Aardbeienkwarttaart is lekker!! (En een erg goed scorend scrabblewoord!)quote:Op zondag 25 juni 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wil je brownies of aardbeienkwarktaart?Allebei zelf gemaakt
aardbeienkwarktaartquote:Op zondag 25 juni 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
Wil je brownies of aardbeienkwarktaart?Allebei zelf gemaakt
Nou bij voorkeur blijf ik weg van het strand als het zo ontzettend vol ligtquote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar zo'n typische hittegolf-foto, waar je een compleet volgepakt strand ziet. Anyone?
Ooit was er een filmpje geplaatst op de weblog waarin een poesje in de fik werd gestoken. Het werd (zeker ook in FOT) een gigantisch gedoe. In FOT omdat Ouwesok (toen moderator) zich helemaal niet in het filmpje kon vinden en hij niet gelinkt wilde worden met dat filmpje (FOK!FOT <--> FOK!Weblog).quote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
iemand enig idee waar die banner op slaat? Die met dat poesje + aansteker =![]()
![]()
?
As if het me interesseert wat jij er van vindtquote:Op zondag 25 juni 2006 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Het feit dat je een foto kan maken maakt je nog geen fotograaf.
Het feit dat iemand een pen kan vasthouden maakt hem/haar nog geen schrijver.
Het feit dat iemand kan verven maakt die persoon nog geen kunstschilder.
Het feit dat jij een rijbewijs hebt maakt je nog geen autocoureur.
etc.
Groetjes terug aan Duck. Geen idee wie P is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |