quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb al genoeg gelikt dit weekend, m'n tong was moe. Ofzo
.
Ja leuk...en nu laten zien danquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Verder deed je het best aardig hoor voor een eerste keer
![]()
Moet je bij haar zijnquote:
Ja kreeg ik ook...ze hebben nog maar een paar leden, dag van de meeste leden online 17 ledenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik krijg via mijn website <SPAM preventief verwijderd> ineens een emailtje met een link naar een website
"een onafhankelijke website voor (aankomende, semi-pro en professionele) modellen, fotografen en visagisten en wij bieden een gratis portfolio plaatsing ter uitbreiding van hun werk.
De website van Photoplace is voor alle leeftijden toegankelijk, doordat de
18+ modellen via een members inlog code te bezoeken is"
wat moet ik daar nou weer van denken?
Jullie iets gehad?
voor de nieuwsgierigen, KLIK hiero
Hoe komen die gasten aan onze websites? vinden ze ons goed of spammen ze maar een end raak?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef pea4fun het volgende:
Ja kreeg ik ook...ze hebben nog maar een paar leden, dag van de meeste leden online 17 leden
Geen idee, maar als ze op fok rondkijken of een fotoforum waar ik ook wel eens kom hebben ze zo een heel stel websites bij elkaar. Ik heb de mijne in mijn sig staan.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe komen die gasten aan onze websites? vinden ze ons goed of spammen ze maar een end raak?
Zoals P al zei, ik ben aan het bewerkenquote:
blokeren die hap. MSN uit, van je HD poetsen, hoppa. problem solvedquote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Zoals P al zei, ik ben aan het bewerken. Maar ik word een beetje afgeleid op msn enzo, dus het gaat niet zo snel
.
Nou ja, beginnende site...misschien wordt het nog wat. Ik ga iig geen betalend lid wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
zal het dat wel zijn. Ik vind het er niet professioneel uitzien, ik vertrouw het niet...
WHZquote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
blokeren die hap. MSN uit, van je HD poetsen, hoppa. problem solved
Lol, ik zie net dat ik hem ook heb mogen ontvangen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik krijg via mijn website <SPAM preventief verwijderd>ineens een emailtje met een link naar een website
"een onafhankelijke website voor (aankomende, semi-pro en professionele) modellen, fotografen en visagisten en wij bieden een gratis portfolio plaatsing ter uitbreiding van hun werk.
Jullie iets gehad?
Tis vast een bekende van Fok dus...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lol, ik zie net dat ik hem ook heb mogen ontvangen.
Ik heb al proberen te zoeken of ik zag wie de oprichter was ofzo, maar dan zal ik wel eerst lid moeten wordenquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik krijg via mijn website <SPAM preventief verwijderd>ineens een emailtje met een link naar een website
Jullie iets gehad?
trouwens pea... heb je nog zin/interesse in die shoot wat we besproken hebben tijdens de meet??quote:Op zondag 25 juni 2006 20:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al proberen te zoeken of ik zag wie de oprichter was ofzo, maar dan zal ik wel eerst lid moeten worden
Tuurlijk! denk je dat het te regelen valt? De kleding lukt mij wel. Dan nog een datum en gaan met die banaanquote:Op zondag 25 juni 2006 20:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
trouwens pea... heb je nog zin/interesse in die shoot wat we besproken hebben tijdens de meet??
kan ut paard niet garanderen, maar echt noodzakelijk is ie nietquote:Op zondag 25 juni 2006 20:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tuurlijk! denk je dat het te regelen valt? De kleding lukt mij wel. Dan nog een datum en gaan met die banaan
Volgende week zondag?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kan ut paard niet garanderen, maar echt noodzakelijk is ie niet
dus
datum prikkuh!
neequote:
Doen we, roep maar als je tijd hebtquote:Op zondag 25 juni 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neeweek erna kan ik wel
ik moet nu gaan, maar het lijkt me beter om het per msn verder te bespreken
Ik nietquote:Op zondag 25 juni 2006 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lol, ik zie net dat ik hem ook heb mogen ontvangen.
Jij hebt nog steeds nergens op je foto site je e-mailadres staanquote:Op zondag 25 juni 2006 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nietDat zegt genoeg over mijn foto's
Hmmmmm....ik ga ff een mailaccountje checken bij pcextremequote:Op zondag 25 juni 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds nergens op je foto site je e-mailadres staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |