Misschien moeten we als stargate fans allemaal geld inleggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef Ultrawuft het volgende:
Stargate is een dure serie om te maken.
Je loopt er 1 achter, 10.05 is al uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Mad-Matt het volgende:
net 10.04 gekeken, WAT EEN FUCKING SUKKELS!!!
ben ik nou de enige die het aan zag komen, DOH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
Weet ik, maar ik download die eps nooit.quote:@Fallenangel666
SG-1 is al met season10 begonnen hoor. Vandaag is ep 5 uitgezonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hebben zo ook een soort van star-trek achtige pakjes aan, zal dus wel een grap zijn. maar word zeker wel een vette ep indd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef Pranfeuri het volgende:
200 moet wel gaaf worden.
In de trailer zeggen ze Warp Speed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is er al bekend of eps 200 extra lang is ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Equinix het volgende:
eps 200 gaat indeed erg vet worden
Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is er al bekend of eps 200 extra lang is ?![]()
5quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:08 schreef Crazykill het volgende:
Welke season was die Wormhole extreme?
viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik heb net 10x05 gekeken. Jullie zijn wat te negatief! Ik heb erg genoten van deze aflevering, het was gewoon weer erg leuk.
[afbeelding]
Wat is de PSP toch lekker multifunctioneel!
Ze zullen nog wel een contract hebben lopen bij NEC ofzo, misschien later, en dan meteen met een interface die wel realistisch is of iig lijktm ik vindt het er zo vaak zo nep uitzien wat er op het scherm gebeurd, wel cool natuurlijk, maar niet "echt"quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
viel mij ook op het enigte wat ik nog wel gek vind is het feit dat ze nog steeds NEC computers gebruiken ipv sony`s mooie vaio lijn
Is er al lang geweest natuurlijk. Het begon allemaal met de bioscoopfilm Stargate waaruit de serie SG-1 is voortgekomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:59 schreef Ogala het volgende:
Komt er nu wel of geen filmversie van Stargate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |