Jij hebt helemaal geen idee hoe geweldig ik benquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
Alsof jij zo geweldig bent omdat je toevallig net iets meer bent dan een newbie
sgoedquote:Vechtuh?
wel eens aan gedacht dat je niet zo slim bent als dat je zelf denkt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geweldig
En waarom weet ik dat niet? Nou? Huh??
Ah da's twee. nog 3 te gaan. Theelepel zegt me ook niet veel. Ik lijk wel een newbiequote:
Nou, die komt aan hoor, sjongequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wel eens aan gedacht dat je niet zo slim bent als dat je zelf denkt?![]()
dan nog blijf ik altijd 1x meer geweldigerquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen idee hoe geweldig ik ben
trek je bikini aan en neem je vrienden mee, dan kom ik ook alleenquote:sgoedModderworstelen?
Oke, miendobbelsteen. Moet wel wat zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah da's twee. nog 3 te gaan. Theelepel zegt me ook niet veel. Ik lijk wel een newbie
marjolein.com is er ook nog eenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah da's twee. nog 3 te gaan. Theelepel zegt me ook niet veel. Ik lijk wel een newbie
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:30 schreef fraubitch het volgende:
dan nog blijf ik altijd 1x meer geweldiger
Is goedquote:trek je bikini aan en neem je vrienden mee, dan kom ik ook alleen![]()
lang geleden hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oke, miendobbelsteen. Moet wel wat zeggen.
zijn we nu uitgeruzied?quote:
repelsteeltje? of was dat nou weer iemand anders?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij vergeten we er nog 26. Rimpelpees, of zo?
ik zou me daar als man dood aan irriteren denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef Toeps het volgende:
* Toeps luistert voetbal met Georgina en Irene, en ligt werkelijk dubbel.
quote:
ja man kut manquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
Ik hoor half nederland vloeken omdat de scheids met het verkeerde been uit zijn nest is gestapt
voetbal is niet leuk
Ik ben van mening dat een scheids na de wedstrijd ook gewoon rood mag ontvangen van de FIFA?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja man kut manNiks aan de hand man
Blinde schele hond met al die kaarten heel de tijd
Vierendelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een scheids na de wedstrijd ook gewoon rood mag ontvangen van de FIFA?
Geen idee hoe het verder werkt met dat voetbal. Maar het is natuurlijk belachelijk dat als een scheids een beetje ruzie heeft met zijn vrouw vmp dat id dan kaarten gaat uitdelen net alsof het koekjes zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vierendelen
kielhalen
pek en veren
er is van alles mogelijk
Niet dat het echt iets boeit trouwens, want we worden toch wel 2e, en dat is maar beter ook, en gele kaarten worden toch na de groepsfase kwijtgescholden
ja ik mis je ookquote:
Jij brult maar wat gewoon he?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee hoe het verder werkt met dat voetbal. Maar het is natuurlijk belachelijk dat als een scheids een beetje ruzie heeft met zijn vrouw vmp dat id dan kaarten gaat uitdelen net alsof het koekjes zijn.
Altijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog een vreselijke foto, mag dat hier
Nou, heel ff danquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog een vreselijke foto, mag dat hier
quote:
arme poezebeestquote:
quote:
Dat stinklied vooral jaquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, die lekkere harige poes van Bluezz is ook met wuppies nog bestgoed te pruimen
Wat zij zegt. Wuppies zijn fout. Altijd al zo geweest, vanaf toen Vader Abraham ze introduceerde na de smurfen.quote:
zenks. Wanneer gaan jullie mee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Poes vind alles best
En die wuppies is een gekte, en daar doen wij niet aan mee maar zij wel
Trouwens ik geniet heel erg van jullie meetfoto's in de dierentuin
niemandquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er nou gewonnen??:?????
Wij hebben alleen een digicam voor snelle kat en voedselshots, dus ik wil best mee, maar het zal dan vooral als caddy of cabel-girl zijnquote:
quote:
Cynix, Blinky en Yoni gingen ook gewoon mee, en die hadden ook geen heftige camera'squote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben alleen een digicam voor snelle kat en voedselshots, dus ik wil best mee, maar het zal dan vooral als caddy of cabel-girl zijn
Bij de pauze was het 1-0 voor hun, maar we zijn in de tweede helft begonnen met een bal uit de goal te pulken, dus dat was weer gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |