Coppermine kan je voorzien in je deel van die eisen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zoek een programma waarmee ik mijn foto's snel en makkelijk online kan zetten en op een leuke manier zichtbaar wil maken voor bezoekers, zonder daarbij kennis van html te moeten hebben. Tevens snel te updaten met nieuwe foto's, waarbij verkleinen en voorzien van copyright-tekst 1 van de opties zouden moeten zijn. Alles gewoon simpel dus, als het kan.:-):-):-)
Welk deel niet Xil?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Coppermine kan je voorzien in je deel van die eisen.
Hij voorziet ze niet van Copyright teksten enzo.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar ken ik er meer van. Grote kans dat je Fraubitch tegen het lijf gaat lopen
of mijn
vriendje
.
Oh ik dacht meer aan een stevige lebberquote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik hem zie doe ik hem de groeten van je![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer aan een stevige lebber
luister, ik ben morgen in amsterdam, ik wil je even komen lastigvallen, half uurtje of zo. komt het uit?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Re het volgende:
ben blij als ik een bed zie zo
* Noteert *quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Hmm, chocola eten vlak voor je moet sporten is niet slim...
Roti werkt ook niet merkte ik ooit alquote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik voor jou ook een "foute opmerkingen" boekje beginnen?quote:
Ow ze hebben weer stroom in PlusKut?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Binnenkort bij uw boekhandel Shark.Bait's 'FOT Foute Opmerkingen' bundel... Deel 1 "Duizend pagina's ellende met Sub" en deel 2 "Tof met Xilantof".quote:Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een "foute opmerkingen" boekje beginnen?
LOLquote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
Binnenkort bij uw boekhandel Shark.Bait's 'FOT Foute Opmerkingen' bundel... Deel 1 "Duizend pagina's ellende met Sub" en deel 2 "Tof met Xilantof".![]()
ja hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
luister, ik ben morgen in amsterdam, ik wil je even komen lastigvallen, half uurtje of zo. komt het uit?
ow ik las ergens een topic dat de stroom uitgevallen was in Enschede. Nix ernstigsquote:
Dat was alleen de straatverlichting. Best lastig als je na het WK gekeken te hebben bij iemand anders naar huis moet fietsen, zelfs als het licht op je fiets wel werkt.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik las ergens een topic dat de stroom uitgevallen was in Enschede. Nix ernstigs
CSI?? CSI?? En ANTM dan??quote:Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef Toeps het volgende:
http://stud.cmd.hro.nl/0764519/jaar1/zomer/basisa/index.htm
Fotografie oplevering klaar, eindelijk! Morgen beoordeling, maar een voldoende zal er wel in zitten. Hoop ik. Someteen ff Fok!radio te woord staan, en daarna lekker CSI kijken. En dan morgen weer verder aan oplevering VID, MME en Project. Boehoehoe! Gelukkig zaterdag naar Zweden!
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
CSI?? CSI?? En ANTM dan??![]()
heb jij trouwens nog meegedaan aan de voorrondes voor NNTM? Ik las dat zaterdag de laatste meisjes geselecteerd zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |