Ik was vast van plan een mooie avond/nachtfoto te maken...maar niet in de regen natuurlijkquote:
Hier is het zwaar bewolkt, maar wel droogquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was vast van plan een mooie avond/nachtfoto te maken...maar niet in de regen natuurlijk
Maak jij dan ff wat moois, zodat ik kan hdr-renquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het zwaar bewolkt, maar wel droog
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
gelukkig doet Yahoo altijd wat ik er van verwacht (al is dat niet zo bar veel)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:52 schreef pea4fun het volgende:
ik ga maar tv kijken...er is vast wel ergens een vrouwenprogramma
Sita is OOK een lekker dingquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:54 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt hier wel stoned en bovendien op Sita.
Nee, geen flatteuze foto's, ik heb weleens mooiere van je gezien.
Ik gaf ook geen oordeel aangaande Sita's uiterlijk. Ook niet over dat van Toeps trouwens.quote:
niet zo snel beledigd zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik gaf ook geen oordeel aangaande Sita's uiterlijk. Ook niet over dat van Toeps trouwens.
In mijn optiek is elk mens mooi op zijn / haar eigen manier. Wat ik te kennen gaf was dat ik mooiere foto's van Toeps heb gezien. Niks meer en niks minder dan dat.
had je watquote:
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jahquote:
Alsof jij zo geweldig bent omdat je toevallig net iets meer bent dan een newbiequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jah
Ze is geen newbie hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jah
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fokquote:
iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef fraubitch het volgende:
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fok![]()
![]()
Oh geweldigquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fok![]()
![]()
Jij hebt helemaal geen idee hoe geweldig ik benquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
Alsof jij zo geweldig bent omdat je toevallig net iets meer bent dan een newbie
sgoedquote:Vechtuh?
wel eens aan gedacht dat je niet zo slim bent als dat je zelf denkt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geweldig
En waarom weet ik dat niet? Nou? Huh??
Ah da's twee. nog 3 te gaan. Theelepel zegt me ook niet veel. Ik lijk wel een newbiequote:
Nou, die komt aan hoor, sjongequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wel eens aan gedacht dat je niet zo slim bent als dat je zelf denkt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |