Ik heb een flauw vermoeden van nietquote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
enige voordeel is wel dat dat debiele wuppie gedoe nu ook wel afgelopen zal zijn
Euro's ken ik. Monopoly geld is niks waard, daar kan ik niet mee in de winkel betalenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
Euries / Pleuries / Euro's whatever.... Die ronde schijfjes met een zilver en goud kleur die je gebruikt als wettig betaalmiddel.Je mag het ook monpoly-geld noemen.
![]()
Ah, een wijf dusquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
@ Fles..... Voetbal is geen sport, want er zitten stippen op de bal!![]()
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...quote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
enige voordeel is wel dat dat debiele wuppie gedoe nu ook wel afgelopen zal zijn
nou in elk geval die belachelijke passage over het pakken van een wereldcuppie mag er wel uitquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een flauw vermoeden van niet
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...![]()
Als ik een wijf ben, dan ben ik een Lesbo.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een wijf dusZelfs een homo komt niet met zulke debiele praat aan
Goekoop inslaan voor het EK voor over 2 jaarquote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...![]()
Tot en met het nablussen denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
En de kantine is hier ook in Oranje-stijlBen benieuwd hoe lang dat duurt
Daar ken ik er meer vanquote:
Graftakkeherrie, ook wel muziek genoemdquote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
tool?
verkeerde PIquote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graftakkeherrie, ook wel muziek genoemd.
Ik kan je met zekerheid vertellen dat het niet de verkeerde PI isquote:
Die vrienden pagina van je....quote:
verkeerde topic. En bepaald niet waarheidsgetrouw ookquote:
Wil je erover praten?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
verkeerde topic. En bepaald niet waarheidsgetrouw ook![]()
ik beperk me wel tot ONZ en WK, anders vlieg ik er zo weer af, en ik zit nog in m'n proeftijdquote:
Daar ontbreekt nog wel een handjevol aan hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee, een reden om naar de radio te luisteren
[afbeelding]![]()
anders nog iets?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zoek een programma waarmee ik mijn foto's snel en makkelijk online kan zetten en op een leuke manier zichtbaar wil maken voor bezoekers, zonder daarbij kennis van html te moeten hebben. Tevens snel te updaten met nieuwe foto's, waarbij verkleinen en voorzien van copyright-tekst 1 van de opties zouden moeten zijn. Alles gewoon simpel dus, als het kan.:-):-):-)
Coppermine kan je voorzien in je deel van die eisen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zoek een programma waarmee ik mijn foto's snel en makkelijk online kan zetten en op een leuke manier zichtbaar wil maken voor bezoekers, zonder daarbij kennis van html te moeten hebben. Tevens snel te updaten met nieuwe foto's, waarbij verkleinen en voorzien van copyright-tekst 1 van de opties zouden moeten zijn. Alles gewoon simpel dus, als het kan.:-):-):-)
Welk deel niet Xil?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Coppermine kan je voorzien in je deel van die eisen.
Hij voorziet ze niet van Copyright teksten enzo.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar ken ik er meer van. Grote kans dat je Fraubitch tegen het lijf gaat lopen
of mijn
vriendje
.
Oh ik dacht meer aan een stevige lebberquote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik hem zie doe ik hem de groeten van je![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer aan een stevige lebber
luister, ik ben morgen in amsterdam, ik wil je even komen lastigvallen, half uurtje of zo. komt het uit?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Re het volgende:
ben blij als ik een bed zie zo
* Noteert *quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Hmm, chocola eten vlak voor je moet sporten is niet slim...
Roti werkt ook niet merkte ik ooit alquote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Zal ik voor jou ook een "foute opmerkingen" boekje beginnen?quote:
Ow ze hebben weer stroom in PlusKut?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Binnenkort bij uw boekhandel Shark.Bait's 'FOT Foute Opmerkingen' bundel... Deel 1 "Duizend pagina's ellende met Sub" en deel 2 "Tof met Xilantof".quote:Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een "foute opmerkingen" boekje beginnen?
LOLquote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
Binnenkort bij uw boekhandel Shark.Bait's 'FOT Foute Opmerkingen' bundel... Deel 1 "Duizend pagina's ellende met Sub" en deel 2 "Tof met Xilantof".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |