quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Equinix het volgende:
Heeft iemand SPECIAL: STARGATE SG-1 TRUE SCIENCE al gevonden ?
Die is gisteren ook uitgezonden op scifi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
Oh ja, nog 1. Die ander is zuurstofloos en totaal naar de klote.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef Mirel het volgende:
Ik tel er 2
De prometheus is opgeblazen door een satelliet gemaakt door de bewoners van Tegalus die het ontwerp gekregen hebben van de Ori. Dit was in aflevering 15 van Season 9.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Crazykill het volgende:
Wat gaan die Ori nou weer op Chulak zoeken? Zou toch beter zijn als ze gelijk naar de Aarde gingen?
Oja nog een vraagje (beetje vergeetachtig), maar waar is de Prometheus?
Chulak ligt denk ik op de weg richting aarde, dus daar komen ze ook nog wel, en ze gaan naar Chulak omdat ze daar verwachten veel aanhang te vinden aangezien de historie van de Jaffa.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:19 schreef Crazykill het volgende:
Wat gaan die Ori nou weer op Chulak zoeken? Zou toch beter zijn als ze gelijk naar de Aarde gingen?
Oja nog een vraagje (beetje vergeetachtig), maar waar is de Prometheus?
Je hebt niet goed opgelet bij het einde van de Atlantis aflvering;quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Oh ja, nog 1. Die ander is zuurstofloos en totaal naar de klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
Seizoen 7 inmiddels...quote:Op zaterdagavond wordt een nieuwe aflevering uitgezonden. Veronica is met die afleveringen op het moment bij seizoen 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:16 schreef Hafstrom het volgende:Idd totaal uit karakter, maar ja desperate times...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een 2e aflevering van True Science gemaakt dan? Begin januari dit jaar had ik True Science al gezien.quote:
Volgens mij wordt er in de aflevering wel verwezen naar de vernietiging van het Asgard ship.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:23 schreef DarthNick het volgende:
True, maar het was wel vreemd dat de Asgard niets van zich lieten horen toen Carter daar wat rondzweefde. In de season finale van vorig seizoen zag je dat het Asgard schip het er het beste van afbracht. Aangezien dat een Asgard ship qua shields en firepower de meerdere is van een Ha'tak moet hij het wel overleefd hebben (we hebben het Asgard schip immers niet vernietigd zien worden).
Misschien is hij meteen naar huis vertrokken om rapport uit te brengen van wat er gebeurd is, misschien dat daar de link weer zit naar de Furling........
In de laatste ep van season 9 wilden ze toch de gate ergens anders naar "outdialen" voordat the Ori dat zou doen? Dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef metallicattim het volgende:
waarschijnlijk kan die supergate alleen verbinden met een andere supergate
In het heelal van de Ori bevindt zich natuurlijk ook een supergate, daar wouden ze naar toe dialen. Die gates zijn een-richtingsverkeer dus dan zouden ze niet naar ons toe kunnen komen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:03 schreef Crazykill het volgende:
[..]
In de laatste ep van season 9 wilden ze toch de gate ergens anders naar "outdialen" voordat the Ori dat zou doen? Dus dat lijkt me niet.
goed nieuws dus:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef Ericjuh het volgende:
beetje snel vorige topic door gekeken...
maar is d'r al iets meer over de dvd release? en dan bedoel ik nederlandse boxversie van sg-1(seizone 9) en atlantis (seizoen 2)
tot 7 spetember kan ik wel wachten.. zit toch in vakantie en dan ben ik druk zatquote:Woensdag 12 juli 2006 - Onze bronnen binnen Sony Pictures Home Entertainment, de uitgever van de Stargate DVD's van zowel Stargate SG-1 en Stargate Atlantis hebben de eerste releasedatum voor de langverwachte Seizoensboxen van SG-1 seizoen 9 en Stargate Atlantis Seizoen 2 bekend gemaakt. Tevens is de Coverafbeelding van Seizoen 9 vrijgegeven. De website van Sony Picturers Home Entertainment geeft voor seizoen 9 van SG-1 een releasedatum van 10 augustus 2006 aan. Deze wijkt daarmee af van de release data's die door Free Record Shop en Van leest worden gebruikt. Deze geven namelijk voor zowel Seizoen 9 van Sg-1 als voor Seizoen 2 van Atlantis een release datum van 7 september aan. Welke datum voor Seizoen 9 de juiste is, is momenteel nog niet bij ons bekend maar gezien ervaringen in het verleden gaan we uit van 7 september 2006.
Ooo i seequote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef roobje het volgende:
[..]
In het heelal van de Ori bevindt zich natuurlijk ook een supergate, daar wouden ze naar toe dialen. Die gates zijn een-richtingsverkeer dus dan zouden ze niet naar ons toe kunnen komen.
Jups dat bedoelde ik ook, had ik er maybe bij moeten zetten... mjahquote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef roobje het volgende:
[..]
In het heelal van de Ori bevindt zich natuurlijk ook een supergate, daar wouden ze naar toe dialen. Die gates zijn een-richtingsverkeer dus dan zouden ze niet naar ons toe kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |