OK Xil, zal eens kijken ...ook op zijn website. Thnxquote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij voorziet ze niet van Copyright teksten enzo.
Pdehoog gebruikt het op zijn website, je zou het hem kunnen vragen.
Dank je. Ik neem aan dat jij ook foto-enthousiast bent?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:03 schreef gateway het volgende:
zat net eens de topics van jullie fotomeet daar bij die treinen te bekijken, en ik moet zeggen: GAAAF!!! zijn mooie foto's geworden!
En mijn tussenringen...quote:
Woeiquote:
quote:
Mag ik eens een overzicht van al mijn uitspraken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat denk je, HM2? Noteren in het boekkie?
Nee, dat zijn een soort user notes, maar dan voor smurfen; alleen zwarte smufen mogen de notes van de blauwe smurfen zienquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef Subhuman het volgende:
Uit het wedstrijdtopic
Mag ik eens een overzicht van al mijn uitspraken?
nou, ik vindt dat als ik foto's maak, dat ze ook goed moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je. Ik neem aan dat jij ook foto-enthousiast bent?
Maar Puckzzz zegt altijd...quote:Helaas zijn we bij Blink op zoek naar andere meisjes. We willen zowel een meisje dat commercieel als editorial inzetbaar is, iemand met verscheidene gezichten. Wij denken dat jij dat niet bent.
Ik vind "Blink" ook een beetje rare naam voor een modellenbureau.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Toeps het volgende:
Een of ander modellenbureau:
[..]
Maar Puckzzz zegt altijd...![]()
Ze hebben allemaal rare namen. Maar deze is niet echt eentje waar ik al vaker van gehoord had, nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind "Blink" ook een beetje rare naam voor een modellenbureau.
wat? wat? wathebiknouweergezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Toeps het volgende:
Een of ander modellenbureau:
[..]
Maar Puckzzz zegt altijd...![]()
Feliquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is trots certificaatje binnen, en veel complimentjes gekregen
maandag pasquote:
Tis niet de camera die de foto maakt. Je kan een verhaal schrijven met een potlood of met een PC; het feit dat je een PC hebt ewil niet zeggen dat er elke maand een bestseller uit komt rollen en dat je binnen bent. Of denk jij dat toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef gateway het volgende:
nou, ik vindt dat als ik foto's maak, dat ze ook goed moeten zijn.
Dus ik lees hier mee en probeer er me voordel mee te doen...
Ben niet zoals jullie met grote digicams met verschillende lezen enzo..... das meer me pa...
Ik heb zelf een Sony Cybershot W-100 sinds een paar weken, maar tot nu toe alleen maar foto;s gemaakt op de automatische instelling (wel een af en toe zonder flits, mjah....)
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis niet de camera die de foto maakt. Je kan een verhaal schrijven met een potlood of met een PC; het feit dat je een PC hebt ewil niet zeggen dat er elke maand een bestseller uit komt rollen en dat je binnen bent. Of denk jij dat toch?
dat is ook zeker zo, maar waar jij wel voor moet waken is dat je niet iedere keer hetzelfde gezicht trekt. Kijk, 'wij' hebben al vele foto's van je gemaakt en gezien. wij weten dus ook (het is ook al eens gezegd) dat je in het begin heel vaak dezelfde blik gaf. Maar met een beetje goede regie vande fotograaf kan jij heel veel verschillende gezichten hebben. je vervalt voor jezelf misschien iets teveel in dezelfde blik wanneer je voor weer een andere fotograaf staat. En ik bedoel dit echt opbouwend, waak er voor jezelf voor dat je elke keer een ander gezicht hebt, de fotograaf weet het namelijk niet...quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef freud het volgende:
[..]
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]
Goeie tip.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is ook zeker zo, maar waar jij wel voor moet waken is dat je niet iedere keer hetzelfde gezicht trekt. Kijk, 'wij' hebben al vele foto's van je gemaakt en gezien. wij weten dus ook (het is ook al eens gezegd) dat je in het begin heel vaak dezelfde blik gaf. Maar met een beetje goede regie vande fotograaf kan jij heel veel verschillende gezichten hebben. je vervalt voor jezelf misschien iets teveel in dezelfde blik wanneer je voor weer een andere fotograaf staat. En ik bedoel dit echt opbouwend, waak er voor jezelf voor dat je elke keer een ander gezicht hebt, de fotograaf weet het namelijk niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |