ik kan 't op werk niet bekijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef roobje het volgende:
Vooral Atlantis wordt mooi denk ik! Op sg1archive staan aan de rechterkant de teasers voor de nieuwe afleveringen.
nee dank je!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:14 schreef Nachoman het volgende:
je mag hem wel ff van mijn server aftrekken als je wil.
Shit! Die Atlantis lijkt weer een fucking spannende aflevering te wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef roobje het volgende:
Vooral Atlantis wordt mooi denk ik! Op sg1archive staan aan de rechterkant de teasers voor de nieuwe afleveringen.
je bedoeld de lost city (einde seizoen 7)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:06 schreef Noedie het volgende:
[..]
Zal denk ik pas komen wanneer SG-1 eindigd. Groots einde met een film die alles afsluit en een deur open laat voor de spinn-off!
zoiets maar dan een echte einde, waarbij het einde ook het einde dus is.....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je bedoeld de lost city (einde seizoen 7)![]()
nog een stargate kan nog wel maar ik vraag me af of scifi dat kan betalen.
het zou dan stargate: the agards of stargate: 1944 kunnen heten.
quote:
Ik blijf hem een Tyr Anasazi (Andromeda) rip-off vinden. Maar wie weet wordt het wat met hem.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef roobje het volgende:
Ik vond ze beide niet zo bijzonder..
Volgende week een Atlantis aflevering die vooral rond Ronan afspeelt, ben benieuwd of hij zijn karakter dan wat meer verdieping krijgt want tot nu toe voegt hij niks toe. Ik erger me eigenlijk vooral aan hem.
ik heb eigenlijk wel zin in stargte the nid operationsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Noedie het volgende:
[..]
zoiets maar dan een echte einde, waarbij het einde ook het einde dus is.....
maar dat er een derde SG serie komt is geloof ik zo goed als zeker, netzoals een 2de film.
Derde serie zou iets kunnen zijn als.... "SG wordt publiek bezit" of "een andere galaxy" maar dat lijkt me iets minder logisch omdat je al zo'n thema hebt....
Als dat gebeurt kijk ik nooi meer Stargatequote:Op zondag 23 juli 2006 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk wel zin in stargte the nid operations
Hehe, je kan inderdaad aan het begin van de aflevering al zien wie er dood gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:56 schreef Ogala het volgende:
Wel lomp dat altijd de extra's in het SG1 team als eerste wijlen zijn, net zoals het naive/arrogante meisje in een slechte horrorfilm!
Stargate: The Asgards zal nooit gebeuren! Dit is veelste duur namelijk! Daarom zie je ook nooit zo vaak een asgard in beeld, omdat het in beeld brengen van een Asgard fukking duur is! Ze hebben ook maar één of twee Asgard poppetjes....quote:Op zondag 23 juli 2006 18:07 schreef metallicattim het volgende:
nee joh, Stargate: The Furlings!
Of the Stargate: The Asgard, al lijkt me dat redelijk saai omdat ze niet zoveel zeggen enzo... maar als ze iets zeggen is het wel lachen hehe
Als die dingen zo duur zijn, waarom zien ze er dan zo nep uitquote:Op maandag 24 juli 2006 09:08 schreef Noedie het volgende:
[..]
Stargate: The Asgards zal nooit gebeuren! Dit is veelste duur namelijk! Daarom zie je ook nooit zo vaak een asgard in beeld, omdat het in beeld brengen van een Asgard fukking duur is! Ze hebben ook maar één of twee Asgard poppetjes....
Precies.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:24 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Hehe, je kan inderdaad aan het begin van de aflevering al zien wie er dood gaan.
Ik heb gehoord omdat hij bij zijn familie wilde zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef jpg97 het volgende:
wrom doet Richard Dean Anderson eigenlijk niet meer mee?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef jpg97 het volgende:
wrom doet Richard Dean Anderson eigenlijk niet meer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik heb gehoord omdat hij bij zijn familie wilde zijn.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:48 schreef staalltje het volgende:
Mmh, laat ik het nou jammer vinden dat Vala bij de vast cast zit. Dat is een redelijke teleurstelling dit seizoen.
Danielquote:Op maandag 24 juli 2006 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zit wel goed jaZe is echt leuk, zij en Daniel moeten echt een koppeltje worden!
Daniel zit haar ook wel steeds meer zitten, hij ging toch maar mooi naar Landry om hem over te halen.
Sam.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:19 schreef Frautie het volgende:
Ik vind Vala juist wel leuk..beetje rebels. Samantha is te lief daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |