quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Off topic? Nee hoor, deze vogel kan onder andere een fotocamera en een fotocamera met motordrive nadoen!
God bestaat, en hij stond aan de kant van de Portugezenquote:
praise the lord for creating portugese peoplequote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
God bestaat, en hij stond aan de kant van de Portugezen
nice voor de eerste keerquote:Op zondag 25 juni 2006 23:11 schreef Debsterr het volgende:
Hoi
[Showcase] Eerste keer.. graag even bekijken allemaal.
Die giraffe is gewoon knetter gekquote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
nice voor de eerste keer![]()
ik ben geen held om commentaar te geven sorrie , daar fotografeer ik niet lang genoeg voor
maar echt die giraffe net als of het een zuignappie na doet
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsers zijn LIEF
Portugezen zijn de nieuwe vijand
Heb ik geen gelijk dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]LOL
Wat een mooie post..ik lig hier in een deuk
![]()
quote:
Weer een te goedkope trollquote:
Ow ik deed het niet om je te laten happen hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een te goedkope troll
Verzin ff wat beters, dan hap ik wel
Hij stond ook wel 5 minuten lang aan die muur te likken, gek beestquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Vanochtend was ik in een goede stemming. Al die sacherijnige gezichten
Eén gozer die ik ken was wel happy; die was nl voor Portugal
Het stort, precies op het moment dat ik de deur uit wil gaanquote:Op maandag 26 juni 2006 09:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Wat een weer
Het regent behoorlijk.
Nat is lekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het stort, precies op het moment dat ik de deur uit wil gaan. Kutzooi enzo..
Normaal heb ik er geen problemen mee, maar als ik ook nog een paard moet berijden.. gaat het zo schuren enzoquote:
ah hmm minder danquote:Op maandag 26 juni 2006 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Normaal heb ik er geen problemen mee, maar als ik ook nog een paard moet berijden.. gaat het zo schuren enzo.
En die stoelen maakt het het allemaal waard?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog 's werkplek is verhuist dit weekend
Ze vergaten alleen een extra netwerk-aansluiting te makenIk ben al 1,5 uur bezig met het trekken van draadjes en stroomzooi
Wel coole bureau's en stoelen
Allemaal in hoogte verstelbaar
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En die stoelen maakt het het allemaal waard?
Ik mag straks gaan werken en ik weet nu al dat mijn collega heel niet vrolijk zal zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom zijn de oranjefans nog steeds oranje?
het is over, voorbij, afgelopen, aufgelaufen....weg met die oranjezooi en nu weer een normaal straatbeeld
Ik heb nog 2 Leeuwenhoses in originele verpakkingquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
het is over, voorbij, afgelopen, aufgelaufen....weg met die oranjezooi en nu weer een normaal straatbeeld
was je weer wat vergeten in te pakken?quote:
Jij bent OF een wijf OF een homo OF allebei, en je hoopt vurig dat ik hier weer banwaardig op ga reageren.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, het f#cking voetbalgeneuzel is over en uit..Marco bedankt, Marco bedankt.....etc
![]()
Moet je maar VOETBALLEN i.p.v. de hele tijd op het veld lopen denken:"Van middenstip tot doellijn is 50 meter, dus dat is dat 50 maal 10.000 euries...Hoeveel moet ik nu gaan lopen om dat mokkel van mij een bontjas te kopen???"
Stom voetbaltuich, zelfs 100 meter haken is nog spannender...![]()
Ik had na de overwinning op Ivoorkust ook maar es twee Oranjeshirtjes gekocht...zitten nog in de verpakking...kopuh?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Leeuwenhoses in originele verpakkingKopuh?
telefoonopladerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was je weer wat vergeten in te pakken?
Jouw maat?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had na de overwinning op Ivoorkust ook maar es twee Oranjeshirtjes gekocht...zitten nog in de verpakking...kopuh?
quote:
Ga lekker haken met HM2 onder de tafelquote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Kunnen we ons nu gaan concentreren op de echt belangrijke sport
snel onder de tafel duikt
Wat zijn euries?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, het f#cking voetbalgeneuzel is over en uit..Marco bedankt, Marco bedankt.....etc
![]()
Moet je maar VOETBALLEN i.p.v. de hele tijd op het veld lopen denken:"Van middenstip tot doellijn is 50 meter, dus dat is dat 50 maal 10.000 euries...Hoeveel moet ik nu gaan lopen om dat mokkel van mij een bontjas te kopen???"
Stom voetbaltuich, zelfs 100 meter haken is nog spannender...![]()
Aan het verlies herinnerd worden is zo pijnlijk, het terugzetten is erg traumatischquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Euries / Pleuries / Euro's whatever.... Die ronde schijfjes met een zilver en goud kleur die je gebruikt als wettig betaalmiddel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |