Echt wel.. dat knaagt aan jequote:Op zondag 25 juni 2006 15:10 schreef Debsterr het volgende:
As if het me interesseert wat jij er van vindt.
quote:PdeHoog, zegt dat je wel wat![]()
.
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
nu vergeet ik ineens hoe ik kipsaté moet maken
Ik geloof dat jij in het verkeerde topic zitquote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken het hele verhaal van het filmpje van het katje...ik vermoedde ook al dat het daarop sloeg
leuk...enzo...geloof ik...not
smakeloos? JA!
Dat klopt wel Pea. Dat weer word alleen in extreme nood ingezet. En het is nog niet zover.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:48 schreef pea4fun het volgende:
Ha deb, en de rest van de blijdorpgangers...hoe was het weer? Hier iig niks van de voorspellingen voor noodweer gemerkt
Ja grappig hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klopt wel Pea. Dat weer word alleen in extreme nood ingezet. En het is nog niet zover.
gaan we volgende week toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
Ja grappig hoorNu ben ik naar dat kleine flutdierentuintje geweest terwijl ik dus toch gewoon naar blijdorp had kunnen gaan
![]()
Ja doe ik ook...als het dan tenminste wél een goede voorspelling is voor het weer.quote:
nee dit was nog ff in reactie op een antwoord op een vraag die ik in de vorige SC steldequote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij in het verkeerde topic zit![]()
Ow, die heb ik gemist dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee dit was nog ff in reactie op een antwoord op een vraag die ik in de vorige SC steldevoor de rest bemoei ik me er niet mee.
Het weer was niks hoor Pea, we hebben het niet lang volgehouden. Vieze regen, bahquote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja grappig hoorNu ben ik naar dat kleine flutdierentuintje geweest terwijl ik dus toch gewoon naar blijdorp had kunnen gaan
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het weer was niks hoor Pea, we hebben het niet lang volgehouden. Vieze regen, bah.
Nee, had zonde geweest om hiervoor naar Blijdorp te rijden!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]ow sorry
Ben ik niet voor niks hier gegaan dan
Bovendien was er hier een zeehondje van 4 dagen
Zo lief aan het knuffelen met de mama...
Iddquote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, had zonde geweest om hiervoor naar Blijdorp te rijden!
wehhehehehequote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef prupke het volgende:
dit paard gaat liggen wachten op noodweer
[afbeelding]
join the clubquote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Debsterr in Blijdorp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat modeleren van haar is weer afgelopen. Een nieuwe fotografe is geboren
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Helemaal mee eens. Ze wilde alleen de lens niet likken
Jij natuurlijkquote:
quote:
quote:
En je hebt niet eens even de moed om aan te bellen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef HMaster-II het volgende:ben weer terug van een dagje Dolfinarium...
![]()
Is het me toch gelukt een heel SC over te slaan
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En je hebt niet eens even de moed om aan te bellen?![]()
Dan had tenminste zijn naam in de titel gestaanquote:
Ach joh ..... nou ben jij tenminste 300 posts bekend op FOTquote:Op zondag 25 juni 2006 18:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan had tenminste zijn naam in de titel gestaan
301. de OP telt niet meequote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach joh ..... nou ben jij tenminste 300 posts bekend op FOT
Mag ookquote:
Die 5 minuten heb ik al gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ach joh ..... nou ben jij tenminste 300 posts bekend op FOT
Door Yvonne nog welquote:
quote:
Maar maar... maar....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En je hebt niet eens even de moed om aan te bellen?![]()
Schijtlaars!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar maar... maar....Dat is toch eng.
![]()
Ja en ik was eerstquote:Op zondag 25 juni 2006 19:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Schijtlaars!![]()
Neem een voorbeeld aan de 2 Ps in dit topic!![]()
En toen kwam ikquote:
Je had wel mooi foto's kunnen maken van een lijkwagen of ambulance die wat af kan voerenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef Ynske het volgende:
Soms he, dan kan ik fotografen wel opknopen aan de hoogste boom
vandaag dan ook behoorlijk uit mijn slofgeschoten... ging een idioot vlak voor een rijdende stoomtrein (lees 1,5meter ervoor) langs oversteken
levensmoe ofzow?
Nee op zoek naar de ultieme stoomtreinfotoquote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef Ynske het volgende:
Soms he, dan kan ik fotografen wel opknopen aan de hoogste boom
vandaag dan ook behoorlijk uit mijn slofgeschoten... ging een idioot vlak voor een rijdende stoomtrein (lees 1,5meter ervoor) langs oversteken
levensmoe ofzow?
Ja sorry, ik heb al genoeg gelikt dit weekend, m'n tong was moequote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Helemaal mee eens. Ze wilde alleen de lens niet likken
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb al genoeg gelikt dit weekend, m'n tong was moe. Ofzo
.
Ja leuk...en nu laten zien danquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Verder deed je het best aardig hoor voor een eerste keer
![]()
Moet je bij haar zijnquote:
Ja kreeg ik ook...ze hebben nog maar een paar leden, dag van de meeste leden online 17 ledenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik krijg via mijn website <SPAM preventief verwijderd> ineens een emailtje met een link naar een website
"een onafhankelijke website voor (aankomende, semi-pro en professionele) modellen, fotografen en visagisten en wij bieden een gratis portfolio plaatsing ter uitbreiding van hun werk.
De website van Photoplace is voor alle leeftijden toegankelijk, doordat de
18+ modellen via een members inlog code te bezoeken is"
wat moet ik daar nou weer van denken?
Jullie iets gehad?
voor de nieuwsgierigen, KLIK hiero
Hoe komen die gasten aan onze websites? vinden ze ons goed of spammen ze maar een end raak?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef pea4fun het volgende:
Ja kreeg ik ook...ze hebben nog maar een paar leden, dag van de meeste leden online 17 leden
Geen idee, maar als ze op fok rondkijken of een fotoforum waar ik ook wel eens kom hebben ze zo een heel stel websites bij elkaar. Ik heb de mijne in mijn sig staan.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe komen die gasten aan onze websites? vinden ze ons goed of spammen ze maar een end raak?
Zoals P al zei, ik ben aan het bewerkenquote:
blokeren die hap. MSN uit, van je HD poetsen, hoppa. problem solvedquote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Zoals P al zei, ik ben aan het bewerken. Maar ik word een beetje afgeleid op msn enzo, dus het gaat niet zo snel
.
Nou ja, beginnende site...misschien wordt het nog wat. Ik ga iig geen betalend lid wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
zal het dat wel zijn. Ik vind het er niet professioneel uitzien, ik vertrouw het niet...
WHZquote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
blokeren die hap. MSN uit, van je HD poetsen, hoppa. problem solved
Lol, ik zie net dat ik hem ook heb mogen ontvangen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik krijg via mijn website <SPAM preventief verwijderd>ineens een emailtje met een link naar een website
"een onafhankelijke website voor (aankomende, semi-pro en professionele) modellen, fotografen en visagisten en wij bieden een gratis portfolio plaatsing ter uitbreiding van hun werk.
Jullie iets gehad?
Tis vast een bekende van Fok dus...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lol, ik zie net dat ik hem ook heb mogen ontvangen.
Ik heb al proberen te zoeken of ik zag wie de oprichter was ofzo, maar dan zal ik wel eerst lid moeten wordenquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik krijg via mijn website <SPAM preventief verwijderd>ineens een emailtje met een link naar een website
Jullie iets gehad?
trouwens pea... heb je nog zin/interesse in die shoot wat we besproken hebben tijdens de meet??quote:Op zondag 25 juni 2006 20:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al proberen te zoeken of ik zag wie de oprichter was ofzo, maar dan zal ik wel eerst lid moeten worden
Tuurlijk! denk je dat het te regelen valt? De kleding lukt mij wel. Dan nog een datum en gaan met die banaanquote:Op zondag 25 juni 2006 20:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
trouwens pea... heb je nog zin/interesse in die shoot wat we besproken hebben tijdens de meet??
kan ut paard niet garanderen, maar echt noodzakelijk is ie nietquote:Op zondag 25 juni 2006 20:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tuurlijk! denk je dat het te regelen valt? De kleding lukt mij wel. Dan nog een datum en gaan met die banaan
Volgende week zondag?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kan ut paard niet garanderen, maar echt noodzakelijk is ie niet
dus
datum prikkuh!
neequote:
Doen we, roep maar als je tijd hebtquote:Op zondag 25 juni 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neeweek erna kan ik wel
ik moet nu gaan, maar het lijkt me beter om het per msn verder te bespreken
Ik nietquote:Op zondag 25 juni 2006 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lol, ik zie net dat ik hem ook heb mogen ontvangen.
Jij hebt nog steeds nergens op je foto site je e-mailadres staanquote:Op zondag 25 juni 2006 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nietDat zegt genoeg over mijn foto's
Hmmmmm....ik ga ff een mailaccountje checken bij pcextremequote:Op zondag 25 juni 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds nergens op je foto site je e-mailadres staan
Volgens mij had ik je dat al een hele tijd terug ook gemeldquote:Op zondag 25 juni 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....ik ga ff een mailaccountje checken bij pcextreme
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je dat al een hele tijd terug ook gemelden toen wilde je het ook niet geloven
![]()
En volgens mij zei je toen ook al dat je er wat aan ging doen
Nou mensen van die nieuwe site bijvoorbeeldquote:
quote:
Ja, zo wordt ie rijk natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mensen die je site zien en een foto van je willen kopen!![]()
bijvoorbeeld.
quote:
bronquote:Resultaat voor photoplace.nl
Domeinnaam photoplace.nl (volgend domein)
Status actief
Registrant R.J. Kram
Elzenhage 20
9501 ZH STADSKANAAL
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact R.J. Kram
+31 (0)651264818
nieuws2000@planet.nl
Registrar IN - Nederland b.v.
de Boomgaard 2
2396 VR KOUDEKERK AAN DEN RIJN
Netherlands
Technisch contact Huub de Bruin
+32 34846688
huub@in.nl
Nameserver ns1.ic-hosting.nl 193.138.204.54
Nameserver ns2.ic-hosting.nl 193.138.204.55
Datum registratie 13-08-2004
Record laatst gewijzigd 13-04-2006
Record onderhouden door NL Domain Registry
Nou ja zeg...zo hoeft het nou ook weer niet hoorquote:
LOLquote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef Xilantof het volgende:
Mensen die je site zien en een foto van je willen kopen!![]()
bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
LOL
Ze zagen die fle op de rails liggen bij die ene foto van Peter en toen wilden ze meteen niet meer
Ik dacht het niet hequote:Op zondag 25 juni 2006 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
Die fles is natuurlijk allang weggesoept dan
Hoe graag je ook wil, Fles krijg je gewoon niet weggesoeptquote:
geweldig zegquote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Off topic? Nee hoor, deze vogel kan onder andere een fotocamera en een fotocamera met motordrive nadoen!
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
LOL
Ze zagen die fle op de rails liggen bij die ene foto van Peter en toen wilden ze meteen niet meer
LOL .. ik doelde op een andere flesquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Off topic? Nee hoor, deze vogel kan onder andere een fotocamera en een fotocamera met motordrive nadoen!
God bestaat, en hij stond aan de kant van de Portugezenquote:
praise the lord for creating portugese peoplequote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
God bestaat, en hij stond aan de kant van de Portugezen
nice voor de eerste keerquote:Op zondag 25 juni 2006 23:11 schreef Debsterr het volgende:
Hoi
[Showcase] Eerste keer.. graag even bekijken allemaal.
Die giraffe is gewoon knetter gekquote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
nice voor de eerste keer![]()
ik ben geen held om commentaar te geven sorrie , daar fotografeer ik niet lang genoeg voor
maar echt die giraffe net als of het een zuignappie na doet
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsers zijn LIEF
Portugezen zijn de nieuwe vijand
Heb ik geen gelijk dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]LOL
Wat een mooie post..ik lig hier in een deuk
![]()
quote:
Weer een te goedkope trollquote:
Ow ik deed het niet om je te laten happen hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een te goedkope troll
Verzin ff wat beters, dan hap ik wel
Hij stond ook wel 5 minuten lang aan die muur te likken, gek beestquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Vanochtend was ik in een goede stemming. Al die sacherijnige gezichten
Eén gozer die ik ken was wel happy; die was nl voor Portugal
Het stort, precies op het moment dat ik de deur uit wil gaanquote:Op maandag 26 juni 2006 09:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Wat een weer
Het regent behoorlijk.
Nat is lekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het stort, precies op het moment dat ik de deur uit wil gaan. Kutzooi enzo..
Normaal heb ik er geen problemen mee, maar als ik ook nog een paard moet berijden.. gaat het zo schuren enzoquote:
ah hmm minder danquote:Op maandag 26 juni 2006 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Normaal heb ik er geen problemen mee, maar als ik ook nog een paard moet berijden.. gaat het zo schuren enzo.
En die stoelen maakt het het allemaal waard?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog 's werkplek is verhuist dit weekend
Ze vergaten alleen een extra netwerk-aansluiting te makenIk ben al 1,5 uur bezig met het trekken van draadjes en stroomzooi
Wel coole bureau's en stoelen
Allemaal in hoogte verstelbaar
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En die stoelen maakt het het allemaal waard?
Ik mag straks gaan werken en ik weet nu al dat mijn collega heel niet vrolijk zal zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom zijn de oranjefans nog steeds oranje?
het is over, voorbij, afgelopen, aufgelaufen....weg met die oranjezooi en nu weer een normaal straatbeeld
Ik heb nog 2 Leeuwenhoses in originele verpakkingquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
het is over, voorbij, afgelopen, aufgelaufen....weg met die oranjezooi en nu weer een normaal straatbeeld
was je weer wat vergeten in te pakken?quote:
Jij bent OF een wijf OF een homo OF allebei, en je hoopt vurig dat ik hier weer banwaardig op ga reageren.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, het f#cking voetbalgeneuzel is over en uit..Marco bedankt, Marco bedankt.....etc
![]()
Moet je maar VOETBALLEN i.p.v. de hele tijd op het veld lopen denken:"Van middenstip tot doellijn is 50 meter, dus dat is dat 50 maal 10.000 euries...Hoeveel moet ik nu gaan lopen om dat mokkel van mij een bontjas te kopen???"
Stom voetbaltuich, zelfs 100 meter haken is nog spannender...![]()
Ik had na de overwinning op Ivoorkust ook maar es twee Oranjeshirtjes gekocht...zitten nog in de verpakking...kopuh?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Leeuwenhoses in originele verpakkingKopuh?
telefoonopladerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was je weer wat vergeten in te pakken?
Jouw maat?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had na de overwinning op Ivoorkust ook maar es twee Oranjeshirtjes gekocht...zitten nog in de verpakking...kopuh?
quote:
Ga lekker haken met HM2 onder de tafelquote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Kunnen we ons nu gaan concentreren op de echt belangrijke sport
snel onder de tafel duikt
Wat zijn euries?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, het f#cking voetbalgeneuzel is over en uit..Marco bedankt, Marco bedankt.....etc
![]()
Moet je maar VOETBALLEN i.p.v. de hele tijd op het veld lopen denken:"Van middenstip tot doellijn is 50 meter, dus dat is dat 50 maal 10.000 euries...Hoeveel moet ik nu gaan lopen om dat mokkel van mij een bontjas te kopen???"
Stom voetbaltuich, zelfs 100 meter haken is nog spannender...![]()
Aan het verlies herinnerd worden is zo pijnlijk, het terugzetten is erg traumatischquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Euries / Pleuries / Euro's whatever.... Die ronde schijfjes met een zilver en goud kleur die je gebruikt als wettig betaalmiddel.quote:
Ik heb een flauw vermoeden van nietquote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
enige voordeel is wel dat dat debiele wuppie gedoe nu ook wel afgelopen zal zijn
Euro's ken ik. Monopoly geld is niks waard, daar kan ik niet mee in de winkel betalenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
Euries / Pleuries / Euro's whatever.... Die ronde schijfjes met een zilver en goud kleur die je gebruikt als wettig betaalmiddel.Je mag het ook monpoly-geld noemen.
![]()
Ah, een wijf dusquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
@ Fles..... Voetbal is geen sport, want er zitten stippen op de bal!![]()
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...quote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
enige voordeel is wel dat dat debiele wuppie gedoe nu ook wel afgelopen zal zijn
nou in elk geval die belachelijke passage over het pakken van een wereldcuppie mag er wel uitquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een flauw vermoeden van niet
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...![]()
Als ik een wijf ben, dan ben ik een Lesbo.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een wijf dusZelfs een homo komt niet met zulke debiele praat aan
Goekoop inslaan voor het EK voor over 2 jaarquote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...![]()
Tot en met het nablussen denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
En de kantine is hier ook in Oranje-stijlBen benieuwd hoe lang dat duurt
Daar ken ik er meer vanquote:
Graftakkeherrie, ook wel muziek genoemdquote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
tool?
verkeerde PIquote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graftakkeherrie, ook wel muziek genoemd.
Ik kan je met zekerheid vertellen dat het niet de verkeerde PI isquote:
Die vrienden pagina van je....quote:
verkeerde topic. En bepaald niet waarheidsgetrouw ookquote:
Wil je erover praten?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
verkeerde topic. En bepaald niet waarheidsgetrouw ook![]()
ik beperk me wel tot ONZ en WK, anders vlieg ik er zo weer af, en ik zit nog in m'n proeftijdquote:
Daar ontbreekt nog wel een handjevol aan hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee, een reden om naar de radio te luisteren
[afbeelding]![]()
anders nog iets?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zoek een programma waarmee ik mijn foto's snel en makkelijk online kan zetten en op een leuke manier zichtbaar wil maken voor bezoekers, zonder daarbij kennis van html te moeten hebben. Tevens snel te updaten met nieuwe foto's, waarbij verkleinen en voorzien van copyright-tekst 1 van de opties zouden moeten zijn. Alles gewoon simpel dus, als het kan.:-):-):-)
Coppermine kan je voorzien in je deel van die eisen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zoek een programma waarmee ik mijn foto's snel en makkelijk online kan zetten en op een leuke manier zichtbaar wil maken voor bezoekers, zonder daarbij kennis van html te moeten hebben. Tevens snel te updaten met nieuwe foto's, waarbij verkleinen en voorzien van copyright-tekst 1 van de opties zouden moeten zijn. Alles gewoon simpel dus, als het kan.:-):-):-)
Welk deel niet Xil?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Coppermine kan je voorzien in je deel van die eisen.
Hij voorziet ze niet van Copyright teksten enzo.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar ken ik er meer van. Grote kans dat je Fraubitch tegen het lijf gaat lopen
of mijn
vriendje
.
Oh ik dacht meer aan een stevige lebberquote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik hem zie doe ik hem de groeten van je![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer aan een stevige lebber
luister, ik ben morgen in amsterdam, ik wil je even komen lastigvallen, half uurtje of zo. komt het uit?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Re het volgende:
ben blij als ik een bed zie zo
* Noteert *quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Hmm, chocola eten vlak voor je moet sporten is niet slim...
Roti werkt ook niet merkte ik ooit alquote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik voor jou ook een "foute opmerkingen" boekje beginnen?quote:
Ow ze hebben weer stroom in PlusKut?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Binnenkort bij uw boekhandel Shark.Bait's 'FOT Foute Opmerkingen' bundel... Deel 1 "Duizend pagina's ellende met Sub" en deel 2 "Tof met Xilantof".quote:Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een "foute opmerkingen" boekje beginnen?
LOLquote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
Binnenkort bij uw boekhandel Shark.Bait's 'FOT Foute Opmerkingen' bundel... Deel 1 "Duizend pagina's ellende met Sub" en deel 2 "Tof met Xilantof".![]()
ja hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
luister, ik ben morgen in amsterdam, ik wil je even komen lastigvallen, half uurtje of zo. komt het uit?
ow ik las ergens een topic dat de stroom uitgevallen was in Enschede. Nix ernstigsquote:
Dat was alleen de straatverlichting. Best lastig als je na het WK gekeken te hebben bij iemand anders naar huis moet fietsen, zelfs als het licht op je fiets wel werkt.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik las ergens een topic dat de stroom uitgevallen was in Enschede. Nix ernstigs
CSI?? CSI?? En ANTM dan??quote:Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef Toeps het volgende:
http://stud.cmd.hro.nl/0764519/jaar1/zomer/basisa/index.htm
Fotografie oplevering klaar, eindelijk! Morgen beoordeling, maar een voldoende zal er wel in zitten. Hoop ik. Someteen ff Fok!radio te woord staan, en daarna lekker CSI kijken. En dan morgen weer verder aan oplevering VID, MME en Project. Boehoehoe! Gelukkig zaterdag naar Zweden!
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
CSI?? CSI?? En ANTM dan??![]()
heb jij trouwens nog meegedaan aan de voorrondes voor NNTM? Ik las dat zaterdag de laatste meisjes geselecteerd zijn....
nah stelletje kneuzen daarquote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.
Ik zeg niks.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah stelletje kneuzen daar![]()
ow en ik wil het dit keer niet weten wie er wint, dus je houdt je verders lekker stil
Nee duh, je hebt geen annorexia, dus je kan het wel shakenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.
En ik ben ook al niet pre-puberaal en 14. Shit.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee duh, je hebt geen annorexia, dus je kan het wel shaken
idem ditoquote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef ableton het volgende:
Offy! ik heb een foto ingezondencheck je mail voor 22.00, wil graag meedoen
Dat moest van die meneer.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef Ynske het volgende:
vind t jammer dat je je hoofd zo gebogen hebt op de eerste foto... ziet een beetje raar uit, verder wel tof toeps
Ik vind het juist wel tof, breekt een beetjequote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef Ynske het volgende:
vind t jammer dat je je hoofd zo gebogen hebt op de eerste foto... ziet een beetje raar uit, verder wel tof toeps
t is een te houding in mijn ogen en dat stoort, maar goed die meneer de fotogniek zal t wel wetenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, breekt een beetje
Smaken verschillen, dat is altijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een te houding in mijn ogen en dat stoort, maar goed die meneer de fotogniek zal t wel weten
Wat een arrogant pokkewijf zeg. Wie is dat?quote:
mooie foto's Toeps. Gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:22 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had trouwens vandaag een inschrijving bij een castingbureau, en voor de verandering mOOie foto's.Dit was één van de prijzen van SOTY.
Toeps Evil twin sister: Spoetquote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een arrogant pokkewijf zeg. Wie is dat?
Tssss Jij hebt niets in handen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Shark.Bait het volgende:
ja hoi...jullie mogen gewoon doorposten hoor
*een paar.. ik heb een paar
Da's een halve kwartet
Als je nou vannacht een paar keer was opgestaan, dan had je het kwartet met de grootste tussentijden tussen posts gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Shark.Bait het volgende:
ja hoi...jullie mogen gewoon doorposten hoor
*een paar.. ik heb een paar
Da's een halve kwartet
Dat klopt. Maar ik doe niet meer aan postopkrikkwartettechnologie, tenzij het toevallig zo uitkomt. Dan combineer ik meerdere posts liever tot 1 grote post.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:07 schreef Subhuman het volgende:
Als je nou vannacht een paar keer was opgestaan, dan had je het kwartet met de grootste tussentijden tussen posts gehad.
Een user naar mijn hart.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik doe niet meer aan postopkrikkwartettechnologie, tenzij het toevallig zo uitkomt. Dan combineer ik meerdere posts liever tot 1 grote post.
Kijk, weer zo'n verstandige kreet uit je... dat lijkt de goede kant op te gaanquote:
Da's niet verstandig....da's gewoon engquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n verstandige kreet uit je... dat lijkt de goede kant op te gaan![]()
*Rilt bij de gedachte dat Sub verstandig wordt*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet verstandig....da's gewoon eng![]()
OK Xil, zal eens kijken ...ook op zijn website. Thnxquote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij voorziet ze niet van Copyright teksten enzo.
Pdehoog gebruikt het op zijn website, je zou het hem kunnen vragen.
Dank je. Ik neem aan dat jij ook foto-enthousiast bent?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:03 schreef gateway het volgende:
zat net eens de topics van jullie fotomeet daar bij die treinen te bekijken, en ik moet zeggen: GAAAF!!! zijn mooie foto's geworden!
En mijn tussenringen...quote:
Woeiquote:
quote:
Mag ik eens een overzicht van al mijn uitspraken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat denk je, HM2? Noteren in het boekkie?
Nee, dat zijn een soort user notes, maar dan voor smurfen; alleen zwarte smufen mogen de notes van de blauwe smurfen zienquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef Subhuman het volgende:
Uit het wedstrijdtopic
Mag ik eens een overzicht van al mijn uitspraken?
nou, ik vindt dat als ik foto's maak, dat ze ook goed moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je. Ik neem aan dat jij ook foto-enthousiast bent?
Maar Puckzzz zegt altijd...quote:Helaas zijn we bij Blink op zoek naar andere meisjes. We willen zowel een meisje dat commercieel als editorial inzetbaar is, iemand met verscheidene gezichten. Wij denken dat jij dat niet bent.
Ik vind "Blink" ook een beetje rare naam voor een modellenbureau.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Toeps het volgende:
Een of ander modellenbureau:
[..]
Maar Puckzzz zegt altijd...![]()
Ze hebben allemaal rare namen. Maar deze is niet echt eentje waar ik al vaker van gehoord had, nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind "Blink" ook een beetje rare naam voor een modellenbureau.
wat? wat? wathebiknouweergezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Toeps het volgende:
Een of ander modellenbureau:
[..]
Maar Puckzzz zegt altijd...![]()
Feliquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is trots certificaatje binnen, en veel complimentjes gekregen
maandag pasquote:
Tis niet de camera die de foto maakt. Je kan een verhaal schrijven met een potlood of met een PC; het feit dat je een PC hebt ewil niet zeggen dat er elke maand een bestseller uit komt rollen en dat je binnen bent. Of denk jij dat toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef gateway het volgende:
nou, ik vindt dat als ik foto's maak, dat ze ook goed moeten zijn.
Dus ik lees hier mee en probeer er me voordel mee te doen...
Ben niet zoals jullie met grote digicams met verschillende lezen enzo..... das meer me pa...
Ik heb zelf een Sony Cybershot W-100 sinds een paar weken, maar tot nu toe alleen maar foto;s gemaakt op de automatische instelling (wel een af en toe zonder flits, mjah....)
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis niet de camera die de foto maakt. Je kan een verhaal schrijven met een potlood of met een PC; het feit dat je een PC hebt ewil niet zeggen dat er elke maand een bestseller uit komt rollen en dat je binnen bent. Of denk jij dat toch?
dat is ook zeker zo, maar waar jij wel voor moet waken is dat je niet iedere keer hetzelfde gezicht trekt. Kijk, 'wij' hebben al vele foto's van je gemaakt en gezien. wij weten dus ook (het is ook al eens gezegd) dat je in het begin heel vaak dezelfde blik gaf. Maar met een beetje goede regie vande fotograaf kan jij heel veel verschillende gezichten hebben. je vervalt voor jezelf misschien iets teveel in dezelfde blik wanneer je voor weer een andere fotograaf staat. En ik bedoel dit echt opbouwend, waak er voor jezelf voor dat je elke keer een ander gezicht hebt, de fotograaf weet het namelijk niet...quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef freud het volgende:
[..]
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]
Goeie tip.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is ook zeker zo, maar waar jij wel voor moet waken is dat je niet iedere keer hetzelfde gezicht trekt. Kijk, 'wij' hebben al vele foto's van je gemaakt en gezien. wij weten dus ook (het is ook al eens gezegd) dat je in het begin heel vaak dezelfde blik gaf. Maar met een beetje goede regie vande fotograaf kan jij heel veel verschillende gezichten hebben. je vervalt voor jezelf misschien iets teveel in dezelfde blik wanneer je voor weer een andere fotograaf staat. En ik bedoel dit echt opbouwend, waak er voor jezelf voor dat je elke keer een ander gezicht hebt, de fotograaf weet het namelijk niet...
The woman with a thousand faces. Klinkt als een spionage thrillerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef Toeps het volgende:
Dat ik vele gezichten heb.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef freud het volgende:
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]
quote:
gezelllig met zijn allen op een torenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:01 schreef freud het volgende:
Over een paar jaar is de uitkijktoren gerealiseerd, dan hoef je helemaal niet meer te lopen.
Moet zeker de meest saaie MEET ooit worden, 4 uur tegen elkaar geperst in een torentje... Euh, wanneer gaan we??quote:
4 uur maar??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef freud het volgende:
[..]
Moet zeker de meest saaie MEET ooit worden, 4 uur tegen elkaar geperst in een torentje... Euh, wanneer gaan we??
Oh ja,.
Hij staat altijd in je My Active Topics hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:04 schreef ableton het volgende:
Dank je ronald denk ik
Ben alleen bang dat ie in de GC kwijtraakt,
En hier lopen wat meer "artsy" (oeh wat een fout woord) rond
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
MSPaint... DIG... Denk je dat ik een doodswens heb, of zo?
schopje daar heen danmaarquote:
het linkje werkt nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:59 schreef RonaldV het volgende:
IExif of zo?
Al foto's gekeken??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:
heb ook niks aan jou.quote:
yup. En zelfs 1 of 2 geshopped. En dan tevergeefs kijken of iemand in mijn MSN stond. En toen maar gaan slapenquote:
MOETEN WE NU OOK WAT HARDER PRATEN TEGEN JE??quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteren in HMH
Er was tool
Er was bier
topavond![]()
Ik gebruik deze: Exifier.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
heeft er iemand een linkje van een exifviewer voor me?
heb er nu twee gedownload maar daarmee kan ik niet wat ik wil. (of snap ze niet)
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MOETEN WE NU OOK WAT HARDER PRATEN TEGEN JE??
Wat hij Zegt.. NEE!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |