quote:Op maandag 26 juni 2006 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En die stoelen maakt het het allemaal waard?
Ik mag straks gaan werken en ik weet nu al dat mijn collega heel niet vrolijk zal zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom zijn de oranjefans nog steeds oranje?
het is over, voorbij, afgelopen, aufgelaufen....weg met die oranjezooi en nu weer een normaal straatbeeld
Ik heb nog 2 Leeuwenhoses in originele verpakkingquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
het is over, voorbij, afgelopen, aufgelaufen....weg met die oranjezooi en nu weer een normaal straatbeeld
was je weer wat vergeten in te pakken?quote:
Jij bent OF een wijf OF een homo OF allebei, en je hoopt vurig dat ik hier weer banwaardig op ga reageren.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, het f#cking voetbalgeneuzel is over en uit..Marco bedankt, Marco bedankt.....etc
![]()
Moet je maar VOETBALLEN i.p.v. de hele tijd op het veld lopen denken:"Van middenstip tot doellijn is 50 meter, dus dat is dat 50 maal 10.000 euries...Hoeveel moet ik nu gaan lopen om dat mokkel van mij een bontjas te kopen???"
Stom voetbaltuich, zelfs 100 meter haken is nog spannender...![]()
Ik had na de overwinning op Ivoorkust ook maar es twee Oranjeshirtjes gekocht...zitten nog in de verpakking...kopuh?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 Leeuwenhoses in originele verpakkingKopuh?
telefoonopladerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was je weer wat vergeten in te pakken?
Jouw maat?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had na de overwinning op Ivoorkust ook maar es twee Oranjeshirtjes gekocht...zitten nog in de verpakking...kopuh?
quote:
Ga lekker haken met HM2 onder de tafelquote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Kunnen we ons nu gaan concentreren op de echt belangrijke sport
snel onder de tafel duikt
Wat zijn euries?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, het f#cking voetbalgeneuzel is over en uit..Marco bedankt, Marco bedankt.....etc
![]()
Moet je maar VOETBALLEN i.p.v. de hele tijd op het veld lopen denken:"Van middenstip tot doellijn is 50 meter, dus dat is dat 50 maal 10.000 euries...Hoeveel moet ik nu gaan lopen om dat mokkel van mij een bontjas te kopen???"
Stom voetbaltuich, zelfs 100 meter haken is nog spannender...![]()
Aan het verlies herinnerd worden is zo pijnlijk, het terugzetten is erg traumatischquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Euries / Pleuries / Euro's whatever.... Die ronde schijfjes met een zilver en goud kleur die je gebruikt als wettig betaalmiddel.quote:
Ik heb een flauw vermoeden van nietquote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
enige voordeel is wel dat dat debiele wuppie gedoe nu ook wel afgelopen zal zijn
Euro's ken ik. Monopoly geld is niks waard, daar kan ik niet mee in de winkel betalenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
Euries / Pleuries / Euro's whatever.... Die ronde schijfjes met een zilver en goud kleur die je gebruikt als wettig betaalmiddel.Je mag het ook monpoly-geld noemen.
![]()
Ah, een wijf dusquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
@ Fles..... Voetbal is geen sport, want er zitten stippen op de bal!![]()
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...quote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
enige voordeel is wel dat dat debiele wuppie gedoe nu ook wel afgelopen zal zijn
nou in elk geval die belachelijke passage over het pakken van een wereldcuppie mag er wel uitquote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een flauw vermoeden van niet
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |