abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40346820
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef twi het volgende:
Ik heb eerder vandaag SG1 en net Atlantis gekeken en voor het eerst sinds het begin van Atlantis heb ik me meer met SG1 vermaakt. De eerste tien minuten van SG1 waren echt hilarisch, geweldig hoe al die karakters van de beide series met elkaar botsten. Een klassieker
Vooral met die citroen moest ik echt hard lachen, iedereen ergert zich aan McKay, übergrappig
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  maandag 31 juli 2006 @ 11:25:35 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40346847
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:24 schreef Mattievandezolder het volgende:

[..]

Vooral met die citroen moest ik echt hard lachen, iedereen ergert zich aan McKay, übergrappig
Geweldig inderdaad
  maandag 31 juli 2006 @ 14:23:31 #203
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_40352168
Ik heb me met allebei vermaakt, maar SG1 was natuurlijk wel de sterke aflevering hier .
Ik denk dat het was: "Merlin's weapon is not.... too bad"

1 ergelijk iets is dat ze bij stargate maar niet leren dat een slingshot maneuvre om een centrale gravity well (zoals de black hole hier) helemaal niet kan. Op zich is het ze best te vergeven dat ze niet alle details van de astrophysica kennen, maar ik krijg iedere keer een beetje het gevoel alsof ze daarbij beweren dat het "real physics" zijn zeg maar.
Sterker nog, een zwart gat veroorzaakt nogal wat hoofdbrekens voor de piloot als je hem op de manier gaat gebruiken zoals zij deden, maargoed
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:24:56 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40352212
Het zal wel "Merlin's Weapon is not the answer" of "not working" zijn. Het is immers pas aflevering 3, en om 't wapen in aflevering 5 al te hebben...

Drie krijgen ze natuurlijk pas in aflevering 22, 5 minuten voor het einde
  maandag 31 juli 2006 @ 14:38:40 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40352660
Ik vind trouwens dat er wel wat simpel met stargates wordt omgegaan tegenwoordig. Zie ook de nieuwe aflevering in Atlantis. Nu in SG1 twee gates opblazen, terwijl er nog geen enkele informatie is over hoe die dingen uberhaupt gebouwd moeten worden.
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 15:01:03 #206
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40353256
Ze moesten wel. En bovendien, er zijn vele duizenden Stargates. Ze zoeken een onbewoonde planeet en pikken met de Oddysey gewoon een nieuwe Stargate op
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40362288
Of steel gewoon eentje van de Genii, heb je van hun ook geen last meer
pi_40376980
Mag ik trouwens zeggen dat Stargate er qua regie echt enorm op vooruit is gegaan? De beelden zijn echt fantastisch de laatste tijd. Bijvoorbeeld toen Sam werd opgepikt bij die supergate in afl. 1 van dit seizoen, dat had zo uit 2001: A Space Oddysey kunnen komen qua sfeer en beeld. Prachtig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:34:31 #209
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40377136

Ik heb ze allebei nog niet gezien....heb 't te druk gehad

Ik ga vanaaf proberen te kijken

Dus wil iedereen stoppen met te zeggen hoe leuk 't is, ik word jaloers
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40381364
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:10 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

Zo nu en dan zijn deze afleveringen wel leuk. Was wel grappig dat die kerel uit de originele film meespeelde. Zelfde typetje eigenlijk.
dus daar kende ik hem van
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:13:48 #211
46149 __Saviour__
pi_40498906
Screenshots van de komende 200e aflevering!
http://www.tvsquad.com/20(...)0th-episode-preview/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40502312
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Screenshots van de komende 200e aflevering!
http://www.tvsquad.com/20(...)0th-episode-preview/
Ancient probes?
pi_40510976
ik heb net de aflevering van gister bekeken, maar vond hem maar matig grappig. levert wel weer een hele boel stof op voor nieuwe afleveringen.
ik vind baal zijn kop wel grappig altijd, als ik die gast zie dan moet ik al bijna lachen maar dat was dit keer niet zo.
pi_40512930
SG-1 viel wel mee..

Maar Atlantis, die opmerkingen van Sheppard over hoeveel Wraith hij had gekilld !
pi_40524692
idd die van atlantis is echt super, ik vind wel dat er meer humor in stargate zit de laatste 2 a 3 seizoenen. wat ik wel goed vind.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:40:45 #216
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40525917
Stargate SG-1 was teleurstellend, maar Atlantis was prima te doen. Alleen jammer dat de Daedalus niet in actie kwam, dat had ik wel verwacht en gehoopt. Voor rest de best wel een vermakelijke aflevering.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40526627
hoe doen ze dat eigenlijk met al die Baals? Copy paste of maskers?
  Donald Duck held zondag 6 augustus 2006 @ 00:31:16 #218
46149 __Saviour__
pi_40527486
Ik vond die van SG-1 wel gaaf. Ba'al is een tof karakter, hij was van de System Lords veruit de tofste. Hij heeft echt gewoon uitstraling.
En al die woordspelingen met Ba'al/Ball waren wel grappig. Va'la was ook weer tof, goed om te zien dat ze steeds meer haar plekje vind in de SGC. Dat armworstelen met Teal'c was ook weer tof
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 6 augustus 2006 @ 03:14:10 #219
135197 Teije
hypebeast
pi_40531614
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond die van SG-1 wel gaaf. Ba'al is een tof karakter, hij was van de System Lords veruit de tofste. Hij heeft echt gewoon uitstraling.
En al die woordspelingen met Ba'al/Ball waren wel grappig. Va'la was ook weer tof, goed om te zien dat ze steeds meer haar plekje vind in de SGC. Dat armworstelen met Teal'c was ook weer tof
Ja Baal is wel tof, maar dat met die kloons begint een beetje saai te worden imo. Die SG-A was wel een coole ep trouwens, vooral die opmerking over hoeveel Wraith's Sheppard had neergemaait
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:11:02 #220
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40536616
Is seizoen 10 echt maar 14 afleveringen of is de lijst op tv.com nog niet compleet? Zou wel jammer vinden als het seizoen zo snel alweer voorbij was.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40537206
SG-1 was vorige week super maar deze week slechts matig.

Atlantis daarintegen was wel leuk, ik dacht dat Sateda weer zo'n matige opvul episode ging zijn maar hij was wel goed. Zo'n beetje Wraith afslachten in Rambo stijl.
  Donald Duck held zondag 6 augustus 2006 @ 13:29:37 #222
46149 __Saviour__
pi_40538750
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef ethiraseth het volgende:
Is seizoen 10 echt maar 14 afleveringen of is de lijst op tv.com nog niet compleet? Zou wel jammer vinden als het seizoen zo snel alweer voorbij was.
20 afleveringen gewoon, de lijstjes zijn nog niet compleet. er komt wel een lange break in het midden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40561631
Ik vind die Vala gewoon irritant. Ik vond SG1 altijd zo leuk omdat er toch enig verkapt realisme aan zat. Dat een incompetente screwup zoals Vala in het team geraakt doet toch echt teniet aan dit realisme .
pi_40567299
Hmmm ja Vala, ik blijf het een verkeerde keuze vinden om die een vaste rol te geven.
Beide laatste afleveringen waren wat teleurstellend, vooral bij sg1 sprong het "amateurisme" in het oog. Hoe kan je zo slecht anticiperen na zoveel jaar ervaring. Het zal wel bij de opbouw van het seizoen horen...
Atlantis leek wel een karakter-uitdiep-aflevering voor Ronan. Leuk dat die man een verleden heeft, maar veel schiet je er nog niet mee op. Beetje simpeltjes uitgevoerd, naar mijn idee.
half elf
pi_40575394
Atlantis (wederom) beter dan SG1...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:40:21 #226
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40576760
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
pi_40577106
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:56:04 #228
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40581211
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomt
Ja, maar niet simultaan met de huidige series. Er zou eventueel ook weer een speelfilm komen. Met de huidige ratings komt er echt niet simultaan een 3e serie bij.

hmm misschien toch wel
quote:
Theatricals would “not in any way impair” SG1's television run, he asserts. He believes it's possible for three Stargate series to air concurrently, not unlike the Law & Order franchise. “If you look at SG-1 — with bringing in Claudia [Black], Ben [Browder] and Beau [Bridges] — we've retooled the series with it still being SG-1. I'd like to see SG-1 go another 10 years. I love the show. I'd like to keep it on forever and keep adding to it.”

[ Bericht 41% gewijzigd door Ultrawuft op 07-08-2006 19:05:05 (extra info gevonden) ]
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:10:36 #229
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40581741
Jaaa, meer stargate. kom maar op. Ik geniet er met volle teugen van. Voor het eerst sinds star trek dat een sci-fi serie me zó weet te boeien.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40582822
maar ik moet eerlijk zijn dat bsg de beter serie is de laatste jaren
pi_40583098
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar ik moet eerlijk zijn dat bsg de beter serie is de laatste jaren
agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:33:13 #232
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40587460
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef Mattievandezolder het volgende:

[..]

agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...
Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)
Ik vind Stargate SG1 echt een geweldige serie, maar ik denk dat na 10 seizoenen toch de tijd komt om met wat anders te komen. Ik vind het idee van de Ori echt goed, maar de uitwerking is gewoon niet zo scherp meer zoals het in het begin was. Bij de meeste afleveringen heb ik het net niet gevoel. (Alhoewel de aflevering van vorige week weer erg goed was, maar dat kwam gedeeltelijk doordat het zich op Atlantis afspeelde).
Als er een film en een 3e serie komt mogen ze van mij SG1 met een welverdiend pensioen sturen en dan eventueel verder gaat met Direct to DVD films (zoals het plan is).
pi_40603661
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)
Ik vind Stargate SG1 echt een geweldige serie, maar ik denk dat na 10 seizoenen toch de tijd komt om met wat anders te komen. Ik vind het idee van de Ori echt goed, maar de uitwerking is gewoon niet zo scherp meer zoals het in het begin was. Bij de meeste afleveringen heb ik het net niet gevoel. (Alhoewel de aflevering van vorige week weer erg goed was, maar dat kwam gedeeltelijk doordat het zich op Atlantis afspeelde).
Als er een film en een 3e serie komt mogen ze van mij SG1 met een welverdiend pensioen sturen en dan eventueel verder gaat met Direct to DVD films (zoals het plan is).
ik voel precies het zelfde ik mis het gevoel dat ik perse de volgende aflevering wil zien en dat heeft bsg nog wel.

seizoen 3/4 t/m 7 waren gewoon de beste.

1 en 2 waren leuk omdat het telkens wat anders was.
pi_40634185
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:21:31 #235
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40637167
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:14 schreef Noedie het volgende:

[..]

Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!
Ze scoren beduidend minder dan ze vroeger deden. Vorige week zelfs het laagste ooit. Ze hebben maar een 1.3 average household rating. Stargate is een dure serie om te maken. Met zulke kijkcijfers gaat dat echt niet lang goed.
quote:
But clearly, though there are a myriad of factors involved in a show's ratings performance and in any decision to cancel or to renew, all television series finally live and die by the Nielsen ratings.
http://www.gateworld.net/(...)falltoseasonlo.shtml
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:49:01 #236
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_40644433
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Net blij verrast met de DVD box van SG-1 Season 9.
Die had ik in de pre-order staan en dat was ik vergeten!
Nu is m'n collectie weer compleet!
Zo maar eens een DVD'tje kijken
Signature:
Maximaal
4
regels
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 14:51:38 #237
46149 __Saviour__
pi_40644539
zo'n zilveren box?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:54:29 #238
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_40644645
Yup
Valt alleen uit de toon bij de overige 9 boxen, want de tekening van de stargate loopt niet door en voor een mooie overgang hebben ze niet gezorgd.
Signature:
Maximaal
4
regels
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 15:00:50 #239
46149 __Saviour__
pi_40644881
gaaf, straks ook eens in de winkel kijk dan!
helaas schijnt de atlantisbox nogal vertraagd te gaan worden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40644962
Ik wacht met de dvds kopen zodra SG-1 stopt en ze 1 design hebben voor de hele boxset.

Hopen dat die komt dan
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 15:04:39 #241
46149 __Saviour__
pi_40645018
dan moet je nog wel even wachten
tegen die tijd zal de serie ook wel uitkomen op Blu-Ray.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40647856
hij is uit dus, vind het gek dat atlantis vertraging heeft die zo namenlijk als eerste uit moeten komen
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 16:27:26 #243
46149 __Saviour__
pi_40647998
dat heeft iets te maken met rechten, iets met fox en sony.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40657411
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet je nog wel even wachten
tegen die tijd zal de serie ook wel uitkomen op Blu-Ray.
Jah idd... hehe.

Maar wat is blu-ray??
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held woensdag 9 augustus 2006 @ 20:58:26 #245
46149 __Saviour__
pi_40657516
een van twee de mogelijke opvolgers van de huidige dvd. met hogere resolutiebeelden, voor HDTV's
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40688754
alrighty then... weer wat nieuws, whoepie.....
pi_40697126
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:51 schreef metallicattim het volgende:
alrighty then... weer wat nieuws, whoepie.....
Onder welke steen heb jij 't afgelopen jaar gelegen? Zeker als PC's en films tot je hobbies/intresses behoort De Blu-ray/hd-dvd rel is toch al een tijdje in 't nieuws hoor..
pi_40697219
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Net blij verrast met de DVD box van SG-1 Season 9.
yeeeehhh.. keb hem ook naast me liggen!!

nu alleen atlantis nog!!
Dit keer zonder signature
pi_40703801
Is deze wel met NL ondertiteling? en waar heb je hem vandaan? uit de winkel of via internet, want als ie in de winkels ligt moet ik ook ff naar de stad zometeen...
  Donald Duck held vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:24:38 #250
46149 __Saviour__
pi_40708272
Ja, dit is de bekende zilveren box, net zoals de voorgaande seizoenen. Met NL ondertiteling dus.
de meeste winkels hebben de box nu wel binnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:32:30 #251
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_40708486
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef Ultrawuft het volgende:
Stargate is een dure serie om te maken.
Misschien moeten we als stargate fans allemaal geld inleggen dan kunnen ze sowieso doorgaan ermee

Als er wat tienduizenden fans zijn, dan kan dat bedrag wel redelijk wat worden denk ik.

Ze moeten gewoon dan een soort abonnement maken waardoor we de aflevering online kunnen bekijken en eerder dan het uitgezonden wordt op tv.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:20:57 #252
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_40734634

Ben al weer door season 9 heen en dan met zo'n laatste aflevering...
IK WIL MEER NU!
Wat een ongelooflijke cliffhanger!
Nu moet ik weer veel te lang wachten
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_40735357
Tering, kan niet slapen. SG-1 is al verkrijgbaar, dus maar ff download aangezet. Nu ff koffie zetten en zometeen maar kijken dan

@Fallenangel666
SG-1 is al met season10 begonnen hoor. Vandaag is ep 5 uitgezonden.

[ Bericht 33% gewijzigd door Crazykill op 12-08-2006 04:53:41 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:03:14 #254
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40737083
Woehoe, zaterdagochtend! *zwengelt dc++ aan*
pi_40738556
net 10.04 gekeken, WAT EEN FUCKING SUKKELS!!!

ben ik nou de enige die het aan zag komen, DOH
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:40:04 #256
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40739163
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Mad-Matt het volgende:
net 10.04 gekeken, WAT EEN FUCKING SUKKELS!!!

ben ik nou de enige die het aan zag komen, DOH
Je loopt er 1 achter, 10.05 is al uit.

over 10.05:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:22:30 #257
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_40739509
quote:
@Fallenangel666
SG-1 is al met season10 begonnen hoor. Vandaag is ep 5 uitgezonden.
Weet ik, maar ik download die eps nooit.
Wel een kort seizoen trouwens, 20 afleveringen. In totaal 833 minuten volgens de info op die box. Andere seizoenen waren veel langer
Signature:
Maximaal
4
regels
  Donald Duck held zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:25:08 #258
46149 __Saviour__
pi_40739553
20 afleveringen per seizoen is het al een tijde. 'Vroeger' hadden de seizoenen 22 afleveringen
Bij de vorige boxen is waarschijnlijk de speeltijd v/d extra's er bij opgeteld
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40739826
zo net sg-1 en atlantis gekeken en moet zeggen dat ik atlantis beter vond dan sg-1.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:20:29 #260
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_40740885
Ik heb SG-1 niet eens afgekeken, boring! Atlantis was wel ok, mooie special effects maar ik had een beetje zoiets van 'been there, done that'.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_40741529
Atlantis was een stuk interesanter dan SG1 maar ik vond beide afleveringen wel vermakelijk.

Alleen heb ik me kapot geërgerd aan die domme McKay.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40741737
Fillerepisodes kunnen leuk zijn maar deze viel tegen
pi_40741806
SG1 heb ik vanmorgen al gezien. Het is idd een opvul aflevering maar ik vond hem wel leuk. Dat moment dat general Landry die vogel nadeed was hilarisch

Atlantis is voor binnen enkele uurtjes
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:06:39 #264
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40742299
Low-budget, idiote dialogen met poging tot diepgang, waardeloos, saai.

Atlantis.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40742604
viel wat tegen.

atlantis was weer beter
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:46:34 #266
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_40743550
Helemaal mee eens, hopelijk gaat het niveau snel omhoog want het begint nu wel een beetje vervelend te worden.
Live for the moment. Because it may never come again.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:48:08 #267
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40743603
Wat ben ik blij dat ik niet zo veeleisend ben als de mensen boven me. Ik geniet er nog met volle teugen van.
pi_40745268
wat ik wel grappig vond was

it lookes like that there is a vice-president shooting party
pi_40749583
Wat een ruk ep weer zeg, net zo als vorgen week... SG-1 zal wel snel gecanceld worden als het zo door gaat.
pi_40749641
beetje jammer idd, dat beest zag erg echt fokking nep uit, maar volgende week 200, dat wordt echt supergrappig, en dan daarna weer goede eps aub!!
pi_40749669
200 moet wel gaaf worden.
In de trailer zeggen ze Warp Speed!
pi_40752640
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef Pranfeuri het volgende:
200 moet wel gaaf worden.
In de trailer zeggen ze Warp Speed!
Ja hebben zo ook een soort van star-trek achtige pakjes aan, zal dus wel een grap zijn. maar word zeker wel een vette ep indd.
pi_40765203
eps 200 gaat indeed erg vet worden
SPOILER
is er al bekend of eps 200 extra lang is ?
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:46:36 #274
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_40796272
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Equinix het volgende:
eps 200 gaat indeed erg vet worden
SPOILER
is er al bekend of eps 200 extra lang is ?
Ziet er goed uit.
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:45:47 #275
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_40798518
OEi, 200 dat wordt mooi .
100 was toch Wormhole Extreme? die vond ik erg leuk
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Donald Duck held maandag 14 augustus 2006 @ 17:01:18 #276
46149 __Saviour__
pi_40799191
Dat was idd Wormhole Extreme. Die viel niet zo goed bij de grote community, maar ik vond het keigrappig. Heerlijk hoe ze zichzelf op de hak namen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40799537
Welke season was die Wormhole extreme?
-edit- Season 5 ep 12 dus.
  Donald Duck held maandag 14 augustus 2006 @ 17:10:14 #278
46149 __Saviour__
pi_40799590
dat was seizoen 5.

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:10:23 #279
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_40799596
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:08 schreef Crazykill het volgende:
Welke season was die Wormhole extreme?
5
  Donald Duck held maandag 14 augustus 2006 @ 17:28:58 #280
46149 __Saviour__
pi_40800196
En ik heb net 10x05 gekeken. Jullie zijn wat te negatief ! Ik heb erg genoten van deze aflevering, het was gewoon weer erg leuk.

Wat is de PSP toch lekker multifunctioneel!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:44:03 #281
155693 Trezzor
The Prince Of Pr0n
pi_40800611
Ik vond 10X05 Helaas een klein beetje minder
pi_40801373
Klein beetje?
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:15:33 #283
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_40801537
Ik vond het zelf ook een wat mindere aflevering maar goed, ze kunnen natuurlijk niet elke aflevering vette Ori-schepen opblazen. Die monsters waren trouwens wel belachelijk slecht, vooral toen die 2e (die op aarde) neergeschoten werd en omviel. Damn, wat nep.

Maar goed, volgende week beter.
pi_40801628
ik had niet eens gezien dat het een psp was wat ze gebruikt. ze hebben wel vaker van dat soort dingen volgens mij.
pi_40803249
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik heb net 10x05 gekeken. Jullie zijn wat te negatief ! Ik heb erg genoten van deze aflevering, het was gewoon weer erg leuk.
[afbeelding]
Wat is de PSP toch lekker multifunctioneel!
viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijn
pi_40837677
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijn
Ze zullen nog wel een contract hebben lopen bij NEC ofzo, misschien later, en dan meteen met een interface die wel realistisch is of iig lijktm ik vindt het er zo vaak zo nep uitzien wat er op het scherm gebeurd, wel cool natuurlijk, maar niet "echt"
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:25:54 #287
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_40931531
Nou.. morgenochtend hebben we dan '200'. Ben benieuwd, ik vond Wormhole Extreme maar een aanfluiting....
  Donald Duck held vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:04:50 #288
46149 __Saviour__
pi_40937987
dan ga je deze waarschijnlijk ook niks vinden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:39:44 #289
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_40940571
Ik denk dat 200 juist fun word, beetje de spot met jezelf drijven is altijd wel ergens goed voor
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:43:03 #290
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_40940645
Ik ben nu eindelijk klaar met seizoen 2 Atlantis dus ik kan nu ook aan seizoen 3 van die beginnen.
pi_40961628
Whehe aflevering 200 was leuk.

De meeste persiflages waren echt goed gedaan.
Heb echt krom gelegen bij de meeste stukken

Mission Three, Zero, One Eight, Five

[ Bericht 12% gewijzigd door Equinix op 19-08-2006 10:05:09 ]
pi_40962204
geweldig, zo veel verwijzingen!
en die touwtjes!
I love it when a plan comes together !
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:23:15 #293
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_40963008
Yow, heb me kostelijk vermaakt. Heerlijk hoe ze zichzelf te kijk zetten
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_40966223
Hahahahaha
Prachtig!!
Al die verwijzingen, vooral van Mitchell in het begin.. "Easy just bring in a character to replace him"
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:22:46 #295
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_40969149
Hij was idd best wel grappig, maar had toch eigenlijk meer actie verwacht met Richard Dean Anderson tegen de Ori.
Live for the moment. Because it may never come again.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:25:51 #296
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_40969207
Thunderbirds...en Jack die Mitchell's vader is...en die jonge versie van SG-1!
pi_40969967
Hahaha wel leuke aflevering, in ieder geval de furlings gezien

Komt er nu wel of geen filmversie van Stargate?
  Donald Duck held zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:03:17 #298
46149 __Saviour__
pi_40970039
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:59 schreef Ogala het volgende:
Komt er nu wel of geen filmversie van Stargate?
Is er al lang geweest natuurlijk. Het begon allemaal met de bioscoopfilm Stargate waaruit de serie SG-1 is voortgekomen.
Er waren plannen voor een nieuwe film, maar dat werd omgezet naar de dubbele aflevering Lost City uit seizoen 7. Er zijn nu weer nieuwe plannen voor een 2e film die eventueel zal leiden tot een 3e serie.
Er zijn ook plannen om een direct vervolg te maken op de film, die verder geen rekening houdt en niks te maken heeft met de series. Die eventuele film zou dan ook niet geproduceerd worden door de mensen van sg-1 en atlantis
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40970324
Even nog een vraagje over 10.05, weet iemand wat voor auto Mitchell rijdt als hij naar de berghut van O'neill komt?
half elf
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:14:03 #300
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_40971620
200 was leuker dan Wormhole Extreme. Zaten leuke stukjes tussen, moest wel een paar keer lachen. Ook als ie onzichtbaar is en Carter vraagt of ie in de doucheruimtes staat.... hele lange stilte en dan .. 'nope'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')