ik las het.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Iemand interesse in een 100+ Mp CCD?
http://www.dpreview.com/news/0606/06061901dalsa100mp.asp
[afbeelding]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dacht jij soms dat mijn afwas tot zondag kon wachten, smerig wijf?![]()
![]()
quote:
oh okeequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?![]()
De echte student heeft een vaatwasser!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?![]()
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Subquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De echte student heeft een vaatwasser!
voor 4 borden en een bierglas?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Sub.
Voor 1 bord en 4 bierglazenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
voor 4 borden en een bierglas?
groot zat
momenteel heeft dr.flash tijd zat voor afwassen denk ikquote:
Jaaaa! Mijn lievequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Sub.
mooie portfolio openingspostquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef IJzercookie het volgende:
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic! Deel 3
Ik heb even wat reclame gemaakt
Nope, plastic bestek, borden en glazen van de Makro.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De echte student heeft een vaatwasser!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:45 schreef freud het volgende:
[..]
Nope, plastic bestek, borden en glazen van de Makro.
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammenquote:
En ook al zou je wel heel nodig je eigen fotootjes willen spammen, je hebt er alle reden toe!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 06:39 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammen![]()
Je hoeft je niet te verdedigenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 06:39 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammen![]()
Leuke fotoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
wie zou er winnen indien er geen glasplaat tussen zou zitten ?
Plus dat een tik van die staart behoorlijk aan kan komen. Tenminste...ik heb leguanen gehad en die slaan met een soort zweepslag van de staart behoorlijk hardquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuke fotoen ik denk dat de poesjes na een paar keer snuffelen al snel de aandacht zouden verliezen
nouja het zijn geen honderden euro's ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Echt rot voor je hoor Puckzzz, dat je zo veel betaald krijgt voor een shoot
werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:01 schreef Loontjah het volgende:
Heeft er iemand zin om vandaag mee naar Eindhoven te gaan, er is een festival Fiesta Del Sol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |