De foto's zijn slecht, maar sorry toeps, dat truitje heeft nou niet echt een kleur die je goed doet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef Toeps het volgende:
http://gallery.studenten.net/soty2006/main.php?g2_itemId=1317
De foto's van SOTY zijn uit. Afgehakte ledematen galore! Bladeren voor meer ellende.
Vandaar dat het licht nog slechter is dan dat van een slechte flitserquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Pea, die kleren heb ik niet uitgezocht.
http://gallery.studenten.net/soty2006/main.php?g2_itemId=1365
En deze is nog het leukst, toen een meeflitser het niet deed.
Legt wel een leuk accent op je vrouwelijkhedenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Hij beweerde nog dat ie alleen de mooisten ging uitzoeken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
en panda ogen
De man weet ws ook niet wat photoshop is
Hmmmm... op de HHS zeker hequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef Xilantof het volgende:
@pea: de diplomauitreiking is op mijn verjaardag
ja daar jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm... op de HHS zeker he
Zeg jongens, zullen we langs gaan met een berg camera's![]()
Dat was hem ja, thnxquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:19 schreef pea4fun het volgende:
deze link zocht je poseidon?
ff volledig
Werk je regelmatig met Photoshop en vind je het opstarten en laden van foto's wel erg lang duren? Dan staat in de Support Knowledgebase van Adobe beschreven hoe je dit proces een stuk sneller kunt laten gaan.
De truuk zit hem in het uitschakelen van de Digimark plugin, door deze in de plug-in map een andere naam te geven (Adobe adviseerd een ~ teken voor de naam te zetten)
Dat scheelt al bijna de helft met opstarten en afsluiten bij mij. Meer tips vind je hier http://www.adobe.com/support/techdocs/332271.html
Natuurlijk niet doen als je die plug-in gebruikt
Is dat dan zo erg dan? toch maar voor soty?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef Toeps het volgende:
Hij beweerde nog dat ie alleen de mooisten ging uitzoeken.Maar volgens mij zijn dit ze gewoon allemaal, want na elke 4 foto's moesten we zijn camera laten wegschrijven...
Goed, er zitten zo veel erge bij, met afgehakte benen en zo.
Volgend jaar zit jij in het panel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef Toeps het volgende:
http://gallery.studenten.net/soty2006/main.php?g2_itemId=1302
Piet Piraat, met houten been dit keer.Man, zo crop je toch niet?!!
dubbelfeest!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef Xilantof het volgende:
@pea: de diplomauitreiking is op mijn verjaardag
Volgend jaar huren ze FOT-fotografen inquote:
Ik merkte dat op ook naar mijn constructiedocentquote:
Hij had zijn dag niet zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Ieder nadeel hep se foordeelquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat mijn foto's bij nader inzien toch niet zo heel brak zijn
jij hebt zeker geen spiegel in huis meer nodig?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Serious cashingquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgend jaar huren ze FOT-fotografen in
Des te leukerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik merkte dat op ook naar mijn constructiedocent
Volgens mij is ie nu iets van plan
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:33 schreef An24 het volgende:
jij hebt zeker geen spiegel in huis meer nodig?![]()
Nou, die zijn echt wel beter dan deze "prof".quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgend jaar huren ze FOT-fotografen in
Check....ben weer blond zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Heee!!!!
Lees het BBQ topic ff door!!!!![]()
Je bent toch altijd blond? Alleen soms een beetje blontquote:
gewoon lezen wat de BBQ ontwikkelingen zijn (je mag het gekibbel tussen Debsterr en PdeH ovrslaan)-- je moet dokken als je mee wil doen, en lees ff mijn reacties op jouw zang postquote:
En wat bedoel je met die spiegel? ik snap die post nietquote:
Naast hem? op het podium? of in zijn slaapkamer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Toeps het volgende:
Enniewee, zo maar foebele kijken. Al had ik liever bij Robbie Williams gestaan... Maar ja, je kunt niet alles winnen hebben.
Ik hoef niet verbaal te zijn om indruk te maken/ aanwezig te zijn Sharkquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
gewoon lezen wat de BBQ ontwikkelingen zijn (je mag het gekibbel tussen Debsterr en PdeH ovrslaan)-- je moet dokken als je mee wil doen, en lees ff mijn reacties op jouw zang post
*naar BBQtopic rentquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
gekibbel tussen Debsterr en PdeH
De mijne staat in mijn profielquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef An24 het volgende:
Ik hoef niet verbaal te zijn om indruk te maken/ aanwezig te zijn Shark![]()
En wat betreft de spiegel wacht ik nog ff met uitleg...kijken of hij nog begrepen wordt....als je nieuwgierig bent moet je maar msn uitwisselen![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De mijne staat in mijn profiel
zeg nou!!!!![]()
![]()
![]()
Het loopt niet weg hoor, rennen is eigenlijk overbodigquote:
Mwoa, ik ben alweer terugquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het loopt niet weg hoor, rennen is eigenlijk overbodig
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Fles de die hardquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:09 schreef An24 het volgende:
Wat, zag ik nou in de bbq topic? je komt niet? zo leer ik nooit alle "die hards" kennen![]()
![]()
![]()
Jammerdepammerquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat, zag ik nou in de bbq topic? je komt niet? zo leer ik nooit alle "die hards" kennen![]()
![]()
![]()
kijken naar voetballen hoeft niet voor mij, radio 2 is goed genoeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Toeps het volgende:
Enniewee, zo maar foebele kijken. Al had ik liever bij Robbie Williams gestaan... Maar ja, je kunt niet alles winnen hebben.
*meldt*quote:
Ook al een lege lijst? Ik zie mezelf niet eens online staanquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:16 schreef prupke het volgende:
Zo voetbal is aan de gang en meteen mijn msnlijst leeg
bb op de bank tv kijken en zelfs loki kijkt mee
[afbeelding]
net gemaakt![]()
Durf eens op de BBQ te komen, ik begraaf je onder een lading wuppiesquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
Idd, ineens iedereen uit MSN? nou ja....wordt toch leuk op tv![]()
Verplicht voebele kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef An24 het volgende:
tot spreeksquote:
Iets met op de bank zitten en ogen dicht doen en dan een half uur later wakker wordenquote:
Sjonge wat word ik bangquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Durf eens op de BBQ te komen, ik begraaf je onder een lading wuppies
Ik sta wel zelf nog online, maar niemand andersquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ook al een lege lijst? Ik zie mezelf niet eens online staan![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets met op de bank zitten en ogen dicht doen en dan een half uur later wakker worden
Moet je ff uiitloggen en dan weer proberen in te loggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik sta wel zelf nog online, maar niemand anders
Hmmmm....begrijpend lezen is moeilijk hequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
nuh...veel plezier met wedstrijd dan maar
![]()
![]()
geen problemen mee hier , kan me afmelden en kom meteen weer onlinequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je ff uiitloggen en dan weer proberen in te loggenDan ben je zelf ook offline
De service is tijdelijk niet beschikbaar of zo
![]()
Neeeehh, ik negeer en laat happen....quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....begrijpend lezen is moeilijk he
* PdeHoog gaat naar bed
met oordopjesbeneden zit een snookercentrum waar ze ongetwijfeld de wedstrijd aan het volgen zijn
Bij mij werktie nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:33 schreef -Marjo- het volgende:
Hier komt zo langzamerhand iedereen weer online...
Uhuh, dat is de bedoeling jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij werktie nog niet. Stom ding!eindelijk! En je kids komen dus mee Marjo
?
Hoiquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:36 schreef pea4fun het volgende:
zo, uitgedoucht, er zijn hier nog wel een paar msnners
Ik was vast van plan een mooie avond/nachtfoto te maken...maar niet in de regen natuurlijkquote:
Hier is het zwaar bewolkt, maar wel droogquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was vast van plan een mooie avond/nachtfoto te maken...maar niet in de regen natuurlijk
Maak jij dan ff wat moois, zodat ik kan hdr-renquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het zwaar bewolkt, maar wel droog
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
gelukkig doet Yahoo altijd wat ik er van verwacht (al is dat niet zo bar veel)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:52 schreef pea4fun het volgende:
ik ga maar tv kijken...er is vast wel ergens een vrouwenprogramma
Sita is OOK een lekker dingquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:54 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt hier wel stoned en bovendien op Sita.
Nee, geen flatteuze foto's, ik heb weleens mooiere van je gezien.
Ik gaf ook geen oordeel aangaande Sita's uiterlijk. Ook niet over dat van Toeps trouwens.quote:
niet zo snel beledigd zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik gaf ook geen oordeel aangaande Sita's uiterlijk. Ook niet over dat van Toeps trouwens.
In mijn optiek is elk mens mooi op zijn / haar eigen manier. Wat ik te kennen gaf was dat ik mooiere foto's van Toeps heb gezien. Niks meer en niks minder dan dat.
had je watquote:
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jahquote:
Alsof jij zo geweldig bent omdat je toevallig net iets meer bent dan een newbiequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jah
Ze is geen newbie hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet gewoon je snuit houwe als ik een newbie een beetje op stang loop te jagen jah
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fokquote:
iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef fraubitch het volgende:
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fok![]()
![]()
Oh geweldigquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is pas haar 4e (?) nieuwe account op fok![]()
![]()
Jij hebt helemaal geen idee hoe geweldig ik benquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
Alsof jij zo geweldig bent omdat je toevallig net iets meer bent dan een newbie
sgoedquote:Vechtuh?
wel eens aan gedacht dat je niet zo slim bent als dat je zelf denkt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geweldig
En waarom weet ik dat niet? Nou? Huh??
Ah da's twee. nog 3 te gaan. Theelepel zegt me ook niet veel. Ik lijk wel een newbiequote:
Nou, die komt aan hoor, sjongequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wel eens aan gedacht dat je niet zo slim bent als dat je zelf denkt?![]()
dan nog blijf ik altijd 1x meer geweldigerquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen idee hoe geweldig ik ben
trek je bikini aan en neem je vrienden mee, dan kom ik ook alleenquote:sgoedModderworstelen?
Oke, miendobbelsteen. Moet wel wat zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah da's twee. nog 3 te gaan. Theelepel zegt me ook niet veel. Ik lijk wel een newbie
marjolein.com is er ook nog eenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah da's twee. nog 3 te gaan. Theelepel zegt me ook niet veel. Ik lijk wel een newbie
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:30 schreef fraubitch het volgende:
dan nog blijf ik altijd 1x meer geweldiger
Is goedquote:trek je bikini aan en neem je vrienden mee, dan kom ik ook alleen![]()
lang geleden hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oke, miendobbelsteen. Moet wel wat zeggen.
zijn we nu uitgeruzied?quote:
repelsteeltje? of was dat nou weer iemand anders?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij vergeten we er nog 26. Rimpelpees, of zo?
ik zou me daar als man dood aan irriteren denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef Toeps het volgende:
* Toeps luistert voetbal met Georgina en Irene, en ligt werkelijk dubbel.
quote:
ja man kut manquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
Ik hoor half nederland vloeken omdat de scheids met het verkeerde been uit zijn nest is gestapt
voetbal is niet leuk
Ik ben van mening dat een scheids na de wedstrijd ook gewoon rood mag ontvangen van de FIFA?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja man kut manNiks aan de hand man
Blinde schele hond met al die kaarten heel de tijd
Vierendelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een scheids na de wedstrijd ook gewoon rood mag ontvangen van de FIFA?
Geen idee hoe het verder werkt met dat voetbal. Maar het is natuurlijk belachelijk dat als een scheids een beetje ruzie heeft met zijn vrouw vmp dat id dan kaarten gaat uitdelen net alsof het koekjes zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vierendelen
kielhalen
pek en veren
er is van alles mogelijk
Niet dat het echt iets boeit trouwens, want we worden toch wel 2e, en dat is maar beter ook, en gele kaarten worden toch na de groepsfase kwijtgescholden
ja ik mis je ookquote:
Jij brult maar wat gewoon he?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee hoe het verder werkt met dat voetbal. Maar het is natuurlijk belachelijk dat als een scheids een beetje ruzie heeft met zijn vrouw vmp dat id dan kaarten gaat uitdelen net alsof het koekjes zijn.
Altijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog een vreselijke foto, mag dat hier
Nou, heel ff danquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog een vreselijke foto, mag dat hier
quote:
arme poezebeestquote:
quote:
Dat stinklied vooral jaquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, die lekkere harige poes van Bluezz is ook met wuppies nog bestgoed te pruimen
Wat zij zegt. Wuppies zijn fout. Altijd al zo geweest, vanaf toen Vader Abraham ze introduceerde na de smurfen.quote:
zenks. Wanneer gaan jullie mee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Poes vind alles best
En die wuppies is een gekte, en daar doen wij niet aan mee maar zij wel
Trouwens ik geniet heel erg van jullie meetfoto's in de dierentuin
niemandquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er nou gewonnen??:?????
Wij hebben alleen een digicam voor snelle kat en voedselshots, dus ik wil best mee, maar het zal dan vooral als caddy of cabel-girl zijnquote:
quote:
Cynix, Blinky en Yoni gingen ook gewoon mee, en die hadden ook geen heftige camera'squote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben alleen een digicam voor snelle kat en voedselshots, dus ik wil best mee, maar het zal dan vooral als caddy of cabel-girl zijn
Bij de pauze was het 1-0 voor hun, maar we zijn in de tweede helft begonnen met een bal uit de goal te pulken, dus dat was weer gelijkquote:
smufden die smurfen niet voor de smufen grote smurf??quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Wuppies zijn fout. Altijd al zo geweest, vanaf toen Vader Abraham ze introduceerde na de smurfen.
quote:
Ik zit ook ziek thuis momenteelquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ja zoiets Fles, en dan in Wat eten en/of drinken we vandaag deel 18 !
Die is wel over de datum trouwens
Mwoa, je bent wel erger van mij gewendquote:
ha Bluezzz, leuk je hier te zien, ze kunnen wel eens wat nieuw bloed gebruiken hierquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, komplete leegloop tot het zwembad erop volgt![]()
Há Re, ik kwam ff buurten
Mogguhquote:
Heel veel succes!quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:32 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
* Ynske is toch best wel zenuwachtig...
allemaal nieuw, maar goed, t levert ook meer centjes op
Geen leegloopquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, komplete leegloop tot het zwembad erop volgt![]()
Há Re, ik kwam ff buurten
en de stand in de pauze?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
*meldt aanwezig*
wat een butt-wedstrijd gisteren
hoeveel zou die scheids gevangen hebben? ik had het idee dat hij voor het fatsoen of om niet door Nederlandse supporters gevierendeeld te worden af en toe ook maar eens in het voordeel voor nederland floot.
naja, 0-0 vooruit dan
quote:vanavond betaalde opdracht, en mijn studio is nog lang niet klaar dus ik moet als een gek de garage dadelijk vrijmaken en een groot zwart doek ophangenMaargoed klant is ervan op de hoogte dat we aan het verbouwen zijn. Wel lekker makkelijke opdracht, gewoon wat portretjes van broer en zus omdat Pa & Ma zoveel jaar getrouwd zijn, in sepia want da vin hullie mam zo skôn
wat Fles al zei...1-0, maar die hebben ze later weer uit de goal gepeuterdquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en de stand in de pauze?
[..]puckzz goes pro
![]()
Jij hebt het via Georgina en Irene gevolgd begrijp ik?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
*meldt aanwezig*
wat een butt-wedstrijd gisteren
hoeveel zou die scheids gevangen hebben? ik had het idee dat hij voor het fatsoen of om niet door Nederlandse supporters gevierendeeld te worden af en toe ook maar eens in het voordeel voor nederland floot.
naja, 0-0 vooruit dan
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het via Georgina en Irene gevolgd begrijp ik?
Ach, het was niet alsof die wedstrijd nog iets boeide ook, eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
gewoon Ned2 hoor
maar ik vond de scheids gewoon niet tof...een eikel eigenlijk...complete lul is een beter woord...
Nee okee, het was dan ook de kneuzenwedstrijd, maar daarom willen we toch niet anderhalf uur voor jan lul op de bank zitten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, het was niet alsof die wedstrijd nog iets boeide ook, eigenlijk
nee, daarvoor laten we 38 vliegtuigen extra naar Frankfurt vliegen, en een zootje ICE's met dubbele stellen rijden, en plaatsen we een paar enorme fletskriens in de Main zodat 60.000 Landgenooten er toch bij kunnen zijn, via een schermpje. En de hele dag bier kunnen zuipen, ook belangrijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee okee, het was dan ook de kneuzenwedstrijd, maar daarom willen we toch niet anderhalf uur voor jan lul op de bank zitten?
Precies wat wij ook dachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, daarvoor laten we 38 vliegtuigen extra naar Frankfurt vliegen, en een zootje ICE's met dubbele stellen rijden, en plaatsen we een paar enorme fletskriens in de Main zodat 60.000 Landgenooten er toch bij kunnen zijn, via een schermpje. En de hele dag bier kunnen zuipen, ook belangrijk
Hee wacht eens: bier, schermpje, dat had ik hier ook
Wij zijn verwendquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik heb gewoon zo'n 37 cm kastje met zo'n bolle beeldbuis nog400 gulden ooit hoor
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
we vonden onze breedbeeld TV ineens hartstikke klein
Vrouwen, echt... als een blad aan de boomquote:
nouwwwwwww...ik bedoel dat een breedbeeld best een grote TV is, maar omdat we tot nu toe voetbal op grote schermen hebben gezien leek ie ineens zo kleinquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen, echt... als een blad aan de boom![]()
Heb ik nog geeneens quotes bij elkaar gezocht die niet ECHT over hetzelfde gaan
Kusje P![]()
tuukquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nouwwwwwww...ik bedoel dat een breedbeeld best een grote TV is, maar omdat we tot nu toe voetbal op grote schermen hebben gezien leek ie ineens zo klein
ze hapt zo lekker, niet?quote:
Eerst een vrouw vinden om gupjes mee te makenquote:
Inmiddels heb ik gegetenquote:
en nog 60 uur per week werken tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Re het volgende:
oww schema voor de komende 2 maanden
23-26 juni krakow
30 juni werchter
15-24-juli NYC
27-30 juli Londen Lakeside view
tot 8 aug vrij
en nog 15 fotosschoots in de planning
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Re het volgende:
oww schema voor de komende 2 maanden
23-26 juni krakow
30 juni werchter
15-24-juli NYC
27-30 juli Londen Lakeside view
tot 8 aug vrij 15 fotoshoots
en nog 15 fotosschoots in de planning![]()
jahquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en nog 60 uur per week werken tussen de bedrijven door
o.a. jah, maar daar waren de kaartjes al van op hčquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Alle goede bands komen toch op de 29e?
Oranje speelt toch pas weer zondag om 21:00?quote:
Dus?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oranje speelt toch pas weer zondag om 21:00?
Ben jij voor een ander land, verraderquote:
Dacht jij soms dat mijn afwas tot zondag kon wachten, smerig wijf?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben jij voor een ander land, verrader![]()
ja johquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Xil heeft last van ontwenningsverschijnselen
ik las het.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Iemand interesse in een 100+ Mp CCD?
http://www.dpreview.com/news/0606/06061901dalsa100mp.asp
[afbeelding]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dacht jij soms dat mijn afwas tot zondag kon wachten, smerig wijf?![]()
![]()
quote:
oh okeequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?![]()
De echte student heeft een vaatwasser!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DE EGTE STUDENT HEEFT GEEN AFWAS, JAH?![]()
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Subquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De echte student heeft een vaatwasser!
voor 4 borden en een bierglas?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Sub.
Voor 1 bord en 4 bierglazenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
voor 4 borden en een bierglas?
groot zat
momenteel heeft dr.flash tijd zat voor afwassen denk ikquote:
Jaaaa! Mijn lievequote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n hele lieve schattige kleine toch, Sub.
mooie portfolio openingspostquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef IJzercookie het volgende:
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic! Deel 3
Ik heb even wat reclame gemaakt
Nope, plastic bestek, borden en glazen van de Makro.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
De echte student heeft een vaatwasser!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:45 schreef freud het volgende:
[..]
Nope, plastic bestek, borden en glazen van de Makro.
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammenquote:
En ook al zou je wel heel nodig je eigen fotootjes willen spammen, je hebt er alle reden toe!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 06:39 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammen![]()
Je hoeft je niet te verdedigenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 06:39 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ja..nou... zeg.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Steeds krijg je reacties van: TS begint.... dus ja.. vooruit, dan geef ik wel het goede voorbeeld, maar het is niet dat ik zo nodig mijn eigen fotootjes wil spammen![]()
Leuke fotoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
wie zou er winnen indien er geen glasplaat tussen zou zitten ?
Plus dat een tik van die staart behoorlijk aan kan komen. Tenminste...ik heb leguanen gehad en die slaan met een soort zweepslag van de staart behoorlijk hardquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuke fotoen ik denk dat de poesjes na een paar keer snuffelen al snel de aandacht zouden verliezen
nouja het zijn geen honderden euro's ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Echt rot voor je hoor Puckzzz, dat je zo veel betaald krijgt voor een shoot
werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:01 schreef Loontjah het volgende:
Heeft er iemand zin om vandaag mee naar Eindhoven te gaan, er is een festival Fiesta Del Sol
Woeiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Subhuman het volgende:
Woei, mijn digitale tv pakketje is bezorgd!Dit weekend eens alle zenders uitproberen!
Yesssss!! 150x Talpa kwaliteit??!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef Subhuman het volgende:
Woei, mijn digitale tv pakketje is bezorgd!Dit weekend eens alle zenders uitproberen!
Geen idee, zou zomaar kunnen!quote:
Een, voor de decoder.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef prupke het volgende:
en hoeveel afstandsbedieningen krijg je daarbij?
Hier in Enschede zit Animal Planet gewoon op de kabel hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Offy het volgende:
* Offy heeft nu eindelijk met digitale tv weer Animal Planet![]()
Nog een Monkey Business-fan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
Hier in Enschede zit Animal Planet gewoon op de kabel hoor!
bij ons probeert chello je een half jaar gratis digitaal aan te smeren en naderhand betaal je maar...weet ik veelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
Hier is al maanden alles digitaal. En nog een stuk of 20 van de oude zenders analoog. Ik kijk alleen de analoge zenders maar, mijn kinderen kijken alleen cartoonnetwork op de digitale zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |