quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
Idd, ineens iedereen uit MSN? nou ja....wordt toch leuk op tv![]()
Verplicht voebele kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
tot spreeksquote:
Iets met op de bank zitten en ogen dicht doen en dan een half uur later wakker wordenquote:
Sjonge wat word ik bangquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Durf eens op de BBQ te komen, ik begraaf je onder een lading wuppies
Ik sta wel zelf nog online, maar niemand andersquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ook al een lege lijst? Ik zie mezelf niet eens online staan![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets met op de bank zitten en ogen dicht doen en dan een half uur later wakker worden
Moet je ff uiitloggen en dan weer proberen in te loggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik sta wel zelf nog online, maar niemand anders
Hmmmm....begrijpend lezen is moeilijk hequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
nuh...veel plezier met wedstrijd dan maar
![]()
![]()
geen problemen mee hier , kan me afmelden en kom meteen weer onlinequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je ff uiitloggen en dan weer proberen in te loggenDan ben je zelf ook offline
De service is tijdelijk niet beschikbaar of zo
![]()
Neeeehh, ik negeer en laat happen....quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....begrijpend lezen is moeilijk he
* PdeHoog gaat naar bed
met oordopjesbeneden zit een snookercentrum waar ze ongetwijfeld de wedstrijd aan het volgen zijn
Bij mij werktie nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:33 schreef -Marjo- het volgende:
Hier komt zo langzamerhand iedereen weer online...
Uhuh, dat is de bedoeling jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij werktie nog niet. Stom ding!eindelijk! En je kids komen dus mee Marjo
?
Hoiquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:36 schreef pea4fun het volgende:
zo, uitgedoucht, er zijn hier nog wel een paar msnners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |