smufden die smurfen niet voor de smufen grote smurf??quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Wuppies zijn fout. Altijd al zo geweest, vanaf toen Vader Abraham ze introduceerde na de smurfen.
quote:
Ik zit ook ziek thuis momenteelquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ja zoiets Fles, en dan in Wat eten en/of drinken we vandaag deel 18 !
Die is wel over de datum trouwens
Mwoa, je bent wel erger van mij gewendquote:
ha Bluezzz, leuk je hier te zien, ze kunnen wel eens wat nieuw bloed gebruiken hierquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, komplete leegloop tot het zwembad erop volgt![]()
Há Re, ik kwam ff buurten
Mogguhquote:
Heel veel succes!quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:32 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
* Ynske is toch best wel zenuwachtig...
allemaal nieuw, maar goed, t levert ook meer centjes op
Geen leegloopquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, komplete leegloop tot het zwembad erop volgt![]()
Há Re, ik kwam ff buurten
en de stand in de pauze?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
*meldt aanwezig*
wat een butt-wedstrijd gisteren
hoeveel zou die scheids gevangen hebben? ik had het idee dat hij voor het fatsoen of om niet door Nederlandse supporters gevierendeeld te worden af en toe ook maar eens in het voordeel voor nederland floot.
naja, 0-0 vooruit dan
quote:vanavond betaalde opdracht, en mijn studio is nog lang niet klaar dus ik moet als een gek de garage dadelijk vrijmaken en een groot zwart doek ophangenMaargoed klant is ervan op de hoogte dat we aan het verbouwen zijn. Wel lekker makkelijke opdracht, gewoon wat portretjes van broer en zus omdat Pa & Ma zoveel jaar getrouwd zijn, in sepia want da vin hullie mam zo skôn
wat Fles al zei...1-0, maar die hebben ze later weer uit de goal gepeuterdquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en de stand in de pauze?
[..]puckzz goes pro
![]()
Jij hebt het via Georgina en Irene gevolgd begrijp ik?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
*meldt aanwezig*
wat een butt-wedstrijd gisteren
hoeveel zou die scheids gevangen hebben? ik had het idee dat hij voor het fatsoen of om niet door Nederlandse supporters gevierendeeld te worden af en toe ook maar eens in het voordeel voor nederland floot.
naja, 0-0 vooruit dan
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het via Georgina en Irene gevolgd begrijp ik?
Ach, het was niet alsof die wedstrijd nog iets boeide ook, eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
gewoon Ned2 hoor
maar ik vond de scheids gewoon niet tof...een eikel eigenlijk...complete lul is een beter woord...
Nee okee, het was dan ook de kneuzenwedstrijd, maar daarom willen we toch niet anderhalf uur voor jan lul op de bank zitten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, het was niet alsof die wedstrijd nog iets boeide ook, eigenlijk
nee, daarvoor laten we 38 vliegtuigen extra naar Frankfurt vliegen, en een zootje ICE's met dubbele stellen rijden, en plaatsen we een paar enorme fletskriens in de Main zodat 60.000 Landgenooten er toch bij kunnen zijn, via een schermpje. En de hele dag bier kunnen zuipen, ook belangrijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee okee, het was dan ook de kneuzenwedstrijd, maar daarom willen we toch niet anderhalf uur voor jan lul op de bank zitten?
Precies wat wij ook dachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, daarvoor laten we 38 vliegtuigen extra naar Frankfurt vliegen, en een zootje ICE's met dubbele stellen rijden, en plaatsen we een paar enorme fletskriens in de Main zodat 60.000 Landgenooten er toch bij kunnen zijn, via een schermpje. En de hele dag bier kunnen zuipen, ook belangrijk
Hee wacht eens: bier, schermpje, dat had ik hier ook
Wij zijn verwendquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik heb gewoon zo'n 37 cm kastje met zo'n bolle beeldbuis nog400 gulden ooit hoor
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
we vonden onze breedbeeld TV ineens hartstikke klein
Vrouwen, echt... als een blad aan de boomquote:
nouwwwwwww...ik bedoel dat een breedbeeld best een grote TV is, maar omdat we tot nu toe voetbal op grote schermen hebben gezien leek ie ineens zo kleinquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen, echt... als een blad aan de boom![]()
Heb ik nog geeneens quotes bij elkaar gezocht die niet ECHT over hetzelfde gaan
Kusje P![]()
tuukquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nouwwwwwww...ik bedoel dat een breedbeeld best een grote TV is, maar omdat we tot nu toe voetbal op grote schermen hebben gezien leek ie ineens zo klein
ze hapt zo lekker, niet?quote:
Eerst een vrouw vinden om gupjes mee te makenquote:
Inmiddels heb ik gegetenquote:
en nog 60 uur per week werken tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Re het volgende:
oww schema voor de komende 2 maanden
23-26 juni krakow
30 juni werchter
15-24-juli NYC
27-30 juli Londen Lakeside view
tot 8 aug vrij
en nog 15 fotosschoots in de planning
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Re het volgende:
oww schema voor de komende 2 maanden
23-26 juni krakow
30 juni werchter
15-24-juli NYC
27-30 juli Londen Lakeside view
tot 8 aug vrij 15 fotoshoots
en nog 15 fotosschoots in de planning![]()
jahquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en nog 60 uur per week werken tussen de bedrijven door
o.a. jah, maar daar waren de kaartjes al van op hčquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Alle goede bands komen toch op de 29e?
Oranje speelt toch pas weer zondag om 21:00?quote:
Dus?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oranje speelt toch pas weer zondag om 21:00?
Ben jij voor een ander land, verraderquote:
Dacht jij soms dat mijn afwas tot zondag kon wachten, smerig wijf?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben jij voor een ander land, verrader![]()
ja johquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Xil heeft last van ontwenningsverschijnselen
ik las het.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Iemand interesse in een 100+ Mp CCD?
http://www.dpreview.com/news/0606/06061901dalsa100mp.asp
[afbeelding]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dacht jij soms dat mijn afwas tot zondag kon wachten, smerig wijf?![]()
![]()
quote:
oh okeequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?![]()
De echte student heeft een vaatwasser!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?![]()
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Subquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De echte student heeft een vaatwasser!
voor 4 borden en een bierglas?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Sub.
Voor 1 bord en 4 bierglazenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
voor 4 borden en een bierglas?
groot zat
momenteel heeft dr.flash tijd zat voor afwassen denk ikquote:
Jaaaa! Mijn lievequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Sub.
mooie portfolio openingspostquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef IJzercookie het volgende:
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic! Deel 3
Ik heb even wat reclame gemaakt
Nope, plastic bestek, borden en glazen van de Makro.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De echte student heeft een vaatwasser!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:45 schreef freud het volgende:
[..]
Nope, plastic bestek, borden en glazen van de Makro.
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammenquote:
En ook al zou je wel heel nodig je eigen fotootjes willen spammen, je hebt er alle reden toe!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 06:39 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammen![]()
Je hoeft je niet te verdedigenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 06:39 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammen![]()
Leuke fotoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
wie zou er winnen indien er geen glasplaat tussen zou zitten ?
Plus dat een tik van die staart behoorlijk aan kan komen. Tenminste...ik heb leguanen gehad en die slaan met een soort zweepslag van de staart behoorlijk hardquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuke fotoen ik denk dat de poesjes na een paar keer snuffelen al snel de aandacht zouden verliezen
nouja het zijn geen honderden euro's ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Echt rot voor je hoor Puckzzz, dat je zo veel betaald krijgt voor een shoot
werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:01 schreef Loontjah het volgende:
Heeft er iemand zin om vandaag mee naar Eindhoven te gaan, er is een festival Fiesta Del Sol
Woeiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Subhuman het volgende:
Woei, mijn digitale tv pakketje is bezorgd!Dit weekend eens alle zenders uitproberen!
Yesssss!! 150x Talpa kwaliteit??!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Subhuman het volgende:
Woei, mijn digitale tv pakketje is bezorgd!Dit weekend eens alle zenders uitproberen!
Geen idee, zou zomaar kunnen!quote:
Een, voor de decoder.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef prupke het volgende:
en hoeveel afstandsbedieningen krijg je daarbij?
Hier in Enschede zit Animal Planet gewoon op de kabel hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Offy het volgende:
* Offy heeft nu eindelijk met digitale tv weer Animal Planet![]()
Nog een Monkey Business-fan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
Hier in Enschede zit Animal Planet gewoon op de kabel hoor!
bij ons probeert chello je een half jaar gratis digitaal aan te smeren en naderhand betaal je maar...weet ik veelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Hier is al maanden alles digitaal. En nog een stuk of 20 van de oude zenders analoog. Ik kijk alleen de analoge zenders maar, mijn kinderen kijken alleen cartoonnetwork op de digitale zender
Dankjewel!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:22 schreef Offy het volgende:
Xil, ik loop achter!![]()
Gefeliciteerd!Je mag trots op jezelf zijn
Je nek breken doe je maar op een ander tijdstip wil je !!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
Kamikazeruiter meldt zich
nog iemand die een paard heeft waar ik me nek op kan breken??
Me vriendin is net naar d'r ouwers toequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
ik ben net in de stemmingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Je nek breken doe je maar op een ander tijdstip wil je !!![]()
Ik wilde je antwoorden, maar msn zegt dat je offline bentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Me vriendin is net naar d'r ouwers toe
vooruitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan heb je vette pech !
doe dat maar in 2070 ofzo ...ok ?
mooi...
Spankie the SpankSlutquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
kan nu met een gerust hart gaan slapen
jij bent toch niet zon schreeuwlelijk die in een kraam staat te bleren dat jullie de beste kaas staan te verkopen he???quote:
Owh nee! Dat nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:58 schreef prupke het volgende:
[..]
jij bent toch niet zon schreeuwlelijk die in een kraam staat te bleren dat jullie de beste kaas staan te verkopen he???
truste
Werkse dan maar!quote:
jeeesus jij bent vroegquote:
Foto's los laten afdrukken en dan een album kopen en gaan plakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:53 schreef freud het volgende:
Ik heb me kapot gegoogled naar een goeie albumprinter. Die van Hema en consorten komen bij dezelfde toko vandaan (albumprinter.nl), en die kwaliteit is me iets te laag voor een trouwalbum. Hebben jullie nog ideeen waar ik het in wat betere kwaliteit kan laten drukken?
Toevoeging:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Foto's los laten afdrukken en dan een album kopen en gaan plakken![]()
Yoniquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een compensatietoeter voor mijn verjaardag gekregen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet die krant nog steeds opgestuurd krijgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Werkse dan maar!
HEeft er trouwens nog iets in de krant gestaan? Ik zag gisteren in de Haagse AD de mannelijke winnaar...
Briljantquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 03:27 schreef Yoni het volgende:
Dank voor alle felicitaties!!
Eigenlijk ben ik nu pas jarig trouwens, maar vierde het alvast vooruit een beetje![]()
Gefeliciteerd danquote:Op zondag 25 juni 2006 03:27 schreef Yoni het volgende:
Eigenlijk ben ik nu pas jarig trouwens, maar vierde het alvast vooruit een beetje![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 juni 2006 03:27 schreef Yoni het volgende:
Aardbeienkwarttaart is lekker!! (En een erg goed scorend scrabblewoord!)quote:Op zondag 25 juni 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wil je brownies of aardbeienkwarktaart?Allebei zelf gemaakt
aardbeienkwarktaartquote:Op zondag 25 juni 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
Wil je brownies of aardbeienkwarktaart?Allebei zelf gemaakt
Nou bij voorkeur blijf ik weg van het strand als het zo ontzettend vol ligtquote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar zo'n typische hittegolf-foto, waar je een compleet volgepakt strand ziet. Anyone?
Ooit was er een filmpje geplaatst op de weblog waarin een poesje in de fik werd gestoken. Het werd (zeker ook in FOT) een gigantisch gedoe. In FOT omdat Ouwesok (toen moderator) zich helemaal niet in het filmpje kon vinden en hij niet gelinkt wilde worden met dat filmpje (FOK!FOT <--> FOK!Weblog).quote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
iemand enig idee waar die banner op slaat? Die met dat poesje + aansteker =![]()
![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |