Oh man dat was zo vet echt! Ik zat echtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Hoe cool was die shot van de supergate die een Orii-schip opblaast! dat was duidelijk Orii 0 - Teal'c 1!
[afbeelding]
Idd megacool en Teal'c natuurlijk weer heel droog terwijl die dit moet doen:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Hoe cool was die shot van de supergate die een Orii-schip opblaast! dat was duidelijk Orii 0 - Teal'c 1!
[afbeelding]
Om in de Teal'c mode te blijven: indeedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef Ogala het volgende:
[..]
Idd megacool en Teal'c natuurlijk weer heel droog terwijl die dit moet doen:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Spoiler!! ! De Ancient chick wilde zeggen:
(MAJOR SPOILER!) Lezen op eigen risico!
Merlin's weapon is not*prikt met Goa'uld painstick*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:54 schreef Ogala het volgende:
W0000tOrii are going down!!
![]()
Merlins weapon is not ........
not what? Darn you stuck up ancients![]()
Keek je met je ogen dicht ofzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef Super7fighter het volgende:
Poehoe, eerst 30 minuten lang doelloos in de ruimte en tegen een 'hologram' lullen, vervolgens een Hive en Ori-schip opblazen. Nou echt indrukwekkend hoor.![]()
Niet dus. Oke misschien de laatste tien minuten.
Het begint telkens hetzelfde liedje te worden. Daniel vindt een aanwijzing in een boek/planeet voor een of ander artefact. Vervolgens gaat het hele team op zoek naar dat artefact. Daarbij moeten ze meedoen aan raadseltjes, puzzeltjes oplossen, meedoen aan testjes in grotten waarmee ze hun waardigheid tonen om een of ander zwaard in handen te mogen nemen, vechten met hologram-ridders, meer aanwijzingen om de zoektocht te vervolgen bla bla.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Keek je met je ogen dicht ofzo?
Dat tegen die Hologram "lullen" was echt niet voor niks hoor, nu weten ze waar ze moeten zoeken en dat ze niet op de hulp van de Ancients kunnen rekenen.
Of vind jij dat ze gewoon op straat die wapen moeten vinden, al die ori doodknallen en dan gaan knikkeren zonder een verhaal/achtergrondinfo![]()
![]()
Ik dacht meer aan Merlin's weapon is not... finished, en dan zal het aan Carter (en McKay?) liggen om dat kreng aan de gang te krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"![]()
Nee, iets zou eens makkelijk gaan, dat kan echt niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Merlin's weapon is not... finished, en dan zal het aan Carter (en McKay?) liggen om dat kreng aan de gang te krijgen.
Want zomaar een wapen vinden en het werkt meteen, da kan tog nie!
natuurlijker zou zijn: "Merlins weapon is on planet x" in plaats van "Merlins weapon is not on planet y"quote:Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Volgens mij wou ze zeggen op welke planeet het is, dus "Merlins weapon is not [een van die 2 planeten]"![]()
Verkeerde seriequote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef endemion het volgende:
"haha jah idd, want dat was meer het geval dan bij de Borg, die zijn wel nog verslaanbaar, de Ori lijken op deze manier idd de ultieme goden."
Denk toch dat die ori niet bestand zijn tegen de borg of fasers, foton-, quantum torpedo's of als het echt moet knallen zo'n kobalt gevalletje.
The Ancients zijn te vergelijken met in Star Trek de mythische wezens van de First Federation, een hoog geavanceerde beschaving duizenden jaren geleden. Maar daar is nooit erg veel mee gedaan verder, enkel in de novels.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
De Ori zijn niet met normale wapens te verslaan. Het zijn hogere wezens, onkwetsbaar voor het krachtigste wapen.
Ori Cruisers zijn weer heel wat anders, die bedoel je natuurlijk. Maar het valt niet te vergelijken met Star Trek technolgie. In de Stargate wereld zijn de Ancient en Ori gewoon het toppunt van technologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |