abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40302382
SG-1 was een erg goede aflevering, Atlantis daarintegen begon leuk met de zoektocht naar stargates maar was voor de rest niet zo interessant.
pi_40303553
Hoe cool was die shot van de supergate die een Orii-schip opblaast! dat was duidelijk Orii 0 - Teal'c 1!

Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:37:43 #178
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_40304216
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Hoe cool was die shot van de supergate die een Orii-schip opblaast! dat was duidelijk Orii 0 - Teal'c 1!

[afbeelding]
Oh man dat was zo vet echt! Ik zat echt in mijn stoel!

[ Bericht 1% gewijzigd door sleepflower op 29-07-2006 22:51:31 ]
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:50:15 #179
22944 Breetai
....Relax....
pi_40306288
sg-1 had echt een hele vette aflevering. Vooral de interactie met het Atlantis team maakte het heel tof. De laatste explosie deed het 'm al helemaal. De slingshot maneuvre en daarna de nucleaire bommen bij de wriath planten vond ik al vergezocht. maar daarna dat Ori schip naar de klote helpen met de event horizon vond ik echt top.

Tijd om meer Ori schepen op te blazen.

De Ancients zullen zich zo langzamerhand toch ook moeten gaan handelen met het hele Ori verhaal. Ze kunnen nu wel schijnheilig doen maar dat gaan ze niet eeuwig volhouden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_40307577
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Mattievandezolder het volgende:

[afbeelding]
Idd megacool en Teal'c natuurlijk weer heel droog terwijl die dit moet doen:
pi_40308198
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef Ogala het volgende:

[..]

Idd megacool en Teal'c natuurlijk weer heel droog terwijl die dit moet doen:
Om in de Teal'c mode te blijven: indeed
  Donald Duck held zondag 30 juli 2006 @ 00:36:19 #182
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40311605
SG-1 was super! Een briljante en perfecte samensmelting van SG-1 en Atlantis

Spoiler!! ! De Ancient chick wilde zeggen:
(MAJOR SPOILER!) Lezen op eigen risico!
Merlin's weapon is not
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 30 juli 2006 @ 10:07:35 #183
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40315981
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Spoiler!! ! De Ancient chick wilde zeggen:
(MAJOR SPOILER!) Lezen op eigen risico!
Merlin's weapon is not
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*prikt met Goa'uld painstick* .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_40317508
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:54 schreef Ogala het volgende:
W0000t Orii are going down!!

Merlins weapon is not ........
not what? Darn you stuck up ancients
Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"
  zondag 30 juli 2006 @ 11:46:38 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40317563
Dat dacht ik ook direct. .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_40326255
Jiehoe, de sg1 aflevering was de beste van het seizoen totnutoe. En ze staan er alleen voor

Atlantis was wat suf, dat ben ik met de meeste wel eens.
half elf
  zondag 30 juli 2006 @ 17:18:30 #187
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40326531
Poehoe, eerst 30 minuten lang doelloos in de ruimte en tegen een 'hologram' lullen, vervolgens een Hive en Ori-schip opblazen. Nou echt indrukwekkend hoor.
Niet dus. Oke misschien de laatste tien minuten.

Vala is irritant, Mitch probeert grappig te zijn maar is het niet, Daniel mist de interactie met o'neill en de onhandigheid, Samantha is uitgerangeerd tot alleen wat technische pietpraat nu vala er is. Teal'C is mega-irritant met zijn indeed. Kunnen ze die arme jongen geen andere tekst geven?Kortom, het was waardeloos

Atlantis was nog veel lijper. En erg voorspelbaar. En ik zou haast zweren dat er vorige week de aflevering van Ronon als nummer 3 geplaatst was.

Kortom, een erg magere week. Ben ik nou de enige die dit vindt?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40327316
Mwoa, zonder o'neil vind ik SG-1 sowieso een stuk minder interessant geworden.
pi_40328606
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef Super7fighter het volgende:
Poehoe, eerst 30 minuten lang doelloos in de ruimte en tegen een 'hologram' lullen, vervolgens een Hive en Ori-schip opblazen. Nou echt indrukwekkend hoor.
Niet dus. Oke misschien de laatste tien minuten.
Keek je met je ogen dicht ofzo?
Dat tegen die Hologram "lullen" was echt niet voor niks hoor, nu weten ze waar ze moeten zoeken en dat ze niet op de hulp van de Ancients kunnen rekenen.
Of vind jij dat ze gewoon op straat die wapen moeten vinden, al die ori doodknallen en dan gaan knikkeren zonder een verhaal/achtergrondinfo
  zondag 30 juli 2006 @ 18:45:31 #190
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40328913
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:34 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Keek je met je ogen dicht ofzo?
Dat tegen die Hologram "lullen" was echt niet voor niks hoor, nu weten ze waar ze moeten zoeken en dat ze niet op de hulp van de Ancients kunnen rekenen.
Of vind jij dat ze gewoon op straat die wapen moeten vinden, al die ori doodknallen en dan gaan knikkeren zonder een verhaal/achtergrondinfo
Het begint telkens hetzelfde liedje te worden. Daniel vindt een aanwijzing in een boek/planeet voor een of ander artefact. Vervolgens gaat het hele team op zoek naar dat artefact. Daarbij moeten ze meedoen aan raadseltjes, puzzeltjes oplossen, meedoen aan testjes in grotten waarmee ze hun waardigheid tonen om een of ander zwaard in handen te mogen nemen, vechten met hologram-ridders, meer aanwijzingen om de zoektocht te vervolgen bla bla.

Het was leuk hoe ze Anubis versloegen met Ancient-technologie, maar dit is echt teveel van het goede. Ik wil anderer rassen zien, politieke spelletjes, mislukkingen om buitenaardse technologieen te bemachtigen etc. Zoals eerst.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 30 juli 2006 @ 19:36:49 #191
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40330275
Atlantis had echt zo'n aflevering als dat we in SG-1 hadden vroeger. Had je ook van die frisse, onschuldige opvulafleveringen. Ik vond het niet erg. Ik heb me prima vermaakt. .
pi_40334445
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"
Ik dacht meer aan Merlin's weapon is not... finished, en dan zal het aan Carter (en McKay?) liggen om dat kreng aan de gang te krijgen.

Want zomaar een wapen vinden en het werkt meteen, da kan tog nie!
  zondag 30 juli 2006 @ 22:00:08 #193
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_40334622
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef Mattievandezolder het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan Merlin's weapon is not... finished, en dan zal het aan Carter (en McKay?) liggen om dat kreng aan de gang te krijgen.

Want zomaar een wapen vinden en het werkt meteen, da kan tog nie!
Nee, iets zou eens makkelijk gaan, dat kan echt niet.
  zondag 30 juli 2006 @ 23:12:38 #194
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_40337338
óf: 'it is not... in one place'. Dan kunnen ze er nog een hoop aflveringen tegen aan gooien, stukje voor stukje
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_40340388
"haha jah idd, want dat was meer het geval dan bij de Borg, die zijn wel nog verslaanbaar, de Ori lijken op deze manier idd de ultieme goden."

Denk toch dat die ori niet bestand zijn tegen de borg of fasers, foton-, quantum torpedo's of als het echt moet knallen zo'n kobalt gevalletje.
Waarom laten ze die nukes nooit vlak voor zo'n schip ontploffen? Als je ziet wat voor explosie o'n nuke in de ruimte geeft (independence day) moet dat toch schade aanrichten.

BTW zat laatst naar wat top secret testimony's te luisteren bkijkt dat zoiets als een zpm misschien allang in gebruik is hier op aarde. En dus niet zo geweldig "antient" is.
Hou de losgeslagen mod's "in check"!!
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 01:00:25 #196
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40340453
De Ori zijn niet met normale wapens te verslaan. Het zijn hogere wezens, onkwetsbaar voor het krachtigste wapen.
Ori Cruisers zijn weer heel wat anders, die bedoel je natuurlijk. Maar het valt niet te vergelijken met Star Trek technolgie. In de Stargate wereld zijn de Ancient en Ori gewoon het toppunt van technologie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40341180
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Crazykill het volgende:

[..]

natuurlijker zou zijn: "Merlins weapon is on planet x" in plaats van "Merlins weapon is not on planet y"
  maandag 31 juli 2006 @ 01:34:40 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40341193
Ik heb eerder vandaag SG1 en net Atlantis gekeken en voor het eerst sinds het begin van Atlantis heb ik me meer met SG1 vermaakt. De eerste tien minuten van SG1 waren echt hilarisch, geweldig hoe al die karakters van de beide series met elkaar botsten. Een klassieker
pi_40341216
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef endemion het volgende:
"haha jah idd, want dat was meer het geval dan bij de Borg, die zijn wel nog verslaanbaar, de Ori lijken op deze manier idd de ultieme goden."

Denk toch dat die ori niet bestand zijn tegen de borg of fasers, foton-, quantum torpedo's of als het echt moet knallen zo'n kobalt gevalletje.
Verkeerde serie
  maandag 31 juli 2006 @ 08:19:26 #200
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40343245
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
De Ori zijn niet met normale wapens te verslaan. Het zijn hogere wezens, onkwetsbaar voor het krachtigste wapen.
Ori Cruisers zijn weer heel wat anders, die bedoel je natuurlijk. Maar het valt niet te vergelijken met Star Trek technolgie. In de Stargate wereld zijn de Ancient en Ori gewoon het toppunt van technologie.
The Ancients zijn te vergelijken met in Star Trek de mythische wezens van de First Federation, een hoog geavanceerde beschaving duizenden jaren geleden. Maar daar is nooit erg veel mee gedaan verder, enkel in de novels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')