Dankjewel!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:22 schreef Offy het volgende:
Xil, ik loop achter!![]()
Gefeliciteerd!Je mag trots op jezelf zijn

Je nek breken doe je maar op een ander tijdstip wil je !!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
Kamikazeruiter meldt zich
nog iemand die een paard heeft waar ik me nek op kan breken??

Me vriendin is net naar d'r ouwers toequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:

ik ben net in de stemmingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Je nek breken doe je maar op een ander tijdstip wil je !!![]()

Ik wilde je antwoorden, maar msn zegt dat je offline bentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Me vriendin is net naar d'r ouwers toe

vooruitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan heb je vette pech !
doe dat maar in 2070 ofzo ...ok ?
mooi...

Spankie the SpankSlutquote:

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
kan nu met een gerust hart gaan slapen

jij bent toch niet zon schreeuwlelijk die in een kraam staat te bleren dat jullie de beste kaas staan te verkopen he???quote:

Owh nee! Dat nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:58 schreef prupke het volgende:
[..]
jij bent toch niet zon schreeuwlelijk die in een kraam staat te bleren dat jullie de beste kaas staan te verkopen he???
truste

Werkse dan maar!quote:

jeeesus jij bent vroegquote:

Foto's los laten afdrukken en dan een album kopen en gaan plakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:53 schreef freud het volgende:
Ik heb me kapot gegoogled naar een goeie albumprinter. Die van Hema en consorten komen bij dezelfde toko vandaan (albumprinter.nl), en die kwaliteit is me iets te laag voor een trouwalbum. Hebben jullie nog ideeen waar ik het in wat betere kwaliteit kan laten drukken?

Toevoeging:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Foto's los laten afdrukken en dan een album kopen en gaan plakken![]()

Yoniquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een compensatietoeter voor mijn verjaardag gekregen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moet die krant nog steeds opgestuurd krijgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Werkse dan maar!
HEeft er trouwens nog iets in de krant gestaan? Ik zag gisteren in de Haagse AD de mannelijke winnaar...

Briljantquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op zondag 25 juni 2006 03:27 schreef Yoni het volgende:
Dank voor alle felicitaties!!
Eigenlijk ben ik nu pas jarig trouwens, maar vierde het alvast vooruit een beetje![]()

Gefeliciteerd danquote:Op zondag 25 juni 2006 03:27 schreef Yoni het volgende:
Eigenlijk ben ik nu pas jarig trouwens, maar vierde het alvast vooruit een beetje![]()

Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 juni 2006 03:27 schreef Yoni het volgende:

Aardbeienkwarttaart is lekker!! (En een erg goed scorend scrabblewoord!)quote:Op zondag 25 juni 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wil je brownies of aardbeienkwarktaart?Allebei zelf gemaakt

aardbeienkwarktaartquote:Op zondag 25 juni 2006 12:38 schreef Yoni het volgende:
Wil je brownies of aardbeienkwarktaart?Allebei zelf gemaakt

Nou bij voorkeur blijf ik weg van het strand als het zo ontzettend vol ligtquote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar zo'n typische hittegolf-foto, waar je een compleet volgepakt strand ziet. Anyone?

Ooit was er een filmpje geplaatst op de weblog waarin een poesje in de fik werd gestoken. Het werd (zeker ook in FOT) een gigantisch gedoe. In FOT omdat Ouwesok (toen moderator) zich helemaal niet in het filmpje kon vinden en hij niet gelinkt wilde worden met dat filmpje (FOK!FOT <--> FOK!Weblog).quote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
iemand enig idee waar die banner op slaat? Die met dat poesje + aansteker =![]()
![]()
?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |