abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:40:21 #226
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40576760
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
pi_40577106
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:56:04 #228
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40581211
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomt
Ja, maar niet simultaan met de huidige series. Er zou eventueel ook weer een speelfilm komen. Met de huidige ratings komt er echt niet simultaan een 3e serie bij.

hmm misschien toch wel
quote:
Theatricals would “not in any way impair” SG1's television run, he asserts. He believes it's possible for three Stargate series to air concurrently, not unlike the Law & Order franchise. “If you look at SG-1 — with bringing in Claudia [Black], Ben [Browder] and Beau [Bridges] — we've retooled the series with it still being SG-1. I'd like to see SG-1 go another 10 years. I love the show. I'd like to keep it on forever and keep adding to it.”

[ Bericht 41% gewijzigd door Ultrawuft op 07-08-2006 19:05:05 (extra info gevonden) ]
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:10:36 #229
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40581741
Jaaa, meer stargate. kom maar op. Ik geniet er met volle teugen van. Voor het eerst sinds star trek dat een sci-fi serie me zó weet te boeien.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40582822
maar ik moet eerlijk zijn dat bsg de beter serie is de laatste jaren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_40583098
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar ik moet eerlijk zijn dat bsg de beter serie is de laatste jaren
agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:33:13 #232
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40587460
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef Mattievandezolder het volgende:

[..]

agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...
Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)
Ik vind Stargate SG1 echt een geweldige serie, maar ik denk dat na 10 seizoenen toch de tijd komt om met wat anders te komen. Ik vind het idee van de Ori echt goed, maar de uitwerking is gewoon niet zo scherp meer zoals het in het begin was. Bij de meeste afleveringen heb ik het net niet gevoel. (Alhoewel de aflevering van vorige week weer erg goed was, maar dat kwam gedeeltelijk doordat het zich op Atlantis afspeelde).
Als er een film en een 3e serie komt mogen ze van mij SG1 met een welverdiend pensioen sturen en dan eventueel verder gaat met Direct to DVD films (zoals het plan is).
pi_40603661
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)
Ik vind Stargate SG1 echt een geweldige serie, maar ik denk dat na 10 seizoenen toch de tijd komt om met wat anders te komen. Ik vind het idee van de Ori echt goed, maar de uitwerking is gewoon niet zo scherp meer zoals het in het begin was. Bij de meeste afleveringen heb ik het net niet gevoel. (Alhoewel de aflevering van vorige week weer erg goed was, maar dat kwam gedeeltelijk doordat het zich op Atlantis afspeelde).
Als er een film en een 3e serie komt mogen ze van mij SG1 met een welverdiend pensioen sturen en dan eventueel verder gaat met Direct to DVD films (zoals het plan is).
ik voel precies het zelfde ik mis het gevoel dat ik perse de volgende aflevering wil zien en dat heeft bsg nog wel.

seizoen 3/4 t/m 7 waren gewoon de beste.

1 en 2 waren leuk omdat het telkens wat anders was.
pi_40634185
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:21:31 #235
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40637167
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:14 schreef Noedie het volgende:

[..]

Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!
Ze scoren beduidend minder dan ze vroeger deden. Vorige week zelfs het laagste ooit. Ze hebben maar een 1.3 average household rating. Stargate is een dure serie om te maken. Met zulke kijkcijfers gaat dat echt niet lang goed.
quote:
But clearly, though there are a myriad of factors involved in a show's ratings performance and in any decision to cancel or to renew, all television series finally live and die by the Nielsen ratings.
http://www.gateworld.net/(...)falltoseasonlo.shtml
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:49:01 #236
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_40644433
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Net blij verrast met de DVD box van SG-1 Season 9.
Die had ik in de pre-order staan en dat was ik vergeten!
Nu is m'n collectie weer compleet!
Zo maar eens een DVD'tje kijken
Signature:
Maximaal
4
regels
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 14:51:38 #237
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40644539
zo'n zilveren box?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:54:29 #238
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_40644645
Yup
Valt alleen uit de toon bij de overige 9 boxen, want de tekening van de stargate loopt niet door en voor een mooie overgang hebben ze niet gezorgd.
Signature:
Maximaal
4
regels
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 15:00:50 #239
46149 __Saviour__
pi_40644881
gaaf, straks ook eens in de winkel kijk dan!
helaas schijnt de atlantisbox nogal vertraagd te gaan worden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40644962
Ik wacht met de dvds kopen zodra SG-1 stopt en ze 1 design hebben voor de hele boxset.

Hopen dat die komt dan
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 15:04:39 #241
46149 __Saviour__
pi_40645018
dan moet je nog wel even wachten
tegen die tijd zal de serie ook wel uitkomen op Blu-Ray.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40647856
hij is uit dus, vind het gek dat atlantis vertraging heeft die zo namenlijk als eerste uit moeten komen
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 16:27:26 #243
46149 __Saviour__
pi_40647998
dat heeft iets te maken met rechten, iets met fox en sony.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40657411
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet je nog wel even wachten
tegen die tijd zal de serie ook wel uitkomen op Blu-Ray.
Jah idd... hehe.

Maar wat is blu-ray??
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 20:58:26 #245
46149 __Saviour__
pi_40657516
een van twee de mogelijke opvolgers van de huidige dvd. met hogere resolutiebeelden, voor HDTV's
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40688754
alrighty then... weer wat nieuws, whoepie.....
pi_40697126
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:51 schreef metallicattim het volgende:
alrighty then... weer wat nieuws, whoepie.....
Onder welke steen heb jij 't afgelopen jaar gelegen? Zeker als PC's en films tot je hobbies/intresses behoort De Blu-ray/hd-dvd rel is toch al een tijdje in 't nieuws hoor..
pi_40697219
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Net blij verrast met de DVD box van SG-1 Season 9.
yeeeehhh.. keb hem ook naast me liggen!!

nu alleen atlantis nog!!
Dit keer zonder signature
pi_40703801
Is deze wel met NL ondertiteling? en waar heb je hem vandaan? uit de winkel of via internet, want als ie in de winkels ligt moet ik ook ff naar de stad zometeen...
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  Donald Duck held vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:24:38 #250
46149 __Saviour__
pi_40708272
Ja, dit is de bekende zilveren box, net zoals de voorgaande seizoenen. Met NL ondertiteling dus.
de meeste winkels hebben de box nu wel binnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')