Gewoon verder gaanquote:Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef pinda123 het volgende:
Ik heb de vorige seizoenen volledig gezien (2 & 9). Zijn er nog speciale dingen zie ik echt zou moeten zien (zoals die special, interessant?) of gewoon verder gaan met de eerste aflevering van seizoen 3 en 10?
Ik had de aflevering nog staan en heb net ff gekeken, ze hebben het over dat wapen van Merlin en dan zegt Sam 'maar we weten niet waar hun (Ori) galaxy is, laat staan dat we er iets heen kunnen sturen'. Die asgard zegt dan; 'dat heb je mis, we hebben de supergate'. En dan gaan ze dus de supergate aanpassen door een crystal te vervangen etc..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
maar dan moet je dus een lokatie hebben voor het adres, en dat weten ze niet.
Op deze vraag heb ik ( jammer genoeg ) antwoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef Crazykill het volgende:
Eigenlijk hoop ik meer erop dat de Asgards nu wat meer laten zien. Dus met een grote vloot van hun schepen tegen die Ori ships gaan vechten. Want wat we nu allemaal hebben gezien van de Ori is dat ze goede schilden hebbenEn verder wat gepraat dat ze superieure technologie hebben.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Equinix het volgende:
[..]
Op deze vraag heb ik ( jammer genoeg ) antwoord
Ik zet het in spoiler tags en niet kijken als je het echt niet wilt weten.
Is een mega spoiler ( maar wel kewl ( oud? ) nieuws)
Mwa;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Equinix het volgende:
[..]
Op deze vraag heb ik ( jammer genoeg ) antwoord
Ik zet het in spoiler tags en niet kijken als je het echt niet wilt weten.
Is een mega spoiler ( maar wel kewl ( oud? ) nieuws)
Is al even bekend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar toch bedankt voor de mededeling.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:16 schreef roobje het volgende:
[..]
Mwa;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..And now for something completely different, I'm on a horse.
Ik denk dat die nog wel er zijn, maar gewoon doen alsof ze enorme dingen bereiken in de ruimte om de mensen maar te laten denken dat er verder niets gebeurd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik me ook afvraag, wat niet bij de directe verhaallijn hoort: hoe zou het met de NASA zitten in het Stargate universum? Waarom kutten met spaceshuttles als je ook ruimtekruisers hebt die in een paar weken naar een compleet ander sterrenstelsel kunnen vliegen.
Foothold Aliensquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:58 schreef Crazykill het volgende:
Wie/wat zijn de Foothold Aliens???
Ja ik kan er maar 2 per avond kijkenquote:
...en dat natuurlijk ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat ik nog zoveel afleveringen voor de boeg heb
Ja maar ik ben ook nog bezig met " The 4400 " en " Smallville " en "Stargåte: atlåntis "quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga eens snel alles kijken dan! Snel naar seizoen 9 en 10 toe werken, dan wordt het echt enorm gaaf.
Ik heb het hele eerste seizoen van Atlåntis al gezien ( paar maanden terug ) en toen zat er zo'n Asgardje op de brug van het schipquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Atlantis moet je eigenlijk nog niet kijken, want dat loopt synchroon met de latere seizoenen van SG-1. Want in seizoen 2 van Atlantis heeft Aarde bijvoorbeeld al grote ruimtekruisers, maar als je tegelijkertijd nog maar bij seizoen 4 bent van SG-1, zijn ze nog lang niet op dat punt.
En de gebeurtenissen die leiden naar de ontdekking van Atlantis bijvoorbeeld, dat wordt ook allemaal in SG-1 uitgewerkt.
Goa'ould...? Och... Jij loopt zo ver achter!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel gaaf om een clash te zien van de Wraith vs. Goa'ould
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, die schepen worden geleverd met ingebouwde Asgard, keihandig bij lastige problemen
dat Goa'uld vs Wraith zou gaaf zijn (spoiler seizoen 8 en verder, beslis zelf maar of je het wilt lezen):Dat vind ik ook altijd zo matig van SF series ( net als star-trek ):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd is er een oppermachtige vijand die opeens wel verslagen kan worden ( Goa'uld, Borg, Wraith ) om dan plaats te maken voor een NOG dodelijkere vijand.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
LOLquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook nog bezig met " The 4400 " en " Smallville " en "Stargåte: atlåntis "
Ik kom tijd tekort...
Hahahaha ik keek al Sci-fi toen jij nog vloeibaar wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:06 schreef Frautie het volgende:
[..]
LOL
Welkom in de wondere wereld van Scifi
Het is niet zomaar weer een nieuwe vijand, het is namelijk zeer goed uitgewerkt. Het is nog meer dan een nieuwe vijand eigenlijk. Het is te beschouwen als een compleet nieuwe serie. De kaarten zijn opnieuw geschud en het is alsof er een resetknop is ingedrukt. De verhaallijn van de afgelopen 8 jaar is afgerond en wordt aan de kant gezet, om met iets compleet nieuws te beginnen. Je kunt vanaf seizoen 9 kijken zonder 1/8 te kennen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo matig van SF series ( net als star-trek ):
Altijd is er een oppermachtige vijand die opeens wel verslagen kan worden ( Goa'uld, Borg, Wraith ) om dan plaats te maken voor een NOG dodelijkere vijand.
LOLquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hahahaha ik keek al Sci-fi toen jij nog vloeibaar was
Je kunt beter zeggen: "welkom in de wondere wereld van divx speler met ondersteuning van ondertiteling"
Ja en ik zie ook dat Teal'c opeens haar heeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is niet zomaar weer een nieuwe vijand, het is namelijk zeer goed uitgewerkt. Het is nog meer dan een nieuwe vijand eigenlijk. Het is te beschouwen als een compleet nieuwe serie. De kaarten zijn opnieuw geschud en het is alsof er een resetknop is ingedrukt. De verhaallijn van de afgelopen 8 jaar is afgerond en wordt aan de kant gezet, om met iets compleet nieuws te beginnen. Je kunt vanaf seizoen 9 kijken zonder 1/8 te kennen eigenlijk.
Niet alleen het verhaal, maar ook de cast. Hammond en O'Neill zijn weg en vervangen door Landry en Mitchell, en er is een totaal nieuw karakter toegevoegd (Vala).
Zo oud ben ik toch nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:19 schreef Frautie het volgende:
[..]
LOL
* Frautie visualiseert een oude man die scifi kijkt....
Maar na 't checken van je profiel, blijkt dat mee te vallen
Je kijkt trouwens wel dezelfde meuk die ik ook kijk
Pff, afleveringen weet ik niet meer. Teveel gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef jpg97 het volgende:
Ja en ik zie ook dat Teal'c opeens haar heeft
Voor mij heel raar om te zien omdat ik pas bij seizoen 4 ben. En ik vond die blonde sik al lelijk
Wat vonden jullie tot nu toe de grappigste aflevering?
Ik dus "window of opportunity" heerlijk die humor!
Mjaah, als je zegt dat je Scifi keek toen ik nog vloeibaar was...dan ga ik denkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef jpg97 het volgende:
Zo oud ben ik toch niet
Samen series kijken?![]()
Uurtje rijden johquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Pff, afleveringen weet ik niet meer. Teveel gezienIk herinner me vooral leuke stukjes
Dat O'neill weer ongenuanceerd ergens op in wil hakken. Echt geweldig![]()
[..]
Mjaah, als je zegt dat je Scifi keek toen ik nog vloeibaar was...dan ga ik denken
Enneuh, saampies kijken....Weert is best ver weg
Dat was nadat Teal'c en O'neill op een planeet vast zaten nadat ze de replicators hadden opgeblazen en met de stargate waren gevlucht ( laatste episode van seizoen 3 nog vers in het geheugenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:06 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee waarom hij het ineens had. maar het was nadat hij ergens een tijdje vast had gezeten dacht ik, toen kweekte hij een sikje.
Ja zou denk niet verstandig ziijn. Moeten ze idd later doen. Wat me wel cool lijkt is een serie die zich afspeelt heel ver terug in de tijd of eentje die een heel stuk verder zich afspeelt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar zijn inderdaad plannen voor. Een tweede bioscoop film die zal leiden tot een derde serie. Maar het zijn nog slechts plannen.
Maar 3 series tegelijkertijd zou overkill zijn, zowel qua verhaallijn als budget. Dus als al het al komt, dan pas nadat SG-1 of Atlantis eindigt lijkt me.
Zal denk ik pas komen wanneer SG-1 eindigd. Groots einde met een film die alles afsluit en een deur open laat voor de spinn-off!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar zijn inderdaad plannen voor. Een tweede bioscoop film die zal leiden tot een derde serie. Maar het zijn nog slechts plannen.
Maar 3 series tegelijkertijd zou overkill zijn, zowel qua verhaallijn als budget. Dus als al het al komt, dan pas nadat SG-1 of Atlantis eindigt lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |