Woeiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Subhuman het volgende:
Woei, mijn digitale tv pakketje is bezorgd!Dit weekend eens alle zenders uitproberen!
Yesssss!! 150x Talpa kwaliteit??!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Subhuman het volgende:
Woei, mijn digitale tv pakketje is bezorgd!Dit weekend eens alle zenders uitproberen!
Geen idee, zou zomaar kunnen!quote:
Een, voor de decoder.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef prupke het volgende:
en hoeveel afstandsbedieningen krijg je daarbij?
Hier in Enschede zit Animal Planet gewoon op de kabel hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Offy het volgende:
* Offy heeft nu eindelijk met digitale tv weer Animal Planet![]()
Nog een Monkey Business-fan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
Hier in Enschede zit Animal Planet gewoon op de kabel hoor!
bij ons probeert chello je een half jaar gratis digitaal aan te smeren en naderhand betaal je maar...weet ik veelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Hier is al maanden alles digitaal. En nog een stuk of 20 van de oude zenders analoog. Ik kijk alleen de analoge zenders maar, mijn kinderen kijken alleen cartoonnetwork op de digitale zender
Dankjewel!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:22 schreef Offy het volgende:
Xil, ik loop achter!![]()
Gefeliciteerd!Je mag trots op jezelf zijn
Je nek breken doe je maar op een ander tijdstip wil je !!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
Kamikazeruiter meldt zich
nog iemand die een paard heeft waar ik me nek op kan breken??
Me vriendin is net naar d'r ouwers toequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
ik ben net in de stemmingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Je nek breken doe je maar op een ander tijdstip wil je !!![]()
Ik wilde je antwoorden, maar msn zegt dat je offline bentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Me vriendin is net naar d'r ouwers toe
vooruitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan heb je vette pech !
doe dat maar in 2070 ofzo ...ok ?
mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |