Durf eens op de BBQ te komen, ik begraaf je onder een lading wuppiesquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
Idd, ineens iedereen uit MSN? nou ja....wordt toch leuk op tv![]()
Verplicht voebele kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
tot spreeksquote:
Iets met op de bank zitten en ogen dicht doen en dan een half uur later wakker wordenquote:
Sjonge wat word ik bangquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Durf eens op de BBQ te komen, ik begraaf je onder een lading wuppies
Ik sta wel zelf nog online, maar niemand andersquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ook al een lege lijst? Ik zie mezelf niet eens online staan![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets met op de bank zitten en ogen dicht doen en dan een half uur later wakker worden
Moet je ff uiitloggen en dan weer proberen in te loggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik sta wel zelf nog online, maar niemand anders
Hmmmm....begrijpend lezen is moeilijk hequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
nuh...veel plezier met wedstrijd dan maar
![]()
![]()
geen problemen mee hier , kan me afmelden en kom meteen weer onlinequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je ff uiitloggen en dan weer proberen in te loggenDan ben je zelf ook offline
De service is tijdelijk niet beschikbaar of zo
![]()
Neeeehh, ik negeer en laat happen....quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....begrijpend lezen is moeilijk he
* PdeHoog gaat naar bed
met oordopjesbeneden zit een snookercentrum waar ze ongetwijfeld de wedstrijd aan het volgen zijn
Bij mij werktie nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:33 schreef -Marjo- het volgende:
Hier komt zo langzamerhand iedereen weer online...
Uhuh, dat is de bedoeling jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij werktie nog niet. Stom ding!eindelijk! En je kids komen dus mee Marjo
?
Hoiquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:36 schreef pea4fun het volgende:
zo, uitgedoucht, er zijn hier nog wel een paar msnners
Ik was vast van plan een mooie avond/nachtfoto te maken...maar niet in de regen natuurlijkquote:
Hier is het zwaar bewolkt, maar wel droogquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was vast van plan een mooie avond/nachtfoto te maken...maar niet in de regen natuurlijk
Maak jij dan ff wat moois, zodat ik kan hdr-renquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het zwaar bewolkt, maar wel droog
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
gelukkig doet Yahoo altijd wat ik er van verwacht (al is dat niet zo bar veel)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:52 schreef pea4fun het volgende:
ik ga maar tv kijken...er is vast wel ergens een vrouwenprogramma
Sita is OOK een lekker dingquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:54 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt hier wel stoned en bovendien op Sita.
Nee, geen flatteuze foto's, ik heb weleens mooiere van je gezien.
Ik gaf ook geen oordeel aangaande Sita's uiterlijk. Ook niet over dat van Toeps trouwens.quote:
niet zo snel beledigd zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik gaf ook geen oordeel aangaande Sita's uiterlijk. Ook niet over dat van Toeps trouwens.
In mijn optiek is elk mens mooi op zijn / haar eigen manier. Wat ik te kennen gaf was dat ik mooiere foto's van Toeps heb gezien. Niks meer en niks minder dan dat.
had je watquote:
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jahquote:
Alsof jij zo geweldig bent omdat je toevallig net iets meer bent dan een newbiequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jah
Ze is geen newbie hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jah
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fokquote:
iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef fraubitch het volgende:
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fok![]()
![]()
Oh geweldigquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fok![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |