quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Equinix het volgende:
Heeft iemand SPECIAL: STARGATE SG-1 TRUE SCIENCE al gevonden ?
Die is gisteren ook uitgezonden op scifi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
Oh ja, nog 1. Die ander is zuurstofloos en totaal naar de klote.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef Mirel het volgende:
Ik tel er 2
De prometheus is opgeblazen door een satelliet gemaakt door de bewoners van Tegalus die het ontwerp gekregen hebben van de Ori. Dit was in aflevering 15 van Season 9.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Crazykill het volgende:
Wat gaan die Ori nou weer op Chulak zoeken? Zou toch beter zijn als ze gelijk naar de Aarde gingen?
Oja nog een vraagje (beetje vergeetachtig), maar waar is de Prometheus?
Chulak ligt denk ik op de weg richting aarde, dus daar komen ze ook nog wel, en ze gaan naar Chulak omdat ze daar verwachten veel aanhang te vinden aangezien de historie van de Jaffa.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Crazykill het volgende:
Wat gaan die Ori nou weer op Chulak zoeken? Zou toch beter zijn als ze gelijk naar de Aarde gingen?
Oja nog een vraagje (beetje vergeetachtig), maar waar is de Prometheus?
Je hebt niet goed opgelet bij het einde van de Atlantis aflvering;quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Oh ja, nog 1. Die ander is zuurstofloos en totaal naar de klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
Seizoen 7 inmiddels...quote:Op zaterdagavond wordt een nieuwe aflevering uitgezonden. Veronica is met die afleveringen op het moment bij seizoen 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Hafstrom het volgende:Idd totaal uit karakter, maar ja desperate times...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een 2e aflevering van True Science gemaakt dan? Begin januari dit jaar had ik True Science al gezien.quote:
Volgens mij wordt er in de aflevering wel verwezen naar de vernietiging van het Asgard ship.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:23 schreef DarthNick het volgende:
True, maar het was wel vreemd dat de Asgard niets van zich lieten horen toen Carter daar wat rondzweefde. In de season finale van vorig seizoen zag je dat het Asgard schip het er het beste van afbracht. Aangezien dat een Asgard ship qua shields en firepower de meerdere is van een Ha'tak moet hij het wel overleefd hebben (we hebben het Asgard schip immers niet vernietigd zien worden).
Misschien is hij meteen naar huis vertrokken om rapport uit te brengen van wat er gebeurd is, misschien dat daar de link weer zit naar de Furling........
In de laatste ep van season 9 wilden ze toch de gate ergens anders naar "outdialen" voordat the Ori dat zou doen? Dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef metallicattim het volgende:
waarschijnlijk kan die supergate alleen verbinden met een andere supergate
In het heelal van de Ori bevindt zich natuurlijk ook een supergate, daar wouden ze naar toe dialen. Die gates zijn een-richtingsverkeer dus dan zouden ze niet naar ons toe kunnen komen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:03 schreef Crazykill het volgende:
[..]
In de laatste ep van season 9 wilden ze toch de gate ergens anders naar "outdialen" voordat the Ori dat zou doen? Dus dat lijkt me niet.
goed nieuws dus:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef Ericjuh het volgende:
beetje snel vorige topic door gekeken...
maar is d'r al iets meer over de dvd release? en dan bedoel ik nederlandse boxversie van sg-1(seizone 9) en atlantis (seizoen 2)
tot 7 spetember kan ik wel wachten.. zit toch in vakantie en dan ben ik druk zatquote:Woensdag 12 juli 2006 - Onze bronnen binnen Sony Pictures Home Entertainment, de uitgever van de Stargate DVD's van zowel Stargate SG-1 en Stargate Atlantis hebben de eerste releasedatum voor de langverwachte Seizoensboxen van SG-1 seizoen 9 en Stargate Atlantis Seizoen 2 bekend gemaakt. Tevens is de Coverafbeelding van Seizoen 9 vrijgegeven. De website van Sony Picturers Home Entertainment geeft voor seizoen 9 van SG-1 een releasedatum van 10 augustus 2006 aan. Deze wijkt daarmee af van de release data's die door Free Record Shop en Van leest worden gebruikt. Deze geven namelijk voor zowel Seizoen 9 van Sg-1 als voor Seizoen 2 van Atlantis een release datum van 7 september aan. Welke datum voor Seizoen 9 de juiste is, is momenteel nog niet bij ons bekend maar gezien ervaringen in het verleden gaan we uit van 7 september 2006.
Ooo i seequote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef roobje het volgende:
[..]
In het heelal van de Ori bevindt zich natuurlijk ook een supergate, daar wouden ze naar toe dialen. Die gates zijn een-richtingsverkeer dus dan zouden ze niet naar ons toe kunnen komen.
Jups dat bedoelde ik ook, had ik er maybe bij moeten zetten... mjahquote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef roobje het volgende:
[..]
In het heelal van de Ori bevindt zich natuurlijk ook een supergate, daar wouden ze naar toe dialen. Die gates zijn een-richtingsverkeer dus dan zouden ze niet naar ons toe kunnen komen.
Gewoon verder gaanquote:Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef pinda123 het volgende:
Ik heb de vorige seizoenen volledig gezien (2 & 9). Zijn er nog speciale dingen zie ik echt zou moeten zien (zoals die special, interessant?) of gewoon verder gaan met de eerste aflevering van seizoen 3 en 10?
Ik had de aflevering nog staan en heb net ff gekeken, ze hebben het over dat wapen van Merlin en dan zegt Sam 'maar we weten niet waar hun (Ori) galaxy is, laat staan dat we er iets heen kunnen sturen'. Die asgard zegt dan; 'dat heb je mis, we hebben de supergate'. En dan gaan ze dus de supergate aanpassen door een crystal te vervangen etc..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
maar dan moet je dus een lokatie hebben voor het adres, en dat weten ze niet.
Op deze vraag heb ik ( jammer genoeg ) antwoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef Crazykill het volgende:
Eigenlijk hoop ik meer erop dat de Asgards nu wat meer laten zien. Dus met een grote vloot van hun schepen tegen die Ori ships gaan vechten. Want wat we nu allemaal hebben gezien van de Ori is dat ze goede schilden hebbenEn verder wat gepraat dat ze superieure technologie hebben.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Equinix het volgende:
[..]
Op deze vraag heb ik ( jammer genoeg ) antwoord
Ik zet het in spoiler tags en niet kijken als je het echt niet wilt weten.
Is een mega spoiler ( maar wel kewl ( oud? ) nieuws)
Mwa;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Equinix het volgende:
[..]
Op deze vraag heb ik ( jammer genoeg ) antwoord
Ik zet het in spoiler tags en niet kijken als je het echt niet wilt weten.
Is een mega spoiler ( maar wel kewl ( oud? ) nieuws)
Is al even bekend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar toch bedankt voor de mededeling.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:16 schreef roobje het volgende:
[..]
Mwa;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..And now for something completely different, I'm on a horse.
Ik denk dat die nog wel er zijn, maar gewoon doen alsof ze enorme dingen bereiken in de ruimte om de mensen maar te laten denken dat er verder niets gebeurd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik me ook afvraag, wat niet bij de directe verhaallijn hoort: hoe zou het met de NASA zitten in het Stargate universum? Waarom kutten met spaceshuttles als je ook ruimtekruisers hebt die in een paar weken naar een compleet ander sterrenstelsel kunnen vliegen.
Foothold Aliensquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:58 schreef Crazykill het volgende:
Wie/wat zijn de Foothold Aliens???
Ja ik kan er maar 2 per avond kijkenquote:
...en dat natuurlijk ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat ik nog zoveel afleveringen voor de boeg heb
Ja maar ik ben ook nog bezig met " The 4400 " en " Smallville " en "Stargåte: atlåntis "quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga eens snel alles kijken dan! Snel naar seizoen 9 en 10 toe werken, dan wordt het echt enorm gaaf.
Ik heb het hele eerste seizoen van Atlåntis al gezien ( paar maanden terug ) en toen zat er zo'n Asgardje op de brug van het schipquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Atlantis moet je eigenlijk nog niet kijken, want dat loopt synchroon met de latere seizoenen van SG-1. Want in seizoen 2 van Atlantis heeft Aarde bijvoorbeeld al grote ruimtekruisers, maar als je tegelijkertijd nog maar bij seizoen 4 bent van SG-1, zijn ze nog lang niet op dat punt.
En de gebeurtenissen die leiden naar de ontdekking van Atlantis bijvoorbeeld, dat wordt ook allemaal in SG-1 uitgewerkt.
Goa'ould...? Och... Jij loopt zo ver achter!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel gaaf om een clash te zien van de Wraith vs. Goa'ould
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, die schepen worden geleverd met ingebouwde Asgard, keihandig bij lastige problemen
dat Goa'uld vs Wraith zou gaaf zijn (spoiler seizoen 8 en verder, beslis zelf maar of je het wilt lezen):Dat vind ik ook altijd zo matig van SF series ( net als star-trek ):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd is er een oppermachtige vijand die opeens wel verslagen kan worden ( Goa'uld, Borg, Wraith ) om dan plaats te maken voor een NOG dodelijkere vijand.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
LOLquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook nog bezig met " The 4400 " en " Smallville " en "Stargåte: atlåntis "
Ik kom tijd tekort...
Hahahaha ik keek al Sci-fi toen jij nog vloeibaar wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:06 schreef Frautie het volgende:
[..]
LOL
Welkom in de wondere wereld van Scifi
Het is niet zomaar weer een nieuwe vijand, het is namelijk zeer goed uitgewerkt. Het is nog meer dan een nieuwe vijand eigenlijk. Het is te beschouwen als een compleet nieuwe serie. De kaarten zijn opnieuw geschud en het is alsof er een resetknop is ingedrukt. De verhaallijn van de afgelopen 8 jaar is afgerond en wordt aan de kant gezet, om met iets compleet nieuws te beginnen. Je kunt vanaf seizoen 9 kijken zonder 1/8 te kennen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo matig van SF series ( net als star-trek ):
Altijd is er een oppermachtige vijand die opeens wel verslagen kan worden ( Goa'uld, Borg, Wraith ) om dan plaats te maken voor een NOG dodelijkere vijand.
LOLquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hahahaha ik keek al Sci-fi toen jij nog vloeibaar was
Je kunt beter zeggen: "welkom in de wondere wereld van divx speler met ondersteuning van ondertiteling"
Ja en ik zie ook dat Teal'c opeens haar heeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is niet zomaar weer een nieuwe vijand, het is namelijk zeer goed uitgewerkt. Het is nog meer dan een nieuwe vijand eigenlijk. Het is te beschouwen als een compleet nieuwe serie. De kaarten zijn opnieuw geschud en het is alsof er een resetknop is ingedrukt. De verhaallijn van de afgelopen 8 jaar is afgerond en wordt aan de kant gezet, om met iets compleet nieuws te beginnen. Je kunt vanaf seizoen 9 kijken zonder 1/8 te kennen eigenlijk.
Niet alleen het verhaal, maar ook de cast. Hammond en O'Neill zijn weg en vervangen door Landry en Mitchell, en er is een totaal nieuw karakter toegevoegd (Vala).
Zo oud ben ik toch nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef Frautie het volgende:
[..]
LOL
* Frautie visualiseert een oude man die scifi kijkt....
Maar na 't checken van je profiel, blijkt dat mee te vallen
Je kijkt trouwens wel dezelfde meuk die ik ook kijk
Pff, afleveringen weet ik niet meer. Teveel gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Ja en ik zie ook dat Teal'c opeens haar heeft
Voor mij heel raar om te zien omdat ik pas bij seizoen 4 ben. En ik vond die blonde sik al lelijk
Wat vonden jullie tot nu toe de grappigste aflevering?
Ik dus "window of opportunity" heerlijk die humor!
Mjaah, als je zegt dat je Scifi keek toen ik nog vloeibaar was...dan ga ik denkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef jpg97 het volgende:
Zo oud ben ik toch niet
Samen series kijken?![]()
Uurtje rijden johquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Pff, afleveringen weet ik niet meer. Teveel gezienIk herinner me vooral leuke stukjes
Dat O'neill weer ongenuanceerd ergens op in wil hakken. Echt geweldig![]()
[..]
Mjaah, als je zegt dat je Scifi keek toen ik nog vloeibaar was...dan ga ik denken
Enneuh, saampies kijken....Weert is best ver weg
Dat was nadat Teal'c en O'neill op een planeet vast zaten nadat ze de replicators hadden opgeblazen en met de stargate waren gevlucht ( laatste episode van seizoen 3 nog vers in het geheugenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:06 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee waarom hij het ineens had. maar het was nadat hij ergens een tijdje vast had gezeten dacht ik, toen kweekte hij een sikje.
Ja zou denk niet verstandig ziijn. Moeten ze idd later doen. Wat me wel cool lijkt is een serie die zich afspeelt heel ver terug in de tijd of eentje die een heel stuk verder zich afspeelt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar zijn inderdaad plannen voor. Een tweede bioscoop film die zal leiden tot een derde serie. Maar het zijn nog slechts plannen.
Maar 3 series tegelijkertijd zou overkill zijn, zowel qua verhaallijn als budget. Dus als al het al komt, dan pas nadat SG-1 of Atlantis eindigt lijkt me.
Zal denk ik pas komen wanneer SG-1 eindigd. Groots einde met een film die alles afsluit en een deur open laat voor de spinn-off!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar zijn inderdaad plannen voor. Een tweede bioscoop film die zal leiden tot een derde serie. Maar het zijn nog slechts plannen.
Maar 3 series tegelijkertijd zou overkill zijn, zowel qua verhaallijn als budget. Dus als al het al komt, dan pas nadat SG-1 of Atlantis eindigt lijkt me.
ik kan 't op werk niet bekijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef roobje het volgende:
Vooral Atlantis wordt mooi denk ik! Op sg1archive staan aan de rechterkant de teasers voor de nieuwe afleveringen.
nee dank je!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Nachoman het volgende:
je mag hem wel ff van mijn server aftrekken als je wil.
Shit! Die Atlantis lijkt weer een fucking spannende aflevering te wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef roobje het volgende:
Vooral Atlantis wordt mooi denk ik! Op sg1archive staan aan de rechterkant de teasers voor de nieuwe afleveringen.
je bedoeld de lost city (einde seizoen 7)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:06 schreef Noedie het volgende:
[..]
Zal denk ik pas komen wanneer SG-1 eindigd. Groots einde met een film die alles afsluit en een deur open laat voor de spinn-off!
zoiets maar dan een echte einde, waarbij het einde ook het einde dus is.....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je bedoeld de lost city (einde seizoen 7)![]()
nog een stargate kan nog wel maar ik vraag me af of scifi dat kan betalen.
het zou dan stargate: the agards of stargate: 1944 kunnen heten.
quote:
Ik blijf hem een Tyr Anasazi (Andromeda) rip-off vinden. Maar wie weet wordt het wat met hem.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef roobje het volgende:
Ik vond ze beide niet zo bijzonder..
Volgende week een Atlantis aflevering die vooral rond Ronan afspeelt, ben benieuwd of hij zijn karakter dan wat meer verdieping krijgt want tot nu toe voegt hij niks toe. Ik erger me eigenlijk vooral aan hem.
ik heb eigenlijk wel zin in stargte the nid operationsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Noedie het volgende:
[..]
zoiets maar dan een echte einde, waarbij het einde ook het einde dus is.....
maar dat er een derde SG serie komt is geloof ik zo goed als zeker, netzoals een 2de film.
Derde serie zou iets kunnen zijn als.... "SG wordt publiek bezit" of "een andere galaxy" maar dat lijkt me iets minder logisch omdat je al zo'n thema hebt....
Als dat gebeurt kijk ik nooi meer Stargatequote:Op zondag 23 juli 2006 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk wel zin in stargte the nid operations
Hehe, je kan inderdaad aan het begin van de aflevering al zien wie er dood gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:56 schreef Ogala het volgende:
Wel lomp dat altijd de extra's in het SG1 team als eerste wijlen zijn, net zoals het naive/arrogante meisje in een slechte horrorfilm!
Stargate: The Asgards zal nooit gebeuren! Dit is veelste duur namelijk! Daarom zie je ook nooit zo vaak een asgard in beeld, omdat het in beeld brengen van een Asgard fukking duur is! Ze hebben ook maar één of twee Asgard poppetjes....quote:Op zondag 23 juli 2006 18:07 schreef metallicattim het volgende:
nee joh, Stargate: The Furlings!
Of the Stargate: The Asgard, al lijkt me dat redelijk saai omdat ze niet zoveel zeggen enzo... maar als ze iets zeggen is het wel lachen hehe
Als die dingen zo duur zijn, waarom zien ze er dan zo nep uitquote:Op maandag 24 juli 2006 09:08 schreef Noedie het volgende:
[..]
Stargate: The Asgards zal nooit gebeuren! Dit is veelste duur namelijk! Daarom zie je ook nooit zo vaak een asgard in beeld, omdat het in beeld brengen van een Asgard fukking duur is! Ze hebben ook maar één of twee Asgard poppetjes....
Precies.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:24 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Hehe, je kan inderdaad aan het begin van de aflevering al zien wie er dood gaan.
Ik heb gehoord omdat hij bij zijn familie wilde zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef jpg97 het volgende:
wrom doet Richard Dean Anderson eigenlijk niet meer mee?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef jpg97 het volgende:
wrom doet Richard Dean Anderson eigenlijk niet meer mee?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik heb gehoord omdat hij bij zijn familie wilde zijn.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:48 schreef staalltje het volgende:
Mmh, laat ik het nou jammer vinden dat Vala bij de vast cast zit. Dat is een redelijke teleurstelling dit seizoen.
Danielquote:Op maandag 24 juli 2006 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zit wel goed jaZe is echt leuk, zij en Daniel moeten echt een koppeltje worden!
Daniel zit haar ook wel steeds meer zitten, hij ging toch maar mooi naar Landry om hem over te halen.
Sam.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:19 schreef Frautie het volgende:
Ik vind Vala juist wel leuk..beetje rebels. Samantha is te lief daarvoor
quote:Woensdag 26 juli 2006 – Zojuist hebben wij vernomen dat Sony Home Entertainment, het bedrijf dat vorig jaar MGM opgekocht, niet langer de uitgave en verkoop van de Stargate SG-1 en Stargate Atlantis DVD’s mag doen. De geruchten gaan dat het bedrijf FOX, bekend uit de filmindustrie, per 1 september 2006 de rechten krijgt voor alle Stargate gerelateerde DVD’s. Lees snel verder...
De echte Stargatefan en trouwe bezoeker van Gatenet Benelux realiseert zich natuurlijk direct dat dit problemen oplevert voor de DVD boxsets van Stargate SG-1: seizoen 9 en Stargate Atlantis: seizoen 2 die zeer binnenkort zouden worden uitgebracht.
Gelukkig heeft Sony de DVDbox van Stargate SG-1 op tijd kunnen afmaken, zodat deze voor 1 september uitgebracht kan worden. Sterker nog, volgens onze bron is deze beschikbaar in Nederland vanaf 10 augustus. De DVDbox van Stargate Atlantis heeft minder geluk gehad, deze zal door FOX moeten worden uitgebracht, maar het is onduidelijk of en wanneer ze dit zouden willen gaan doen. FOX heeft in het verleden ook de DVD uitgave voor MGM verzorgt, we kunnen alleen maar hopen dat zij de boxen gaan uitbrengen, want anders wordt het net als vroeger... losse DVD's kopen...
Houd Gatenet Benelux in de gaten voor het allerlaatste sci-fi nieuws, we hopen je na 1 september meer duidelijkheid te kunnen geven. In de tussentijd gaan wij proberen dit nieuws bevestigd te krijgen.
ik vind dit gek want atlantis zou de eerste serie worden die op blue-ray uit zou komen en werd erg gepusht door sony.quote:
Idd vet vreemd, zit zou mijn eerste blu-ray box worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vind dit gek want atlantis zou de eerste serie worden die op blue-ray uit zou komen en werd erg gepusht door sony.
He made my dayquote:Op zondag 23 juli 2006 11:57 schreef DarthNick het volgende:
Ik vond de opmerking van Mitchell; "wasn't he the knight who said Ni?" geweldig. Voor de niet kenners dat was een verwijzing naar Monty Python and the Holy Grail!!
Zo nu en dan zijn deze afleveringen wel leuk. Was wel grappig dat die kerel uit de originele film meespeelde. Zelfde typetje eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:04 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik vond atlantis wel leuk, maar ik wist van te voren al wel dat het een opvullings aflevering was.
Oh man dat was zo vet echt! Ik zat echtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Hoe cool was die shot van de supergate die een Orii-schip opblaast! dat was duidelijk Orii 0 - Teal'c 1!
[afbeelding]
Idd megacool en Teal'c natuurlijk weer heel droog terwijl die dit moet doen:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Hoe cool was die shot van de supergate die een Orii-schip opblaast! dat was duidelijk Orii 0 - Teal'c 1!
[afbeelding]
Om in de Teal'c mode te blijven: indeedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef Ogala het volgende:
[..]
Idd megacool en Teal'c natuurlijk weer heel droog terwijl die dit moet doen:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Spoiler!! ! De Ancient chick wilde zeggen:
(MAJOR SPOILER!) Lezen op eigen risico!
Merlin's weapon is not*prikt met Goa'uld painstick*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:54 schreef Ogala het volgende:
W0000tOrii are going down!!
![]()
Merlins weapon is not ........
not what? Darn you stuck up ancients![]()
Keek je met je ogen dicht ofzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef Super7fighter het volgende:
Poehoe, eerst 30 minuten lang doelloos in de ruimte en tegen een 'hologram' lullen, vervolgens een Hive en Ori-schip opblazen. Nou echt indrukwekkend hoor.![]()
Niet dus. Oke misschien de laatste tien minuten.
Het begint telkens hetzelfde liedje te worden. Daniel vindt een aanwijzing in een boek/planeet voor een of ander artefact. Vervolgens gaat het hele team op zoek naar dat artefact. Daarbij moeten ze meedoen aan raadseltjes, puzzeltjes oplossen, meedoen aan testjes in grotten waarmee ze hun waardigheid tonen om een of ander zwaard in handen te mogen nemen, vechten met hologram-ridders, meer aanwijzingen om de zoektocht te vervolgen bla bla.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Keek je met je ogen dicht ofzo?
Dat tegen die Hologram "lullen" was echt niet voor niks hoor, nu weten ze waar ze moeten zoeken en dat ze niet op de hulp van de Ancients kunnen rekenen.
Of vind jij dat ze gewoon op straat die wapen moeten vinden, al die ori doodknallen en dan gaan knikkeren zonder een verhaal/achtergrondinfo![]()
![]()
Ik dacht meer aan Merlin's weapon is not... finished, en dan zal het aan Carter (en McKay?) liggen om dat kreng aan de gang te krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"![]()
Nee, iets zou eens makkelijk gaan, dat kan echt niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Merlin's weapon is not... finished, en dan zal het aan Carter (en McKay?) liggen om dat kreng aan de gang te krijgen.
Want zomaar een wapen vinden en het werkt meteen, da kan tog nie!
natuurlijker zou zijn: "Merlins weapon is on planet x" in plaats van "Merlins weapon is not on planet y"quote:Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"![]()
Verkeerde seriequote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef endemion het volgende:
"haha jah idd, want dat was meer het geval dan bij de Borg, die zijn wel nog verslaanbaar, de Ori lijken op deze manier idd de ultieme goden."
Denk toch dat die ori niet bestand zijn tegen de borg of fasers, foton-, quantum torpedo's of als het echt moet knallen zo'n kobalt gevalletje.
The Ancients zijn te vergelijken met in Star Trek de mythische wezens van de First Federation, een hoog geavanceerde beschaving duizenden jaren geleden. Maar daar is nooit erg veel mee gedaan verder, enkel in de novels.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
De Ori zijn niet met normale wapens te verslaan. Het zijn hogere wezens, onkwetsbaar voor het krachtigste wapen.
Ori Cruisers zijn weer heel wat anders, die bedoel je natuurlijk. Maar het valt niet te vergelijken met Star Trek technolgie. In de Stargate wereld zijn de Ancient en Ori gewoon het toppunt van technologie.
Vooral met die citroen moest ik echt hard lachen, iedereen ergert zich aan McKay, übergrappigquote:Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef twi het volgende:
Ik heb eerder vandaag SG1 en net Atlantis gekeken en voor het eerst sinds het begin van Atlantis heb ik me meer met SG1 vermaakt. De eerste tien minuten van SG1 waren echt hilarisch, geweldig hoe al die karakters van de beide series met elkaar botsten. Een klassieker
Geweldig inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 11:24 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Vooral met die citroen moest ik echt hard lachen, iedereen ergert zich aan McKay, übergrappig
dus daar kende ik hem vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:10 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Zo nu en dan zijn deze afleveringen wel leuk. Was wel grappig dat die kerel uit de originele film meespeelde. Zelfde typetje eigenlijk.
Ancient probes?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Screenshots van de komende200e
aflevering!
http://www.tvsquad.com/20(...)0th-episode-preview/
Ja Baal is wel tof, maar dat met die kloons begint een beetje saai te worden imo. Die SG-A was wel een coole ep trouwens, vooral die opmerking over hoeveel Wraith's Sheppard had neergemaaitquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond die van SG-1 wel gaaf. Ba'al is een tof karakter, hij was van de System Lords veruit de tofste. Hij heeft echt gewoon uitstraling.
En al die woordspelingen met Ba'al/Ball waren wel grappig. Va'la was ook weer tof, goed om te zien dat ze steeds meer haar plekje vind in de SGC. Dat armworstelen met Teal'c was ook weer tof
20 afleveringen gewoon, de lijstjes zijn nog niet compleet. er komt wel een lange break in het midden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef ethiraseth het volgende:
Is seizoen 10 echt maar 14 afleveringen of is de lijst op tv.com nog niet compleet? Zou wel jammer vinden als het seizoen zo snel alweer voorbij was.
er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomtquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
Ja, maar niet simultaan met de huidige series. Er zou eventueel ook weer een speelfilm komen. Met de huidige ratings komt er echt niet simultaan een 3e serie bij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomt
quote:Theatricals would “not in any way impair” SG1's television run, he asserts. He believes it's possible for three Stargate series to air concurrently, not unlike the Law & Order franchise. “If you look at SG-1 — with bringing in Claudia [Black], Ben [Browder] and Beau [Bridges] — we've retooled the series with it still being SG-1. I'd like to see SG-1 go another 10 years. I love the show. I'd like to keep it on forever and keep adding to it.”
agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar ik moet eerlijk zijn dat bsg de beter serie is de laatste jaren
Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...
ik voel precies het zelfde ik mis het gevoel dat ik perse de volgende aflevering wil zien en dat heeft bsg nog wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)
Ik vind Stargate SG1 echt een geweldige serie, maar ik denk dat na 10 seizoenen toch de tijd komt om met wat anders te komen. Ik vind het idee van de Ori echt goed, maar de uitwerking is gewoon niet zo scherp meer zoals het in het begin was. Bij de meeste afleveringen heb ik het net niet gevoel. (Alhoewel de aflevering van vorige week weer erg goed was, maar dat kwam gedeeltelijk doordat het zich op Atlantis afspeelde).
Als er een film en een 3e serie komt mogen ze van mij SG1 met een welverdiend pensioen sturen en dan eventueel verder gaat met Direct to DVD films (zoals het plan is).
Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
Ze scoren beduidend minder dan ze vroeger deden. Vorige week zelfs het laagste ooit. Ze hebben maar een 1.3 average household rating. Stargate is een dure serie om te maken. Met zulke kijkcijfers gaat dat echt niet lang goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:14 schreef Noedie het volgende:
[..]
Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!
http://www.gateworld.net/(...)falltoseasonlo.shtmlquote:But clearly, though there are a myriad of factors involved in a show's ratings performance and in any decision to cancel or to renew, all television series finally live and die by the Nielsen ratings.
Jah idd... hehe.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet je nog wel even wachten
tegen die tijd zal de serie ook wel uitkomen op Blu-Ray.
Onder welke steen heb jij 't afgelopen jaar gelegen? Zeker als PC's en films tot je hobbies/intresses behoortquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:51 schreef metallicattim het volgende:
alrighty then... weer wat nieuws, whoepie.....
yeeeehhh.. keb hem ook naast me liggen!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Net blij verrast met de DVD box van SG-1 Season 9.
Misschien moeten we als stargate fans allemaal geld inleggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef Ultrawuft het volgende:
Stargate is een dure serie om te maken.
Je loopt er 1 achter, 10.05 is al uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Mad-Matt het volgende:
net 10.04 gekeken, WAT EEN FUCKING SUKKELS!!!
ben ik nou de enige die het aan zag komen, DOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
Weet ik, maar ik download die eps nooit.quote:@Fallenangel666
SG-1 is al met season10 begonnen hoor. Vandaag is ep 5 uitgezonden.![]()
Ja hebben zo ook een soort van star-trek achtige pakjes aan, zal dus wel een grap zijn. maar word zeker wel een vette ep indd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef Pranfeuri het volgende:
200 moet wel gaaf worden.
In de trailer zeggen ze Warp Speed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is er al bekend of eps 200 extra lang is ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Equinix het volgende:
eps 200 gaat indeed erg vet worden
Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is er al bekend of eps 200 extra lang is ?![]()
5quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:08 schreef Crazykill het volgende:
Welke season was die Wormhole extreme?
viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik heb net 10x05 gekeken. Jullie zijn wat te negatief! Ik heb erg genoten van deze aflevering, het was gewoon weer erg leuk.
[afbeelding]
Wat is de PSP toch lekker multifunctioneel!
Ze zullen nog wel een contract hebben lopen bij NEC ofzo, misschien later, en dan meteen met een interface die wel realistisch is of iig lijktm ik vindt het er zo vaak zo nep uitzien wat er op het scherm gebeurd, wel cool natuurlijk, maar niet "echt"quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijn
Is er al lang geweest natuurlijk. Het begon allemaal met de bioscoopfilm Stargate waaruit de serie SG-1 is voortgekomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:59 schreef Ogala het volgende:
Komt er nu wel of geen filmversie van Stargate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |