Vooral met die citroen moest ik echt hard lachen, iedereen ergert zich aan McKay, übergrappigquote:Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef twi het volgende:
Ik heb eerder vandaag SG1 en net Atlantis gekeken en voor het eerst sinds het begin van Atlantis heb ik me meer met SG1 vermaakt. De eerste tien minuten van SG1 waren echt hilarisch, geweldig hoe al die karakters van de beide series met elkaar botsten. Een klassieker
Geweldig inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 11:24 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Vooral met die citroen moest ik echt hard lachen, iedereen ergert zich aan McKay, übergrappig
dus daar kende ik hem vanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:10 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Zo nu en dan zijn deze afleveringen wel leuk. Was wel grappig dat die kerel uit de originele film meespeelde. Zelfde typetje eigenlijk.
Ancient probes?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Screenshots van de komende200e
aflevering!
http://www.tvsquad.com/20(...)0th-episode-preview/
Ja Baal is wel tof, maar dat met die kloons begint een beetje saai te worden imo. Die SG-A was wel een coole ep trouwens, vooral die opmerking over hoeveel Wraith's Sheppard had neergemaaitquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond die van SG-1 wel gaaf. Ba'al is een tof karakter, hij was van de System Lords veruit de tofste. Hij heeft echt gewoon uitstraling.
En al die woordspelingen met Ba'al/Ball waren wel grappig. Va'la was ook weer tof, goed om te zien dat ze steeds meer haar plekje vind in de SGC. Dat armworstelen met Teal'c was ook weer tof
20 afleveringen gewoon, de lijstjes zijn nog niet compleet. er komt wel een lange break in het midden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef ethiraseth het volgende:
Is seizoen 10 echt maar 14 afleveringen of is de lijst op tv.com nog niet compleet? Zou wel jammer vinden als het seizoen zo snel alweer voorbij was.
er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomtquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
Ja, maar niet simultaan met de huidige series. Er zou eventueel ook weer een speelfilm komen. Met de huidige ratings komt er echt niet simultaan een 3e serie bij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
er zijn geruchten dat er een 3de spin-off serie bijkomt
quote:Theatricals would “not in any way impair” SG1's television run, he asserts. He believes it's possible for three Stargate series to air concurrently, not unlike the Law & Order franchise. “If you look at SG-1 — with bringing in Claudia [Black], Ben [Browder] and Beau [Bridges] — we've retooled the series with it still being SG-1. I'd like to see SG-1 go another 10 years. I love the show. I'd like to keep it on forever and keep adding to it.”
agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar ik moet eerlijk zijn dat bsg de beter serie is de laatste jaren
Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
agreed, maar met Stargate vermaak ik me ook nog steeds uitstekend, al zit er af en toe een crap-aflevering tussen, en bij BSG maken ze zelfs van een mindere aflevering iets cools...
ik voel precies het zelfde ik mis het gevoel dat ik perse de volgende aflevering wil zien en dat heeft bsg nog wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook bezig met een tweede BSG serie (ja Sci-Fi Channel houdt wel van spin-offs)
Ik vind Stargate SG1 echt een geweldige serie, maar ik denk dat na 10 seizoenen toch de tijd komt om met wat anders te komen. Ik vind het idee van de Ori echt goed, maar de uitwerking is gewoon niet zo scherp meer zoals het in het begin was. Bij de meeste afleveringen heb ik het net niet gevoel. (Alhoewel de aflevering van vorige week weer erg goed was, maar dat kwam gedeeltelijk doordat het zich op Atlantis afspeelde).
Als er een film en een 3e serie komt mogen ze van mij SG1 met een welverdiend pensioen sturen en dan eventueel verder gaat met Direct to DVD films (zoals het plan is).
Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik vermoed dat eind dit jaar 1 van de twee series niet verlengd gaat worden. Beide series scoren dit seizoen erg slecht qua kijkdichtheid. De vonk van SG1 is er toch wel vanaf. Zo nu en dan zit er wel een sterke tussen, maar zo goed als seizoen 3 t/m 7 waren zal sg1 wel niet meer worden.
Atlantis groeit nog steeds als serie, ik denk dus dat ze met Atlantis nog wel even doorkunnen.
Ze scoren beduidend minder dan ze vroeger deden. Vorige week zelfs het laagste ooit. Ze hebben maar een 1.3 average household rating. Stargate is een dure serie om te maken. Met zulke kijkcijfers gaat dat echt niet lang goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:14 schreef Noedie het volgende:
[..]
Beide series scoren erg slecht??? Beide series staan bij scifi nog altijd in de top5 van best bekeken series van die zender! Zo slecht scoren ze niet dus!!
http://www.gateworld.net/(...)falltoseasonlo.shtmlquote:But clearly, though there are a myriad of factors involved in a show's ratings performance and in any decision to cancel or to renew, all television series finally live and die by the Nielsen ratings.
Jah idd... hehe.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet je nog wel even wachten
tegen die tijd zal de serie ook wel uitkomen op Blu-Ray.
Onder welke steen heb jij 't afgelopen jaar gelegen? Zeker als PC's en films tot je hobbies/intresses behoortquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:51 schreef metallicattim het volgende:
alrighty then... weer wat nieuws, whoepie.....
yeeeehhh.. keb hem ook naast me liggen!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Net blij verrast met de DVD box van SG-1 Season 9.
Misschien moeten we als stargate fans allemaal geld inleggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef Ultrawuft het volgende:
Stargate is een dure serie om te maken.
Je loopt er 1 achter, 10.05 is al uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Mad-Matt het volgende:
net 10.04 gekeken, WAT EEN FUCKING SUKKELS!!!
ben ik nou de enige die het aan zag komen, DOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
Weet ik, maar ik download die eps nooit.quote:@Fallenangel666
SG-1 is al met season10 begonnen hoor. Vandaag is ep 5 uitgezonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hebben zo ook een soort van star-trek achtige pakjes aan, zal dus wel een grap zijn. maar word zeker wel een vette ep indd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef Pranfeuri het volgende:
200 moet wel gaaf worden.
In de trailer zeggen ze Warp Speed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is er al bekend of eps 200 extra lang is ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Equinix het volgende:
eps 200 gaat indeed erg vet worden
Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is er al bekend of eps 200 extra lang is ?![]()
5quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:08 schreef Crazykill het volgende:
Welke season was die Wormhole extreme?
viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik heb net 10x05 gekeken. Jullie zijn wat te negatief! Ik heb erg genoten van deze aflevering, het was gewoon weer erg leuk.
[afbeelding]
Wat is de PSP toch lekker multifunctioneel!
Ze zullen nog wel een contract hebben lopen bij NEC ofzo, misschien later, en dan meteen met een interface die wel realistisch is of iig lijktm ik vindt het er zo vaak zo nep uitzien wat er op het scherm gebeurd, wel cool natuurlijk, maar niet "echt"quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijn
Is er al lang geweest natuurlijk. Het begon allemaal met de bioscoopfilm Stargate waaruit de serie SG-1 is voortgekomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:59 schreef Ogala het volgende:
Komt er nu wel of geen filmversie van Stargate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |