ori filterhuis aanpassen voor betere flow ![]() | |
UnleashMitch | maandag 31 juli 2006 @ 23:33 |
Wat is het nut van een 28mm carb ? In mijn tijd reed iedereen op zo goed als elke forse setup met een 21mm en dat was al fors. Ik geloof dat de echt serieuze setups, en dan praat ik over de top 0.5% v/d setups nog behoefte hadden aan naar ik meen een 24mm vlakschuif ofzo (maar dat is even gokken). Maar dan praat je al over Manston/MHR/EVO cilinders die een ritje naar de tuner hebben gemaakt en die al niet eens meer op normale Super rijden. Std. luchtfilter kan vaak wel, als het echt nodig is dan kan je wat extra gaten in je luchtfilter maken. T lukte mij om een van de snellere cilinders op een Peugeot blok teveel lucht te geven met een std. luchtfilter, ik had iets te enthousiast gaatjes zitten maken ![]() | |
Geqxon | maandag 31 juli 2006 @ 23:35 |
28mm carb is pas handig op een Runner 180 joh. | |
no1uknow | maandag 31 juli 2006 @ 23:38 |
Nee maar kijk, ik heb een standaard filter, en vanmiddag had FS er even zijn powerfilter op gezet, en hij reed even wat beter ![]() | |
UnleashMitch | maandag 31 juli 2006 @ 23:48 |
Dan krijgt je scooter op dit moment dus niet genoeg lucht (of teveel benzine). Controleer dit voor de zekerheid even door de kleur van je bougie te bekijken. Zwart betekent teveel benzine, Wit betekent teveel lucht. Koffie met melk bruin is perfect. Waarschijnlijk zal de bougie erg licht zijn. 1. Je sproeier iets verkleinen, je scooter reed hiervoor echter al wel goed en dus is de hoeveelheid benzine wel toereiken maar de hoeveelheid lucht niet waardoor de verhouding verziekt is. 2. Meer lucht in je luchtfilter krijgen. Of overbodige hulpstukken verwijderen, op m'n Speedfight zaten twee achterlijke buizen die zorgden voor verminderde luchttoevoer. Je luchtfilter kan ook vies/vuil/dicht/nat zijn. Schoonmaken en droogmaken of nog beter een nieuw stuk schuimrubber in doen. Als je bougie wel precies de goede kleur heeft dan wordt het een wat lastiger probleem en dan zit t misschien in de ontsteking enzo ? maar dat is eigenlijk het enige motorische gedeelte waar ik weinig van mee heb gekregen in m'n tijd dus daar kan ik je zeker niet mee helpen ![]() -edit- Een powerfilter doet niets meer dan veel meer lucht toelaten dan een normale luchtfilter. Dit wordt deels bereikt door de lucht minder goed tot bijna niet te filteren. Mag jij raden wat er gebeurt als er wat lucht met zandkorrels wordt opgezogen ? Die gaan je cilinder in en gaan heerlijk je cilinderwand verzieken met een verlies aan compressie tot gevolg. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:14 |
Hmm volgens FS was het juist andersom, te weinig benzine en teveel lucht. De bougie bleef als ik het goed heb wit. Mwah het zal wel, ik kijk wel ![]() Hij staat ook niet echt goed afgesteld, me brommer (ontsteking en weet ik veel wat nog meer). | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:21 |
quote:men nemen een goed filter en probleem is al opgelost.. en powerfilter heeft ook groter opp. en heb jij wel is het stnd filter gezien van een puch.. dat is gewoon gaas over elkaar.. DAAR verneuk je juist je spullen mee en verder wat no1uknow al zei, zn bougie blijft wit, ook met filter voor 30% afgetapt, dus ga ik het zoeken in zn ontsteking, ik heb die al stukje verlaat, hij moet morgen ff stuk rijden en dan kijk ik wel of dr wat verandering in komt quote:teveel lucht geven is geen probleem.. powerfilter heb ik dan ook niet voor meer lucht, maar betere gasreactie | |
UnleashMitch | dinsdag 1 augustus 2006 @ 07:22 |
quote:Sorry klopt, t was al laat ![]() | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:01 |
Oke ![]() | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:02 |
Hey FS, zal ik vanmiddag naar jou toekomen? | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:11 |
quote:Prive-meets zijn gay. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:12 |
Jaloers ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:15 |
Je bent gewoon met hem aan het daten. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:19 |
Zeg nou niks ![]() ![]() ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:20 |
quote:En dan check je dat kontje van hem terwijl hij voorover gebukt aan zijn Puch zit te sleutelen he? Viespeuk. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:23 |
quote: ![]() | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:05 |
![]() ![]() | |
Diemietuhriej | dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:18 |
quote:Ik heb een derbi frame en derbi blok. ![]() Én op dat forum zitten een hoop SMT rijders. | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:00 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:17 |
Gezellig hier ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:18 |
quote:Klussen met no1uknow word zeker nooit meer hetzelfde? | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:19 |
ze zijn allemaal jaloers ![]() ![]() | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:19 |
*gna gna gna* | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:19 |
We gaan straks even de achterkant 'bewerken'. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:22 |
En nu ben ik weg.![]() | |
Nindax | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:25 |
![]() iemand een idee hier waarom ik een 120 sproeier heb (setup: 50cc snel, 16mm carb, gianelli uitlaat+demper) en een maat van me met zelfde brommer zelfde setup (behalve demper) een 70 sproeier heeft ? | |
PallominnoXIII | dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:45 |
quote:Omdat elke cilinder anders is. Ik heb sproeier 110 op een std tzr. ![]() | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:26 |
jullie rijden zonder filtrer ofzo? want mn 19mm heeft maar een 125 >_> | |
Nindax | dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:55 |
oh okeej ![]() @ fs180, gewoon standaard filter ![]() | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:48 |
welmet filter element? want dan zou ik even op zoek gaan naar valse lucht ![]() | |
Diemietuhriej | dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:17 |
quote:Omdat jij graag bij het tankstation staat. ![]() | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:53 |
zo.. bepaalde staaf is wat bruiner gekleurd en de vonk is overgesprongen ![]() ahum! ![]() ![]() ![]() edit, hier zon puchje dus, 50e http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18772/last | |
Diemietuhriej | dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:59 |
quote:Lijkt wel zo'n homo- ontmoetingsplaats hier tegenwoordig. ![]() * Diemietuhriej weg is! ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:14 |
Hey schatjes. Ik heb net weer lekker met mijn billetjes op de buddy gezeten. Lekker hoor, hmmm.... | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:22 |
Moeten we nog een keer doen, hé FS ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:32 |
quote:Geniaal ![]() ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:34 |
Ik ga binnenkort trouwens een meeting organiseren voor blanke DNA rijders. Ik denk alleen niet dat er dan iemand komt. Want er rijden alleen maar negers op ![]() ![]() ![]() | |
PallominnoXIII | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:51 |
quote:Neup, bij mij in de buurt woont er iemand met een DNA ![]() | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:53 |
quote:en hij is.. blank ![]() ![]() neen.. kan niet. dna is voor negerts ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:54 |
Iemand die in de stamboom gezien heel dicht bij me staat had een DNA. | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:04 |
omg ![]() | |
Alvilon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:04 |
En zover de stilte voor de storm.... | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:05 |
quote:Stil nou, we waren net zo lekker bezig. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:10 |
![]() Gaan we eigenlijk nog een keer meeten? ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:15 |
quote:Je wilt hem voelen he. Nee, ik doe met jou geen meets meer. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:16 |
quote:meer? Vertel mij wat ik niet weet ![]() | |
Geqxon | dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:26 |
Zo van: Eerst wel, nu niet meer. | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:28 |
quote:Jaaaaaaaa..... | |
fs180 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:33 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
no1uknow | dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:43 |
Neeee ![]() | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 00:03 |
slet ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Nindax | woensdag 2 augustus 2006 @ 01:07 |
quote:Weet niet ![]() quote: ![]() ![]() | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 03:58 |
jij rijd 1 op 40 ![]() | |
Geqxon | woensdag 2 augustus 2006 @ 04:04 |
Is prima mogelijk hoor. | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 04:29 |
1 op 40 .. err ik weet niet wat voor brommer maar alleen mn stnd puch haalde dat.. (makkelijk.. dat wel ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 07:45 |
quote:Mijn jetforce ook. ![]() ![]() Met mijn SMT haal ik nu, wat zal het zijn, 1 op 20 ofzo. Best wel niet zuinig eigenlijk. ![]() Maargoed, ik rij ook overal plankgas door de straten, altijd bij een bochtje snel terugschakelen zodat ik er sneller doorheen kan enzo, flink op toeren houden iig.. ![]() Oh, en btw, een DNA is nep, dat is gewoon een scooter, met een vario en alles. ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 11:59 |
Zou ik zoiets zo'n teller gaan halen? Facomsa - Espirit - Board Computer Type: Wisselspanning (Spoel) Functies: - Temperatuur - Telefoon - Benzine - Klok - Olie - Richting aanwijzer signaal - Verlichting - Neutraal stand (schakel brommers) - Snelheid - Lap - Trip 1 - Trip 2 http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=63_238&products_id=4214 Daar staat de afbeelding, kan op deze pc de afbeelding niet direct linken ofzo.. ![]() Best wel cheil ding ansich. ![]() | |
Nindax | woensdag 2 augustus 2006 @ 12:38 |
quote:Raar he, ik denk dat het komt door lange afstand constant lage toeren met 50-60 ofzo maar kan kloppen dat km stand niet helemaal klopt aangezien het 45 km heen was 45 km terug, en dan daarna had ik nog flink wat gereden maar kdenk geen 30 km. Volgens mij rijdt ie 1 op 25 en lange afstand lage toeren 1 op 30 ofzo ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Das wel chil! maar erg duur en wss snel gejat? | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:23 |
quote:Tsja, Kwestie van goed vastmaken. ![]() Nee, maar duur valt wel mee voor een complete tellerunit met alle functies, 150 euro.. Waar ik me meer zorgen over maak, is hoe die dingen zich houden in de regen.. Iemand ervaring mee? ![]() | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:27 |
quote:geile specs..leuk om te posen.. verder niet echt functies waarvan je denkt yes!, kan het geld beter is lekkere banden stoppen of andere schijf ect ect stoppen.. vindt ik dan.. | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:33 |
quote:Ja, ik ook, maar wat het probleem is, als ik dalijk mijn uitlaat binnen heb, dan loopt ie wat harder enzo, en dat zal mijn teller niet leuk gaan vinden, aangezien die maar tot 80 loopt, en iedereen met een opgevoerde SMT, heeft een kapotte teller, dus vandaar. ![]() | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:41 |
koop je fietsteller? maar is jouw teller niet digitaal dan? | |
UnleashMitch | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:46 |
Fietsteller moet je verdomd goed meten wil het echt goed werken. Natuurlijk is het beter dan je normale teller maar goed ![]() Toch maar een GPS dingetje op je scooter doen ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:48 |
quote:Nee, ik heb een analoge teller. ![]() En UM, als jij nog een goed GPS setje weet, voor een goede prijs, tell me! ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:49 |
quote: ![]() | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 13:59 |
fietsteller moet je gewoon goed instellen ![]() maar daar zit ook een klok, max speed, average speed, dag teller, nog een soort dagteller en een gewone teller die ook behoud hoeveel je in totaal hebt gereden bij.. | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 14:01 |
quote:Ook of je groot licht aanstaat, benzinemeter, knipperlichtindicator, en een vrij lampje? ![]() If that's a yes to all, dan koop ik hem. ![]() | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 15:01 |
nee.. maar die heb je al op je dashboard he ![]() | |
RoOoYtJuH | woensdag 2 augustus 2006 @ 16:18 |
Ohja die benzine meter werkt iig niet op derbi's (van die ene teller die ik laatst liet zien dan) dus hopen dat het met deze wel werkt! | |
PallominnoXIII | woensdag 2 augustus 2006 @ 16:45 |
Plus dat het op je lichtspoel moet, wat ik al niet fijn vind Accu ownz. En dat ik al een digi teller heb op mijn tzr ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 19:54 |
quote:Hoezo dat? Ik heb ook een accu hoor? Of ben ik nu de domme? ![]() Oh, en ik maakte net een drift met mijn brommer, drifte zo in de bocht over zo'n riooldeksel.. In ging bijna op me plaat man, gleed achter helemaal weg.. Welke mongool maakt zo'n putjes daar?! Alhoewel het er ongetwijfeld wel stoer heeft uitgezien. ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 2 augustus 2006 @ 19:57 |
Oh, kijk wat ik tegen kwam :![]() Opzich heeft het wel wat, maar het is wel best, euh, nep. ![]() | |
Geqxon | woensdag 2 augustus 2006 @ 19:57 |
Driften op je brommer ![]() | |
Geqxon | woensdag 2 augustus 2006 @ 19:58 |
quote:Dat heet verdomme sliden man! | |
UnleashMitch | woensdag 2 augustus 2006 @ 20:06 |
quote:Het ziet er niet uit omdat de pijp niet voldoende doorloopt. Anders is het best een leuk idee. | |
Geqxon | woensdag 2 augustus 2006 @ 20:19 |
Als de pijp nog een stukje onde rhet zadel door ging zou het wel tof zijn. | |
fs180 | woensdag 2 augustus 2006 @ 21:19 |
quote:nee man.. dat heet op je bek gaan.. | |
PallominnoXIII | woensdag 2 augustus 2006 @ 22:52 |
quote:Omdat het aangesloten moet worden op je spoel en niet op je accu zo te zien Maar dan zit je met het amperage en blablabla [ Bericht 10% gewijzigd door PallominnoXIII op 02-08-2006 23:01:20 ] | |
the_idiot | woensdag 2 augustus 2006 @ 23:32 |
Mensen, help! Af en toe jat ik voor langere afstanden de scootert van m'n ma (ja, ben te lui om zelf zo'n ding te halen als ik 'em toch amper gebruik ![]() ![]() ![]() ![]() Het is btw een TGB Rapido, tenminste dat staat er op... | |
fs180 | donderdag 3 augustus 2006 @ 00:11 |
mwah.. rook heb je altijd als ie koud is.. alleen de mate he..de rook is weg als ie warm is? | |
Alvilon | donderdag 3 augustus 2006 @ 00:54 |
Tis een scooter, bekend kwaaltje ![]() | |
no1uknow | donderdag 3 augustus 2006 @ 04:26 |
Boe. | |
guitarist | donderdag 3 augustus 2006 @ 04:28 |
quote:Schrik ![]() | |
no1uknow | donderdag 3 augustus 2006 @ 09:28 |
quote:Ik heb de hele nacht niet geslapen ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 09:49 |
quote:Ik ben nu aan het kamperen met een hele groep vrienden, alleen ik kon deze week geen vrij krijgen, moet dalijk ook weer gaan werken. ![]() Slaap de hele week in een vouwwagen, helemaal lamzuipen, en dan rond 11 uur weer gaan werken.. ![]() Mijn ogen zijn echt kei klein, rood, met dikke wallen eronder enzo. ![]() Agjaaa, je kunt er wel lekker burnen op het gras met de brommer.. ![]() | |
no1uknow | donderdag 3 augustus 2006 @ 11:50 |
Hehe dat zeker ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 11:53 |
quote:Nu met dat vochtige en gladde weer.. Lekker keihard op je bek gaan! ![]() | |
no1uknow | donderdag 3 augustus 2006 @ 11:58 |
Nein danke ![]() Ik ga zo naar me ex ![]() Ik ben vreemd gegaan ![]() ![]() Maar volgens mij wilt ze wel meer dan praten ![]() Alleen het regent nu, en ik ga niet brommeren in de regen. | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:12 |
quote:Kneus, vreemdgaan is voor pussy's! ![]() Maja, hier is het mooi weer, zonnetje schijnt enzo. ![]() Heb trouwens nog wat mooie foto's van mijn brommer volgensmij, zo ff uploaden.. | |
no1uknow | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:18 |
Ik weet het, had het eigenlijk niet moeten doen, maarja. En het regent nog steeds ![]() ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:23 |
![]() ![]() Gistermiddag weesten crossen, 1 jongen met een nieuwe 125cc crosser, en 1 met een 70CC beta ark gaar de-luxe, ik werd helemaal zoek gereden. ![]() Alleen die Beta kon ik nog een beetje bijhouden.. Misschien dat ik dat vanmiddag weer ga doen, dan zal ik wel wat filmpjes en foto's maken. ![]() | |
no1uknow | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:25 |
Die 2e foto, die is echt, uhm, prachtig ![]() ![]() j/k ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:27 |
quote:Ja, dat zand is nou meer modder enzo, en ik ben zelf ook niet vies van een stukje offroad gaan dusja. ![]() Vandaar dat die 2e foto er zo uit ziet, alsof je nu ooit nog mijn verzekeringsplaatje kunt lezen. ![]() | |
no1uknow | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:33 |
Het is gestopt ![]() ![]() Oke ik ben weg ![]() | |
Geqxon | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:33 |
Hoe zit jouw verzekeringsplaatje man ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:37 |
Zo. | |
Geqxon | donderdag 3 augustus 2006 @ 12:39 |
O ik dacht dat die flap achter op je spatbord zat. Dit mag volgens mij niet ![]() | |
Nindax | donderdag 3 augustus 2006 @ 13:26 |
quote:Als je goed kijkt lijkt het net of de uitlaat achter de flap van de spatbord ineens een bocht naar links neemt richting de andere uitlaat ![]() Zal vandaag ook is wat closeup pics enzo maken van me broem ![]() | |
the_idiot | donderdag 3 augustus 2006 @ 13:27 |
quote:yup, na een tijdje dus wel gelukkig ![]() quote:Okay, vergeet mijn post dan maar ![]() | |
fs180 | donderdag 3 augustus 2006 @ 14:01 |
quote:als het na een poosje weg is heb je geen probleem ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 16:42 |
quote:Ja idd, dat zat ik ook al te denken.. Volgensmij is dat ook zo.. Maar wat voor broem heb jij dan? ![]() | |
Geqxon | donderdag 3 augustus 2006 @ 16:58 |
Nindax > Dax ? | |
fs180 | donderdag 3 augustus 2006 @ 17:27 |
quote:betwijfel het ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 17:35 |
quote:Helemaal in spanning. ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 17:35 |
F5! | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 17:35 |
quote: | |
fs180 | donderdag 3 augustus 2006 @ 17:39 |
kijk diemitrie ![]() ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 17:41 |
quote:ja ik zag hem! ![]() Alleen ik zag dat jij reageerde en ik zag een andere intressant topic in de AT. ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 3 augustus 2006 @ 18:00 |
Oja.quote:Hehehe. ![]() | |
Geqxon | donderdag 3 augustus 2006 @ 18:11 |
Mooie kikker. Wat voor setup hangt er onder zijn buik? | |
fs180 | donderdag 3 augustus 2006 @ 18:24 |
quote:link pasten ![]() | |
Nindax | donderdag 3 augustus 2006 @ 23:35 |
Morgen komen de foto ![]() ![]() | |
no1uknow | vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:38 |
Ik moet zo werken, op de markt ![]() Met dit kutweer ![]() ![]() | |
fs180 | vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:45 |
quote:ik moet slapen met dit weer ![]() | |
Diemietuhriej | vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:07 |
Ik heb vandaag vrij. Eerste keer in 5 weken tijd ofzo, inclusief zondagen werken. ![]() Agja, het verdient lekker. Kan ik mooi een beetje aan men brommer spenderen. ![]() | |
Geqxon | vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:12 |
Ik ben de complete twee en halve maand die ik vakantie heb vrij. ![]() | |
Nindax | vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:04 |
Nou hier zijn wat foto's![]() ![]() Me pa had camera mee dus moest ik maar met me gsm maken (kut kwaliteit ![]() | |
Diemietuhriej | vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:32 |
quote:Ziet er wel aardig uit, voor zover ik het kan zien. ![]() Maar kun je daar eigelijk wat aan opvoeren, een Suzuki blok? Of is alleen je ontsteking van Suzuki? | |
classpc | vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:35 |
quote:Ik laat op mijn brommer ook altijd een flink rookgordijn achter wanneer ik hem moet starten met choke. Moet het wel koud zijn natuurlijk. Maar ik vind dat op zich wel cool ![]() | |
fs180 | vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:11 |
quote: ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:34 |
quote:? Ik zie duidelijk Suzuki staan op dat kapje? | |
fs180 | vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:38 |
kun je een soes blok opvoeren.. wat een kutvraag ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:06 |
quote:Nee, maar ik bedoel, je ziet niet echt vaak staan van 'Uitlaat voor Suzuki blok, ontsteking voor Suzuki blablabla '' Snap je? | |
Geqxon | vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:13 |
quote:BEUNEN. | |
Diemietuhriej | vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:15 |
quote:Ja man, ik ga even een ontsteking en een grotere carb beunen, why not. ![]() | |
Geqxon | vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:18 |
Aanpassen. | |
fs180 | vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:34 |
http://www.brommerforum.nl/zoek/sales?time=56&close=0&aang=0&string=suzuki ok.. niet ehct veel.. maarja.. soes is ook minder bekend is de brommerts he enne.. tjah als je een grotere carb wil en hij past niet.. dan maak je een spruitstuk ervoor.. net zoals bij vrijwel alle andere carbs ![]() of je bewerkt je cillinder een beetje, of koopt hpi als je echt geld over hebt, of een andere uitlaat of opmaat.. genoeg keuzes ![]() | |
no1uknow | vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:47 |
OK, vraagje. Ik reed daarnet terug naar huis, en op een gegeven moment, ging me brommer een beetje gaar doen. Het lijkt net alsof ik terwijl ik rijd, op een hobbelpaard zit. Nu is het niet zo dat ik op en neer ga, maar meer een soort schokjes. Een soort trilling. Het lijkt wel alsof het van (een van) de wielen komt. Het komt in ieder geval niet door het wegdek, ik heb op stenen en verschillende soort asfalt gereden, en ik had het overal. Het was een soort trilling die net iets boven de normale trilling (v/d motor) 'uitkwam'. Het was overigens ook bij elke snelheid, in dezelfde mate van tijd en 'grootte'. Iemand idee wat het kan zijn? | |
Geqxon | vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:59 |
fs180 heeft stiekem de vibrator module aangezet | |
no1uknow | vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:00 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Alvilon | zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:00 |
quote:Ik kwam mijn Soes cs50 add nog tegen, ding was al lang weg, geruild voor een 24 mm ![]() no1know; één van je assen krom denkik, of je wiellagers, of je banden zijn gaar, of je wielen staan kut uitgelijnd ![]() | |
Nindax | zaterdag 5 augustus 2006 @ 02:36 |
Ik ben em zo gekocht met deze setup dus motorisch heb ik nix aangepast, maar zover ik weet is het niet zo moeilijk om em beetje op te fokken ![]() Mn brommer is nodig toe aan wat aanpassing zoals uitlaat+demper, vervanging van blokolie, schoonmaken van carb enzo ![]() ![]() btw net terug van Flogging Molly ![]() ![]() ![]() | |
fs180 | zaterdag 5 augustus 2006 @ 03:02 |
quote:wat hij zegt ![]() | |
Diemietuhriej | zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:49 |
Bijna vol. ![]() | |
Diemietuhriej | zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:49 |
Nog 1 ofzo! | |
Diemietuhriej | zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:49 |
Oeehlala! ![]() |