Nou, die zijn echt wel beter dan deze "prof".quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgend jaar huren ze FOT-fotografen in
Check....ben weer blond zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Heee!!!!
Lees het BBQ topic ff door!!!!![]()
Je bent toch altijd blond? Alleen soms een beetje blontquote:
gewoon lezen wat de BBQ ontwikkelingen zijn (je mag het gekibbel tussen Debsterr en PdeH ovrslaan)-- je moet dokken als je mee wil doen, en lees ff mijn reacties op jouw zang postquote:
En wat bedoel je met die spiegel? ik snap die post nietquote:
Naast hem? op het podium? of in zijn slaapkamer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Toeps het volgende:
Enniewee, zo maar foebele kijken. Al had ik liever bij Robbie Williams gestaan... Maar ja, je kunt niet alles winnen hebben.
Ik hoef niet verbaal te zijn om indruk te maken/ aanwezig te zijn Sharkquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
gewoon lezen wat de BBQ ontwikkelingen zijn (je mag het gekibbel tussen Debsterr en PdeH ovrslaan)-- je moet dokken als je mee wil doen, en lees ff mijn reacties op jouw zang post
*naar BBQtopic rentquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
gekibbel tussen Debsterr en PdeH
De mijne staat in mijn profielquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef An24 het volgende:
Ik hoef niet verbaal te zijn om indruk te maken/ aanwezig te zijn Shark![]()
En wat betreft de spiegel wacht ik nog ff met uitleg...kijken of hij nog begrepen wordt....als je nieuwgierig bent moet je maar msn uitwisselen![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De mijne staat in mijn profiel
zeg nou!!!!![]()
![]()
![]()
Het loopt niet weg hoor, rennen is eigenlijk overbodigquote:
Mwoa, ik ben alweer terugquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het loopt niet weg hoor, rennen is eigenlijk overbodig
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Pea, die kleren heb ik niet uitgezocht.
http://gallery.studenten.net/soty2006/main.php?g2_itemId=1365
En deze is nog het leukst, toen een meeflitser het niet deed.
Fles de die hardquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:09 schreef An24 het volgende:
Wat, zag ik nou in de bbq topic? je komt niet? zo leer ik nooit alle "die hards" kennen![]()
![]()
![]()
Jammerdepammerquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat, zag ik nou in de bbq topic? je komt niet? zo leer ik nooit alle "die hards" kennen![]()
![]()
![]()
kijken naar voetballen hoeft niet voor mij, radio 2 is goed genoeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Toeps het volgende:
Enniewee, zo maar foebele kijken. Al had ik liever bij Robbie Williams gestaan... Maar ja, je kunt niet alles winnen hebben.
*meldt*quote:
Ook al een lege lijst? Ik zie mezelf niet eens online staanquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:16 schreef prupke het volgende:
Zo voetbal is aan de gang en meteen mijn msnlijst leeg
bb op de bank tv kijken en zelfs loki kijkt mee
[afbeelding]
net gemaakt![]()
Durf eens op de BBQ te komen, ik begraaf je onder een lading wuppiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |