Als ik een wijf ben, dan ben ik een Lesbo.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, een wijf dusZelfs een homo komt niet met zulke debiele praat aan
Goekoop inslaan voor het EK voor over 2 jaarquote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die zooi wordt binnenkort ook door de HEMA/V&D/Blokker door je strot geduwd... Omdat die toko's altijd achter de rage-feiten aanlopen...![]()
Tot en met het nablussen denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
En de kantine is hier ook in Oranje-stijlBen benieuwd hoe lang dat duurt
Daar ken ik er meer vanquote:
Graftakkeherrie, ook wel muziek genoemdquote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
tool?
verkeerde PIquote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graftakkeherrie, ook wel muziek genoemd.
Ik kan je met zekerheid vertellen dat het niet de verkeerde PI isquote:
Die vrienden pagina van je....quote:
verkeerde topic. En bepaald niet waarheidsgetrouw ookquote:
Wil je erover praten?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
verkeerde topic. En bepaald niet waarheidsgetrouw ook![]()
ik beperk me wel tot ONZ en WK, anders vlieg ik er zo weer af, en ik zit nog in m'n proeftijdquote:
Daar ontbreekt nog wel een handjevol aan hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 12:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee, een reden om naar de radio te luisteren
[afbeelding]![]()
anders nog iets?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik zoek een programma waarmee ik mijn foto's snel en makkelijk online kan zetten en op een leuke manier zichtbaar wil maken voor bezoekers, zonder daarbij kennis van html te moeten hebben. Tevens snel te updaten met nieuwe foto's, waarbij verkleinen en voorzien van copyright-tekst 1 van de opties zouden moeten zijn. Alles gewoon simpel dus, als het kan.:-):-):-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |